Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik had een drankje maar denk dat ik daar alleen beroerder van werd,heb hem vandaag nog niet ingenomen en nog niet gespuugd wel misselijk enzo maar goed hou het er nog in

met het drankje spuugde ik binnen een uur alles er weer uit

ja meestal word het vanaf 12 weken minder ik hoop iets eerder maar anders schiet het ook al op!

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ellen,

Voor mij is het 1 dag langer wachten dan voor jou.

Maar als ik nu terug kijk van het telefoontje om een afspraak te maken voor de echo tot nu zijn de dagen eigenlijk best snel voorbij gegaan.

1 weekje wachten klinkt nu niet zo lang meer. (al is dit wel voor ons....)

Doortje,

Zeker spannend! Wij duimen voor je en hopen op 1 of 2 kloppende hartjes!!!

Valesca,

He Bah, wat vervelend dat je nu ook moet spugen.

Sterkte!

Ik kon het niet laten en heb net een digitale Clearblea gedaan.

Hij gaf 3+ aan en dit wou ik zo graag zien.

Mijn dag kan nu niet meer stuk!!!!

Ga zo lunchen met een goede vriendin.

Morgen en overmorgen weer om zes uur m'n warme bedje uit, dus vandaag genieten van een vrije dag.

Hihi Wish wat toevallig! Ik heb gister nog een zw test gedaan.. ik zou even een dikke vette + zien.. en die was er , nog voordat ik de dop erop had gedaan!

Oh wat kan me dat dan even goed laten voelen zeg.. pff.. nog steeds erg onzeker hier dus dan is het even extra fijn!

Word straks terug gebeld door de ha (helaas niet m'n eigen die is een week op vakantie :/) .. het was vannacht weer 4 uur en toen sliep ik nog niet.. dus even overleggen of ik het verantwoord mag blijven gebruiken (de oxazepan) of dat we wat anders gaan doen..

Spannend Doortje!!! Wow dat zou toch wel wat wezen! Let us know ;)

Fijn dat jullie zo'n leuke en verrassende vakantie hebben gehad Karin!! Super om het dan te vertellen... wij willen als alles goed is , het met moederdag gaan vertellen (aan m'n schoonfamilie) mijn "kant" weet van alles af, maar zijn kant niet.. het is wat een lang verhaal maat ik sta achter de beslissing van mijn vriend dus wachten tot moederdag dus..

Heb wel al een leuk idee. ik ga dan shirtjes voor de kids laten afdrukken , met iets als "ik word grote broer/zus" ik moet het nog even bedenken..

Vervelend Valesca dat je zo moet overgeven.. al ben ik stiekem een beetje jaloers ;) , rustig an meid!

@ All , ik kan helaas gee tickers meer zien van jullie!! Iemand een idee hoe dit kan???

Liefs Griet

Geplaatst

Griet, als er berichten met een Iphone oid worden geplaatst, wordt de ticker er niet bij gezet. Zijn ook niet te zien op een mobiel apparaat.

Wish goed joh, leuk he zo'n test. Na 24 uur verdwijnt ie dus vergeet niet een foto te maken!

Vandaag ineens zo duizelig en zwart voor m'n ogen. Lees het vaker hier, ik maak me er maar geen zorgen om.

Liefs

Toverstafje

Geplaatst

Ellen: ik heb altijd gedroomd (sinds we de MMM in gingen) dat we een tweeling kregen. Ik weet dat de kans helemaal niet zo groot is dus vandaar dat ik eigenlijk steeds zo nuchter was dat het er maar één zou zijn. Omdat ik nu toch behoorlijk snel dikker aan het worden ben en toch niet zwaarder wordt zegt mijn gevoel steeds meer dat het een tweeling gaat zijn. ALsof het zo moet zijn zeg maar.. Maar goed.. wat de uitslag ook is morgen, als ik maar een kloppend hartje zie, of dat er nu twee of één zijn: in beide gevallen ben ik super blij

Maar.. ik zal wel een korte nacht hebbben en me morgen slecht kunnen concentreren op het werk

Geplaatst

Ellen..... die taal... die taal.... ik lach me rot....

Kleedjes leggen wij op tafel of op de grond..... maar die trekken we niet aan.. Dat doen we met jurkjes of tuniekjes...

Geplaatst

Ellen en Wish, allebei dus weer een superposi test! Moeilijk he, blijkbaar hebben we toch allemaal een beetje extra bevestiging nodig!

Dorien, jij hebt morgen dus de eeste echo, spannend!! Ik ben dan ook zeer benieuwd of het er 1 of 2 zijn!

Valesca, balen zeg, dat je nu ook moet overgeven. Dat lijkt me zooo erg, maar dat drankje helpt dus niet, integendeel? Hopen dat het niet erger wordt en dat het snel voorbij is, sterkte ermee!!

Griet, dat hebben wij ook gedaan, met een T-shirt. Wij hadden bij de tweede een shirtje gekocht voor onze oudste met voorop zijn naam en achterop '... wordt een grote broer'! Deze hebben we nu weer gebruikt, nu mocht alleen onze jongste hem aan en had ik zelf even de naam afgeplakt en de juiste naam erop geplakt... M'n moeder moest even kijken, maar herkende al snel het shirtje!

Hopelijk gaat het slapen snel beter!

Hier gaat het nu weer prima, wisselend misselijk maar gelukkig geen spugen! Wel ben ik vandaag bij de huisarts geweest ivm mijn knie die ik flink verdraaid hebt met het skieen (aaauuuw!). Hij dacht aan de kniebanden of de meniscus, maar kwam er niet uit, dus eerst langs de fysio en als het toch de meniscus is door naar het ziekenhuis voor een MRI... Ik ben benieuwd..

Geplaatst

misgriet niet jarloers zijn hoor ben het ook liever niet want genieten is er niet bij

komt ook omdat ik depresive gevoelens heb vorig jaar depressie gehad en herken nu veel mede door hormonen dus nu proberen recht op te blijven staan en dingen te blijven ondernemen

nee drankje hielp helaas niet....beter is elke keer wat eten

Geplaatst

breek nog even in..

sorry wish.. bedacht me opeens dat ik nog ergens een vraag van je gelezen had.

ik heb 8 maart mijn 20 weken echo, Nog een week...

We willen niet weten wat het wordt. ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig, maar na het hele traject waarin er niets als een verassing kwam van moedertje natuur, mag het nu wel een verassing blijven.

Breek weer uit

Geplaatst

Valesca,

Dat is toch ook wat. Dat drankje moest juist helpen maar werkt averechts. Je zal er dus zelf een manier op moeten verzinnen om de misselijkheid en spugen tot het minimum te beperken. Lastig hoor.

Wat moeilijk voor je dat er depressieve gevoelens omhoog komen door de hormonen. Sterkte!

Haha, dus Ellen en Griet vandaag ook weer positief getest. Mooi toch!!

Doortje,

Natuurlijk ben je in beide gevallen super blij. Morgen dus eerst nog werken. Hoe laat heb je de echo?

Karin,

Oei, een pijnlijke knie overgehouden van het skiën. Hoop dat het met fysio verholpen kan worden.

Dat het niet de kruisbanden of meniscus zijn, dan ben je daar wel even zoet mee.

Beterschap!

Simba,

Jij hebt 8 maart de 20 weken echo en ik heb dan mijn eerste echo.

Zoals jij omschrijft dat jij het geslacht niet wil weten zo denk ik er nu ook over.

Geplaatst

Dorien heel veel succes morgen met de echo!

Valesca wat vreselijk dat het erger wordt bij jou.Ik hoop dat je iets van je huisarts krijgt waardoor je je beter gaat voelen

Rita,oh ik begrijp het nu. Ik was een beetje bezorgd over je eerste bericht,maar je bedoelde toen(2 jaar geleden).Bij mij is er toen bij 5 w en 3 d gestopt en vandaag zit ik precies zo.Dus ik weet wat je bedoelt. We gaan vanuit dat het goed komt,toch? Gebruik jij utrogestan?

Ellen,goede vraag,hoe doen die vrouwen die zelf niet weten dat ze zwanger zijn....wij schrikken van iedere steek :)

We hebben ook zaterdag en zondag 2 hele goede vrienden van ons verteld,wat geef toch lekker gevoel om je blijschap te delen.

Ik heb nog stdeeds pijn in mijn eierstok rechts.Niet erg pijn maar toch.....om aandacht te vragen

Nog twee weken wachten!

Liefs,Violeta

Geplaatst

Hooi, wel nog eventjes melden dat ik vandaag niet getest heb hoor, ik wilde gewoon laten weten dat ik zelf ook extra getest HAD voor die extra bevestiging, intussen een week geleden met de clearblue. Op ongeveer hetzelfde moment als wanneer ik testte, kreeg Wish ook de 3+ te lezen en dat is gewoon een geweldig gevoel. Overigens: ik heb net toch nog Kruidvat testen gekocht, want die kan je wél bijhouden hehehehe. Ik wil ook die streep eerst zien, nog voor de controlestreep komt hehe. Ach voor die 5€.

Vandaag behoorlijk veel last van mijn onderrug dat helemaal tot in mijn linkerbeen trekt, zelfs als ik loop. Hopelijk gaat het voorbij? En ondanks geen misselijkheid, voel ik duidelijk vlagen van rariteiten in mijn lichaam, dat ik even diep moet doorademen en aan iets anders denken.

Violeta,

Ik heb ook nog lang last gehad van mijn eierstok. Die reageren zelf ook op de hormonen, dus ik denk niet dat je je veel zorgen moet maken. Toch al een flinke mijlpaal dat je vandaag de 5 weken en 3 dagen bent doorgekomen! De dag is bijna voorbij meid, wat een leuk gevoel toch! Ik herinner me nog je mk, en vond het echt een shock. Ik was nog niet lang op dit forum actief en pas toen besefte ik hoe moeilijk dit ging worden en hoeveel vrouwen dit moeten doorstaan. We zaten op hetzelfde wachtbankje dacht ik (oktober). Maar nu samen met mij hier, geweldig toch!

Karin,

Dat is niet leuk, je knie! Hopelijk niks te ergs..

En nog even alle meiden herinneren: we zijn zwanger! :laugh:

Liefs,

Ellen

Geplaatst

Hi meiden,

Lees al een paar weekjes met jullie mee maar durfde mezelf nog niet aan jullie lijstje toe te voegen....

Toch moeten we het nu stiekem wel gaan geloven want ik heb vandaag, met 6 weken en 6 dagen, een echo gehad en we hebben een kloppend hartje! Het vruchtje is 8.3 mm en heeft een krachtige hartslag van 140. Wij zijn, voorzichtig, heel blij!

Mag ik jullie cluppie vergezellen?

Liefs, Laika

Geplaatst

Ooh Laika,

Ik vroeg me eigenlijk net al af hoe het met je was, kijkend naar het februari wachtbankje. Gefeliciteerd!!!! Je mag wel onvoorzichtig blij zijn ook hoor! gewoon :woohoo:

Geplaatst

Wish: ik heb morgen om half 4 de echo. Dus dat duurt nog heel lang... zo voelt het nu tenminste. Hopelijk heb ik morgen voldoende afleiding en gaat de ochtend en middag een beetje snel. Woensdag in elk geval lekker vrij.

Ellen: ik heb ook echt nog steeds last van mijn staartbeentje (zo heet het volgens mij hier officieel ook hoor..) en straalt uit in mijn bil. Ik ga morgen de gynacoloog wel even vragen wat ik er mee aan moet en zal je dan wel even laten weten wat we hier het beste aan kunnen doen.

Valesca: wat zei de huisarts vandaag? Nog iets gekregen waar je je beter van gaat voelen?

Laika: wat gaaf dat het hartje klopte! Wat lijkt me dat een heerlijk gevoel. Wees maar blij hoor. Dat hebben ook jullie verdiend. Welkom in dit topic in elk geval en dat je maar al je ervaringen met ons mag delen.

Geplaatst

Laika, van harte gefeliciteerd en wat leuk dat je er bij komt! Ik heb jouw verhaal een beetje in het Pauzemeisjes forum gevolgd. Heb 'n beetje hetzelfde meegemaakt.

Je hebt een superecho gehad! Heerlijk joh. We gaan trouwens precies gelijk op. Ik heb afgelopem vrijdag nog een echo gehad, was nog erg vroeg maar hartje klopte al wel, maar niet zo snel als die van jou! Daarom vrijdag bij 7w en 3d nog 'n x.

Veel geluk gewenst en geniet er van (als het lukt)

Liefs Toverstafje

Geplaatst

Wish.. leuk dat je dat idee ook hebt... ach... ik ben op de helft.... die andere helt hou ikook wel vol zonder het te weten.

Na de 11 weken heb ik ook geen echo meer gehad.. dus dat maakt het wel wat simpeler ;-)

En er zijn ook hele leuke kinderkamers en kleertjes te koop die wat naturel zijn, en dat lime groen wat je overal ziet, kan ook voor allebei, en als we het over 20 weken weten, kun je altijd nog wat aankleding in het kamertje doen...

Geplaatst

ik heb ook echt nog steeds last van mijn staartbeentje (zo heet het volgens mij hier officieel ook hoor..) en straalt uit in mijn bil. Ik ga morgen de gynacoloog wel even vragen wat ik er mee aan moet en zal je dan wel even laten weten wat we hier het beste aan kunnen doen.

Ja, zeg ook maar tegen de gyn dat je nog iemand kent die er last van heeft en wat die moet doen tot ze het zelf kan vragen aan haar eigen gyn :laugh:

succes morgen! Nog een héle lange voormiddag voor de boeg voor jou..

Geplaatst

Laika,

Natuurlijk ben jij hier ook welkom!

Vandaag dus een super echo gehad, geweldig!

Vul het lijstje maar snel aan.

Doortje,

Wij hebben de echo rond de klok van 18.00uur. Dus mijn dag zal ook lang gaan duren.....

Succes morgen!!

Toverstafje,

Uhm, denk dat we al zo'n 10 foto's hebben gemaakt waar al de testen op staan. hahaha!

Voor jou vrijdag weer een echo. Hopelijk met een sneller kloppend hartje!

Succes!

Geplaatst

Uitgerekend

6 oktober: Valesca

7 oktober: Ceece

8 oktober: KBR (Karin)

10 oktober: Akara

10 oktober: Mickey1979

12 oktober: Rebelletje

15 oktober: r00sje

15 oktober: T.K

16 oktober: Doortje (Dorien)

16 oktober: Mamavannoah

18 oktober: Toverstafje

18 oktober: Laika

20 oktober (vermoedelijk): Ellentrik (Ellen)

24 oktober: Frann19

26 oktober: Wish

27 oktober: (denk ik) Violeta

27 oktober: MissGriet

21oktober: Pebbels

31 oktober: (ongeveer) Karin (ivfmoeder)

Eerste echo

1 maart: Dorien

2 maart: r00sje

2 maart: Frann

7 maart: Ellen

7 maart: T.K

8 maart: Wish

8 maart: Pebbels

14 maart: Violeta

14 maart: MissGriet

14 maart: Karin (ivfmoeder)

Tweede echo

1 maart: Karin (KBR)

10 maart: Mamavannoah

11 maart: Mickey1979

15 maart: Akara

22 maart: Valesca

Derde echo

3 maart: Toverstafje

23 maart: Laika

Thanks voor het welkom meiden! Ik heb mezelf toegevoegd aan het lijstje. Ik heb op 23 maart mijn derde echo, omdat ik ook al een keer op 5weken en 2 dagen een echo heb gehad (ik had toen erg veel buikpijn en was bang voor een bbz, die ik ook als eens heb gehad).

Doortje, heel veel succes morgen! Ik weet wat je nu voelt en dag zal morgen heeeel traag gaan (ik had mijn echo vandaag ook pas om half vier) maar ik ga duimen voor een hele mooie echo voor je!

Toverstafje, leuk dat we gelijk lopen! Dat je vrijdag al een kloppend hartje hebt gehad is wel bijzonder, dat is toch wel best wel vroeg al. Hopelijk heb je op 3 maart een mooi, snel kloppend hartje!

Liefs, Laika

Geplaatst

hallo dames,

sorry dat ik niet zo actief ben geweest met het schrijven maar het was even een hectische/drukke periode voor me,maar ik beloof het te beteren (haha)

Ik probeer nu een beetje bij te lezen,maar er is zoveel geschreven al,wat gaat dat vlug,wel een goed teken want dat houd in dat het hier lekker druk is.

Voor alle nieuwe dames: gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Voor alle dames met een mooie echo natuurlijk ook gefeliciteerd.

Dorien heel veel succes morgen met de echo,ben benieuwd hoeveel het er zijn,spannend hoor.

Valesca wat rot dat je je zo misselijk voelt,ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Ik hoop dat het met alle andere meiden hier ook goed gaat,ik ben jullie echt niet vergeten hoor!

Hier gaat alles goed,heb niet echt veel kwaaltjes dus af en toe slaat de twijfel toe.

Vandaag maar een Clearblue digitaal ertegenaan gegooid om de twijfel weg te nemen en gelukkig gaf hij binnen no time 3+ aan,dus dat stelt me weer een beetje gerust.

Nu aftellen voor de echo en ik kan je vertellen ben zooooo zenuwachtig maar dat hoord erbij he.

Liefs Frann

Geplaatst

Dorien,

Eerste echo vanmiddag, succes en ik hoop dat jullie met verbazing zullen gaan kijken naar een mooi knipperend hartje (of 2)

Karin,

Tweede echo voor jou. Hopelijk ziet alles er nog prima uit, jij ook succes!

Frann,

Verontschuldig je niet, iedereen is altijd welkom hier!!

Jij mag morgen voor de echo. Succes!

Ik stap zo in de auto. Vandaag en morgen een vroege dienst.

Geplaatst

Hee dames,

heb echt een beroerde nacht achter de rug. KOn haast niet slapen van de spanning denk ik. Ik heb van alles de revue laten passeren, want geen hartjes en lege vruchtzakjes tot twee mooie kloppende hartjes. Pff... wat zenuwslopend zeg.. Ik zal blij zijn als deze dag voor bij is.

Geplaatst

Hey dames,

@Doortje heeeel veel succes vanmiddag. Wat een stress kan het toch zijn... Ik duim enorm voor 1 of 2 knipperlichtjes.

@Frann en jij morgen!!

@Laika super gefeliciteerd meid. Ook ik heb een lange geschiedenis van endometriose, medicijnen en operatie, een bbz en diverse ivf-pogingen achter de rug. Het zou zo mooi zijn als dit alles nu wordt beloond met een mooie zwangerschap en een gezond kindje.

Hier alles ok. Ik heb wel wat lichtbruine afscheiding al een paar dagen, maar ik geloof niet dat dat iets betekent... Voel me verder gewoon op en top zwanger.

Ik mag donderdag weer voor een echo, hopelijk is het vanaf nu een 'normale' zwangerschap zonder rare fratsen.

Groeten

Geplaatst

SUCCES DORIEN!!!! Nog eventjes!!! In kosmische tijd moet je nog maar een halve nanoseconde wachten :-) Ehum, wat een troost nietwaar :shifty:

ik zet hem even in voor je:

:wav:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden