Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wish, het is vooral dat ze me liever eens teveel dan teweinig zouden zien.

Ook is er nogaltijd een kans dat het een sluimerende apendix zou zijn inplaats van onze meid. Daarom dat ze het zeker en vast in de gaten willen houden.

Ik mag in elk geval altijd langs gaan voor aan de monitor te liggen en om zeker te weten dat alles inorde is dus dat op zich is al een grote geruststelling...

Valesca, net wat je zegt, ze kunnen er inderdaad wat van. Je zou denken, zo klein, zoveel kracht hebben die nog niet maar niets is soms minder waar.

De vk zei in elk geval dat we een zeer alert kindje zullen hebben dus dat beloofd ;-)

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee dames,

Onze pretecho was helemaal geweldig. We hebben super mooie foto's van het gezichtje. Het is al echt een jongetje! Ben blij dat we het gaan hebben.

Verder gaat het hier wat minder. Ik merk dat ik oververmoeid begin te worden dus ga minder werken. Vandaag hierover een gesprek met mijn manager. Waarschijnlijk ga ik naar halve dagen ipv hele dagen. Dan is hopelijk de balans weer een beetje terug, want continu het gevoel dat je jezelf voorbij loopt is ook niks.

Geplaatst

Hoi meiden,ben niet zo actief want ik ben ziek.

Griep met alles er op en er aan. En ik ben het zo zat om iedereen mij te vertellen dat zo gaat....pfff.....

Sinds ik zwanger ben ben ik ieder maand ziek,vreselijk.....en de hoest die ik heb....ik maak me zo druk om,ze zeggen geen kwaad voor het kindje,maar ja,ik kan mij niet voorstellen dat iedere maand paracetamol slikken goed is (zucht)

Wish mijn vriend wilt ook Stokke.(te laat antwoord)

Mooi is het je buik zien bewegen,ik laat ook soms een traantje :)

Doortje super dat je een leuke pret echo hebt gehad en wel jammer dat je je zo voelt.Misschien ook geen gek idee om minder te gaan werken.Ik werk 4 uur per dag en dan word ik ook moe van. Vind knap van die vrouwen die fulltime werken.Petje af!

Doe het rustig aan meid.

Akara,wat is je meid aan het schoppen zeg, Ik hoop dat ze een andere plekje kan vinden zodat je minder last krijgt.

Beweeg zij met je hand mee? Ik heb het geprobeerd en bij mij doet ze mee,was heel grappig. Misschien proberen???

Als ze links schopt leg ik mijn hand rechts en dan komt ze naar toe,over minuut leg ik mijn hand aan de andere kant van mijn buik en paar sek.later komt ze weer.

Marianne ik heb je ook een pb verstuurd.

Geplaatst

Dankje wish lief dat je er naar vraagt

Het gaat wel ,heb soms nog wel mijn moeilijke momenten,maar alles erom heen maakt me soms ook erg verdrietig,mijn opa en oma woonde 21 naast mijn ouders,sinds januari ging het niet meer,nu word het verhuurd en dat vind ik erg moeilijk,en mijn oma die mijn opa zo mist.

Alles komt denk ik toch anders aan in je zwangerschap...

Doortje goed dat je aan gaat geven minder te willen wel aan jezelf denken inderdaad!

violeta balen hoor dat je steeds ziek bent...ik heb veel hoofdpijn en slik dan ook wel eens paracetamol,voel ik me soms ook niet blij mee maar ja soms moet je wel hé

beterschap hoor!

Geplaatst

Akara,

Nu is het me helemaal duidelijk, dank je voor je uitleg.

Succes!

Doortje,

Super om te lezen dat de echo goed is verlopen en dat jullie mooie beelden hebben van jullie knul!

Goed van je dat je een gesprek hebt aangevraagd met je manager.

Je moet jezelf inderdaad niet voorbij gaan lopen.

Sterkte!

Violeta,

Voel je niet schuldig als je hier wat minder aanwezig bent.

Kan me voorstellen dat het niet goed voelt om elke maand Paracetamol in te nemen, maar je doet dit niet als het niet nodig zal zijn.

Dikke knuffel en beterschap!!

Heb sinds een dag of 3 soms een harde buik. Heb op internet gelezen dat dit volkomen normaal is, mits de harde buik komt van 'te veel hooi op je vork nemen'.

Voel het niet eens elke keer dat ik een harde buik heb.

Vanmorgen ging ik nadat ik naar het toilet was geweest terug naar bed en voelde dat ik een harde buik had.

Dit is dus echt een voorbeeld van een in ontspannen situatie een harde buik krijgen.

Ben mezelf aan het orienteren hoe ons kleintje in de baarmoeder ligt.

Voel wel hoe hij/zij ligt mbt het hele lichaam, maar ik kan dan niet voelen waar het hoofdje en billen liggen.

Jullie wel?

Geplaatst

Wish, ik wil dat ook eens uitzoeken of ik het zelf kan voelen. Ik weet hoe hij ligt door de echo, dus kan specifiek gaan voelen of ik dat merk. Vanmiddag thuis op de bank maar eens proberen.

Violetta, doe maar lekker rustig aan meid!

Inmiddels gesproken met mijn manager en ga vanaf vandaag terug naar 4 keer werken van 8-14 uur met een half uur pauze. Moet te doen zijn denk ik. Ik ben nu al behoorlijk moe, dus ben blij dat ik straks kan gaan. Hopelijk voel ik me snel wat beter. Denk wel dat ik nog even aan de VK ga vragen om mijn ijzer weer te prikken. 4 weken geleden zat ik nog prima met die waarde maar heb gelezen dat het zo rond de 30 weken flink gezakt kan zijn. Mogelijk bij mij wat eerder? Hoef alleen daar pas over 2 weken weer heen.

Geplaatst

Doortje,

Als je jezelf zo moe blijft voelen ondanks dat je voldoende rust neemt zou ik als ik jou was naar de vk bellen om bloed te laten prikken.

Dan zou ik geen 2 weken afwachten.

Mocht je ijzergehalte te laag zijn kun je daar in ieder geval vast actie voor ondernemen en zul je hopelijk op je werk en thuis weer wat fitter zijn.

Geplaatst

Wish, ik kijk het deze week even aan en anders ga ik inderdaad bellen. Ik merk wel dat nu ik een uurtje op de bank gelegen heb me al weer een stuk beter voel.

Ik zal zo eens bedenken wat ik vanavond zal eten. moet zo nog boodschappen halen, maar heb nog niet echt een geniaal idee (en eigenlijk weinig zin om boodschappen te halen)

Geplaatst

Hee ladies,

nog even een mooie foto van onze kanjer (tweede met duim in zn mond)

[ATTACH=CONFIG]1736[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1738[/ATTACH]

Geplaatst

Doortje

Wat een mooie echo`s.

En een erg mooi gezicht.

We worden steeds ongeduldiger, de tijd mag snel gaan....

groetjes

Geplaatst

inderdaad een heel mooie foto doortje! Echt een fotoginiek jongentje!

Terwijl jullie allemaal het rustiger aan beginnen te doen heb ik bericht gekregen dat ik vrijdag mag beginnen werken. Zoals sommige onder jullie je misschien nog herinneren had ik grote problemen bij mijn vorige werkgeven (ze hadden mij ontslaan omdat ze wisten dat we met ivf bezig waren) Ik had het toen ook niet echt gemakkelijk om nog fulltime te gaan werken. En hoop dan ook dat het nu geen al te grote problemen zal geven. Zeker doordat onze meid zo beweeglijk is...

Zullen wel zien hoe vlot het loopt. Heb het verschillende keren vermeld dat ik uitgerekend ben voor midden oktober (ze konden ook moeilijk naast m'n buikje kijken ;-)

Dus ze kunnen in elk geval niet zeggen dat ze van niets wisten...

Geplaatst

Hee Akara, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd zeg! Je gaat dus bij een nieuwe werkgever aan de slag? Wat fijn dat ze je hebben aangenomen terwijl je in oktober al gaat bevallen!

Ik werk ook nog niet minder hoor, ik werk nog steeds 34 uur per week hoewel ik regelmatig een half uurtje eerder naar huis wordt gestuurd door mijn baas, hij is nogal meelevend, dus dat is heel fijn. Ik heb een erg drukke baan dus het valt me soms wel zwaar maar gelukkig is mijn vervanger al een maandje geleden begonnen en begin ik nu ook een beetje de tijd te vinden om haar in te werken.

Doortje, wat rot dat je je zo moe voelt, hopelijk gaat het wat beter als je wat minder gaat werken, dat zou wel fijn zijn.

Wel een prachtige echo trouwens, en wat een lief jongetje, heel leuk om te zien!

Fijne avond meiden,

Geplaatst

Doortje,

WOWIE!!!

Wat een prachtige echo beelden zeg!

Prachtige knul en wat lief zo met z'n duim in zijn mond.

Wordt er emotioneel van zo mooi vind ik het.

Hoop dat de beelden bij ons net zo duidelijk zullen worden als jullie hebben.

Het kan zomaar zijn dat hij/zij met zijn/haar gezicht tegen de placenta ofzo aan ligt en dan krijg je dus niet zo'n mooi beeld.

Wacht het maar af. Heb niet al te hoge verwachtingen, kan het alleen maar meevallen.

Akara,

Super, van harte met je nieuwe baan!!!

Gelukkig hoef ik net als Laika ook (nog niet) minder te gaan werken.

Ik werk 36 uur.

Mijn man helpt me mee thuis en mijn moeder en ik poetsen ons huis samen.

Is gezellig en minder zwaar.

Heb mezelf geleerd niet harder te gaan lopen. (loop eerder ook zachter ivm die buik haha)

Geplaatst

Doortje wat een mooie echo's!! hopelijk ben je snel minder moe hoor

Akara wat fijn dat je weer aan het werk kan gaan,is het hetzelfde als wat je ongeveer deed?!

Wish lekker dat je zo geholpen word,mijn man helpt ook veel mee in huis,en verder scheelt het dat ik maar 2 dagen werk,kan ik de rest beetje verdelen.

Geplaatst

Akara super nieuws zeg! Je gaat lekker werken! Veel succes!

Is het een nieuwe baan?

Doortje super mooie foto's.

Lust je trouwens linzen? Ik maak zelf linzen soep en ik voel me daarna super fit. Ze bevaten 32 % ijzer!

Wish, ik kreeg ook harde buiken,soms ook 's ochtends word ik waker en mijn buik voelt als een steen. Volgens de verlosk. niks aan de hand. En ja soms is ie wat harder zelf als ik ontspannen ben.

Ik merk dat tegenvordig alleen 's ochtends mijn buik wat zachter is(behalve toen paar keer),de rest van de dag is ie wel hard,vooral 's avonds.

Ik ben nog steeds ziek en zo te zien gaat ook even duren. Ik word helemaal gek thuis.

Ik ging wat doen,toen merkte ik dat ik ziek was,kan niet slapen omdat ik heel erg veel hoest,en op tv is het natuurlijk niks....en achter de komputer zit ik niet lang,krijg ik pijn in mijn ogen....pff....

kan ik niet wachten dat ik terug naar mijn werk kan.

Geplaatst

Violeta en Valesca, het is inderdaad een nieuwe baan. Wel maar een tijdelijke.

Ik zit in de werfingsreserve en was blijkbaar de beste kandidaat voor deze job. (wat me toch een goed gevoel geeft want ook al zat ik daar met m'n zwanger buikje en met nog 3 maanden te gaan, blijkbaar was ik toch de beste tussen redelijk wat kandidaten)

Ik werkte voor een gemeentebestuur en nu zal het voor het stadsbestuur van Gent zijn. Het is wel een totaal andere dienst (ik werkte vroeger op de dienst bevolking, dus identiteitskaarten, adreswijzigingen,...) en nu ga ik naar een onderdeeltje van de sportdienst meerbepaald administratieve ondersteuning bieden op de camping van de blaarmeersen. (dat is een natuurgebied/toerisch plekje in gent) Dus het is wel terug heel spannend.

Morgen zal ik opgebeld worden door de personeelsdienst en dan mag ik mijn contract gaan tekenen. Echt spannend voor vrijdag!

Geplaatst

Violeta,

Je zit jezelf dus stierlijk te vervelen.

Hoop dat je jezelf snel fitter zult voelen, beterschap en een dikke knuffel!

Akara,

Dat is een prettig gegeven! Jij bent dus de beste kandidaat voor deze functie, hier mag je trots op zijn vind ik!

Omdat je nu andere werkzaamheden gaat doen zal het in het begin zeker spannend zijn.

Succes voor morgen en voor vrijdag!

En ik, ik ben zó blij met de aankopen die ik vandaag heb gedaan.

Heb van het merk 'Koeka' een deken voor in het bedje en een aankleedkussenhoes gekocht.

Licht grijs met wit, echt om bij weg te smelten zo mooi vind ik het!!!

Geplaatst

Akara fijn hoor ook al is het tijdelijk je hebt iniedergeval weer wat!!

Wish wat super leuk!!! Blij kun je er dan mee zijn hé

Wij hebben de wieg net weer neer gezet,smelt kan niet wachten tot ons ukkie erin ligt!

Geplaatst

Wat leuk, jullie hebben allemaal al een mooi rond buikje. Het is toch ontzettend fijn dat leven in je buik te voelen, jullie voelen jullie ukkie al lekker bewegen vermoed ik.

Kom eigenlijk eens piepen om te polsen hoe het Marmira gaat. Zoooooo ontzettend blij dat je ook een wondertje in je buik hebt groeien. Ik had het altijd al geweten dat ook jij dat zou mogen meemaken. Geniet je d'er een beetje van? Zou leuk zijn mocht je af en toe eens komen piepen bij ons, jammer dat je niet meer meeschrijft..

Mijn kleine meis is ondertussen bijna 10 maanden, ze is zo'n schatje. Zag dat het geslacht een verrassing blijft, voor jullie of alleen voor de anderen?

Nou, geniet nog met volle teugen, want voor je 't weet is die buik alweer verdwenen en heb je 't grootste wonder ooit in jullie armen.:uecgVftZ91767265:

Liefs

Drew

Geplaatst

Valesca,

Hebben jullie de wieg op jullie slaapkamer staan of op de babykamer?

Wij hebben hierover nagedacht (lang zitten wikken en wegen) en willen ons kleintje niet bij ons op de slaapkamer laten slapen.

Natuurlijk is het prettig om je wonder dicht bij je te hebben.

Zal ook wel vaak gebeuren dat het kindje bij je ligt (niet met slapen hoor) of we zetten de kinderwagen boven zodat hij/zij in de 'bak' kan liggen.

Maar mij lijkt het daarna erg wennen voor zowel moeder/vader en kind om om te schakelen dat je kindje dan naar de babykamer gaat 'verhuizen'.

Voor ons eigen gevoel (en wat we in onze naaste omgeving mee hebben gemaakt) schaffen we een Angelcare aan.

http://www.angelcare.nl/

Hoe zal het met Ellen zijn? Flink aan de wandel in Noorwegen. Hoop dat het daar beter weer is dan hier en dat ze geen last heeft van haar banden ofzo.

Geplaatst

Uitgerekende data

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,29, 2e kindje meisje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 34, 1e kindje - het geslacht is een verrassing

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje - Het is een meisje!

15 oktober: r00sje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje Het is een meisje

16 oktober: Doortje (Dorien), 28, 1e kindje – Het is een jongen!!!

17 oktober: T.K, 26, 1e kindje jongetje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje, Het is een jongen!

18 oktober: Marianne, 41, 1e kindje Het is een meisje!

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje --> Op 16 juni zijn, helaas veel te vroeg, bij ruim 22 weken twee prachtige jongens, Tim en Floris, geboren.

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje - Het is een jongen!

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok, 43, 1e kindje

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje Het geslacht is een verrassing

25 oktober: Wish 32, 1e kindje Het geslacht is een verrassing

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje jongetje

Echo/controle

12 juli: MarMira controle VK

13 juli: T.K controle VK

18 juli: Valesca VK

19 juli: Karin (ivfmoeder) controle VK

20 juli: Wish controle VK

21 juli: Karin (ivfmoeder) suikertest VK

22 juli: Mamavannoah groeiecho

25 juli: Mamavannoah controle gyn

25 juli: Doortje controle VK

26 juli: Wish 3D-echo

26 juli: Laika controle 28 weken VK

27 juli: Ellen controle VK

28 juli: Doortje groeiecho

8 augustus: mamavannoah controle gyn

16 augustus: Ellen controle gyn

25 augustus: Karin (ivfmoeder) 30 wkn (groei-) echo

MarMira en T.K,

Hoop dat jullie controle goed is verlopen!!

Geplaatst

Hoi dames,

İk heb gisteren mijn controle gehad. Bloeddruk was aan de lage kant, maar Niet zo laag dat we ons zorgen moeten maken. İk heb een schimmelinfectie. En ik moet bloedprikken maandag. Dat omdat ik een negatief bloedgroep heb. Als de baby positief is krijg ik een prik in mijn been voor antistoffen tegen mijn zoon.. En ik ben in 1 maand 1,7 kilo aangekomen. Dus in totaal nu ongeveer 7 kilo...

Volgende controle is over 3 weken..

Hoe gaat het met de andere dames??

Geplaatst

Hi TK, 7 kilo valt nog mee toch? Ik ben nu ook ongeveer 7 kg aangekomen, dus ben nog heel tevreden. Ik hoop dat ik het extreme stijgen van gewicht nog even uit kan stellen, want hoop toch niet meer als 15 kg aan te komen. Maar we zullen zien.

Hoe laag was je bloeddruk? De mijne was ander halve week geleden 100/60.. ook niet echt hoog dus. Maar liever laag als hoog

Geplaatst

T.K,

Hè, wat vervelend zeg een schimmelinfectie.

Heb je hier iets voor gekregen? (zo'n 'ei' om vaginaal in te brengen) Of mag dat nu niet omdat je zwanger bent?

7 kg aangekomen, dat lijkt mij ook prima.

Ik denk dat ik nu op de 8 kg zit en ik loop een week achter op jou.

Ben 1,80cm en woog voor de zwangerschap 74,2kg (ja,ja, het getal achter de komma telt ook mee, haha)

Hoe testen ze het bloed van de baby dan? (stel in nu een domme vraag)?

En wanneer krijg je die prik, meteen na de bevalling?

Een lage bloeddruk is beter dan een hoge.

Heb je er geen last van, niet duizelig?

Doortje,

Hoop toch ook niet bij de 20 kg in de buurt te gaan komen. We zullen zien wat er gaat komen. Haha!

Vanmiddag nog even bij Prénatal binnen gelopen. Had nog een kado-pasje van 15 Euro liggen. (had ik helaas niet genoeg aan....)

Wat basic kleertjes gekocht en een wit/bruin gestreept heerlijk zacht winterjasje met muts. (katoen en polyester)

Ook 2 leuke rompertjes met de tekst 'Ik bijt niet' en een lief draakje erop. (2 verschillende maten gepakt)

Van mijn vriendin ook 2 setjes gekregen, 6 paar witte sokjes en een leuk wit vestje. (dit had ze nog liggen van haar kinderen)

Denk dat ik nu wel voldoende kleertjes heb voor de eerste tijd.

Eens afwachten wat we na de geboorte allemaal krijgen en wat het geslacht is.

Dan kunnen we gerichter kleertjes gaan kopen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden