Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

violetta, van harte gefeliciteerd met je dochter emma! vervelend dat t zo lang duurde, weet ik alles van! rust lekker uit en geniet van je meisje!

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Violetta, van harte gefeliciteerd!! Een mooie naam...hadden wij ook op ons lijstje staan. Nu lekker genieten!

Hier een erg onrustig meisje...nu alweer huilen...kom een andere keer wel weer even reageren

Geplaatst

Violetta hiep hiep hoera van harte met Emma!!!

Laika wat heerlijk zo'n bijzonder moment van geluk. Het is toch ook echt een wonder hè.

Nou, ik heb onze Jack vandaag 2 x in zijn wiegje laten brullen. Duurt ca. 20 minuten maar dan toch zelf in slaap gevallen. En heel hard afkloppen, ik juich niet te vroeg, maar ook nu is hij, huilend, zelf in slaap gevallen terwijl dit normaal het moeilijkste tijdstip is. Toch het proberen waard geweest misschien.

Ben nu wel benieuwd naar de nacht. Omdat ie 's avonds zo lang wakker en onrustig was, sliep hij wel van 11 tot 6. Nu zal ie dan minder moe zijn, hoop dat ie dan toch rustig blijft vannacht. Een nachtvoeding is prima natuurlijk, maar hoop dat de onrust wegblijft.

Zo, ik zal me in deze ongekende situatie eens even bij mijn man beneden gaan voegen ipv naast de wieg de wacht houden ;-)

Geplaatst

Gefeliciteerd, Violeta! Daar is ze dan!

Het zit hier in de lucht denk ik, die onrustigheid of misschien hoort het gewoon bij baby zijn. Joris is de hele dag al onrustig. Gelukkig ligt hij nu lekker op bed (en heb ik de onrust van vanmiddag kunnen overlaten aan opa en oma). Soms is een baby gewoon hartstikke hard werken, maar gelukkig gaat deze periode ook wel weer voorbij en verdwijnt de onrust. De eerste maanden vind ik altijd heel bijzonder, maar persoonlijk ben ik straks ook wel weer blij als Joris weer wat groter is en het allemaal wat makkelijker gaat worden.

Het etentje was heerlijk. Niet goed voor de extra kilo's maar wel heerlijk ontspannen en lekker eventjes weg. Bij thuiskomen konden we nog net beide kinderen nog even zien en nu ligt het hele spul op bed en zit ik met de beentjes omhoog achter de laptop met een kop thee erbij. En ik voel me nog redelijk fit! Wow!

Laika, heerlijk is dat geluksgevoel als je je man en kinderen ziet, he? Lekker van blijven genieten hoor! En eigenlijk wordt het alleen maar leuker de komende tijd.

Geplaatst

Ik lees nu pas het berichtje dat Violeta bevallen is van een dochtertje. Gefeliciteerd met de geboorte van Emma, Violeta.

Zijn we nu allemaal van het lijstje moeder geworden?

Alleen nog niks gehoord van Vlok.

Thomas was wakker tussen de voeding van 12 en 15. We hadden hem in badje gedaan, maar hij ging daardoor niet beter slapen =:-o

De keren daarvoor wel. Vreemd.

Geplaatst

GEFELICITEERD VIOLETA!!

mooi naam, Emma. Welkom aan dit kleine meisje dat nu een novembermeisje is geworden :-)

Onrustige baby's zullen normaal zijn, zeker nu het lichaam hard bezig is zich aan te passen aan de wereld buiten de baarmoeder. Dante heeft bevoorbeeld al pukkeltjes in zijn gezicht, typisch voor een 6 weken baby. Al hoorde ik van de gynaecoloog dat een te vroeg geborene de weken voor de uitgerekende datum mogen afgetrokken worden qua ontwikkeling. Dan zal hij vroeg zijn met de huiduitslag haha.

Net een wakker lachje ontdekt! Hij keek eerst in mijn ogen, en draaide dan zijn ogen weg om een brede glimlach te geven. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen! Nu nog de echte lach en dan zijn we vertrokken voor nog een paar duizend extra foto's waarschijnlijk haha.

De bruiloft was erg ingetogen maar heel warm van sfeer. Iedereen ontspannen en zelfs het trouwende koppel zag er ontspannen uit. Ook Dante was erg braafjes en iedereen vond hem een schatje :-)

Vandaag naar een tante geweest en na het middageten een fikse wandeling met haar hond, onze hond en Dante in de draagdoek. heerlijk. Dante heeft daardoor 5 uur niets gegeten en alleen maar geslapen! Dat zullen we wellicht nu bekopen met extra lang wakker te zijn hihi. Hij is nu alvast begonnen met kreetjes te slaan, terwijl Piet hem probeert te sussen :-)

Badjes geven helpen bij mij ook niet echt, al hoop ik telkens van wel. Alleen de borst lijkt hem volledig uitgeteld te krijgen. En autorijden haha.

Leuk etentje gehad Esk!

Ik ga meteen een douche nemen en dan ook bedwaarts, moet ervan profiteren nu Piet ermee bezig is :-)

Hier nog een hele mooie foto van Piet en Dante samen in ons bed, tijdens het avonduurtje wakker zijn. Jawel, in een pyjama!

[ATTACH=CONFIG]2754[/ATTACH]

Geplaatst

Wij zijn vandaag met Jorrit op verjaardagsvisite geweest. Normaal is hij tussen 4 en 9 hartstikke wakker, dus ik hield mijn hart vast.. maar wonder boven wonder is Jorrit na nog wat extra voeding om kwart over 4 (hij had om half 3 al voeding gehad) heerlijk gaan slapen tot kwart voor 8. Hij ligt nu net weer in zijn bed omdat hij onrustig was en moeite had met drinken daardoor. Na het goed te laten zakken hoop ik dat hij nu even gaan slapen. Risico is voor ons wel dat hij vanacht rond 3 uur komt en dus om 7 uur al weer.. heb het allemaal liever iets later.. maarja.. Mark is morgen ook nog vrij, dus we kunnen wel iets langer in bed liggen morgen. Dat scheelt weer..

Geplaatst

Oeh Toverstafje, dat kan ik dus niet, Jim 20 minuten laten huilen....Maar ja, blijkbaar werkt het dus wel, lastig hoor.

Jim is vanavond weer lekker bezig. Vanaf 17 uur (flesje) niet meer echt in zijn hum geweest. Van 20 uur tot 21 uur heeft ie bij zijn vader op de schouder geslapen, daarna weer een flesje gehad maar daarvan heeft ie de helft weer uitgespuugd en nu probeert mijn vriend hem rustig te krijgen in zijn wieg, tot nu toe zonder succes. Het is vandaag ook moeilijker om hem te troosten. Het lukt uiteindelijk wel maar met wel met de nodige moeite. Ik vind dit wel zwaar hoor, hij is nog maar drie weken oud, wat gaat dit ons nog brengen?

Geplaatst

Dank jullie wel!

Wat leuk zit ik te lezen dat jullie overal geweest zijn met jullie kleintjes: bij een bruiloof,verjaardag, op terasje zitten.....geweldig!

Ik kan ook niet wachten dat we het mee mogen maken,lekker buiten zijn!

groetjes

Geplaatst

Geniet er van Violetta!

Ellen jullie Dante en Jack lijken veel op elkaar, ik zal snel eens een foto plaatsen. Hij heeft ook zo'n bos donkere haartjes en donker glanzende oogjes.

Laika, ik blijf in de buurt als hij huilt! Alleen weet hij dat niet. En als het hysterisch krijsen wordt, dan ga ik toch troosten hoor. En is vanavond toch ook weer nodig geweest.

Ik ga toch ook reflux in de gaten houden. Hij heeft zeker de symptomen, nutriton helpt wel maar toch.

En ach, ze zijn ook nog zo klein! Pas 3 weken, het gaat echt beter worden over een tijdje.

Vlok where are you!!???

Geplaatst

Thomas ligt nu in bed, maar hij maakt zoveel geluidjes: kreunen, piepen, ademen. Ik verwacht dat hij elk moment zal huilen, maar er gebeurt nog niks. Ik hoop dat hij uiteindelijk in slaap zal vallen.

Ik hoor hem windjes laten. Als dat maar goed gaat...

@Ellen ---

is er een wereld van verschil tussen zes weken en bijvoorbeeld drie?

Hoewel dit mijn tweede is, weet ik niet hoe het zal zijn als Thomas zes weken oud is.

Geplaatst

Thomas had een poepluiertje. Na het verschonen - voor de 1e keer - ingebakerd en hij sliep als een roosje. Na volgende voeding ook weer ingebakerd, en ook weer goed geslapen tot kwart over acht.

Geplaatst

Wij hebben een mazzeltje gehad, van 22.30 tot 6.45 was het huis in diepe rust... We proberen hem nu 6 voedingen per dag te geven en dan de laatste fles wat voller (120 cc en 4 schepjes) en dat heeft nu al 3 dagen zijn vruchten afgeworpen. Hoooooooop dat dit zo blijft. De onrust 's avonds zit er nog wel, maar denk dat dit met de tijd minder gaat worden.

Hoe ging de nacht bij jullie?

Violetta hoe gaat het bij jullie? Fijne kraamhulp in huis?

Geplaatst

Hoi,

Karin,

Ja, je merkt toch wel week na week grote verschillen. Hij kan zich al wat beter naar de buitenwereld concentreren, kijkt intenser, en zijn nek wordt sterker en sterker. Ik heb ook de indruk dat zijn krampjes minder aan het worden zijn. Ofwel is hij beter aan het worden in persen :-) Ofwel is het de koemelk die ik laat staan haha.

Dante slaapt ook langer nu, dus als Thomas nu al 4u heeft, slaapt hij wie weet over 3 weken wel door!

Laika,

maak je niet ongerust, hij moet zijn weg nog kennen. Het is gewoon nu erg moeilijk om te weten te komen wat hij wil.

Toverstafje,

hihi lijken ze op elkaar? Benieuwd ja, zet nog eens wat fotos online? Ik ben echt zooo benieuwd naar de kleur van de ogen, en ben echt ongeduldig haha.

Gisteren en vandaag dus een goeie dag voor hem. Op tijd de luiers verwisseld en lang geslapen. Hij heeft van 23u tot 4u geslapen en erna heeft hij nog eens 4 uur kunnen 'wachten' tot de volgende voeding. Nu ja, er zit altijd wel een kwartier tot half uur net-niet-huilen-moment tussen, maar die tijd heb ik echt nodig om mezelf wakker te krijgen.

En ik dacht nog eens tegelijk te kolven, maar dit keer rechtstreeks in zo'n Avent potje dat dan meteen de ijskast in kan ipv over te gieten. Al die Avent spulletjes zijn compatibel dus alles past in principe op alles. Dat dacht je maar. Ik was bijna klaar en wilde kijken hoeveel erin zat. Dat potje schiet plots los van het pompje, in bed, op de matras! Alles eruit! Ik ben er nog altijd vreselijk slecht gezind over, want ik vind het al zo moeilijk om een goed kolfmoment te vinden.

Hopelijk vandaag nog inhalen..

liefs,

Ellen

Geplaatst

Ellen

Bah, wat balen zeg! Ik vind gekolft moedermelk ook altijd een kostbaar goedje, dat niet verspild mag worden. Er zit zoveel effort in. Wat stom dat het potje zomaar losschiet. En ja, die matrasbeschermer ligt er natuurlijk niet meer. Dit verwacht je ook niet.

Leuk om te horen dat ze met zes weken toch weer anders zijn. Iets om naar uit te kijken.

Ps. Hoe verlopen de huishoudelijke taken. Komen jullie eraan toe?

Geplaatst

Jorrit heeft vanacht de hele nacht doorgeslapen (van 00.30 uur tot 07.00 uur). Hij wilde om 7 uur amper wakker worden voor de voeding en heeft toen maar heel eventjes gedronken en viel toen weer in slaap. Een uurtje later daarom maar de rest gegeven. Hij ligt nu nog weer even in bed, maar is wel wakker, maar ligt al wel een uur rustig in zijn bed.

Huishoudelijke taken.. tja... dat gaat hier nog goed omdat mijn man nog vrij is (begint donderdag weer). Vanaf dan zal ik weer wat meer moeten doen, maar dat komt vast goed. Ik ga straks gewoon proberen iedere dag wat te doen zodat ik alles bij houdt (ben niet zo'n huishoud wonder)

@ Ellen: balen dat dat potje los schoot zeg. Zo zonde van de moedermelk, maar helaas niks meer aan te doen. Wel goed dat je al aan het kolven bent hoor.. ik hoop volgende week ook te beginnen daarmee, al is het maar één keer per dag. Hoe bewaar jij de moedermelk? In bekertjes in de vriezer? Ik heb namelijk ook gehoord dat het handig is om het als ijsblokjes in te vriezen zodat je kunt pakken wat je nodig hebt.

Geplaatst

Lekker, een paar goede slapertjes vannacht dus gehad!

Jim is om 00.15 uur in slaap gevallen tot 5.30, dat viel ons dus ook weer mee. Daarna flesje tot half tien en nu ligt ie weer in bed. Hij moest net wel even huilen maar omdat ik onder de douche stond en mijn vriend aan het bellen was hebben we hem maar even laten gaan...En wat denk je, na 3 minuten was ie weer stil en viel ie zelf weer in slaap. Toch maar wat vaker even laten huilen dus.

Hoe zou het met Vlok gaan, ik hoop dat alles goed is!

Geplaatst

En oh ja, huishouden?? Ik doe echt alles met de franse slag, om het zo maar even te noemen. Gisteren na het douchen gelijk maar even de badkamer half gepoetst en wanneer ik denk dat het nodig is maak ik de toiletten even schoon. Keuken hou ik ook redelijk bij (geen afwas laten staan, aanrecht schoonhouden) en ik probeer de huiskamer elke dag een beetje op te ruimen. Mijn vriend pakt af en toe de stofzuiger. En draait de wasjes erdoor. En dan vinden we het allebei wel best ;). Ik zei gisteren wel tegen mijn vriend dat ik alleen niet zo met mezelf meer bezig ben. Wat ik aan heb interesseert me niet zo, ik besteed geen tijd meer aan mijn haar, ik poets zelfs mijn tanden korter...herkennen jullie dat ook?

Geplaatst

Huishouden, valt wel mee eigenlijk. Koken, flesjes uitkoken, strijken, opruimen doe ik allemaal zelf, verder hebben we een schoonmaakster. Ik mag ook niet zoveel doen ivm k.s. dus is nu wel handig zo.

Even kijken of ik een foto kan plaatsen...

Hmm wel toegevoegd maar ik zie ze hier niet. Iemand een tip? Zit ik een x achter mijn laptop, lukt het niet!

Geplaatst

Toch wel gelukt, nu de ticker nog goed erin krijgen. Jack lacht af en toe, op de eerste foto werd hij lachend wakker, ik snel snel foto maken maar was net te laat, dit is zeg maar het na-ijl effect.

Geplaatst

Doortje en Laika,

Jullie verdelen dus de taken. Hier ook. Alleen zou ik meer dan met een franse slag willen doen, maar dat zit er nog niet in.

Ik doe wel de keuken elke keer na gebruik en de toiletten regelmatig. Maar de douchecabine heb ik al een tijdje niet gedaan, en dan ga ik me eraan storen. Wasjes houden we ook bij. Stofzuigen moet ook weer. Maar ik wil dat ding niet de trap op of af tillen.

Toverstafje

Lekker een schoonmaakster. Hadden we in ons vorige huis ook. Maar ik ben wel iemand die toch nog gaat zitten opruimen. Ik kan niet wachten, totdat ze na een of twee weken weer komt.

Hoe gaat het eigenlijk met herstel van ks? Moet jij ook jouw bekkenbodemspieren trainen of hoeft dat bij een ks niet?

Ik douche me elke ochtend, en kleed me ook aan. Ik poets ook mijn tanden. Wel soms een of twee uur later dan normaal.

Ik doe dit alles, omdat ik dan gemakkelijker de dag opstart.

Ik moet ook Mark 's middags van school halen, en dan heb ik dat gehad. Hetvis nl niet te voorspellen hoe het met Thomas gaat, en of er later nog welntijd voor is. Ik gebruik geen, nauwelijks make up als ik de deur uit ga.

Grappig dat die vrouw van Borsato haar kinderen naar school brengt zonder make up op. Zou je niet verwachten van zo'n Gooische vrouw en 'beroemdheid'.

Karin

Geplaatst

Leuke foto's!

Ellen, dat met die Aventpotjes herken ik maar al te goed. Dat is mij in het verleden ook wel 'ns overkomen met de borstvoeding (toen ik dat gegeven heb bij Thomas). Echt heel heel rot als je dat overkomt. En blijf er in de toekomst op letten, want ze schieten echt makkelijk los van de (hand)kolf, die diepvriespotjes. Ik vond het zelf fijner om te kolven in het flesje (met verbindingsstuk) en dan over te gieten in de potjes. Maar ook die schieten wel eens los...

Zo! Al wat (bijna) doorslapers hier. Nou, bij mij nog niet hoor. Vannacht weer als vanouds na 4,5 uur en toen weer 4,5 uur. Het gaat dus een beetje op en neer. Maar ik heb wel het idee dat ikzelf fitter ben. Joris is alweer 7 weken en hij blijft stug komen in de nacht. Naja, uiteindelijk zal hij het wel leren, vermoed ik.

Qua huishouden zit het hier aardig op de rit. Eigenlijk alles doe ik weer zelf of samen met m'n man (zoals we eigenlijk al gewend waren). Ik heb zelfs de keuken al uitgebreid gepoetst vorige week en vandaag staat de koelkast op de planning. En er schiet ook nog genoeg tijd over om af en toe een puzzeltje uit de krant te doen of om een boek te lezen. Wat (eigen) tijd betreft mag ik niet klagen. Na 19.30 ligt hier zowiezo alles op bed en is de hele avond "vrij". En verder natuurlijk als Joris slaapt (2 tot 3 uur per 4 uur). En we zijn hier natuurlijk alweer een paar weekjes verder. Die eerste maand liep het hier niet zo gesmeerd als nu. Ik heb na een maand ook meteen een afspraak gemaakt met de kapper om mijn haar te laten doen (kleurtje, leuk modelletje) en nu zie ik er in ieder geval weer goed uit. Als ik ergens heen ga maak ik mezelf nu ook weer op en trek ik iets leuks aan.

Hoe zit het eigenlijk met werk bij jullie? Ik "mag" over 7 weken (2 januari) weer beginnen. Mijn verlof loopt 26 november af en de rest van het jaar neem ik vakantie op. Daarna is het de bedoeling dat ik weer 24 uur ga werken (4 ochtenden en 1 hele dag). We zijn wel aan het kijken of ik misschien naar 20 uur terug kan. Ik vind het nog wel best dat ik thuis ben, maar ik weet dat ik het werken straks ook wel weer fijn ga vinden.

Geplaatst

Meiden ik wil graag op iedereen goed reageren maar merk dat ik het lastig vind om dit forum haha

Is het geen idee naar een eigen forum te gaan?! misschien raar idee hoor,maar ergens waar we gewoon een topic kunnen openen per persoon;) reageer zo veel makkelijker

ik moet donderdag 5 januari weer werken....ergens voelt het alsof ik altijd vrij heb haha maar pff werk komt ook weer,na ja duurt nog ff

Hier het huishouden ook op de rit,alleen douchen s morgens vind ik lastig met 2 kids...bang dat sanne feline oppakt ofzo dus dat doe ik dan maar s avonds,maar douche liever s morgens haha

ik start vanavond met babymassage! heb er zin in!

[ATTACH=CONFIG]2761[/ATTACH]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden