Ga naar inhoud

Miepie80 en haar drieling


Sab

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 762
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

:3some:Familie Miep

Miep miep zoef.... miep miep zoef. Wat fijn... Ik hoop dat jullie nu lekker kunnen genieten vanelkaar. We tellen af en ik hoop dat ze heel snel mee naar huis mogen.:jump_rope:

Weer een stap voorwaarts..

Marjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

:clap2::clap2::clap2::happydance::happydance::happydance:

:bf_new::bf_new::bf_new::icon_cheers::icon_cheers:

 

YESSSSSSSS

 

Wat een goed nieuws!!!! Gewoon weer lekker bij elkaar!!! En jullie hoeven je ook niet meer in tweeen te delen!!! Heerlijk met zijn 5-jes bij elkaar kunnen zijn!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een prachtig nieuws dat de kids weer bij elkaar zijn.

 

Ben benieuwd hoe de moppie's er nu uit zien.

Zullen wel flink gegroeid zijn.

 

Heel veel succes en miepkindjes kom op hé, de meiden van het forum en ik denken aan jullie!

 

Even een digi-:icon_flower:voor Miep mam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad heerlijk weer thuis te zijn en heerlijk weer met het hele gezin samen te zijn in het ziekenhuis. Ze liggen naast elkaar, dus we kunnen met de gordijnen echt een eigen 'kamertje' maken.

N doet het in Nieuwegein eigenlijk heel erg goed. Wel nog aand de CPAP (A ook) en die ook wel nodig, maar ze is wel redelijk stabiel, geen diepe dips meer. Zou ze dan toch haar zus zo gemist hebben?? De meiden liggen dus nog aan de CPAP en hier is het beleid dat ze daar aan blijven tot ze helemaal stabiel zijn (in Leiden werd er regelmatig gekeken hoe ze het zonder deden. Is ook wat voor te zeggen... maar was ook erg vermoeiend voor ze af en toe). R ligt nog steeds helemaal los en dipt niet meer in saturatie - af en toe nog wel een lage hartslag, maar dat herstelt hij ook zelf weer. Hij hoeft dus alleen nog zwaarder te worden en te leren eten ;).

 

Bij alledrie wordt van de week een extra echo van de hersentjes gemaakt - bij N en A ivm 'flaring' (hersentjes zijn nog niet helemaal ontwikkeld) en bij R ivm een bloedinkje wat vorige week in het weefsel van de rechter hersenhelft te zien was. Die echo is ook doorgestuurd naar het WKZ, waar hij dinsdag besproken wordt door de neurologen. Bloedingen komen vaker voor bij prematuren en het hoeft dus niks te betekenen, maar het kan zijn dat ze een MRI willen maken om te kijken wat de schaden (of niet) is. Klinkt allemaal heel ernstig, maar moet eerlijk zeggen dat we ons er niet erg druk over maken - ze reageren alledrie heel goed en alert en kunnen armen en benen afzonderlijk bewegen enzo, en al is er iets dan is er toch weinig aan te doen.

 

Speciaal voor Goofy wat foto's van afgelopen week (N, A, A, R, R):

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze daar de CPAP blijven tot dat ze helemaal stabiel zijn lijkt me een prettig gevoel geven. Zoals je al zegt vergde het veel energie voor ze als dit weg werd gehaald.

 

Wat een prachtige kinderen!

En wow, Rutger zonder mutsje op de foto, wat een mooie haartjes zeg.

Zijn Noor en Anna ook zo blond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow Miepie en Miepman,

 

wat fijn dat jullie het gezinnetje weer compleet hebben. En wat een mooie foto's: wat een verschil met de eerste foto's. Nu lekker doorgroeien en steeds sterker worden zodat jullie kanjers straks mee naar huis mogen!

 

liefs,

sissy

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow Miepman

 

wat een fijn bericht om te lezen!!! jeetje, ze zij inderdaad ook nog klein maar toch zien ze er als zo krachtig uit, wat een kanjers zijn het toch.

wat een mooie koppies zeg.

 

Leggen ze Noor en Anna ook weleens bij elkaar_ ik kan me voorstellen dat ze dat nu nog niet doen omdat ze zo klein zijn.....

liefs

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miepmam!

Bedankt voor je prachtige foto's.

Wat een heerlijke kindjes!

En die haartjes. Kippevel en oooo wat prachtig!

Ze zijn echt al aardig gegroeit hoor!

Hoe gaat het met jou en miepman?

Trekken jullie het een beetje?

Ik hoop dat het ziekenhuis waar de beebs nu liggen niet al te ver van jullie huis is!

Heel veel succes en kom op lieverdjes, groei maar flink.....

Groetjes en liefs,

:icon_flower::icon_flower::icon_flower:

Goofy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wowie!!

Prachtige foto's Miepie!! Je ziet ze echt groeien!

Elk ziekenhuis doet het toch weer anders. Misschien werkt dit voor jullie kids wel het beste!

Ik kan me ergens wel indenken dat Noor haar zus gemist heeft. Een eeneiige tweeling hecht toch enorm??? Ik hoop dat ze alle drie gauw zo sterk zijn dat ze met jullie mee kunnen. Is daar al iets over gezegd?

 

Genietze!!

 

Jolieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden