Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Violeta,

Terug van weg geweest. Hoe hebben jullie het gehad?

Wanneer had je nu die echo dat je moeder mee kon kijken op een scherm, daar staat me nog iets van bij.

Of is die ondertussen al geweest?

Het is zeker een hele klap voor Zomer en haar partner!

Ze heeft een topic gestart, weet niet of je dit al gezien hebt?

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Welkom terug Violeta!

Het zal inderdaad wel een shock geweest zijn om dit te moeten lezen ivm Zomer, net zoals het bij ons allemaal ongeloof en verdriet heeft veroorzaakt. Hoe was het bij je familie? Of is het niet daar waar je naartoe bent gegaan?

Wish,

Haha, het zijn dus de etiketjes van de winkel die er nog aan hingen. Mijn fantasie soms he.

Bwerk Marianne,

Nu griep hebben is echt geen lachertje. Goed dat jullie ukkie wel lekker vrolijk verder spartelt en er geen last van heeft. Ik heb al sinds het begin van de zwangerschap gezwollen neusslijmvliezen, en kan dus moeilijk door mijn neus ademen, zeker 's nachts. Het lijkt alsof ik voortdurend een verkoudheid heb. Leuk is minder, maar ja.

Laika,

Hahah, jij hebt anders ook wel leuke dromen. M'n vriend kan de zijne gewoon nooit onthouden, dus denkt hij dat hij niet droomt. wat niet waar is natuurlijk, maar de rare verhalen komen altijd van bij mij want ik onthoud ze wél elke keer. En het is de laatste paar weken dat het zwanger zijn en baby's hebben erin begint te sijpelen (hoewel ik me geen baby herinner bij die ene droom, alleen onze hond die ik moest achterlaten in mijn vlucht). Het onderbewustzijn begint mee te spelen duidelijk.

Spannend hoor dezer dagen! Vrijdag verjaardags etentje voor mijn vader die 60 wordt (hij vindt het een heel bijzonder jaar, want wordt 60 jaar én grootvader én gaat met pensioen op het eind van dit jaar), en m'n oma die voor het eerst naar Antwerpen komt en ons appartement kan zien (dat helemaal overhoop staat natuurlijk), en zondagvroeg eindelijk vertrekken! Zie dat ik hier niet nog zo'n verschrikkelijk drama lees, eenmaal ik terug kom he!

Heb me net ingeschreven in een totaal zwanger-pakket, met yoga, borstvoedingscursus en wat nog allemaal. Midden augustus beginnen. Benieuwd.

Zo, en dan ga ik me nu klaarmaken voor de laatste fitness sessie.

liefs,

Ellen

Geplaatst

welkom terug violetta en het is inderdaad verschrikkelijk wat er is gebeurd met zomer

ellen geniet van je vakantie en leuk dat je in augustus gaat beginnen met het zwanger paket!

Geplaatst

Ellen,

Het is zo zondag! Voor ik het vergeet wil ik je alvast heel veel plezier toe wensen en dat alles goed mag verlopen!!

Ga nu toch echt naar bed. Morgen lunchen met m'n vriendin en daarna heb ik een avonddienst.

Truste allemaal en tot snel!

Geplaatst

Violeta, welkom terug! Heb je t leuk gehad? Hier allemaal van slag geweest door t verlies van zomer, en moeten er nog veel aan denken. De bolle buiken dag van 2 juli is uiteindelijk niet doorgegaan.

Meiden,

Zullen we nog n nieuwe dag plannen?

Ellen misschien dat jij alvast een paar data na je vakantie kan doorgeven? Wanneer kom je terug?

En is het n idee om t iets zuidelijker te doen dan Utrecht voor de Belgische dames?

Ik wil t best regelen dit keer, tenzij er iemand anders is die dit graag wil doen. :)

Ik denk dat we niet te lang meer moeten wachten...

Gister m'n eerste zwangerschapsyoga gehad met 4 andere dames van wie 1 ook op 18 okt uitgerekend en ook gaat bevallen van n meisje. Het was erg leuk om met meiden te zijn die net zo ver zijn, dus... :-)

Liefs

Marianne

Geplaatst

Dankjewel Wish! We maken er het beste van!

Marianne, we kunnen inderdaad niet te lang meer wachten. Lief dat je je aanmeldt om het te regelen. Ik kom terug in het weekend van de 22ste juli, wellicht al wat vroeger. Dus in principe kan elk weekend erna wel. Er is nog een verjaardagsweekend in Zeeland (jaja, Nederland) gepland met m'n moeder, maar die datum moeten we zelf ook nog vastleggen en dat is voor na de vakantie te doen. Maar dus in feite ligt alles vrij. Voor mij liefst een zondag, aangezien zaterdagen altijd lekker vol zitten met winkelen en actieve dingen. Terwijl op een zondag vaak niks te doen is.

Maar ik zou zeggen: pb aan Marianne voor die diegenen die dit keer graag (nog eens) willen meegaan en dan kunnen we terug de agenda prikker maken! Waar het precies is, maakt me niet zoveel uit hoor. Zuidelijker is natuurlijk handiger, maar dan moeten we eerst afwachten wie van waar moet komen denk ik.

Liefs en tot gauw.

Ellen

Geplaatst

Hoi allemaal,

Als het deze keer lukt ga ik wel graag mee met de bb-lunch. Maar ik weet het niet van te voren. Heb dinsdag weer op het spoedspreekuur bij de gyn gezeten ivm extreem veel harde buiken (sta ze echt weg te puffen) en (oud) bloedverlies. Moet het rustig aan doen, bij klachten meteen plat en bij bloedverlies meteen naar het zkh. Heb afgelopen zaterdag de hele dag op bed gelegen dus was blij dat ik thuis was :-)

Wij gaan ook op vakantie maar lekker relaxed en rustig, beetje touren door Frankrijk en her en der wat gites, chambre d'hotes en hotelletjes geboekt en ik doe verder niets, hoop dat het gaat lukken.

Ja Violetta wat een verschrikkelijke situatie met Zomer he. Het sloeg hier in als een bom, maar dat doet er verder niet toe, zij zitten met het verlies en het verdriet. We kunnen er alleen maar naar gissen hoe dit voelt voor hen, het moet een nachtmerrie zijn.

Ik schrijf nog steeds niet veel mee, maar lees iedere dag jullie verhalen hoor!

Liefs

Toverstafje

Geplaatst

Marianne,

Fijn om te lezen dat je een leuke avond hebt gehad.

Ben benieuwd wanneer ik de uitnodigingen krijg van de gym en info.avonden.

Toverstafje,

Wat 'eng' dat je last hebt van harde buiken en oud-bloedverlies.

Hoop dat jullie ondanks dit een prettige vakantie kunnen hebben!

Dikke knuffel!

Geplaatst

Hoi allemaal.

We hebben het leuk gehad.We waren in Bulgarije bij de familie van mij. Lekker weer haden we helaas niet,maar wel gezellig met iedereen.

Ik heb helaas mijn moeder niet mee genomen op de echo maar we hebben wel een 4d echo gemaakt. Was leuk maar ik was een beetje teleurgesteld van de vrouw(hoe ze de echo deed)Het was niet echt duidelijk en het was heel erg kort. Op de dvd staan 2 filmpjes van 36 sek.

Nou ja....we gaan het hier nog een keer doen bij 28 weken en dan hoop ik dat het beter is.

Jammer dat de lunch niet door is gegaan,ik wou net vragen hoe het was.

Een vraagje: Wat vinden jullie van de kinderwagen van STOKKE?

Ben benieuwd naar jullie meining (of ervaring)

Groetjes,Violeta

Geplaatst

een nieuwe datum is voor mij ook prima,maakt niet erg veel uit we gaan niet op vakantie,maar ik kan niet op de zondag,we zijn gelovig en willen dan liever geen uitstapjes doen(betaald)

De stokke wagen vind ik persoonlijk niet mooi,maar dat is heel persoonlijk het is natuurlijk wel fijn dat het kind hoog kan maar niet mijn smaak

Geplaatst

Hi allemaal,

Marianne, lief dat je de lunch wel wilt regelen! Ik zal je wel even een pb sturen. Zaterdag of zondag maakt mij niet uit!

Violeta, welkom terug! Jammer dat de echo zo kort was maar op 28 weken heb je nog een tweede kans. Ik vind het voordeel van de Stokke inderdaad ook dat ie zo mooi hoog staat maar verder is het ook niet echt mijn smaak. Je ziet hem hier (in Amsterdam) wel best veel dus hij is best in trek volgens mij.

Ik had vandaag ook even actie...Ik had het idee dat ik mijn kindje al twee dagen wat minder voelde. Om mijn zorgen weg te nemen heb ik vanochtend de verloskundige gebeld. Nou, ik moest gelijk langskomen voor een echo en een ctg. Toen vond ik het toch wel even heel spannend worden...Gelukkig bleek er niets aan de hand, het kindje ligt heel erg onderin mijn baarmoeder, in een kommetje, met zijn hoofdje rechts en zijn beentjes links (en zijn buikje naar boven, zeg maar), dat is waarschijnlijk de reden dat ik hem wat minder voel dan wanneer ie wat hoger zou liggen. Tijdens de echo bewoog ie lekker en ook tijdens de ctg bewoog ie flink, zelfs zo erg dat het hartslagje maar moeilijk te meten was, hij gaf namelijk steeds trapjes tegen het apparaat ;-)!

Ik ben gelukkig dus weer helemaal gerustgesteld.

Ellen, jij gaat dus in augustus beginnen met je zwangerpakket, leuk he? Ik ga 26 juli beginnen. Ik heb me aangemeld voor zwangerschapsyoga waarbij om de week ook een verpleegkundige aanwezig is die dingen vertelt over bevallen etc. Verder zit er ook een borstvoedingsavond bij en een avond met partner. Lijkt me erg leuk!

Wat jij zegt Marianne, over dat je dan ook vrouwen ontmoet die even ver zwanger zijn als jij, dat lijkt me ook leuk van die cursus.

Fijne avond!

Geplaatst

Laika,

Wat spannend moet dat zijn geweest.

Gelukkig maakt jullie kleintje het prima en zijn papa en mama weer gerust gesteld!

Heb gisteren de brief voor de zwangerschapsgym binnen gekregen.

De eerste les heb ik een avonddienst dus moet even met een collega gaan ruilen.

Verder kan ik alle dagen die op het lijstje vermeld staan.

Zal het lijstje met afspraken eens op gaan zoeken.....

Geplaatst

Uitgerekende data

5
oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,29, 2e kindje
meisje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 34, 1e kindje -
het geslacht
is een verrassing

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje - Het is een
meisje
!

15 oktober: r00sje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje Het is een
meisje

16 oktober: Doortje (Dorien), 28, 1e kindje – Het is een
jongen
!!!

17 oktober: T.K, 26, 1e kindje
jongetje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje,
Het is een
jongen
!

18 oktober: Marianne, 41, 1e kindje
Het is een meisje!

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje --> Op 16 juni zijn, helaas veel te vroeg, bij ruim 22 weken twee prachtige
jongens
, Tim en Floris, geboren.

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje - Het is een
jongen
!

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok, 43, 1e kindje

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje
Het geslacht
is een verrassing

25 oktober: Wish 32, 1e kindje
Het geslacht
is een verrassing

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje
j
ongetje

Echo/controle

8 juli: Akara controle gyn

10 juli: Doortje 3D echo

12 juli: MarMira controle VK

13 juli: T.K controle VK

18 juli: Valesca VK

19 juli: Karin controle VK

20 juli: Wish controle VK

21 juli: Karin suikertest VK

22 juli: Mamavannoah groeiecho

25 juli: Mamavannoah controle gyn

25 juli: Doortje controle VK

26 juli: Wish 3D-echo

26 juli: Laika controle 28 weken VK

27 juli: Ellen controle VK

28 juli: Doortje groeiecho

8 augustus: mamavannoah controle gyn

16 augustus: Ellen controle gyn

25 augustus: 30 wkn (groei-) echo

Akara,

Hoe is de controle vandaag gegaan?

Doortje,

Jullie hebben bijna de 3D echo. Ben benieuwd hoe dit zal gaan verlopen.

Hoop dat jullie Knul mee wil werken en dat jullie zijn gezicht goed in beeld kunnen krijgen.

Tenminste, dit vind ik zelf het belangrijkste wat ik wil zien op de 3D echo.

En jij?

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties over Stokke,

ik vind het echt de beste wagen,maar hij is zo opvalend en ik zal me hier zo stom voelen in dorp.Misschien ook stom reden om het niet te kopen maar hij is idd te modern voor mijn smaak. Ik denk dat we voor bugaboo gaan kiezen terwijl ik toch stokke beter vind.

Laika,vreselijk ik weet hoe het voelt. Ik heb haar sinds gister ook zoooo veinig gevoeld.Ik was dood ongerust. Om 04.00 uur 's nachts ging ik naar het hartje luisteren en die was goed te horen. En vanochtend een kenis die ook 30 w zwanger is tegen gekomen en ze zei dat het normaal is....maar ik wou net de telefoon pakken om de verlosk. te bellen en ze begon weer te bewegen....pfff....wat een opluchting was dat.

En jij bent helemaal gerust gesteld met de echo!Super!

P.S: Lijkt mij ook leuk om elkaar te zien. Dus ik kom mee.Ik woon tussen Den Haag en Rotterdam,Ik hoor het van jullie waar en vanneer :)

Geplaatst

Hoi meiden,

Iedereen die interesse heeft in de volle buikenlunch, stuur mij een pb-tje met je email zodat ik je via datumprikker.nl wat voorstellen kan doen.

Liefs

Marianne

Geplaatst

Haha, Marianne, volle buiken, bolle buiken het klopt beide toch?

Violeta, die Stokke is ook een hele goede wagen! Als jij dat de beste vindt, dan zou ik daar gewoon voor gaan hoor. Nou, dan val je een beetje op, is toch ook niet erg? Trots showen hoor, dat meisje van je ;-). En ach, iedereen heeft wel een mening en een voorkeur, er zijn ook veel mensen die nooit een Bugaboo zouden kopen dus ik zou echt gaan voor wat jezelf het fijnst vindt hoor!

Ja, ik was zeker opgelucht na die extra controle, en natuurlijk is ie vanaf die tijd weer hartstikke aanwezig! Marianne, ik stuur je een pb!

Liefs, Laika

Geplaatst

Violeta,

Iemand moet toch beginnen met het zetten van een 'trend'!

Dan ben jij dit toch bij jullie in het dorp.

Ben het met de andere eens, als jij de Stokke het beste vindt koop je die.

Wat vindt je man/vriend?

Geplaatst

Uitgerekende data

5
oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,29, 2e kindje
meisje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 34, 1e kindje -
het geslacht
is een verrassing

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje - Het is een
meisje
!

15 oktober: r00sje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje Het is een
meisje

16 oktober: Doortje (Dorien), 28, 1e kindje – Het is een
jongen
!!!

17 oktober: T.K, 26, 1e kindje
jongetje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje,
Het is een
jongen
!

18 oktober: Marianne, 41, 1e kindje
Het is een meisje!

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje --> Op 16 juni zijn, helaas veel te vroeg, bij ruim 22 weken twee prachtige
jongens
, Tim en Floris, geboren.

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje - Het is een
jongen
!

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok, 43, 1e kindje

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje
Het geslacht
is een verrassing

25 oktober: Wish 32, 1e kindje
Het geslacht
is een verrassing

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje
j
ongetje

Echo/controle

8 juli: Akara controle gyn

10 juli: Doortje 3D echo

12 juli: MarMira controle VK

13 juli: T.K controle VK

18 juli: Valesca VK

19 juli: Karin (ivfmoeder) controle VK

20 juli: Wish controle VK

21 juli: Karin (ivfmoeder) suikertest VK

22 juli: Mamavannoah groeiecho

25 juli: Mamavannoah controle gyn

25 juli: Doortje controle VK

26 juli: Wish 3D-echo

26 juli: Laika controle 28 weken VK

27 juli: Ellen controle VK

28 juli: Doortje groeiecho

8 augustus: mamavannoah controle gyn

16 augustus: Ellen controle gyn

25 augustus: Karin (ivfmoeder) 30 wkn (groei-) echo

Hoi dames,

Even tussendoor. Ik was jullie berichtjes aan het doorlezen, en Doortje kwam met de vraag van wie die groeiecho was. Die groeiecho van de 25e is van mij. Ik was vergeten mijn naam te vermelden. Stom.

Geplaatst

Hallo dames,

Mijn controle is vrijdag zeer goed verlopen. Alles zag er terug normaal uit en onze kleine meid was terug zeer beweeglijk.

Ondertussen heb ik nog es pijnlijke steken in m'n rechterzij voorgehad zoals de vorige keer toen m'n man me naar de spoed heeft gevoerd. Deze keer echter ben ik gewoon bij m'n ouders gaan slapen (m'n man moest net de nacht op en zag het niet zitten om alleen thuis te moeten zitten) De dag nadien was alles terug zo goed als normaal. Ik heb dit dus wel es gevraagd aan de gyn want vond dit niet echt normaal meer.

Blijkbaar doordat onze dame heel beweeglijk is zit ze regelmatig (zo niet constant) tegen dezelfde spier te duwen/boxen. Dit zorgt ervoor dat ik een accute ontsteking op die spier krijg waardoor ik dus hevige pijnen in combi met pijnscheuten mag ervaren. Ze zei ook tegen mij dat ik er mij nog aan mag verwachten als het op nog geen week tijd 2x hetzelfde was geweest. Een baby zoekt blijkbaar naar een plekje waar hij/zij zich goed voelt en bij mij is dat dus die ene spier... En natuurlijk hoe groter een baby wordt, hoe meer hij naar dat plekje opzoek gaat en hoe minder plaats hij/zij heeft en hoe meer kans dus dat ik daar terug een ontsteking op zal krijgen...

Moet ge het gewoon in de gaten houden, als het echt constant zo zou zijn of als er nog andere ongemakken zouden bijkomen, dan moet ik onmiddellijk terug binnenkomen. Laat ons hopen dat dit niet meer nodig is natuurlijk maar ben toch al beetje meer gerustgesteld nu.

Ik ga als kinderwagen ook een Stokke hebben Violeta. Het zijn echt super gemakkelijke en handelbare wagens. Dus ik zou mij echt niets aantrekken van wat de mensen in het dorp zouden zeggen. Denk niet dat ze een Stokke hier bij mij al gezien hebben dus zal ook een pioneer worden van het merk hier. (de triptrap van Stokke is natuurlijk heel gekend bij iedereen maar de kinderwagens precies iets minder. Ligt mss aan de prijs...)

Marianne, ik ga je ook een pb sturen met m'n e-mail. Als het mogelijk is zou ik er ook heel graag bij zijn bij onze volle/bolle buikenlunch ;-)

Geplaatst

Akara,

Van één kant wel prettig om te weten dat dit van jullie kleine meid af komt die een "alleen voor haar" comfotabel plekje aan het zoeken is.

Voor jou vervelend dat het zo'n pijn doet.

Wat kunnen ze dan voor je betekenen als je naar het zh gaat als jullie kleine meid deze pijn weer zal veroorzaken?

MarMira,

Morgen controle, duim dat alles nog steeds goed met jullie gaat!

Valesca,

Hoe gaat het nu met je? Bedoel dan met name het verwerken van het verlies van je opa.

Even een hele dikke knuffel voor jou!

Wat is het super als je je buik op en neer ziet gaan als je kleintje aan het bewegen is.

Als ik eraan denk wat een wonder het is om zwanger te mogen zijn word ik emotioneel en krijg ik traanogen.

Merk dat ik naar de 3D echo toe aan het leven ben. Hopelijk ligt hij/zij er goed voor zodat we mooie beelden te zien gaan krijgen.

Het zijn altijd mooie beelden, maar het zou super zijn als hij/zij het gezicht gaat laten zien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden