Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik voel allemaal rare kriebels/ geduw aan mijn linker kant meteen naast mijn navel aan de zijkant. Kan het kan het, de baby zijn..

Haha

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wish, fijn om te horen dat alles goed gaat. Je baarmoeder al tot aan je navel.. dat gaat mooi snel. Ik ben benieuwd hoe het morgen bij mij is.

TK, dikke kans dat je de baby voelt.. gaaf he!

Geplaatst

Hee valesca,

Heb helemaal over de foto heen gekeken. Wat leuk zo'n foto zeg!

Hoe zet je ze trouwens zo groot er in. Bij mij worden de foto's altijd heel klein

Geplaatst

T.K,

Ga er maar van uit dat jullie kleintje laat weten dat hij/zij aan het bewegen is, super zeg!

Valesca,

Het geeft zeker een fijn gevoel!

Doortje,

Succes!

Geplaatst

Uitgerekende data

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,27, 2e kindje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 34, 1e kindje

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje

15 oktober: r00sje

12/17 oktober: T.K, 26, 1e kindje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje

16 oktober: Doortje (Dorien), 27, 1e kindje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje,

18 oktober: Marianne, 41, 1e kindje

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok, 43, 1e kindje

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje

25 oktober: Wish 32, 1e kindje

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje

Echo/controle

11 mei: Dorien (echo in ziekenhuis)

11 mei: Vlok verloskundige hartje luisteren en controle

11 mei: Violeta 16w echo

16 mei: MissGriet (echo + co gyn)

17 mei: Marianne naar gyn in zh (bespreken of we klinisch of poliklinisch gaan bevallen)

18 mei: Zomer (7e echo + co Gyn)

18 mei: Dorien, controle verloskundige

19 mei: Marianne 20 weken echo

19 mei: T.K, afspraak controle verloskundige

20 mei: Toverstafje, controle gyn

23 mei: Valesca 20 weken echo

24 mei: MarMira controle VK

25 mei: MarMira 20 weken echo

26 mei: Zomer 20 weken echo

26 mei: Toverstafje, 20 weken echo

27 mei: Akara 20 weken echo gyn

30 mei: T.K 20 weken echo UMCN

30 mei: MamavanNoah 20 weken echo gyn

1 juni: Valesca controle verloskundige

1 juni: Laika 20 weken echo gyn

6 juni: Frann controle VK

6 juni: Wish 20 weken echo zh

7 juni: Frann 20 weken echo

8 juni: Dorien 20 weken echo zk

14 juni: MissGriet 20 weken echo zk

14 juni: Marianne controle vk

23 juni: Wish controle vk 22 weken

Geplaatst

Wat een fijne berichten hier weer, dames! Lieve foto, Valesca! Steeds meer dames klaar met MvM. Fijn hè!! En Wish, jouw baarmoeder al tot vlak onder de navel? Ik ben benieuwd hoe dat bij mij is - ik vind mijn buik al vrij hoog. Zal het over twee weken wel weer horen. T.K. voelt de baby, wat leuk!! Ik voel helaas nog niets... Trouwens, weet jij nog steeds niet wat je uitgerekende datum nou is? Je staat nog steeds op 12/17 oktober in het lijstje.

Iemand schreef iets over vernoemen - als wij een jongetje krijgen, krijgt hij zeker een van de namen van mijn afgelopen december overleden vader mee... Mijn liefste wens was om hem nog te kunnen vertellen dat hij opa werd (kun je nagaan - toen we aan het traject begonnen was de wens nog om hem zijn kleinkind nog te laten meemaken....) - dit heeft al die tijd als een zwaard van Damocles boven mijn hoofd gehangen. Hoe ironisch is het dan dat ik amper een maand na zijn overlijden zwanger ben geraakt... Zijn naam aan ons kindje meegeven is een schrale troost, maar wel een mooie gedachte!

Geplaatst

MarMira,

Ik heb het in een ander topic gelezen wat er gebeurd is.

Het zal zeker erg moeilijk zijn voor jullie.

Je vader is vast en zeker op de hoogte van de zwangerschap en waakt over jullie!

Nogmaals heel veel sterkte!!!

http://www.babybytes.nl/images/womb-12-40wks.gif

Heb het verkeerd omschreven. De baarmoeder zit niet 'net' onder mijn navel, maar nog een stukje lager.

Geplaatst

Marianne wat een leuke manier om je moeder en zus te vertellen over het geslacht van jullie baby!

Frann het is mijn laatste week ook! Leuk dat je z'n mooi echo hebt gehad! Nog even wachten voordat je zeker weet wordt het blauw of roze de kleur voor de babykleding :)

Ellen ik heb voor een meisje de tweede naam al bedacht haha.... Ik vind het zo moeilijk!

Ik dacht vroeger dat ik het gelijk zal weten.....

Valesca wat leuk dat je dochter mee helpt bij de controle,echt een schat!

T.K zal het,zal het,zal het? Oh ik kan niet wachten om dit te voelen ook!

MarMira wat mooi dat jullie de naam van je overleden vader gaan geven aan jullie kind als een tweede naam!

Wish ook een goede controle gehad! Super om naar het haartje te luisteren,ik zal het iedere dag willen horen. Ik heb thuis angel sounds gekocht,maar viel mij een beetje tegen. Het is heel anders dan bij de vk.

Ik schrok toen ik mijn naam zag dat ik morgen naar de vk moet.

Ik begon te twijfelen haha...

Ik moet pas zaterdag!Ik ga het lijstje aanpassen.

Tip voor vermoeiende benen: Wat Wish al zei,en daarna lekker 20min je benen tegen de muur aan....lekker omhoog! En dan iederedag!

Geplaatst

Uitgerekende data

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,27, 2e kindje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 34, 1e kindje

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje

15 oktober: r00sje

12/17 oktober: T.K, 26, 1e kindje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje

16 oktober: Doortje (Dorien), 27, 1e kindje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje,

18 oktober: Marianne, 41, 1e kindje

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok, 43, 1e kindje

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje

25 oktober: Wish 32, 1e kindje

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje

Echo/controle

11 mei: Dorien (echo in ziekenhuis)

11 mei: Vlok verloskundige hartje luisteren en controle

14 mei: Violeta pretecho(16 w)

16 mei: MissGriet (echo + co gyn)

17 mei: Marianne naar gyn in zh (bespreken of we klinisch of poliklinisch gaan bevallen)

18 mei: Zomer (7e echo + co Gyn)

18 mei: Dorien, controle verloskundige

19 mei: Marianne 20 weken echo

19 mei: T.K, afspraak controle verloskundige

20 mei: Toverstafje, controle gyn

23 mei: Valesca 20 weken echo

24 mei: MarMira controle VK

25 mei: MarMira 20 weken echo

26 mei: Zomer 20 weken echo

26 mei: Toverstafje, 20 weken echo

27 mei: Akara 20 weken echo gyn

30 mei: T.K 20 weken echo UMCN

30 mei: MamavanNoah 20 weken echo gyn

1 juni: Valesca controle verloskundige

1 juni: Laika 20 weken echo gyn

6 juni: Frann controle VK

6 juni: Wish 20 weken echo zh

7 juni: Frann 20 weken echo

8 juni: Dorien 20 weken echo zk

14 juni: MissGriet 20 weken echo zk

14 juni: Marianne controle vk

23 juni: Wish controle vk 22 weken

Geplaatst

Hee dat is slim, zo vanaf je hyves. Ik zal daar ook eens wat op verzinnen, want ik vind het wel mooi zulke grote foto's. Die anderen zijn zo klein

Wish: ach.. je baarmoeder is flink gegroeid. Of het dan 1 of 2 of 3 cm onder je navel is maakt niet zo veel uit toch? Ik zal morgen ook eens vragen tot hoever het bij mij komt.

Bij 20 weken moet het je navel al voorbij zijn volgens mij..

MarMira: wel mooi om zo je overleden vader toch als naam mee te geven aan een eventuele zoon. Zoiets vind ik altijd heel bijzonder.

Marianne: ik zie dat jij donderdag al mag voor je 20 weken echo. Is dit niet wat aan de vroege kant? Jij bent toch pas begin juni 20 weken zwanger?

Geplaatst

ja dan zie je wat beter wat erop staat haha

ik weet niet precies tot waar mijn baarmoeder kwam niet echt gevraagd of gezegd

Geplaatst

Bij mij zat m'n baarmoeder twee vingers onder m'n navel toen ik vrijdag op controle ging.

Wij weten al een meisjesnaam van tijdens ons traject, dat staat dus al een tijdje vast. Ook de tweede en derde naam voor het meisje staat vast.

De tweede naam is de naam van m'n man z'n overleden grootmoeder. Ik heb ze jammergenoeg maar enkele maanden gekend maar hij had echt een super goede band met haar en ik weet wat dit voor hem en z'n moeder zou betekenen als ze die tweede naam krijgt. Als derde naam wil heer graag dat het de naam zou zijn van een tante langs m'n vaders kant. Die is overleden toen ik 14jaar was maar ik had er een super goede band mee, veel beter dan met m'n grootmoeder. Daarom dat ik haar naam er echt bijwil. En wat het nog specialer maakt is dat het dan echt haar naam wordt want m'n man en ik hebben dezelfde achternaam dus doordat m'n tante haar naam als derde zou komen is het nog een groter eerbetoon...

Een jongensnaam vind ik veel moeilijker. We zijn er normaal wel uit wat het zal worden. We zijn eindelijk akkoord met een naam. Een tweede naam voor een jongen weten we nog niet. Normaal zou het idd de naam van de peter zijn en dat ik m'n man z'n vaders naam maar dat is ook al de 2de naam van m'n man en ik zou het een beetje raar vinden dat er 3 opeenvolgende generaties ineens allemaal ergens Johan in hun naam zitten hebben. Daarom, ik weet het nog niet.

Moet trouwens ook nog ff m'n hart luchten. Ik zit dus in m'n opzegperiode op m'n werk. M'n vorig diensthoofd heeft mij laten ontslaan net voor ik zwanger was. M'n opzeg ging zelfs in de dag dat ik wist dat ik zwanger was. Doordat ik een paar dagen ziek ben geweest moest ik deze na het einde van de periode erbij doen dus ik dacht dat morgen m'n laatste dag was. Ik dus gisteren contact opgenomen met de personeelsdienst op teweten te komen hoe alles geregeld ging worden en wat blijkt, doordat ik verlof opgenomen heb moet ik al m'n verlof er terug bijdoen! Wat dus fulltime werken betekend tot eind van mei. Probleem echter is dat ik fulltime niet echt zie zitten en dat ik daarom al redelijk wat verlof heb opgenomen omdat ik het anders toch kwijt zou zijn. Als ik nu ineens na 3 maanden opnieuw fulltime moe gaan werken, sorry maar dat zie ik dus niet zitten... Morgen moet ik terugbellen naar de personeelsdienst en alles regelen met het diensthoofd daar. Ik zit er niet mee in om nog langer te moeten werken, dan heb ik meer recht op vakantie voor volgend jaar (realistisch gezien is de kans dat ik dit jaar opnieuw aan het werk kan zeer klein niewaar...)

Ik ben het gewoon echt beu dat ze met m'n voeten spelen. Sinds m'n ontslag had ik niets meer van hen gehoord, als ik niet zelf gebeld had had ik nooit van iets geweten en dat zit me echt hoog. Maar ja, veel kan er niet echt aan veranderd worden vrees'k.

Zal wel zien morgen maar ik moest het gewoon ff ergens kwijt dus sorry dat dit hier was!

Geplaatst

pfff wat een raar gedoe op je werk zeg.ik zou gewoon aangeven dat je dat niet ziet zitten je bent zwanger hoor !

leuk dat jullie al wat namen weten!

Geplaatst

Akara,

Echt niet leuk wat ze doen op je werk. En omdat je al in je opzeg zit, ben je waarschijnlijk met je motivatie toch al een stuk minder aanwezig in je hoofd. Nu nog eens extra werken terwijl je het helemaal niet had verwacht is dan weer helemaal te gek. Ik hoop dat je er gauw aan uit geraakt. Want anders zit je daar dik tegen je zin, en daar heeft echt niemand wat aan, je (ex-)baas ook niet. Je hart luchten mag altijd hoor meid! Mooi symboliek achter alle namen.

Jullie Nederlanders zijn echte Hyves mensen, niet? Bij ons is het toch Facebook hoor. Ik heb nog nooit op Hyves gekeken zelfs! haha. Nu, die foto'tjes zijn wel klein in het geplaatst berichtje, maar als je erop klikt vergroten ze wel hoor!! Dus het zijn in feite wél grote foto's. Toch zeker wanneer ik ze plaats.

Geplaatst

Hallo meiden,

wat is er veel geschreven! Een korte samenvatting / reactie

- Violetta: Zaterdag de echo, wat spannend! En we hebben nog geen datum voor het trouwen, moeten nog definitief wat knoopjes doorhakken en initiatieven nemen....

- Doortje, heerlijk al zo snel de 20 weken echo, ben beneiuwd wat het is!

- Frann, wat spannend dat je het al bijna zeker weet... Wat zal je nieuwsgierig zijn!

Voor alle meiden met klachten, inderdaad wij zitten er maar mooi mee. Ik slaap nog steeds heel slecht en moet er nog steeds veel it, lang leve 2 kinderen die op mijn baarmoeder drukken!!!!

Maar 1 troost..... uiteindelijk gaan deze klachten over (na de bevalling, hahahahahaha)

We hebben nog geen namen bedacht, eerst maar eens weten wat ze zijn, dat maakt het wellicht wat makkelijker.

Gisteren een tweelingbox van marktplaats gehaald, moeten we wel een beetje verven, maar dat is natuurlijk geen probleem! Ik ben er erg blij mee, is onze eerste echte aankoop voor de baby's.

Akara, ik heb ook een lastige werksituatie... ik heb vandaag een paar mensen ontslag moeten aanzeggen (samen met de directeur) en ook mijn taken gaan veranderen. Mijn tijdelijke contract loopt af in mijn verlof en ik weet niet of ik erna nog terug kan komen en als klap op de vuurpijl ga ik samen met een collega werk doen en zij is 6 weken na mij uitgerekend... Ik heb er best wat pijn in mijn hoofd aan overgehouden...

Ik wens ons beiden een rustige situatie toe!

Dat was het voor nu, ik ga op de bank liggen en uitrusten.

Groet, Zomer

Geplaatst

Valesca,

Leuke foto! Grappige compositie, dat je jouw gezicht ook nog in de spiegel ziet en die kleine natuurlijk: als blikvanger!

Frann,

Bedankt voor t aanpassen!

Wish,

Inderdaad gaat de tijd supersnel ineens. Ik vergis me ook regelmatig in t aantal weken dat ik nu ben! Hihi!

Geplaatst

Akara,

Natuurlijk mag je hier van je af schrijven!

Heel veel succes voor het gesprek morgen.

Het is een ontzettend nare situatie voor je.

Ellen,

Inderdaad, echte hyvers in NL. Haha!

De foto van Doortje (als ik het goed zeg) kon ik niet vergroten.

Zomer,

Leuk dat jullie een eerste aankoop hebben gedaan!

Samen de box op gaan knappen lijkt me leuk om te doen.

Veel klusplezier!

Net thuis van een avonddienst.

Zie ik op m'n mobiele dat ik een voicemail had.

Een goede vriendin van me heeft via icsi nu een 7de tp gehad en had vandaag de echo. (ze hebben 1 zoon ook via icsi van nu 2 jaar)

Ze begon om te zeggen dat ze het vervelend vond om de voicemail in te spreken, maar ze kon niet langer stil houden.

Echo was prima, ze verwachten een tweeling!!!!

Ik ben helemaal door het dolle heen dat begrijpen jullie wel.

Ze vroeg of ik terug zou willen bellen. Heb haar maar een sms gestuurd met de vraag of ze nog wakker is. (om 23.15uur)

En dat ik super blij voor ze ben en dat ik er stil van werd toen ik het bericht te horen kreeg.

Zal d'r morgenvroeg eens bellen!

Geplaatst

Doortje,

Donderdag 19 mei zit ik in m'n 19e week, ben de week daarna n weekje weg, vandaar 1 week eerder. De echo zou in de 19e of 20e week gedaan moeten zijn en niet later zei degene met wie ik de afspraak maakte.

Ik zit nu ff naar de data te kijken, ben jij niet te laat dan met de 20 weken echo? Jouw 20e week is dat niet van 22 tm 29 mei?

Of is onze uitrekendatum anders berekend? Mijn punctie was op 25 Jan en die van jou?

Geplaatst

Akara,

Hopelijk lees je dit nog voor je gesprek met de personeelsdienst... Want aks ik jou was zou ik geen ophef maken, zij hebben recht op die extra dagen en zo te lezen is het geen organisatie die met jou rekening gaat houden. Dus zeg gewoon dat het goed is dat je extra gaat werken. En vervolgens ga jij heel goed naar je lichaam luisteren en meld je dan ziek op het moment dat t niet gaat. Zieke dagen worden toch uitbetaald? En die hoef je niet in te halen? In nl althans niet. Jouw kindje en jij gaan voor hoor! Probeer te ontspannen, er komt vast wel n leuker bedrijf straks waar je kunt werken!

Geplaatst

Oh en ik vind het best bijzonder juist als een naam in de lijn steeds terug komt. En Johan vind ik ook niet lelijk. Nou succes met de namen, leuk hè zo saampjes verzinnen?

Geplaatst

Marianne,

Ik had je bericht gelezen nadat ik gebeld heb naar de personeelsdienst. Ik vind het niet erg hé om extra te moeten werken maar alleen de fulltime zie ik niet zitten... Ik werk op een gemeentebestuur dus je zou toch denken dat ze rekening houden met mensen maar dat is hier het tegenovergestelde...

Ik heb dus gebeld zoals ze mij maandag gezegd hadden, wat bleek, het diensthoofd van de personeelsdienst is niet bereikbaar deze voormiddag en een deel van deze namiddag want ze zit in een vakbondsoverleg. Ik weet dus nog niets meer. Ik heb gevraagd of ze me zelf zou kunnen terugbellen vanaf dat ze beschikbaar is want voor het zelfde geld moet ik terug verschillende keren bellen.

Hier in België moet je je ziektedagen wel bijdoen als je in je opzeg zit. Normaal liep m'n opzeg van 1 januari maar doordat ze m'n opzegbrief naar m'n oud adres hadden gestuurd (waar ik al meer dan een jaar niet meer woon) ging m'n opzeg dus in op 1 februari en dit voor 3 maanden dus normaal tot eind april. Doordat ik 11 dagen ziek geweest was in mijn opzegperiode moest ik deze bijdoen. Dus vandaar dat ik dacht dat vandaag, 11 mei m'n laatste werkdagje hier ging zijn. Niets is echter minder waar... Terug onzekerheid dus...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden