Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mamavannoah: bedankt voor de tips. Ik wilde het hoeslaken ook onder mijn molton leggen, zodat ie goed vastligt. Wij hebben wel twee losse matrassen, maar daaroverheen een topper voor twee personen. maar uittesten wat handig is dus.

Wat betreft die bewegingen: Ik voel m zeker 15 keer per dag los van elkaar, maar wel vooral 's avonds het beste. Dan kan hij echt nog wel druk zijn en zie je ook heel goed mijn buik bewegen. OVerdag zijn het meer kleine beweginkjes en af en toe de hik.

wat betreft de harde buiken.. die heb ik ook regelmatiger, maar nog niet pijnlijk gelukkig (tenminste.. meestal niet..). Soms wel wat zeurderige buikpijn, maar dat duurt nooit heel lang gelukkig. Zolang ik lekker rustig aan doe gaat het prima.

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Doortje,

Wanneer je gaat merken dat het drinken van roosvice Ferro effect heeft weet ik niet.

Heb het volgende voor je opgezocht, had je zelf misschien ook al gedaan?

http://www.medicinfo.nl/%7Bd7d39fc7-b516-4719-b36f-3bab95f7f238%7D

Las net dat je jullie knul zo'n 15 keer per dag voelt. Dit is prima!!

Ik voel met name billen en voeten bewegen. En onderin boven mijn schaamstreek komen af en toe handen voorbij, tenminste neem aan dat dit het is.

Deze week nog 2 dagen werken en volgende week nog 3.

Woensdag is mijn laatste werkdag. Had het vandaag best 'zwaar'.

Kleintje lag met zijn/haar billen vrij hoog waardoor ik sneller kort van adem was na een stuk lopen en praten tegelijk.

Misschien moet ik die 2 dingen niet meer tegelijk uitvoeren. Zal moeilijk voor me gaan worden whahaha!

Valesca,

Prachtige foto en een mooi kaartje van Feline!!

Toverstafje,

Fijn dat je medicatie hebt gekregen zodat je hopelijk meer tot rust kan komen.

Naar het zh gaan om een nacht door te slapen zou ik persoonlijk niet voor kiezen.

Maar ik sta dan ook niet in jouw schoenen en als jij jezelf hier wel prettig bij voelt moet je dit zeker doen.

Nogmaals succes en ik hoop dat die ellendige nachten beter zullen worden!

Wendy,

Fijn dat Noah koortsvrij is!

Jij bent ook de puntjes op de i aan het zetten, geeft een fijn gevoel he.

Van het kdv niks gehoord. Geen telefoontje geen mail.

Ik ga morgen zelf weer bellen en een afspraak maken om op gesprek te gaan.

Als dit niet gaat lukken zijn ze bij mij afgeschreven.......

Geplaatst

Wish: dat artikel had ik inderdaad al gelezen. Ik lees net dat je volgende week ook nog moet werken? Stop je dan niet bij 36 weken? Dat is volgens mij verplicht namelijk.. Je moet volgens de Wet Arbeid en Zorg 4 weken van te voren stoppen. hoe doe jij dat dan?

Geplaatst

Ik stop 4 weken voor de uitgerekende datum. 29 sept. gaat mijn eerste verlofdag in.

Volgens de berekening van de vk ben ik vandaag 34.6 dagen en volgens de berekening van de gyn (en die weet het beter....) ben ik vandaag 35 weken.

Ik ben dus volgende week woensdag volgens de vk precies 36 weken. Die heeft het zo op het papiertje voor de werkgever gezet vandaar.

Ach, die ene dag maakt niet zoveel uit, maar ik houd aan wat de gyn toen heeft gezegd.

Geplaatst

Hoi meiden,

Even kort... Mijn moeder was vandaag de hele dag weg met n vriendin dus heb haar niet kunnen spreken. Mijn man heeft aangeboden dat hij t morgen met haar bespreekt zodat ik me niet hoef op te winden. Ik wil haar ook niet voor t blok zetten. Ti's wat je zegt wish, als ze gaat moet t niet met n naar gevoel zijn, maar zo voelt t nu wel voor mij. Ik weet niet of ik met al dir hormonen in m'n lijf nu n rustig gesprek kan voeren. Dus beter dat m'n man dat doet. To be continued...

Liefs en weltrusten

Marianne

Geplaatst

Lieve meiden

even een berichtje om te laten weten dat ik aan jullie denk!!! Ik hoop dat snel alle kindjes gezond geboren worden.

Met ons gaat het, we leven dag bij dag.

Houd je kindje vast en laat het niet meer los, het is een WONDER!!!!

Liefs Zomer / Esther

Geplaatst

Oh Esther,

Wat lief dat je nog een berichtje plaatst. Ik denk ook nog regelmatig aan jou en hoop vurig dat jullie de dagen goed doorkomen, en de hoop op nieuw leven niet verloren hebben.

Het is inderdaad een wonder, en dat beseffen we maar al te goed.

Hou je goed en als je wat kwijt wil, laat het niet na om je hart hier nog uit te storten!

liefs,

Ellen

Geplaatst

Lieve Esther,

Wat lief dat je aan ons denkt. Ik heb je onlangs nog een pb gestuurd, gewoon om te laten weten dat ik aan je denk maar ik heb vlg mij iets verkeerds gedaan bij het verzenden. Zo fijn om nu iets van je te horen.

En je hebt helemaal gelijk, het is ook een wonder. Een wonder waarvan ik zo erg hoop dat jullie dat ook mee gaan maken. Als het zo ver komt laat je het ons dan weten? Ik blijf je zeker volgen.

Hoop dat jullie 2 engeltjes goed over jullie waken.

Liefs

Toverstafje

Geplaatst

Lieve Ester,wat is het lief van je dat je aan ons denkt. Heel erg bedankt!

Wish heb je kinderopvang gevonden?

Valesca,bedankt voor je kaartje heel mooi. En de foto met de meiden is erg leuk.

Ellen ik heb nog steeds buik pijn. Ik kan soms niet liggen of bevegen door de pijn. Ik gil af en toe thuis in mijn eentje....pf....nog eventjes. Vandaag 35 weken!!!!

Marianne het is moeilijk om te zeggen wat we vinden omdat over je moeder gaat.

Ik denk net als jij,mijn hele leven heb ik rekening mee gehouden met iedereen en nu dacht ik eindelijk ben ik aan de beurt om iedereen aan mij te denken ,maar helaas....

Donderdag kwamen de babyspullen binnen,ik wou het zo graag mijn geluk met iemand delen,maar ja... mijn family woont 3000km verder op. Ik heb mijn schoonmoeder gebeld of ze wil komen kijken. Ze is maandag geweest.tja ze woont 3 straten verder op. We woont samen met haar man,haar lievelings dochter is met vakantie,dus ze heeft echt de hele dag niks te doen en toch...

Gister mijn zus gebeld op skype en ik vroeg aan haar wil je dat ik je de baby spullen laat zien,toen zei ze ik zie ze een andere keer. Mijn nichtje was slim genoeg om te zeggen,tante maak maar een foto en stuur hem op. Ik zei dat ik het niet ga doen en toen heb ik dag gezegd. Sorry dat ik zo veel aandacht van je wil,dat ik na 5 jaar eindelijk een babybox in mijn woonkamer heb staat kan het je niet schelen....

Dus...ik weet hoe je je voelt!

Mijn man zegt tegenwordig tegen iederen van de family : Ooo,doe maar dan niet,bij de volgende baby (of de volgende keer)

Succes!

Geplaatst

Esther,

Wat 'dapper' (weet niet of dat dit het juiste woord is maar je begrijpt me hopelijk wel...) van je om in dit topic een bericht te plaatsen.

Bij het lezen van je laatste zin moest ik even goed slikken en kreeg ik traanogen.

Het is zeker een WONDER!

Sluit me aan bij de woorden die Ellen heeft geschreven.

Geplaatst

Violeta,

Kdv had vandaag nog geen mail gestuurd en/of mij gebeld.

Ik heb net een mail weg gedaan met de vraag dat wij een gesprek willen plannen om het één en ander door te spreken mbt opvang en rondleiding.

En dat ik hoop op spoedig bericht omdat er beloofd is dat er vandaag (en eerder) contact met mij opgenomen zou worden.

Wacht nu af tot volgende week woensdag, dan hebben ze nog 1 week vind ik best royaal al zeg ik het zelf. Hahaha!

Geplaatst

Lieve Esther,

wat ontzettend goed van je dat je de kracht had om hier bij ons nog een berichtje te plaatsen. Ik denk echt nog vaak aan je en realiseer me maar al te goed dat het nieuwe leven wat wij dragen en op wereld gaan zetten echt een groot wonder is. Ik hoop dat jij/jullie ook zulk mooi geluk nog mogen hebben in jullie leven of anders in elk geval alles een mooi plekje kunnen geven. Het zal voorlopig, en zeker de maand oktober, harstikke moeiljk blijven. Ik wens jullie heel veel kracht toe om ook nu nog, zoveel weken later, om samen door te gaan en jullie geluk te vinden.

Wish: wel raar dat je nog steeds niks gehoord hebt hoor. Ik had al lang gebeld hoor! Ik ben niet zo geduldig om maar te wachten.

Violetta: ik kan me je teleurstellingen helemaal voorstellen. Zeker als je zo lang bezig geweest bent om zwanger te worden wil je graag dit soort dingen met elkaar delen. Ik ben wel erg benieuwd naar je babykamer hoor! Zet je hier ook wat foto's neer! Sterkte trouwens met jou laatste loodjes.. Die pijn lijkt me echt vreselijk. heb je al met de gyn/vk gehad over eerder bevallen? Met zoveel pijn kan ik me voorstellen dat je er wel klaar mee bent.

Hier vandaag met mn moeder en mannetje lekker bezig geweest in huis (of lees eigenlijk: zij zijn druk geweest en ik heb rustig aan meegeholpen hihi). Het bed staat nu ook bierkratjes en de waterdichte molton ligt op mijn bed. Het bed is nu alleen wel 79 cm hoog, dus mogelijk iets aan de hoge kant.. Voor de VK moest het op 70 cm en de kraamzorg 75 cm. Ik vind het wel prima zo en haal die kratjes er echt niet onder vandaan nu. 58 cm vonden ze te laag, dus moet het maar zo.

Geplaatst

lieve esther wat knap dat je even langs kwam,ik krijg er tranen van in mijn ogen nu wij ons meisje in onze armen mogen houden

denk nog vaak aan je hoor!!

Geplaatst

Yes, m'n geduld is beloond!

Heb straks een mailtje terug gekregen van de clustermanager van het kdv.

Dat ze volgende week met ons af wil spreken om in gesprek te gaan.

Mijn man is nog niet thuis, in onze agenda staat op die dag dat ze af wil spreken nog geen afspraak, ik kan, dus ik hoop dat mijn man ook kan.

Doortje,

Dan staat je bed in ieder geval goed!

Succes met het in- en uitstappen.

Geplaatst

Hi, nu ben ik hier zelf soms ook tijden niet te vinden, maar volgens mij hebben we al een tijdje niets meer van Laika gehoord of ligt 't aan mij dat ik dat denk? Hoop dat alles goed is met je Laika, wie weet ben je al bevallen net als Valesca!

Geplaatst

Ik ben er nog hoor! Had even niet zo veel te melden maar ik las net het bericht van Esther dus daar wil ik zeker op reageren.

Lieve Esther, wat ontzettend lief en knap dat je hier even je 'gezicht laat zien'. Ook ik denk, net als velen hier, nog vaak aan je en kan me geen voorstelling maken van het immense verdriet wat jullie nog steeds moeten hebben. Ik vind je heel flink en ik wens jullie alle goeds van de wereld!

Nou ja, zoals gezegd, hier weinig nieuws. Ik vind het allemaal wel wat zwaarder worden, ik slaap vrij slecht, heb last van mijn rug, mijn buik doet 's nachts vaak pijn (zit gewoon in de weg), heb vannacht weer lekker opgezeten...zucht.

Heb overdag dan ook weinig puf om nog veel te doen en daardoor ga ik me weer een beetje vervelen. Maar goed, nog effetjes he ;-)?

Gisteren was wel oke, mijn moeder was langs geweest en samen hebben we de badkamer, de toiletten en de keuken goed uitgesopt (tenminste, zij sopte en ik verplaatste hier en daar wat). Heerlijk als dat allemaal weer blinkt!

Ik moet ook nog die matrasbeschermer van de hema halen, misschien mezelf er zo toch even toe zetten om eruit te gaan....

Geplaatst

Heej Laika,

Fijn dat je er nog bent.. ik herken het wel hoor.. ook weinig bijzonders nog te melden. de dagen worden een beetje hetzelfde. Merk ook dat ik minder goed slaap en daardoor overdag minder energie heb om echt wat te ondernemen. Volgende week heb ik wel veel lunchafspraken gemaakt om gewoon even een uitje te hebben.

Vanmorgen nog naar borstvoedingscursus geweest en daar kwamen de problemen die je tegen kan komen bij borstvoeding voorbij. Eigenlijk had ik alles al gelezen in het boek, maar de beste tip die ik kreeg was toch: als er iets, bel dan gewoon een lacatatiedeskundige voor een advies. Loopt de bv niet, schroom dan vooral niet om een consult aan te vragen, want in 85 % van de gevallen is er altijd een goede oplossing waardoor het toch lukt.

Hebben jullie al een kolf aagenschaft? Zo ja welke? en zonee, weet je al of je er een aanschaft en welke dan?

Geplaatst

Hey Doortje,

ivm de borstvoeding, ken ik een vriendin die 6 weken lang pijnlijke borsten heeft gehad, echt op het randje elke week van opgeven, maar een andere vriendin zei nog even vol te houden want op één of andere manier verdwijnt die pijn na 6 weken. En inderdaad. Dus stel dat er toch nog pijn is, ondanks alles, is er misschien die 6 weken grens om aan vast te houden. Ik ga ook zoveel mogelijk hulp vragen als er iets niet lukt met de bv.

Ook ik slaap slechter snachts, en slaap telkens een uurtje bij overdag. Ga ik zometeen eens doen, zie :-)

Echt veel doe ik ook niet overdag inderdaad. Maar m'n vriend is nu wél thuis! Oef! Volgende deadline: volgende maandag, om het contract te ondertekenen ivm de arbeidsbegeleiding thuis. Deadline erna: m'n vriend zijn deadline volgende donderdag, zo kan hij doorwerken en is hij 'vrij' erna. Deadline erna: de gyn! en dan zijn we precies 37 weken yesss. Dan mag hij wel komen hihi.

groetjes,

Ellen

Geplaatst

Ik hoorde trouwens ook van de lacatatiekundige dat je borstvoeding beter niet in de magnetron kunt opwarmen omdat dit te plaatselijk verwarmt en de eiwitten in je moedermelk stuk maakt. zij adviseert hiervoor een flessenwarmer. Het kan wel in de magnetron op de laagste stand, maar dan moet je elke 10 seceonde even ronddraaien zodat het geleidelijk goed opwarmt.

Ik wist dit dus echt niet. Ik denk dat ik dus toch nog maar voor een flessenwarmer ga, omdat die overal, ook door mijn schoonmoeder en oppas gebruikt kan worden zonder al te veel ingewikkelde instructies.

Bij kunstvoeding maakt dit weer niet uit.

Geplaatst

Hoi zomer,

Ook van mijn kant grote bewondering voor jouw kracht om hier 'je gezicht' weer even te laten zien! Ik hoop dat t lichamelijk wat beter met je gaat inmiddels en dat er mogelijkheden zijn om je kinderwens alsnog te realiseren.

Als jullie er n punt achter hebben gezet, dan hoop ik dat jullie samen sterker zijn geworden en er mooie reizen en plannen uit voort komen, waar jullie je liefde in kwijt kunnen! Dikke knuffel van Marianne, xxx

Geplaatst

Hoi Meiden! Wil jullie even zeggen dat ik me n stuk beter voel, ik heb gister nog even met m'n moeder erover gepraat / alleen mijn gevoel uitgelegd, verder is er niets veranderd maar dat had ik ook niet verwacht. Toch lucht t op en voel ik me er niet meer zo verdrietig/boos om! Thanks dat jullie er voor me zijn!*

Liefs, Marianne

Xxx

Geplaatst

Marianne, wat fijn te horen dat de lucht geklaard is en dat je je eer beter voelt! Ook al is de situatie dan niet veranderd, ze weet nu in elk geval hoe je je voelt en nu gaan jullie toch niet op een vervelende manier uit elkaar in de week dat ze weg is.

En je weet het.. je kunt hier ALTIJD je hart luchten.

Geplaatst

Hi meiden,

Het is ondertussen een maandje geleden dat ik nog iets van me laten horen heb en moet zeggen, heb toch wel een volledige week nodig gehad om te kunnen bijlezen... Wat zijn jullie druk geweest!

Eerst en vooral, Ester, Ook van mijn kant chapeau om iets hier op het topic te schrijven! Het moet echt niet gemakkelijk zijn en zoals reeds door de andere dames gezegd, nog heel veel sterkte en hopelijk mag jullie leven met een ander wonder gezegend worden als jullie dit willen.

Marianne en Violetta, ik kan het verstaan hoor, je hebt er zolang naar uitgekeken en dan kan je eindelijk alles delen met iedereen en dan is precies niemand geïnteresseerd... Zoals Doortje zei, hier kan je altijd je hart luchten!

Doortje, ik heb idd ook gehoord dat bv niet in de magnetron mag. Een andere oplossing is om het flesje dat je afgekolft hebt op te warmen in een potje met warm water. Die oplossing deed een vriendin van mij en in 3min was het flesje ook op de juiste temperatuur zonder al te veel ingewikkelede toestanden...

Ellen, gecondoleerd met je oom. Heel veel sterkte zaterdag tijdens de begrafenis. Zorg maar dat je zelf zo kalm mogelijk kan blijven want al die emoties zijn ook niet goed voor jullie kleine man. Hopelijk haal je de 37weken.

Zo, denk dat ik iedereen ongeveer gehad heb dus nu even over mezelf ;-)

M'n man en ik zijn eind augustus voor twee nachtjes naar frankrijk geweest en voordat ik van hem mocht vertrekken moest ik eerst op controle gaan. Ik had namelijk al een week of twee last als ik stapte of in en uit de auto klom. Alles was inorde op de controle bij de vk want m'n gyn was op verlof. De vk wist me wel te zeggen dat onze mini al heel erg laag lag en dat ze dacht dat ze al ingedaald was... Wij dus met een gerust hart naar Frankrijk. Was echt zalig, lekker met z'n tweetjes, regelmatig gewoon op een terrasje gaan zitten want 'moest het rustig aan doen'

De vrijdag op controle geweest bij de gyn en inderdaad, ons wondertje was al volledig ingedaald en zit reeds vast in m'n bekken. Dus reeds op 34w was ze bij ons al volledig ingedaald. Is blijkbaar wel vroeg maar niet echt een indicatie dat de geboorte voor de uitgerekende datum zou gebeuren.

Morgen moet ik terug op controle dus ben echt benieuwd wat de gyn dan terug zal zeggen. Heb nog steeds redelijk wat last van m'n bekken en zeker als ik stap op in en uit de wagen stap. Ook zeer veel harde buiken. Wordt er soms wakker van s'nachts. En zoals verschillende dames reeds gezegd hebben, dat terug in slaap geraken eens je wakker bent geworden om naar vb het toilet te gaan is zeer lastig...

Ik hoop ergens toch dat de bevalling niet te lang meer op zich zal laten wachten, ben vandaag 37w dus vind dat zeer mooi ;-) Natuurlijk hoe langer onze mini blijft zitten hoe beter maar toch. Het mag gaan komen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden