Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh je vergeten Vlok maak maar niet druk om dat je nog niks voelt,. Ik dacht ook dat ik wat voelde en toch kwam ik hier te roemen :) maar nu voel ik niks meer,alleen een beetje onderdruk op mijn buik en vreselijk rugpijn....

Je hoeft ook niet jezelf te vergelijken,iedere vrouw is anders! ;)

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

zoals t nu lijkt gaat ons concert op 2 juli niet door. de dirigent is erg ontevreden over de vorderingen. betekent wel dat ik gewoon kan komen 2 juli!

Geplaatst

Dames, ik heb geen last van urineverlies, dat was geloof ik MissGriet. Ik blijf hopen dat mijn jarenlange paardrijervaring mij aan sterke bekkenbodemspieren heeft geholpen en dat dat helpt om dit probleem te voorkomen... So far so good!

Doortje ook met bekkenklachten, vervelend zeg!!

Violeta, wat een naar verhaal over dat veulentje...

Ik heb inmiddels contact gehad met de docente/fysiotherapeute van de ZwangerFit cursus en ik heb me opgegeven voor een proefles. Ben benieuwd hoe ik het ga vinden!

Geplaatst

oh marmira sorry voor t door elkaar halen. soms lees je zo veel. gelukkig maar dat je geen last hebt er van.

violetta: pas ook op he! anders naar de fysio

Geplaatst

Hoi hoi,

groetjes uit Athene alvast!

Ik ga het heel erg algemeen houden, want ik ben een azerty klavier gewend en hier is het qwerty (ook in Nederland dacht ik he?) grrr.

Ik denk ook toch eens naar een fysio te gaan, gewoon om zeker te zijn, want je moet er blijkbaar behoorlijk vroeg bij zijn en ik wil niet met krukken rondlopen!!!

Valesca,

Op zijn verjaardag dan nog wel.. heel veel sterkt gewenst, en misschien is het een troost dat hij nu rust gevonden heeft.

2 juli gaat dus nog steeds door!, hebben we al een plek intussen gevonden waar?

Ik denk ook de hele tijd Mini te voelen, maar weet het gewoon niet, dus ben er zelf ook heel erg onzeker over. Gewoon geduldig wachten en op een bepaald moment gaan we zelfs zeggen dat we bont en blauw zijn vanbinnen door al dat gestomp :0)

Zo, nu even de voetjes omhoog en wat lezen, want de hele dag rondlopen gaf zere voeten!! Akropolis en Akropolismuseum gedaan. We logeren in de werkstudio van een collega van m'n vriend, dat eigenlijk een appartement is. Alles is dus gewoon aanwezig (badkamer, keuken, slaapkamer met ikea klikklak bed) EN er is natuurlijk internet, met computers overal. Daarom kan ik hier wat neerschrijven.

groetjes en tot gauw!

Ellen

Geplaatst

He meiden, even vanaf mijn vakantie-adres in Limburg;

Valesca, gecondoleerd met je opa, wat verdrietig zeg...Veel sterkte!

Marianne, gefeliciteerd met je mooie echo!

MissGriet, niets om je voor te schamen toch? Het lijkt me voor jou alleen maar heel vervelend! Veel plezier dit weekend!

Doortje, jammer dat de dirigent niet tevreden is maar voor ons is het natuurlijk wel leuk want dan ben je er waarschijnlijk dus bij op 2 juli!

Ellen, ik ben deze week op vakantie, morgen gaan we terug naar huis en zaterdag zal ik (als ik een wat betere internet-verbinding heb) beslissen en gaan reserveren voor 2 juli. Ik stuur dan iedereen een mail, oke?

Hier alles goed, ik voel me gelukkig nog steeds heel goed, weinig kwaaltjes, alleen 's avonds een wat harde, opgezette buik en wat moe. Als het zo doorgaat dan mag ik echt niet klagen!

Liefs, Laika

Geplaatst

Violeta,

Wat erg van het veulen dat overleden is. Natuurlijk voel je jezelf daar rot over.

Sterkte!

Doortje,

Heb je jezelf expres ingehouden om vorderingen te maken zodat je naar de lunch kan? (grapje)

Ellen,

Morgen ben je 18 weken!

Hier in Nl een qwerty toetsenbord inderdaad. Super fijn hoor. Hahaha!

Nee, kan me voorstellen dat je dit erg onhandig vindt. Ben eens bij een vriendin in Duitsland geweest en heb toen ook even achter haar computer gezeten. Pfff, duurde vrij lang voordat ik had getypt wat ik wou.

Veel plezier nog in Athene!!!

Laika,

Heerlijk toch dat het zo goed met je gaat!

Maar die harde buiken komen niet voor niks opzetten. Doe je overdag misschien toch net iets te veel?

Ik heb vanmiddag gekeken naar een zwembad in de buurt waar zwangerschap zwemmen wordt gehouden.

Heb er eentje gevonden op zo'n 5 km afstand. Het kost €5 per keer als je komt zwemmen, valt reuze mee vind ik.

Nu nog op zoek naar een cursus.

Geplaatst

Hee meiden,

Lang niet geschreven. Zat er even een beetje doorheen.

Valesca, gecondoleerd met je opa!!

Lees ook dat er steeds meer kwaaltjes tevoorschijn komen. Helaas ken ik het. Heb sinds een paar dagen veel last van mijn onderrug en heupen. Hoop dat het weer weg gaat.

Van mijn leidinggevende moet ik 24 uur op kantoor gaan zitten. Het liefst wil ze dat ik alle gaten in het rooster ga opvullen. Zou dan bijna iedere dag naar het werk moeten gaan. Heb gezegd dat ik dat dus niet ga doen. Wil 3 á 4 dagen gaan. Wordt anders ook wel erg veel oppas zoeken voor Noah. Helaas snapt ze dat niet, maar mijn collega's wel.

Noah is nu niet lekker. Veel jengelen, dunne ontlasting, wil alleen maar gedragen worden. Lastig met rugpijn. Over 2 weken is hij jarig. Hoop dat hij dan beter is.

Meiden, sterkte met de kwaaltjes en veel plezier bij de echo's!!

Groetjes Wendy

Geplaatst

Goedemorgen all,

Gisteren bij de verloskundige geweest. Ben inmiddels 4 kilo aangekomen hihi. Hartje van de baby deed het prima 140 slagen p.m. buik was ook mooi gegroeid. Zo een opluchting als je er weer bent geweest. Ik wordt dons zo onzeker niet normaal. Om de 4 weken is best lang. Maar ja hij is gezond en dat is de enige wat telt..

Gisteren de slaapkamer, kinderwagenset en Babyfoon besteld. Wat is dat een goed gevoel..

Valeska; gecondoleerd

Geplaatst

En alle meiden die kwaaltjes hebben succes en sterkte.

İk ben alleen nog erg moe en soms duizrelig..

Geen gevoelige borsten, dat maakte me zo onzeker dat ze geen pijn meer deden nü ik mijn ventje heb gehoort is het weer goed..

Hoe gaat het met de meiden vandaag??

Geplaatst

Hallo wendy, het is wel raar dat je ineens meer moet komen. Gewoon een brief van de verloskundige anders vragen hoor met medisch advies. En als ze dat niet geloofd dat moet ze je maar naar de bedrijfsarts sturen. Ze moeten wel rekening houden met je zwangerschap en met je klachten! Ga anders ook vast een naar een fysio.

Wish: haha.. we zijn eigenlijk een beetje een veredeld leerlingen orkest sinds dit jaar. Veel nieuwe jeugd erbij gekomen, waardoor het niveau flink gezakt is. Aangezien ik nu toch ook moeite heb met lang zitten vind ik het niet zo erg. Dan kan ik eerder stoppen met muziek maken zonder dat het orkest er veel hinder van heeft bij een concert ofzo. Ze willen alleen schuvien naar oktober, maar dat gaat voor mij natuurlijk niks worden.

Ik ga denk ik ook zwemmen na mijn vakantie. Altijd fijn als je last van je rug hebt.

Ellen, ik weet me juist geen raad met een Azerty toetsen bord. Tis maar net wat je gewend bent denk ik

Geplaatst

TK fijn dat alles goed was. Om de 4 weken is inderdaad best lang. Zeker in het begin als je nog niet veel voelt. Dat zal straks wel beter worden.

Wie bestelt er een babyfoon van te voren? Wij twijfelen heel erg, omdat we bij ons in huis zo'n babyfoon niet echt nodig denken te hebben. Ik denk dat ik 'm pas aanschaf als we 'm echt missen.

Meiden die al een kindje hebben: hebben jullie zo'n babyfoon nodig gehad? En zo ja, hoeveel en wanneer gebruikten jullie die?

Geplaatst

Wendy,

Lastig dat je baas het niet 'snapt', gelukkig je collega's wel!

Hoop dat je eruit gaat komen.

Beterschap met Noah!

T.K,

4 kg aangekomen is netjes!

Fijn dat alles in orde is met jullie knul.

Hoop dat je nu kunt blijven genieten.

Doortje,

Hahaha, oké dus zo zit de vork in de steel. In oktober zullen ze het inderdaad zonder jou moeten doen.

Ik zwem alleen maar als ik op vakantie ben en dan vind ik het heerlijk om te doen. Dus hoop dat dit nu ook het geval zal zijn.

Wij gaan vanavond naar een babykamer kijken.

We weten wat we willen, nu nog het juiste adres zien te vinden waar ze de babykamer voor de gunstigste prijs verkopen.

Wij willen een Angelcare. Hier voelen wij ons beide het prettigst bij. We hebben in onze omgeving het één en ander meegemaakt, vandaar.

http://www.angelcare.nl/

Geplaatst

Oh Wendy wat vervelende situatie zeg,ik hoop dat alles goed komt. Dat je baas dat niet snapt mh...

T.K wees blij dat je geen gevoelige borsten hebt :) die van mij barsten bijna

Doortej het hoeft niet hoor,babyphone.

We willen het wel omdat we straks in het nieuwe huis een hele grote tuin hebben,dan kan ik lekker in de zomer in de tuin zitten terwijl de kleine slaapt.

Wish veel plezier met kijken vanavond!

En Laika en Ellen nog even genieten van de vakantie! Lekker!!!

Valesca hoe is het met je? Je hebt nu weinig zin en tijd om online te komen,maar we denken aan je.

Wanneer is de begravenis?

We krijgen vanavond weer een echo! Spannend!!!!! Ik hoop dat ik na vanavond zeker weet wat voor kleding voor ons babytje ga kopen ;p

Groetjes

Geplaatst

Uitgerekende data

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,27, 2e kindje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 34, 1e kindje

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje

15 oktober: r00sje

12/17 oktober: T.K, 26, 1e kindje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje

16 oktober: Doortje (Dorien), 27, 1e kindje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje,

18 oktober: Marianne, 41, 1e kindje

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok, 43, 1e kindje

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje

25 oktober: Wish 32, 1e kindje

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje

Echo/controle

20 mei: Toverstafje, controle gyn

23 mei: Valesca 20 weken echo

24 mei: MarMira controle VK

25 mei: MarMira 20 weken echo

26 mei: Zomer 20 weken echo

26 mei: Toverstafje, 20 weken echo

27 mei: Akara 20 weken echo gyn

30 mei: T.K 20 weken echo UMCN

30 mei: MamavanNoah 20 weken echo gyn

30 mei: Vlok 20 weken echo gyn.

1 juni: Valesca controle verloskundige

1 juni: Laika 20 weken echo gyn

3 juni: Ellen 20 weken echo

6 juni: Frann controle VK

6 juni: Wish 20 weken echo zh

7 juni: Frann 20 weken echo

8 juni: Doortje (Dorien) 20 weken echo zk

14 juni: MissGriet 20 weken echo zk

14 juni: Marianne controle vk

23 juni: Wish controle vk 22 weken

24 juni: Vlok controle vk

Willen diegene die het geslacht weten het achter de naam vermelden of laten we het lijstje zo?

Anders kun je :bcbbgirl2::bcbbboy2: gebruiken, ziet er wel gezellig uit toch?

Geplaatst

Dankjulliewel allemaal

De afgelopen 2 dagen ben ik gewoon gaan werken,de afleiding deed me goed

De begravenis is maandag.....ook als ik de 20 weken echo heb..hoe dubbel

ik kon hem niet verzetten kon pas een paar weken later dus dat is te laat

nou ja qua tijd redden we het wel maar had liever wat rust er tussen maar goed

Geplaatst

*** ik breek even in ***

Valesca, gecondoleerd met het verlies van je opa!! en wat dubbel zeg de begrafenis en 20w echo op dezelfde dag....moeilijk, leven en dood letterlijk zo dicht bij elkaar

sterkte!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Valesca wat een moeilijke dag zeg maandag.

Soms gaat in het leven heer raar met emoties.Het zal wel moeilijk voor je zijn.

Pas goed op jezelf meis.

Geplaatst

We zijn trouwens niet geslaagd voor een babykamer.

2 winkels gehad en niks gezien wat we mooi vinden.

Op zoek naar nog meer winkels in de buurt en anders gaan we via internet iets bestellen.

Vanavond lekker gaan uit eten. Hebben echt genoten van de gerechten die we hadden besteld. Mmmmm!!!

Geplaatst

hey wish (buuf) haha

bedankt voor je berichtje

de echo kon niet missen he haha

wil je het ook weten of niet??

violeta wat leuk een meisje gefeliciteerd lekker shoppen.

valesca gecondoleerd met je opa.

voor alle andere fijne zwangerschap.

liefs de buuf van november hihi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden