Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

toverstafje wat fijn weer een goede echo,en het moet wel een heel speciaal gevoel zijn als ze je feliciteren,lekker genieten meid!

Vlok welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Wat fijn dat jullie het hartje al hebben zien kloppen,fijn gevoel he,ik werd er helemaal emotioneel van.

En wat leuk dat we samen op dezelfde datum zijn uitgerekend.

Van het vruchtje zonder hartactie weet ik de grootte niet(dom had ik even moeten vragen),het vruchtje met wel een kloppend hartje was 5,6 mm,weet wel dat de andere iets kleiner was dat kon je zien op de echo

Ellen,TK, Wish en Pebbels spannend meiden ook jullie zijn nu aan het aftellen voor de eerste echo,ik duim voor allemaal mooie kloppende hartjes.

Meiden allemaal een heel fijn weekend!!

Liefs Frann

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Toverstafje, weer een mooie echo! Super leuk!

Vlok,gefeliciteerd! En geweldig dat je het hartje zien kloppen.Top!

Doortje,wat vervelend dat je pijn hebt.Door je zwangerschap zouden de cycta's verdwenen moeten? Toch?

Het is toch leuk alle cadeautje die jullie nu al krijgen.

Ik heb thuis ook 2 boeken,zo mooi om te lezen over de ontwikeling van je embryo. Heel mooi.

Ik voel me nu licht misselijk sinds paar dagen.Alleen als ik eet word ik misselijk,maar het voelt net als ik nog meer moet eten (misselijk van de honger),en als ik niet eet ook misselijk. Dus soms weet ik het niet,komt het door te veel eten of te weinig eten haha...

Geplaatst

hoi dames

ik breek hier even in....

Lieve Ceece,

ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van deze klap, jeetje, ik vond jullie verhaal zo wonderlijk mooi!!! triest dat het zo is geeindigd.

Sterkte ook met de curretaga, ik hoop dat je er mentaal ook niet te veel last van hebt, ellendig dat je je nog zo zwanger blijft volene, dat is wel extra pijnlijk en verwarrend.

Hou je taai meid!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hallo meiden van oktober!!!!!

Ceece; wat een vreselijk verhaal, het leek zo goed te gaan, wat is het toch allemaal ONEERLIJK!!!!! Sterkte.

Vlok; gefeliciteerd!

Violetta; over die kleding... ik denk ook dat ik echt een veeeeel dikkere buik heb en mijn borsten 60 maten groter zijn :), maar als ik het vraag aan anderen valt het hen dus niet op. Ik vraag me af of ik me het soms indenk of

dat anderen mischien niet zo goed kijken als we denken. Als iemand naar mijn buik kijkt kan het ook zijn omdat ik een mooie riem omheb... Snap je wat ik wil zeggen? Succes met het verhullen in ieder geval!

Ellen een Doortje, gelukkig ben ik niet de enige die in de avond misselijk is. Ik moet zeggen dat ik het wel makkelijk vind, geen last in de ochtend voor als ik naar mijn werk ga... Maar het scheelt ook wel de ene of de andere dag moet ik zeggen.

Ik moet de bolletjes van het diakonessen in Utrecht blijven nemen (3 x per dag 2 stuks) tot de 10e week.

En dan de vraag of ik merkte aan mijn lijf dat het er 2 zijn. Ik ben nog nooit zwanger geweest van 1, dus ik kan niet vergelijken. Maar ik dacht wel, wat ben ik otch ENORM moe. Ik weet dat dit bij een zwangerschap kan horen, maar het was / is echt belachelijk. Normaal ben ik niet rustig te krijgen met mijn energie, maar nu lig ik het liefst allen op de bank of in bed... Vriendinnetje is kraamverzorgende en die gaf ook al aan dat ze dacht dat het er twee waren door de erge vermoeidheid.

Verder denk ik dat ik dezelfde dingen heb als jullie. Oh ja, ik had als wel op WD 1- een zeer overtuigende test, dat is natuurlijk ook een signaal.

Meiden, veel plezier dit weekend. Wij gaan het aan de ouders vertellen (wonen allebei aan een andere kant van het land). Heb voor allebei de ouders een pakketje ingepakt met 2 rompertjes en daar aan vast 2 speentjes. Ben benieuwd naar de racties als ze het zien...

Geniet van de zon!

Gr Zomer

Geplaatst

Toverstafje,

Wat super dat je weer hebt kunnen genieten van een prachtige echo!

En blijf in die 'up' zitten hoor. (haha, grappige omschrijving)

Doortje,

Wat lief van je moeder! Ik heb vanmiddag van mijn broer en schoonzus 3 boeken gekregen om door te lezen. Deze hadden ze nog op zolder liggen en zijn ze voor mij gaan zoeken. Op internet staat ook heel veel, maar vind een boek toch fijner lezen.

(rustiger voor m'n ogen)

Ik sla dit jaar de carnaval over. Heb echt geen zin om in een rokerige ruimte te gaan staan en overal waar onze groep naar toe gaat wordt gerookt.

Vervelend dat je last hebt van je eierstokken, kun je dan wel met de optocht meelopen?

Vlok,

Van harte welkom!

Jij hebt al een mooie echo gehad, super zeg!

Frann,

Ben al heel lang aan het aftellen, maar nu begint er schot in de zaak te komen. Hahaha!

Nog 4 nachtjes slapen......

Zomer,

Jullie ook veel plezier om het mooie nieuws aan jullie ouders te gaan vertellen!

Geplaatst

Wish: ik loop morgen niet mee. mag niet van mijn mannetje. Ik moet goed voor mezelf zorgen. Misschien zondag wel, maar dat weet ik nog niet.

Of ik nog naar de zaal ga weet ik nog niet. Er mag binnen niet gerookt worden dus dat scheelt, want dat vermijd ik liever ook.

Wat leuk dat je ook al boeken hebt gekregen van je familie.

Zomer: wat een leuk idee van de rompertjes met speentjes. Ik kon niet wachten met vertellen dus heb mn moeder gebeld (woont ook 200 km verderop)

Geplaatst

Ceecee,

Eerste en vooral heel veel sterkte! Hoop dat alles goed mag verlopen maandag met zo weinig mogelijk pijn.

Ellentrik,

Ik moet ook nog steeds bolletjes doen. Ben vandaag om (hopelijk) m'n laatste doos gegaan. Ik heb niet echt het gevoel dat m'n lichaam ze nodig hebben want volgens mij komt alles er na een tijdje gewoon terug uit.

Vlok,

Van harte gefeliciteerd en welkom hier!!

Violeta80,

Ook ik heb dit gevoel van misselijkheid verschillende dagen gehad. Eerst misselijk zijn van de honger en als ik dan at was ik weer misselijk omdat ik gegeten had.

Nu is het enkel 's middags voor het middageten dat m'n maag kuren heeft. Dan komen soms m'n laatste 2-3 hapjes van 's morgens er terug uit (sorry voor de details) en dan kan ik gewoon lekker 's middags eten. Echt bizar hoe je lichaam kan reageren...

Geplaatst

Toverstafje, gefeliciteerd met je mooie echo! Heerlijk gevoel he?

Vlok, welkom en gefeliciteerd! Ik heb me hier ook pas gemeld toen ik een goede echo had, dus ik begrijp je heel goed!

Wish, nog vier nachtjes, aftellen!

Ellen, TK en Pebbels, dat geldt natuurlijk ook voor jullie, ik duim voor allemaal prachtige echo's.....

Vandaag heb ik Moeders voor Moeders over de vloer gehad, dinsdag worden de eerste blauwe flessen geleverd. Dit soort dingen maakt de zwangerschap steeds echter....En ook het feit dat ik sinds vandaag wat lichtmisselijke gevoelens heb, zouden de kwaaltjes dan nu toch komen?

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

wish nog 4 nachtjes,er is al bijna 1 nacht voorbij,dan nog 3,ik tel met je mee hoor haha.

Mezelf van de week aangemeld(na de echo) bij moeders voor moeders en vanavond werd ik gebeld door de informatrice,ze komt donderdagochtend langs.

Komt mooi uit want woensdagmiddag heb ik de 2de echo dus dan hoef ik niet vooraf te testen,zou anders bang zijn dat ik misschien negatief test,slaat nergens op ik weet het haha.

Allemaal een heel fijn weekend

Liefs Frann

Geplaatst

Ceece wat een rot nieuws zeg heel erg veel sterkte!!

Frann spannend hoor fijn dat je al 1 mooie hartje zag!!!

hier nog steeds erg beroerd.....dus ben er niet zo veel

Geplaatst

Valesca: balen dat je je nog steeds zo rot voelt zeg. De eerste negen weken zitten er al op meid! Ik begrijp het helemaal dat je daarom wat minder op het forum bent. Pas maar goed op jezelf.

Hier is de pijn in mijn eierstokken inmiddels weer verdwenen na een nachtje van 12 uur slapen. Voel me een stuk beter. Heb alleen nu af en toe een wat drukkend gevoel bij m'n baarmoeder en ik moet zeggen.. dan slaat de angst toch wel weer even toe hoor.. Ook omdat mijn borsten iets minder gevoelig zijn de afgelopen dagen. Ik weet wel dat dat allemaal heel normaal kan zijn, maar vind het dan soms toch wel weer even spannend. Het hartje klopt dan wel, maar het gevaar op een miskraam is natuurlijk nog niet geweken.. pff... Morgen gelukkig al weer 8 weken op weg dus de 12 weken komen steeds beter in zicht..

Vanmiddag ga ik toch even bij de carnaval kijken met de afspraak dat zodra ik last van mijn buik krijg ik gelijk naar huis ga. Het is altijd zo super gezellig en ik kan gelukkig gewoon veel lekker zitten in de kroeg dus dat moet goedkomen.

Geplaatst

Dankjewel,ik hou me ook maar voor de eerste 9 zitten erop maar toch beangstigd het me nog

elke dag duurt zo lang...en ik heb nergens zin in nou ja

fijn dat jij jezelf beter voelt,het is ook spannend allemaal maar je buik doet zo veel nu

fijne middag!

Geplaatst

Ik kan me voorstellen dat jou dagen heel lang duren als je je niet lekker voelt. Lijkt me helemaal niet fijn. doordat ik 4 dagen per week werk gaan hier de dagen best wel snel moet ik zeggen en de avonden en nachten slaap ik meestal dus voor ik het weet is er weer een dag voor bij. Ik kijk nu al enorm uit naar de echo op de 15e. weer even de bevestiging dat alles goed gaat hoop ik. Maken ze bij jou bij de verloskundige ook weer een echo?

Geplaatst

Valesca,

Dit is echt niet leuk voor je en ik kan me voorstellen dat je hierdoor niet lekker in je vel zit.

Je hebt een dochter van 2 jaar rond lopen en die zal ook de nodige aandacht willen en dit kost je enorm veel energie neem ik aan.

Sterkte!

Frann,

Inderdaad, nu nog 3 nachtjes slapen. Dan mogen Pebbels en ik voor de eerste echo.

Maar eerst komen nog T.k en Ellen aan de beurt, die hoeven nog maar 2 nachtjes te slapen.

Als de echo goed is wil ik mezelf ook aanmelden voor MvM.

Doortje,

Wat fijn dat de pijn weg is.

Het is toch wat, dat die onzekerheid aanwezig blijft.

Hoop dat die bij ons allen toch een keer zal verdwijnen en dat we echt kunnen gaan genieten!!

Kom op meiden, daar gaan we voor!

:positive energie:

Geplaatst

@Doortje,ik krijg niet meteen een echo de 14e helaas,dat overleggen we even dan

@Wish,ja het is heftig bij Sanne was ik ook beroerd maar hoefte ik niks verder,ik kwam thuis dook mijn bed in en klaar...nu moet je meer en voel ik me ook enorm schuldig,mijn man die het huishouden doet,en ik snel kortaf....bah

las net dat met 10 weken je HCG het hoogte is en dat beroerdheid vanaf dan ook minder word ik hoop het maar,dan ben ik er bijna

Geplaatst

Hoi Valesca, inderdaad de dame van MvM vertelde ook dat het in de 10 week het hoogst is en erna gaat het heel snel naar beneden. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen!!!!

Doortje, heb je genoten van de carnaval? Ik hoop dat er genoeg zitmogelijkheden waren en je echt hebt kunnen genieten!

Ik schreef in een eerder bericht dat ik een positieve test had op dag 1-, dit was natuurlijk 10! Hahahahahahaha, anders was ik wel echt een medich wonder.

Vandaag mijn ouders op de hoogte gebracht, ze pakten het pakje uit en gilde meteen, nee! Gingen ons feliciteren en hielden ons vast. Ik vroeg, heb je goed gekeken wat er in zit?

Er zitten 2 rompertjes en 2 speentjes in het pakje, weer geheel ontroert en gillen. Echt ontzettend leuk om het zo te doen! Morgen naar de schoonouders. Het was moeilijk om het voor ons te houden, maar deze reactie was het wachten wel waard!

TK en Ellen; alvast heeeeeel veel plezier bij de echo. Op naar een mooie dag!

Lief Zomer

Geplaatst

Wat lief van iedereen om aan ons te denken voor morgen! Jaaa, ik kan eindelijk 'morgen' zeggen, OEF.

Sorry dat ik niet erg actief ben de laatste dagen. Dit weekend heel erg druk, met veel rond rijden en onze nieuwe muren te schuren. Zodadelijk schilderen, en retoucheren helaas. Want ik wil de nieuwe kleurtjes al zetten, maar eerst nog de oude kleuren herstellen die met het kappen en plamuren beschadigd zijn geraakt. De kinderkamer krijgt een blauwpaarse wand, en onze kamer krijgt een olijfkleurige wand (iets lichter wel). Voorlopig is de kinderkamer nog voor de dochter van Piet, maar eenmaal zij ouder is, en de kleine (als alles goed blijft gaan) te groot om bij ons te blijven slapen, dan mag de blauwe kamer van de kleine zijn. En dan is er nog een 3de kamer, maar dat wordt een werkkamer/logeerkamer, en die krijgt een warme gele wand. Zoo benieuwd hoe het eruit gaat zien!

Zo, ik ga zometeen verder doen.

Wat leuk om te horen, Zomer! Moet heel erg emotioneel zijn geweest, en dan nog voor 2 hihi.

Valesca, hopelijk snel die misselijkheidspiek voorbij en weer normaal kunnen voelen. Al 9 weken zeg, lijkt voor mij nog een eeuwigheid haha.

Dorien, goed dat je je alweer wat beter voelt.

Voor de andere meiden, kom ik nog wel op terug, moet nu dringend verder wat werken!

heel veel liefs,

Ellen

Geplaatst

Wow, ik kan jullie allemaal niet bijhouden, hoor! Wat wordt er veel geschreven, zeg. Ben even helemaal kwijt wanneer iedereen zijn echo heeft, zal dadelijk het lijstje weer even naar voren halen.

Ga dadelijk even de stad in voor het carnaval. Was ik eigenlijk niet van plan, maar mijn nichtje van 2 1/2 belde om te vragen of wij ook 'mee gingen cannavallen'..... Ik mocht zelfs een prinsessenjurk van haar aan, ze had er toch 2, hahaha! Tja daar kan ik geen nee tegen zeggen natuurlijk. Dus toch maar mijn piratenpak opgezocht....

Succes iedereen van de week weer met de echo's! Spannend weer!

Liefs Mickey

Geplaatst

Uitgerekend

6 oktober: Valesca

7 oktober: Ceece

8 oktober: KBR (Karin)

10 oktober: Akara

10 oktober: Mickey1979

12 oktober: Rebelletje

15 oktober: r00sje

15 oktober: T.K

16 oktober: Doortje (Dorien)

16 oktober: Mamavannoah

18 oktober: Toverstafje

18 oktober: Laika

20 oktober (vermoedelijk): Ellentrik (Ellen)

24 oktober: Frann19

24 oktober: vlok

26 oktober: Wish

27 oktober: (denk ik) Violeta

27 oktober: MissGriet

21oktober: Pebbels

31 oktober: (ongeveer) Karin (ivfmoeder)

Eerste echo

7 maart: Ellen

7 maart: T.K

8 maart: Wish

8 maart: Pebbels

14 maart: Violeta

14 maart: MissGriet

14 maart: Karin (ivfmoeder)

Tweede echo

9 maart: Frann

10 maart: vlok

10 maart: Mamavannoah

11 maart: Mickey1979

15 maart: Akara

15 maart: Dorien

22 maart: Valesca

30 maart: r00sje

Derde echo

4 maart: Toverstafje

16 maart: Karin (KBR)

23 maart: Laika

Geplaatst

Ik ben nu aan het werk, maar kon het niet laten om toch ff te komen spieken.

T.K en Ellen,

Eindelijk kunnen jullie morgen een kijkje gaan nemen hoe het er binnen uit zal zien.

En wat hoop ik met jullie mee dat het mooie echo beelden zullen zijn!!!!

Valesca,

Dan hoop ik ook voor jou dat dit met de 10 weken een heel stuk minder of helemaal weg zal gaan.

Pebbels en ik moeten nog 2 nachtjes slapen.

Morgen heb ik nog een avonddienst en dan ben ik 2 dagen vrij.

Was gisteren niet helemaal lekker. Niet misselijk maar toch weer wel, weet niet hoe ik het uit moet leggen.

Mijn borsten zijn vandaag nog gevoeliger dan afgelopen dagen.

Geplaatst

Uitgerekend

6 oktober: Valesca

7 oktober: Ceece

8 oktober: KBR (Karin)

10 oktober: Akara

10 oktober: Mickey1979

12 oktober: Rebelletje

15 oktober: r00sje

15 oktober: T.K

16 oktober: Doortje (Dorien)

16 oktober: Mamavannoah

18 oktober: Toverstafje

18 oktober: Laika

19 oktober: Zomer71

20 oktober (vermoedelijk): Ellentrik (Ellen)

24 oktober: Frann19

24 oktober: vlok

26 oktober: Wish

27 oktober: (denk ik) Violeta

27 oktober: MissGriet

21oktober: Pebbels

31 oktober: (ongeveer) Karin (ivfmoeder)

Eerste echo

7 maart: Ellen

7 maart: T.K

8 maart: Wish

8 maart: Pebbels

14 maart: Violeta

14 maart: MissGriet

14 maart: Karin (ivfmoeder)

Tweede echo

9 maart: Frann

10 maart: vlok

10 maart: Mamavannoah

11 maart: Mickey1979

15 maart: Akara

15 maart: Dorien

18 maart: Zomer

22 maart: Valesca

30 maart: r00sje

Derde echo

4 maart: Toverstafje

16 maart: Karin (KBR)

23 maart: Laika

23 maart: Zomer

Geplaatst

Ellen en tk eindelijk is het voor jullie ook zover,morgen de eerste echo,spannend!!

Ik wens jullie heel veel succes,en hoop dat jullie een hele mooie echo hebben.

valesca wat rot dat je je zo ziek voelt,ik hoop dat het maar snel beter mag gaan en je lekker kan gaan genieten van je zwangerschap.

Geplaatst

Spanneeeeeend! Nog een godganse dag wachten zeg, ik mag pas om 19u gaan.

T.K.

Wanneer mag jij? Ik hoop dat je sneller mag dan ik haha!

Zomer,

bedankt voor je 'tweeling-info'. Benieuwd hoe het met je zal gaan, want jij bent de enige met een tweeling in ons groepje tot nu toe, niet?

De andere meiden,

bedankt bedankt bedankt om aan ons te denken ivm de echo! Af en toe toch wel buikpijnen en steken, waarbij ik al wat meer in paniek zit of alles wel ok is. Maar vanavond weet ik het zeker?

Nu hopelijk goed wat kunnen werken zonder al te veel dromerij!

liefs,

Ellen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden