Ga naar inhoud

Miepie80 en haar drieling

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi miepie,

Wat fijn dat het naar omstandigheden zo goed gaat! Zo bijzonder...en zo bijzonder dat iedereen zo meeleeft...

Wat moet dat fijn zijn voor jullie!

Zet hem op allemaal! Op naar de volgende mijlpaal (-:

liefs Daan

• Reacties 762
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat fijn om weer zo'n positieve update van jou te krijgen, super dat jij ons zo op de hoogte houdt.

Echt heerlijk om te lezen dat jullie wonderkindjes het zo goed doen!

Hoe moeilijk ook denk inderdaad ook aan jouw eigen rust, het wordt nog druk genoeg binnenkort.

Geplaatst

Gefeliciteerd met de drieling! Mooie namen zeg! Heel veel succes met alles en geniet er ook nog van, zo bijzonder om je verhaal te lezen! Joy1

Geplaatst

Lieve miepie!!

Pffff.. Elke dag kijk ik uit naar jouw topic. Ik ben zo benieuwd hoe het met de kindjes en met jou ( en je man) gaat. Wat bijzonder allemaal. Ik zou je wel 1000 dingen willen vragen, maar het is fantastisch dat je het kunt opbrengen om zo vaak hier iets te schrijven.

Ik hoop dat jullie een plekje krijgen dichtbij de kindjes.

Wat goed dat de kindjes het zo goed doen op bv. Ik weet nog dat het kolven mij zwaar viel maar knap van je dat je het zo vaak doet!! Zeker voor jullie kids hele belangrijke melk!!

Geniet van je kindjes, rust goed uit, maak veel foto's!!

Jolieneke

Geplaatst

Miep, succes met de bv! Ik hoop dat de productie lekker op gang komt, wat fijn dat je kunt zien dat ze het daar goed op doen. Dat lijkt me een echte stimulans om het vol te houden! Oh en ik kan me idd helemaal voorstellen dat je ze na 2 uur al weer mist. Het is niet niks wat je allemaal meemaakt. Hopelijk doen ze het zo goed dat jullie ze snel mee naar huis kunnen nemen. Mag Miepman ook af en toe buidelen met de kindjes?

Geplaatst

ik heb mss een wat rare vraag

ik geef stan ook bv en heb meer dan genoeg en kan me voor stellen dat als je voor 3 kindjes melk moet produceren dat dat wat lastig gaat

kan ik jou blij maken met mijn diepvries voorraad

t is maar een idee hoor en hoe we dat logestiek gezien zouden kunnen doen weet ik zo ook niet

maar ik wilde je helpen met iets praktisch

Geplaatst

Pleun, ik weet niet of Miepie het aanbod aan neemt maar vind het wel een superlief en goed bedoeld aanbod, echt top van je!

Geplaatst

Wauw Miep en Miepman,

Van harte met jullie drie wondertjes. Las dat Rutger, Anna en Noor het al goed doen. Geniet van jullie kanjers.

Groetjes Moontje

Geplaatst

Lieve Miep,

go girl, wat doe je het goed, zo lief. Ben blij dat je wond wat beter gaat, het zal wel even duren voor je de marathon kan lopen! Heb je al een plekje in het RMD huis?

En wat fijn dat je kids het ook goed doen. Elke dag is er weer 1, eentje dichter bij ontslag.

Hou vol daar! Ik blijf duimen voor een goed herstel van jou en natuurlijk jullie 3 kinderen.

Geniet maar lekker van die speciale momenten, dat zal knap lastig zijn om ze steeds achter te laten.

WErken ze bij jullie ook met video registratie?

Groetjes,

Marjo/surf

Geplaatst

Wauw, de wereld blijkt 3 bijzondere wereldburgertjes rijker te zijn... (ik loop wat achter met bijlezen) Van harte gefeliciteerd Miep en Miepman met jullie 3 kindjes. Een gezin is geboren; geniet er van, dat mag wel na het hele voortraject en de moeite die je in de zwangerschap hebt gedaan om ze zo groot en gezond mogelijk op de wereld te zetten. Wauw!

Geplaatst

Pleun, wat ontzettend lief van je! Echt enorm lief dat je zo wilt helpen. Mijn schoonzusje stelde vd week al dezelfde vraag aan de verpleging en vanwege het grote infectiegevaar bij zulke kleintjes mag het helaas niet... maar ik stel je aanbod wel heel erg op prijs. Bij mij blijft het gelukkig toenemen, vandaag in 6x zo'n 200ml gekolfd, en ze 'vebruiken' nu met z'n drieën ongeveer 300 per dag. Ik kom dus al in de buurt ;).

Heb wel gemerkt dat "even kolven" er nog niet inzit - Miepman ging beneden koken en ik zou dan even kolven voor we naar het ziekenhuis gingen. Heel erg stuwingsgevoel, maar er wilde niet meer dan 5ml uitkomen :S. Toen maar gestopt, was al 12 min. bezig. Gebuideld met Rutger in het zh en op het moment dat hij uit zijn couveuse werd getild om neergelegd te worden liepen er al druppels uit, direct na het buidelen toen gekolfd; 70ml! Hebben ze weer een vers voorraadje voor de nacht ;).

Jolieneke, vraag maar raak hoor.

Heftige dag vandaag... het meisje wat al vanaf het begin tegenover Noor en Rutger lag (er liggen 2 andere kindjes op dezelfde zaal als onze kids) is vandaag overleden. Het ging al heel lang niet goed en ze zou altijd een kasplantje blijven als ze waren blijven helpen... dus is er besloten haar los te koppelen en te laten sterven. Even een flinke realitycheck en zo oneerlijk en hard. De moeder spreekt nauwelijks nederlands, heeft geen familie hier en is alleen...... zo triest om dan ook je kindje zo te verliezen :(. Heel raar om vanavond aan te komen in het zieknhuis en daar haar couveuse leeg te zien staan..........

Verpleging was zelf ook wel ontdaan vandaag, het meisje heeft er een tijd gelegen en ze wisten dat het ging gebeuren, maar toch. Ondertussen waren ze hard bezig om ons (zagen dat het ons ook niet koud liet) er maar van te overtuigen dat dat echt een heel andere situatie was, heel ziek kindje, dat die van ons het zo goed doen, etc. Maar toch schrik je wel even enorm; ze liggen allemaal op de IC, en niet voor niks. Ze zijn nog zo klein en kwetsbaar... Nou ja, heftig dus om zo te zien allemaal.

Geplaatst

miepie heel heftig idd van dat andere kindje! Pff krijg er weer tranen van. Denk ik weer even aan mijn schatjes...

Gelukkig met jou lieve kleintjes alles goed. Wat fijn dat je weer gebuideld hebt. Heerlijk tegen jou aan dat is wat je wil.

Steeds alles een beetje beter,hoop ik.

Gelukkig dat het met jou ook beter gaat en met je wond.

Ik wens je al het geluk van de wereld toe! Met 2 mooie kindjes en je man natuurlijk.

Lfs,Marlijn

Geplaatst

Wat een heftige en verdrietige dag op de kamer van jullie kindjes zeg. Kippevel, mijn hart gaat uit naar de eenzame moeder van een prachtig meisje.

Wat fijn dat de bv goed op gang is en er steeds meer komt!!!!!

Lekker gebuideld, heerlijke momenten zijn dat volgens mij.. Heeft je man ook al gebuideld???

Dikke Knuffel voor jullie alle 5!!

Geplaatst

jeetje Miep, wat een triest verhaal. Maar hou je vast aan de kundigheid van de verpleging die zegt dat jullie schatjes het zo goed doen. Geweldig om te lezen en wat leuk dat je ons op de hoogte houdt.

Succes met de bv en geniet van je drietal.

Geplaatst

Wat een vreselijk verhaal Miep van het meisje.

Maar zoals Sab zegt, hou je vast aan de kundigheid v.d. verpleging.

Goed zeg dat je bv al wat meer op gang komt.

Maar idd moet je er wel de tijd voor hebben.

Knuffel voor jullie 5en.

Geplaatst

Miep, wat een heftig verhaal, kan me heel goed voorstellen dat het enorm veel met je doet.

Probeer zelf vooral positief te blijven hoor, ze doen het tenslotte keurig netjes!

Fijn dat de bv al lekker op gang komt, kun je ze over een poosje lekker zelf voeden.

Geniet van je kleintjes!!

Geplaatst

Wat triest dat je zoiets moet gebeuren. Kan me voorstellen dat iederen dan ontdaan is vooral ook jullie.

Vandaag 1 week geleden dat ze zijn geboren, al 1 week in de grote wereld die kleine frummels.

Ze doen het echt super hoor!

Geplaatst

lieve Miepie....

wat een verdrietig nieuws van het meisje...maar blijf vasthouden aan de kundigheid van de verpleging idd zoals al eerder gezegd werd...jullie frummeltjes zijn nu al een weekje op deze wereld en doen het super...vind het geweldig om te lezen!!!

fijn dat de bv op gang komt en dat je weer hebt kunnen buidelen...zitten jullie nu in het RmcD-huis?

Gelukkig dat je je steeds ietsje beter voelt en dat het zitten goed gaat...lopen komt nog wel...neem de tijd...

en begrijpelijk dat je je kleintjes al na 2 uur mist...zou denk ik iedereen hebben!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hallo lieve Miepfamilie.

Heel erg gefeliciteerd en heel veel geluk en kracht gewenst voor nu en in de toekomst!

Succes met de bv!

Ik lees graag de up-date's van jullie bijzonder gezinnetje, bedankt daarvoor en knap hoor!

Liefs,

Goofy

Geplaatst

Wat heftig om zo iets van zo dichtbij mee te maken maar inderdaad hou je vast aan het feit dat een heel andere situatie is en dat jouw kleine wondertjes het erg goed doen.

Fijn dat het kolven steeds beter lukt, wat bij mij hielp was om tijdens het kolven een doekje met geur van de kleine er bij te pakken mischien heb je iets aan die tip.

Geplaatst

Hoi miepie!!

Fijn om te lezen dat het met je bv goed gaat!! Super!! Ga zo door!!

Zitten jullie nu al in het rmd huis? Misschien heb ik niet goed gelezen en heb je het al wel verteld hoor (zwangerschapshormonen hihi).

Wat schokkend zeg dat dat kindje overleden is. Ik kan me voorstellen dat dat voor jullie ook heftig moet zijn! Het verhaal van de moeder is ook schrijnend. Vreselijk.

Tja, ik heb zoveel vragen dat ik niet zou weten waar ik moet beginnen haha. Heb je niet het gevoel dat je 'geleefd' wordt? Hoe zit het met bezoek, mogen er mensen komen? Gaat de familie goed met de situatie om, maw geven ze jullie alle ruimte? Ik weet uit ervaring dat familie (alles goed bedoeld hoor) soms erg opdringerig kan zijn. 'het zijn ook mijn kleinkinderen/neefjes/nichtjes'.... Er wordt dan 'even' vergeten wat de mama en papa allemaal hebben moeten doorstaan en nog steeds meemaken. Ik hoop dat dat allemaal lekker verloopt.

Hihi, voor nu eerst genoeg gevraagd... geniet van je prachtige wondertjes!!

Jolieneke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden