Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

oh wat goed dat jullie het zeggen van Babyboom ik wil het ook weer gaan volgen

Zou het bijna vergeten!!

Ik ga zo weer naar de fysio!

Fijne dag

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb nog nooit naar babyboom gekeken, maar zag deze week een voorstukje en het lijkt me een erg heftig programma. Misschien ga ik het ook wel volgen.

Gisteren 't hele huis goed schoongemaakt met manlief (ja hij doet gelukkig erg veel in het huishouden), maar blijkbaar heb ik toch weer te veel gedaan, want heb sinds gisterenmiddag echt weer super veel last van mijn rug en bekken. Ik ben echt blij dat ik naar de fysio kan woensdag. Ik wilde eigenlijk dan de muren gaan voorstrijken, maar ik vraag me af of dat wel gaat lukken zo. Ik baal er echt van, want wil het gewoon graag zelf doen.

Wish: wat goed dat je dat nog vol kon houden zeg. Dat red ik echt niet meer. Zaterdagavond lag ik om 8 uur in de auto al te slapen omdat ik zo moe was..

Geplaatst

ik heb net ook het voorstukje gekeken kreeg nu al tranen word wat nog hihi

rustig aan met je rug en bekken hopelijk gaat het na de fysio beter!

Geplaatst (aangepast)

Uitgerekende data

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,27, 2e kindje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 34, 1e kindje

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje

15 oktober: r00sje

12/17 oktober: T.K, 26, 1e kindje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje

16 oktober: Doortje (Dorien), 27, 1e kindje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje,

18 oktober: Marianne, 41, 1e kindje

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok, 43, 1e kindje

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje

25 oktober: Wish 32, 1e kindje

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje

Echo/controle

16 mei: MissGriet (echo + co gyn)

16 mei: Doortje (Dorien), controle verloskundige

17 mei: Marianne naar gyn in zh (bespreken of we klinisch of poliklinisch gaan bevallen)

18 mei: Zomer (7e echo + co Gyn)

19 mei: Marianne 20 weken echo

19 mei: T.K, afspraak controle verloskundige

20 mei: Toverstafje, controle gyn

23 mei: Valesca 20 weken echo

24 mei: MarMira controle VK

25 mei: MarMira 20 weken echo

26 mei: Zomer 20 weken echo

26 mei: Toverstafje, 20 weken echo

27 mei: Akara 20 weken echo gyn

30 mei: T.K 20 weken echo UMCN

30 mei: MamavanNoah 20 weken echo gyn

1 juni: Valesca controle verloskundige

1 juni: Laika 20 weken echo gyn

3 juni: Ellen 20 weken echo

6 juni: Frann controle VK

6 juni: Wish 20 weken echo zh

7 juni: Frann 20 weken echo

8 juni: Doortje (Dorien) 20 weken echo zk

14 juni: MissGriet 20 weken echo zk

14 juni: Marianne controle vk

23 juni: Wish controle vk 22 weken

Weer even het lijstje er bij hoor.. dan weten we weer wanneer afspraken gepland staan

aangepast door Doortje
foutje.. er miste wat in het lijstje
Geplaatst

Griet,

Jij krijgt vandaag een echo. Hoop op veel kijkplezier!

Dorien,

Jij mag ook op controle. Krijg je het hartje te horen, prachtig geluid!

Doortje,

Jij bent ook 1 week verder dan ik. Misschien hield ik het dan ook niet meer zo lang vol?

Maar het was een erg leuk feest, heb echt genoten om met mijn vriendinnen te dansen en lol te maken.

Heb de tijd niet in de gaten gehouden, zo leuk dat het was. Haha!

Vanavond avonddienst en daarna 2 vroege diensten. Dus kom waarschijnlijk vanavond niet meer spieken wat er geschreven is.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Vandaag wel twee controles! Veel plezier aan zowel Griet als Dorien!

Violeta, leuk zeg! Je kleine gevoeld! Ik denk altijd wel iets te voelen maar weet het gewoon niet zeker dus blijf ik nog even afwachten.

Minder wel, dat je zoveel last hebt van je rug en bekken Dorien. wat doen ze dan bij de fysio om het te beteren?

Valesca, hoe gaat het met jouw fysio? Wat doen ze daar? Ik heb nu toevallig ook plots weer last van mijn bekken dat tot in mijn bil gaat, duidelijk links.

Als ik vroeger wakker wordt, ben ik ook niet helemaal wakker hoor. Dan is het nog soezen en beginnen dromen over baby'tjes in je handen houden, het werk dat nog gedaan moet worden enzo, om dan helemaal loom wakker op te staan.

Wij zijn trouwens gisteren begonnen met het afschuren van de oude ledikant waar m'n vriend (en ook zijn kinderen) ook nog heeft gelegen. Schattig ding op wielen (wel heel laag aan de grond), maar lelijke kleur! bah bah, dus het afschuren is een welkom alternatief, en dan schilderen we het terug in een soort blanke afgewassen vernislaag. Het eerste echte kindermeubel, jipie! Wel veel werk want het is echt houtwerk amai mijn spieren hihi. We weten wat doen dus.

Die babyboom is gewoon ongelooflijk he, ik heb het ook gezien, die compilatie. Je kan je tranen gewoon niet inhouden zo emotioneel zeg. Miekske en Mia doen er ook in mee, goed he.

Zo, weer verder aan het werk, flink wat te doen door die vakantie :-)

groetjes en liefs!

Ellen

Geplaatst

Hi Ellen,

Wat gaaf zo'n oud meubel. Mijn moeder had onze wieg ook nog wel, maar ik vind m echt niet mooi, dus we hebben samen een nieuwe ledikant uitgezocht met bijgehorende kommode en kast.

Ik heb trouwens geen idee wat de fysio voor me kan betekenen. Ik ga woensdag voor het eerst. Ik denk dat ik oefeningen meekrijg en een hoop tips.

Ik ga daar ook informeren naar zwanger en fit. Ik overweeg ook zwangerschapsyoga, maar moet nog even kijken wat het wordt. Ik weet nog niet zo goed wat ze bij de yoga doen, dus ga daar vanavond even over bellen.

Ik wil straks na mij vakantie (dus na de pinksteren) daar eigenlijk wel mee starten.

Doe iemand al zoiets trouwens? Ben wel benieuwd naar ervaringen

Geplaatst

@Ellen: Bij mij zit het ook in mijn bil,rechts en links begint ook al,ze heeft vanmorgen de spieren los gemasseerd.....en vanaf de volgende keer krijg ik oefeningen!

Hou het in de gaten hoor

bij Sanne heb ik zwangerschapsgym gedaan,leuke contacten ook aan over gehouden maar nu doe ik het niet

Geplaatst

Uitgerekende data

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,27, 2e kindje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 34, 1e kindje

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje

15 oktober: r00sje

12/17 oktober: T.K, 26, 1e kindje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje

16 oktober: Doortje (Dorien), 27, 1e kindje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje,

18 oktober: Marianne, 41, 1e kindje

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok, 43, 1e kindje

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje

25 oktober: Wish 32, 1e kindje

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje

Echo/controle

16 mei: MissGriet (echo + co gyn)

17 mei: Marianne naar gyn in zh (bespreken of we klinisch of poliklinisch gaan bevallen)

18 mei: Zomer (7e echo + co Gyn)

19 mei: Marianne 20 weken echo

19 mei: T.K, afspraak controle verloskundige

20 mei: Toverstafje, controle gyn

23 mei: Valesca 20 weken echo

24 mei: MarMira controle VK

25 mei: MarMira 20 weken echo

26 mei: Zomer 20 weken echo

26 mei: Toverstafje, 20 weken echo

27 mei: Akara 20 weken echo gyn

30 mei: T.K 20 weken echo UMCN

30 mei: MamavanNoah 20 weken echo gyn

1 juni: Valesca controle verloskundige

1 juni: Laika 20 weken echo gyn

3 juni: Ellen 20 weken echo

6 juni: Frann controle VK

6 juni: Wish 20 weken echo zh

7 juni: Frann 20 weken echo

8 juni: Doortje (Dorien) 20 weken echo zk

9 juni: Doortje (Dorien) controle vk

9 juni: MissGriet 20 weken echo zk

14 juni: Marianne controle vk

23 juni: Wish controle vk 22 weken

Geplaatst

Hallo lieve meiden!

Daar was ik ook weer even.. het is wat een heftige periode geweest waar ik niet te veel over kan vertellen maar vandaar dat ik even afwezig was..

Het komt er op neer dat ik het contact met m'n schoonouders voorlopig verbroken heb... erg verdrietig allemaal maar het is nu beter voor mij en de beeb om rust aan m'n hoofd te hebben.

Vandaag hebben we weer een echo gehad! Alles was goed , de cystes groeien niet dus dat is mooi... we waren blij met de co vandaag want ik voelde de baby sinds gister niet zo goed meer bewegen..

Dit komt doordat de placenta wat verschoven is die ligt nu aan de voorkant. Maar als ik me ongerust maakte mocht ik zo weer langs komen.. dus dat is erg fijn!

Onze guo is verplaatst naar 9 Juni! Ze hadden de afspraak voor ons verzet vanwege..??? Nou goed het maakt ons niet uit.

Ik hoop dat alles goed met iedereen gaat.. zal eens beginnen met bijlezen!! En ik hoop ook en daar zal ik eens mijn best voor doen om hier wat vaker te komen spieken en reageren!!

Veel liefs allemaal!

Geplaatst

Halllo Miss Griet,

Een heftige periode voor jou als ik het zo lees. Sterkte er mee en mocht je er toch eens wat over kwijt willen, dan luisteren wij hier altijd!

Fijn dat de controle weer in orde was en dat je je geen zorgen meer hoeft te maken over het kindje op dit moment. Toch altijd fijn om even weer te horen dat alles ok is toch?

Ik zal je GUO verzetten op de lijst. (zie de lijst hieronder, want ik kon nog wijzigen omdat ik m gemaakt had)

Groetjes, Dorien

Geplaatst

Hoi allemaal,

Heb net n uitnodiging van mn tante voor n tuinfeest op 2 juli ontvangen, en moet dus helaas onze bolle buikendag afzeggen.

En ik zie net dat ik mijn data door elkaar heb gehaald: vandaag de 20 weken echo en donderdag bezoek gyn zh.

Miss griet, wat rot voor je meis, hopelijk kun je nu wat meer genieten van je zwangerschap.

Groetjes

Marianne

Geplaatst

@Doortje fijn dat alles weer goed was!!

@MIssGriet wat vervelend dat het zo moest lopen maar goed dat je voor jezelf en de kleine kiest!!

Fijn dat de cystes niet groeien en dat alles goed was!!

Succes met de 20wk echo Marianne!!! en jammer dat je er niet bij kan zijn 2 juli

Ik ben op het moment zóó moe,en ook al 2 dagen hoofdpijn gisteren lukte het wel zonder paracetamol maar net toch genomen,sanne is op het moment ook veel eisend dus kon het ff niet erbij hebben

hopelijk gaan ze werken

Geplaatst

Doortje leuk dat de echo mooi was!

MissGriet,helaas weet ik hoe je je voelt. Probeer niet te veel aan te denken,het maakt je leven heel erg zuur. Denk aan jezelf en aan de kleine. Ik hoop dat je genoeg steun krijg van je man.

En niet vergeten je kan altijd je ei hier kwijt!Succes!

Mariane spannend 20w echo! Jammer dat je niet mee komt!

Valesca meid,wat is het allemaal met je,nu hoofdpijn pfff..... vreselijk.Ik heb het gehad,gelukkig duurde niet lang,paar dagen maar....

Is je bloeddruk wel goed? Het kan daardoor dat je hoofdpijn krijgt.

Als je het thuis niet kan meten,kan je bij de huisarts. Ik hoop dat de paracetamol gaat werken.

Geplaatst

Valesca, werken ze al? Hoop het van harte voor je!

MissGriet, hoe moeilijk kunnen goede beslissingen zijn. Sterkte om zaken op een rij te zetten en te verwerken!

En wat goed dat de echo er goed uitzag, zal vast een stukje opluchting geven!

Ik heb een kort stukje gezien over Babayboom. Ik heb het de vorige keer gevolgd en vond het toen best confronterend omdat wij zelf ook zoooo graag wilden. Ik ben benieuwd hoe dat deze keer zal zijn...

Ik heb ook last van mijn rug en mijn banden. Ik zit nu in een intern proces om diot te accepteren en ik denk er over om mij ziek te gaan melden voor halve dagen. Ik heb elke dag zoveel pijn en ben zooooo moe. Ik slaap nog steeds gemiddeld 5 uur en daar heb ik niet genoeg aan, de reserves lijken na 4 maanden minder slapen nu wel op te zijn geraakt...

Mijn collega's hebben mij aangesproken en vinden dat ik minder moet gaan werken. Ga daar nog 1 nachtje over "slapen" , dan morgen een gesprek met de Gyn en dan heb ik een gesprek gepland met de directeur voor later op de dag.

We zijn wel bezig met dingen voor de tweeling, maar nog niet echt in het kamertje. We hebben een mooie tweelingbox gekocht via Marktplaats die we bij mijn schoonouders hebben gebracht voor een opkanpbeurt. De kast die we willen gebruiken staat bij mijn ouders voor schilderen. Dus er is al wel iets opgestart.

Ik ben gisteren bij YOGA geweest. WAT HEERLIJK!!!!!

Ze deden oefeningen om te ontspannen, om contact te maken met je kindje(s) en je leert hoe je tijdens de bevalling kunt ademnhalen / ontspannen en beter kunt persen.

Het was leerzaam, ontspannen en ik heb mij meteen opgegeven na deze proefles om erbij te blijven.

Ik heb een fijne plek gevonden en ik kan het zeker aanraden om ernaar te kijken en een proefles te nemen om na te gaan of het bij je past!

gr Zomer

Geplaatst

ik ben vorige week bij de verloskundige geweest en mijn bloeddruk was prima...

mijn hoofdpijn was over maar is nu weer terug

met mijn opa ging het al een tijd niet goed,vandaag te horen gekregen dat hij niet lang meer te leven heeft,hij krijgt nu morfine..mijn ouders zijn er steeds bij

morgen word hij 81....maar je kan ze nooit missen,vanaf mijn 8e wonen ze al naast mijn ouders dan heb je er ook zo'n band mee...

nu is het wachten tot het moment komt.bah:(

Geplaatst

Doortje,

Fijn dat je het hartje weer hebt gehoord en dat verder alles in orde is!

Griet,

Dat is niet niks wat jullie mee hebben gemaakt.

Heel veel sterkte!!

Fijn dat de echo goed was en dat de cystes niet meegroeien.

Jammer dat de placenta verschoven is en dat je de kleine minder goed voelt. Maar gelukkig alles prima met de kleine en met jou!

Marianne,

Laat je ons niet te lang in spanning zitten hoe de 20 wkn echo is geweest.

Hoop heel erg dat je hier een geweldig bericht kan plaatsen dat alles in orde is!

Succes!

Geplaatst

Valesca,

Lees nu net je bericht, was nog op de andere pagina aan het reageren.

Wat een vervelend bericht van je opa.

Heel veel sterkte tijdens deze moeilijke tijd!

Misschien dat je hier de hoofdpijn van hebt gekregen, je maakt je er toch druk om wat er met je opa gebeurd, toch.

Zomer,

Dus Yoga is helemaal jou 'ding', goed voor je!

Succes morgen met het gesprek met je baas. Je moet aan jezelf denken en als het niet gaat aan de bel trekken!

Voel jij je kleintjes al?

Ik heb geen beweging meer gevoeld, ben benieuwd wanneer dit gaat komen.

Vandaag 17 weken, joehoe!!!!

Geplaatst

ja kan goed hoor,je bent er toch onbewust en nu bewust mee bezig

Dankjewel,hopelijk duurt het voor mijn opa allemaal niet te lang

Geplaatst

Wish, dank voor je support en vandaag heb ik voor de eerste keer iets gevoeld waarvan ik 99,9 % zeker weet dat dit 1 van de 2 baby's was.

Wat ben ik daar even blij mee!

Morgen naar de Gyn en dan weer even naar ze kijken met de echo.

Valesca, wat een ellende. Ik hoop dat je dingen hebt die je kan ondernemen die je andere gedachten geven, een soort van afleiding. Bv Yoga, zwemmen, shoppen met een vriendin, high tea met de vriendinnen, enz enz enz

Het lijkt me zo fijn voor je als je soms even je verstand op iets anders kan richten, want de rest is best veel en zwaar.

Gr Zomer

Geplaatst

Dankjewel Zomer,op dit moment komt er niks uit mijn handen....durf amper te gaan douchen bang dat ze dan nét bellen dat hij overleden is bah bah

Heb voor morgen ook niks gepland,als het zo blijft ga ik maar even wat ondernemen ja,hier word je ook gek van

Donderdag en vrijdag ben ik werken dan heb ik afleiding gelukkig.mijn moeder past normaal donderdags op maar sanne gaat nu mee naar het dagverblijf waar ik werk...

Ga zo toch maar even douchen....

Geplaatst

Valesca veel sterkte de komende tijden!

Het is en het blijft heel moeilijk! Ik heb al 6 jaar geen oma en opa meer en ik mis ze vaak.Vooral nu dat ik mijn geluk met hun niet kan delen.....

Mariane idd hoe was je echo?

Zomer,wat leuk al spulletjes gekocht voor de kleintjes.

Ik ga het binnenkort ook doen!

Wish ik heb het ook maar 1 keer gevoeld. En ja hoor 17 weken!!!! Ik morgen! :)We zijn een stapje dichterbij!

Geplaatst

Zomer,

Wat super dat je zeker weet dat je één van de twee hebt gevoeld!

Veel plezier morgen om jullie kleintjes weer te mogen bewonderen.

Marianne,

Weet je nu ook 'hoe' dat je gaat bevallen, dat werd vandaag toch besproken?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden