Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Ellen, Leuk dat je weer terug bent. Goed te lezen dat alles goed gegaan is daar in Noorwegen. Die pijnlijke knie is natuurlijk wel vervelend, maar fijn dat je geen klachten i.v.m. je zwangerschap hebt gehad.

Dat samen voelen vinden wij hier thuis ook heel bijzonder. Het zijn zo wisselende bewegingen.. dan weer een schop, dan weer een golf en schuif in mijn buik.. precies zoals Wish dat schrijft.

@ Wish: heb je je grote dag inmiddels al gehad? Zo niet, dan wens ik je nog steeds een hele mooie dag toe! Zowel, dan in elk geval van harte gefeliciteerd met je huwelijk.

@ Valesca: volgens mij kan het nog steeds draaien hoor.. Ik heb overigens gelezen dat acupunctuur hier ook aan kan bijdragen

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fijn dat je er weer bent Ellen en dat het allemaal zo goed is gegaan!

heerlijk hé al die bewegingen!

Succes met wassen etc

Doortje ik ben niet zo van acupunctuur dus we laten de natuur maar zijn gang:)

Geplaatst

Doortje,

Wat lief van je dat je hier nog aan hebt gedacht, dankjewel voor je felicitatie!

Onze 'grote dag' is al geweest. Het was in één woord een superfantastischgeweldigomnooittevergetendag!!!!

De gehele feestavond op de dansvloer gestaan!

Volgende dag alleen wat last van m'n voetjes, verder no problemo!

Wanneer beginnen jullie met het wassen van de kleertjes en beddengoed, spuugdoekjes etc. etc.?

Met mooi weer wil ik het buiten laten hangen, vind ik frisser dan dat ik het in de droger of op het droogrekje binnen zou laten drogen.

Zelf denk ik dat ik rond de 30 weken ga wassen.

Geplaatst

Wish: fijn dat je zo genoten hebt van je grote dag. Ik vond het zelf ook echt onvergetelijk en zou het graag nog eens over doen, zo leuk vond ik het. Bij ons is het inmiddels al weer bijna 4 jaar geleden. T gaat behoorlijk snel moet ik zeggen.

wat betreft wassen.. ik heb de eerste kleertjes al gewassen. Vrijdag komen de meubeltjes en kan ik het daarna gelijk mooi opruimen. Vorig weekend was hier erg mooi weer, dus heb inderdaad alles aan de lijn gehangen. Vind ik ook wel net zo lekker ip van de droger of een droogrekje. Ik ben nog niet helemaal klaar, maar dat komt wel gaande weg. Ik krijg toch ook nog steeds spulletejes.

Bijgaand ook weer even een foto, zodat jullie een beetje een idee hebben hoe mijn buik groeit

[ATTACH=CONFIG]1824[/ATTACH]

Geplaatst

mooie buik doortje!

Ik heb net alles uitgezocht van sanne en wil het van de week gaan wassen nog even hypolalergeen wasmiddel gaan kopen.

hopelijk word het mooi weer ja anders moet het wel binnen drogen!

Geplaatst

Doortje,

Mooie foto!

Denk dat ik zo ongeveer gelijk met je loop mbt de groei van de buik. Volgende week zal ik ook zo'n buik hebben.

De omvang is nu 103cm. (vanmorgen gemeten om in mijn zwangerschapsdagboek te kunnen vermelden)

En dat nog maar met 8kg erbij.

Vind het fijn om te lezen dat jullie al bezig zijn met het wassen van de kleertjes etc.

Dacht dat ik aan de 'vroege kant' was als ik dit binnen nu en 2 weken zou doen.

Het beddengoed leg ik na het wassen wel in het ledikant maar dit zal ik denk ik nog wel een keer wassen aangezien hier dan wel stof op kan komen.

Heb van Neutral de babylijn en fijnwasmiddel en wasverzachter gekocht.

Doortje,

Misschien een tip om eerst de meubels neer te zetten en hierna de kastdeuren open laten staan om de 'houtlucht' eruit te laten gaan.

Zou jammer zijn als je de fris gewassen kleertjes erin hangt en dat ze straks naar hout ruiken, toch?

Geplaatst

Hey meiden,

Gister heeft m'n man z'n oor op m'n buik gelegd en voor t eerst t hartje van onze kleine meis gehoord zonder tussenkomst van apparaten, zo puur natuur! Heel mooi!

En hebben jullie dit ook al mogen meemaken?

Geplaatst

ik heb in de nieuwe kast een zwitsal geurzakje gelegd dan komt er al een heerlijke babygeur in in plaats van hout lucht ja haha

ja het beddengoed zal inderdaad nog een keer gewassen worden i.v.m stof,maar het is al leuk om het op te maken ja!!

ik zal ook eens kijken voor de baby lijn van neutral! mag je wel wasverzachter gebruiken?!Dacht dat het niet mocht....of misschien alleen van neutral dan,dat zou kunnen

ben er al weer uit haha

@Wish heb meteen mijn buik eens opgemeten haha,109 cm en 11 kilo....kilo's gaan wel snel nu moet ik zeggen hoor

Geplaatst

Marianne,

Wat geweldig!!

Mijn man heeft vorige week met een wc-rol geprobeerd. Maar toen kreeg hij niks te horen. (hij had ook te weinig geduld haha)

Zie in het lijstje dat jij 1 week verder in zwangerschap bent dan ik.

Misschien dat het volgende week bij ons dan ook zal gaan lukken?

Weer een prachtige ervaring om samen te kunnen delen!

Valesca,

Uhm, misschien ben ik de enige hier, maar ik houd niet van de geur van Zwitsal.

Ik ga ook geen Zwitsalproducten gebruiken. Hier zit parfum in.

Van een vriendin vernomen dat als je haarlotion van Zwitsal gebruikt, dat je kindje dan kans heeft op berg.

Iedereen moet dit voor zichzelf weten, maar ik wil zolang mogelijk de eigen lichaamsgeur van ons kindje ruiken en zal dus geen producten met geur gaan gebruiken.

Neutral is reukloos en parfumvrij. (vind het wel vrij prijzig, maar ach)

Er zullen vast meerdere producten zijn zonder geur en parfum. (zal eens op gaan zoeken)

Ik zal als ik 29 weken ben nog eens meten en dit hier vermelden met de kg erbij.

Dan kunnen we beter vergelijken met elkaar omdat jij nu 29 wkn bent.

Ben benieuwd.

Geplaatst

Mamavannoah en Doortje,

Jullie mogen morgen naar de vk.

Hoop dat alles in orde is en dat jullie prachtige harttonen te horen zullen krijgen!

Geplaatst

@Wish dat is ook helemaal persoonlijk hoor!! Ik vind de zwitsal wel heerlijk ruiken,en heb de haarlotion altijd gebruikt en sanne had 1 keer wat berg heb dat weggehaald en is nooit terug gekomen!

maar nu gebruik ik voor Sanne ook niet altijd zwitsal meer hoor

en idd er zijn vast meer producten,heb ook overwogen om weleda te gaan gebruiken omdat het ook vrij is van zooi haha

ik had alleen bij sanne zóveel van zwitsal gehad dat ik het eerste jaar niks hoefde te kopen haha

is goed ben benieuwd hoe het bij jou is met 29 weken!

Geplaatst

Ja, morgen weer naar de gyn. Krijg dan officieel de uitslag van de groeiecho. Meteen maar vragen wanneer ik dan de volgende echo krijg. Verwacht er nog wel een stuk of 3 te moeten krijgen.

Zwitsal heb ik nooit gebruikt voor Noah. Die kreeg flink uitslag hiervan. Toen overgestapt op eigen merk producten van Kruidvat en balneum voor in het badje. Kleertjes wassen doe ik ook met neutral. Ga dit straks ook weer doen denk ik.

Groetjes Wendy

Geplaatst

en mijn buik met 29.2 weken

[ATTACH=CONFIG]1826[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]1827[/ATTACH]

Meiden nog een vraag!

Ik zou jullie graag een geboortekaartje sturen van ons kleine ukkie straks?

Hoe vinden jullie dat idee..lijkt me leuk om ze in het boek voor onze kleine erbij te plakken

Wie het niet wil geen probleem hoor,anders kunnen we adressen wisselen per prive mail

Geplaatst

Noah zijn nieuwe slaapkamer is leeg. Alles is nu op zolder gezet. Wat kun je toch veel verzamelen zeg in een paar jaar tijd. Nu kan het schilderen beginnen. Gelukkig komen opa en oma veel helpen. Zou niet weten hoe we het anders hadden moeten doen. Zoveel weekenden zijn er niet meer voor oktober...

Hoe is het bij jullie met de kamertjes? Al leuke kleuren uitgezocht? Noah zijn nieuwe kamer worden 2 kleuren blauw. De kamer waar hij nu slaapt en straks de kleine komt is paars met grijs. Daar gaan we niks aan veranderen. Is nog niet zo lang geleden gedaan, tijdens zwangerschap van Noah.

Geplaatst

leuk mamavannoah,wij hebben sanne in december verhuist ze heeft rose met een pip wand

de babykamer is ook rose met een streepje dat blijft zo omdat het weer een meisje word

ja het gaat nu opschieten hé

Geplaatst

Druk weer hier zie ik..

wat betreft het gebruiken van zwitsal of iets anders. Ik vind zwitsal wel lekker ruiken, maar kies waarschijnlijk toch voor neutral. Het zoontje van een vriendin van mij heeft veel uitslag en de dermatoloog had tegen haar gezegd dat je beter iets zonder parfum kon gebruiken (neutral of balneum volgens hem).

Hoe doen jullie dat straks met wassen? Hoe lang moet je met neutral blijven wassen voor het met de gewone was mee kan? Wij hebben normaal van Fleuril, dat vind ik zelf erg lekker ruiken. Wasverzachter.. heb ik geen idee van.. dat gebruik ik haast niet. En zou het nog wat uitmaken of je het buiten hangt voor de parfum er in?

Wish: goed idee van eerste ven de deuren goed open houden om de hout lucht weg te krijgen. had ik nog geen moment aan gedacht eigenlijk..

Mijn afspraak met de verloskundige is overigens een dag verzet naar dinsdag. ze belden vrijdagavond daarover, want dat kwam beter uit.. Ik vind het allemaal prima.. maakt voor mij niet uit zo'n dagje.

Vandaag lekker naar de sauna geweest. Deden we voor het hele traject samen zeer regelmatig. Mijn man is tijdens de behandelingen nooit geweest i.v.m. de kwaliteit van het zaad. Ik ben tot aan de laatste poging nog wel een paar geweest, maar nog niet sinds ik zwanger was. Ik had gelezen dat het geen kwaad kon dus heb met één van de saunameesters goed overleg gehad met wat ik wel en niet moest doen (vooral niet te warm en niet lang) en moest goed luisteren naar mijn lichaam. Nou.. ik kan zeggen.. het was weer heerlijk. De kleine jongen heeft het volgens mij ook heerlijk gevonden want was heerlijk rustig gedurende dag en voel hem nu weer volop schoppen. We waren even met z'n drieën in de relaxstand.. haha..

Geplaatst

Wij hebben de kamer van onze kleine uk lime groen met wit gemaakt. Een muur heeft een felle kleur en verder lekker rustig. De aankleding doen we met blauw en zilver er bij. Het wordt helemaal leuk

Geplaatst

leuk Doortje en lekker dat je er even samen uit ben geweest! Het was ook niet echt weer om verder wat te ondernemen(buiten dan haha)

klinkt leuk de kamer!!! als het bij ons af is zal ik eens foto's showen!!

dagje later maakt dan ook niet zoveel uit he voor de VK

oh en wat wassen betreft ik weet niet precies meer hoe lang ik neutral gebruikte...volgens mij helemaal niet erg lang als je merkt dat je kindje geen gevoelige huid etc hebt kan het wel weer denk ik,na 3 mnd ofzo,zal eens kijken of er wat over te vinden is

Geplaatst

Hoi meiden,

Dorie, net zoveel geschreven en alles kwijt. Dan maar opnieuw..

Iedereen al zoveel bezig met de praktische kanten: welk soort zeep, kleertjes wassen, speentjes en flesjes, .. Daar zijn wij blijkbaar helemaal nog niet aan toe! Ik veronderstel dat het wel gauw zal komen, nu ons berg-avontuur achter de rug is. Maar echt wassen van de kleertjes ga ik pas een paar weken op voorhand doen, wellicht met een ecologisch product waarin geen parabenen en zo in zitten. Voor de huid klinkt Weleda of iets dergelijks ook wel geschikt om mee te beginnen. Daarna zal ik er wel minder naar kijken, afhankelijk van hoe dat huidje reageert. Maar de eerste weken dacht ik dat er helemaal geen zeep nodig was, toch??

M'n moeder komt midden augustus naar hier om eventjes een naai-atelier te installeren voor de familiewieg. Daar moet alles op maat voor gemaakt worden en aangezien ze zegt dat lakentjes zo makkelijk zelf te maken zijn, ga ik haar echt niet tegenhouden hihi. De wieg staat hier intussen nog steeds in afwachting van afwerking, maar ik denk dat er niet veel meer aan gaat gebeuren. Voor de rest is hier nog niks gebeurt in feite.

Zijn jullie al met geboortekaartjes en zo bezig? Dat begint bij mij nu wel te spoken. Ook weet ik helemaal nog niet wat ik moet doen om de suikerbonen mee in te pakken. We moeten nog een thema zoeken denk ik.

Akara,

Jij hebt wel een heleboel emotionele momenten beleefd als ik zo lees. Je nieuwe werkplek (gefeliciteerd trouwens!!) klinkt wel heel erg leuk, al is het maar voor even. Hopelijk ben je nu iets minder uitgeput op het eind van de dag en kan je het allemaal nog zolang mogelijk aan. Jammer dat je spier zo ontstoken raakt door de kleine, maar nu weet je tenminste wat die pijn veroorzaakt. Hopelijk wil ze een nieuw plekje opzoeken en die spier gerust laten!

Wish,

Ook van mij nog een late felicitatie voor jullie huwelijk! Wat een jaar voor jullie he!

Dorien,

Heb je nog zoveel last van je bekken? Ik moest wel vaak aan je denken met mn bekkengordel in Noorwegen. Misschien kan je dat ook dragen? Is het al geregeld op je werk en voel je je er goed bij?

Marianne,

Ik heb toevallig gisteren voor het eerst met de Angelsound nog eens geluisterd, maar nog niet rechtstreeks met het oor nee. Dat is nog eens een idee om het ook uit te proberen. Wat ik echt moest aan wennen met die Angelsound, waren de schopjes via de hoofdtelefoon, en het zien golven van mijn buik tegelijk. Dat werd op de duur echt freaky haha. En toen m'n vriend met zijn hand over m'n buik ging, ging het hartje plots héél erg sneller slaan. Grappig! Hij ligt bij mij duidelijk met z'n hoofdje nog beneden, want daar kon ik het horen. Soms naar links, soms rechts.

Hier nog een buikfoto met een souvenirtje van Noorwegen. Mijn buik draagt maatje 62 intussen haha. Ik ben trouwens 6kg aangekomen sinds de zwangerschapstest. Voor het zwanger zijn was ik 5kg bijgekomen door in het traject te zitten, en geen sport te (willen) doen. Ik hoop die eerste 5kg toch ook wel kwijt te raken na de bevalling. Deze ochtend gaan zwemmen en hopelijk elke week dit volhouden. Het is inderdaad wel waar dat het goed doet om wat gewichtlozer te zijn in het water. Zal wel nog beter aanvoelen de komende weken. In het begin van het zwemmen had ik wel heel vaak harde buiken, maar die ben ik intussen al (bijna) gewend. Ik hoop maar dat het ergens nog voor dient, dat die baarmoeder dan zo getraind is geraakt met al die harde buiken!

Groetjes en vanaf morgen weer aan het werk (bweurk),

Ellen

[ATTACH=CONFIG]1833[/ATTACH]

schattig he! Kon het écht niet laten. Bio-katoen trouwens.

Ik begin het soms toch echt wel spannend te vinden hoor. Als ik sommige data zie staan, zoals iets stoms als een houdbaarheidsdatum. Dan denk ik: tegen dat dit vervallen is, is Mini al 2 maanden oud. SPANNEND TOCH?

Geplaatst

Mamavannoah,

Ons kamertje is grijs met wit.

2 van de 5 wanden zijn grijs.

Op de grijze wand achter het bedje willen we een tekst zetten. In het zilver.

De tekst zijn we nog niet helemaal over uit. We moeten nog kiezen uit 3 teksten die we mooi vinden.

Valesca,

Prachtige foto's! Trots snoetje heeft je dochter.

Doortje,

Heerlijk zeg, om met dit weer naar de sauna te gaan.

Ben ik ook al heel lang niet meer geweest. Tijdens het stimuleren blijkt het niet goed te zijn, dan de punctie en tp en in het begin van de zwangerschap durfde ik ook niet te gaan.

Hoop dat ik met mijn moeder een afspraak kan maken dat we samen in sept. kunnen gaan.

Ellen,

Wat een super schattig rompertje!!

Dank je wel voor je felicitatie. (enne, het was geen 'moetje' zoals sommige mensen in de omgeving zeggen)

Toen hij me vroeg wisten we nog niet dat we een half jaar later een positieve test in handen zouden hebben.

Geplaatst

Hè meiden ik spiek altijd mee met jullie en leuk dat er weer wat foto's zijn geplaatst :-)

Vraagje ik heb Laika al een tijdje niet meer gezien in ons topic (dik en dun). Hier ook niet of ben ik nou zo blind aan het worden? Ze is toch niet op vakantie?

Nou ik hoor, lees het wel.

Geniet van jullie zwangerschap!

Geplaatst

@ Wish: je kunt in elk geval veilig naar de sauna tot 6 weken voor de uitgerekende datum. Daarna mag je bijvoorbeeld niet meer in een whirlpool ivm eventuele ontsluiting die is opgetreden en er dan kans op infectie kan zijn. Bij de sauna kunnen ze je in elk geval vertellen wat je het beste wel en niet kunt doen.

Oja.. en bedankt voor de link. Daar kan ik wel wat mee. Ook vooral eens kijken wat ik hier in het dorp kan krijgen. Is wel zo handig.

@ Ellen: het gaat met mijn bekken inmiddels wat beter. Ik werk nu nog maar 4 dagen van 6 uur ipv 4 dagen van 9 uur. De rust helpt goed voor het ontlasten van mijn bekken. Ik begin nu vooral last te krijgen van mijn banden. Blijkbaar hangt mijn baarmoeder er erg aan, want ik voel het vooral met gaan opstaan enzo.. Bij het zitten en éénmaal bewegen gaat het wel prima. Een vriendin van mij had dit ook vanaf ca. 28 weken tot het einde, maar was bij haar weg toen haar zoon op de wereld was. Even lastig, maar het is te overzien gelukkig.

Geplaatst

Sylvie,

Heb nu geen tijd om terug te lezen, maar volgens mij heeft Laika vakantie.

Doortje,

Ik vond de link toevallig via google en vond 'm ook prettig.

Fijn dat minder uren werken goed voor je lichaam is! Als je het hiermee wat meer kan beperken is dat super.

Spring m'n auto in en ga naar het werk.

Heb vandaag een luxe dag. Om 9,15uur beginnen ipv 7.00uur, ook wel eens heerlijk!

Geplaatst

Heb toch even terug gelezen, maar kan niks vinden dat Laika vakantie heeft of een paar dagen weg is.

Maak me nu best ongerust omdat ze hier vrijwel dagelijks te vinden is.

Hoop maar dat ze er een paar dagen tussen uit is mbt vakantie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden