Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi meiden,

Even snel een berichtje want ik ben zelf lang niet fit. Flink verkouden helaas. Jorrit was het afgelopen weekend, maar is nog steeds neit helemaal van zijn verkoudheid af en is ook nog niet helemaal fit.

Z'n vader is ook al thuis gebleven van het werk vandaag omdat hij zich niet lekker voelt (verkouden en veel stress op het werk). Vanmorgen wel even gewandeld in de vrieskou. Helpt altijd goed bij verkoudheid vind ik. Jorrit ook lekker warm aangekleed en hij heeft heerlijk in de kinderwagen liggen slapen.

Net een fles laten geven door zijn vader met Nutriton er door heen om te kijken hoe hij er op reageert. Gisteren hielp 1 schepje nog niet echt, dus nu twee schepjes gedaan. Hij had echter de fles wel in record tempo leeg (10 minuten). Ik heb de 1,2,3 speen er op zitten van Avent en we waren met 2 begonnen, maar al na 4 min (toen de halve fles al leeg was) snel terug gedraaid naar stand 1. Hij was boos toen de fles leeg was, dus heb hem zijn speen gegeven om nog wat te zuigen. 200 cc lijkt me echt meer dan zat.

Violeta, fijn dat je niet geopereerd hoeft te worden!

Wish, wat sneu dat Mijke ook zo verkouden is. Hopelijk gaat haar neusje niet te dicht zitten. Wij hebben dit weekend twee keer babyzoutoplossing gegeven omdat een ui niet meer genoeg hielp. Nu helpt de ui weer genoeg gelukkig.

Laika, fijn zo'n goede nacht. hopelijk wil hij vandaag overdag ook nog een paar uurtjes slapen

Valesca, fijn dat het overgaan van de voeding goed lijkt te gaan.

Wat betreft de BV trouwens.. bij ons op het KDV doen ze ook niet moelijk. Ik kan zelf aangeven hoe ik het hebben wil. Echter, Jorrit slaapt nooit zo lang, dus is op voedingsmomenten altijd wel wakker, hahaha.. Ik schrijf per week in het boekje wat ik wil straks en wat ze moeten geven.

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Doortje,

Ik heb de 1,2,3 speen van Avent ook geprobeerd, stand 1 was hiervan ook nog te groot.

Toen speen nr 3 geprobeerd, maar ook die is te groot.

Nr. 2 heb ik niet in huis, die zal ik vanmiddag eens gaan halen.

Mijke slaapt vandaag veel minder dan dat ik van haar gewend ben. Toch de combinatie van niet zo fit zijn en 'sprongetje'?

Geplaatst

Heb Mijke op dit moment voor de eerste keer in de draagdoek zitten, buik tegen buik en de beentjes uit de draagdoek.

Ga zo even naar het dorp wandelen om speen nr 2 te halen.

Die ben ik straks met boodschappen doen vergeten.

Geplaatst

Speen 2 ging bij ons vanmiddag weer goed. Al dronk hij nu 25 minuten over de fles nadat het ingedikt was. Het lijkt overigens wel te helpen, want hij heeft vandaag nog niet gespuugd!!!

Wel nog moeite gehad met gaan slapen door krampjes, maar wat wil je als de fles zo snel leeg is. Uiteindelijk heeft hij vanmiddag toch nog ruim 2 uur geslapen (meestal slaapt hij veel korter).

Fijn he, Wish, zo buik tegen buikmet de beentjes uit de draagdoek. Wij vinden het heerlijk om zo met hem te wandelen. Is soms ook echt veel praktischer als de wagen. Komend weekend willen we aan het strand ook zo met hem gaan wandelen. Ik hoop dat ik me dan weer een stuk fitter voel dan vandaag. Ik merk ook dat ik slaap tekort kom op het moment, ondanks dat hij gewoon doorslaapt. Ik zou wel weer eens ouderwets willen uitslapen, maar dat is zo lastig met de borstvoeding 's ochtends. Ik moet hem toch voeden of anders kolven. Misschien dit weekend een keer snel kolven en daarna Mark met Jorrit er uitsturen en ik nog even slapen.

Geplaatst

Waah, ben zo excited! Net een mail van mn vader die foto's van het foto album genomen heeft; Hij lijkt er ZO hard op hihi.

Met mijn overgrootmoeder op de schoot, ze heeft tot mijn 10 jaar geleefd. Een schat van een mens.

En de andere foto is van op babymassage gisteren. Misschien is het niet helemaal zichtbaar maar ik ken hem natuurlijk in al zijn facetten :-)

[ATTACH=CONFIG]3381[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3382[/ATTACH]

Vroedvrouw langs gehad vandaag en ze denkt aan een groeispurt ivm het niet meer doorslapen. Kan goed zijn, want hij is zomaar eventjes 3 cm gegroeid op 2 weken tijd, terwijl zijn gewicht maar een beetje is bijgekomen: 5.740gr (150gr erbij) en 63cm!

Fles geven lukte vandaag echt niet, dus dan maar borst. Hopelijk wil het morgen lukken. De Swing is binnen trouwens! Maar die toeschietreflex vind ik maar matig werken. De rest lijkt me wel ok. Toch maar alles eerst gesteriliseerd :-)

Geplaatst

Oh, wat een lekker moppie is Dante toch! En leuk die oude foto!

Fijn Doortje, dat Jorrit niet meer gespuugd heeft. Jim raakt wel een beetje verstopt van nutriton dus pas op dat je niet teveel geeft. Jim spuugt trouwens sinds een paar dagen weer een stuk minder dus wij geven geen nutriton meer, eens kijken of dat goed blijft gaan.

Wish, draagdoek is fijn he? Jim vindt het ook heerlijk, alleen valt ie er niet goed meer in slaap in want hij kan teveel zien...Hopelijk kunnen we over een tijdje wel wandelingen met hem in de draagzak (ik heb een hele mooie gekregen van mijn vriend) gaan maken op wakker momenten. Lekker tegen mama aan maar toch de hele wereld zien.

Vandaag een goede dag met Jim, vanochtend uiteindelijk toch nog twee uurtjes geslapen, vanmiddag anderhalf uur en vanavond een kwartiertje MAAR daarna was ie vrolijk en gezellig! Nu heeft ie net zijn avondflesje gehad en begint ie wat te jengelen, dus hij gaat zo weer lekker z'n bedje in.

Ik ben helaas snot- en snotverkouden, ik hoop niet dat ik Jim aansteek!

Geplaatst

esk wat leuk zeg schaterlachen heerlijk!!!

wish de masage die wij gaven gebeurde ook met het hele lichaampje

feline drinkt uit de 1,2,3 maar ik heb er nutriton door dus dan word het dikker!

hopelijk knapt iedereen snel op hoor!!!

Felin kon vandaag niet echt zelf spelen ik legde haar weg en huilen,vanavond begon ze ook weer te hoesten met slijm hopelijk valt het mee,ze is er nog geen dag vanaf geweest

wat een leuke foto's ellen je ziet het zeker wel ja

Geplaatst

Beterschap voor alle zieke en snotterende dames!

Leuke foto ellen!

Mara heeft nog nergens last van. Slaapt veel maar dat is niet erg. Slaapt nu weer.

Mijn rooster voor februari is eindelijk goed gekeurd! Ik ben de 11e vrij! Kan dus komen.

Nu lekker op de bank hangen. Tot later, dan reageer ik meer. Ben erg moe vandaag.

Geplaatst

Ze heeft toch koorts gekregen. Wil niet eten. Zo zielig. Hoop dat ze rustig slaapt zo anders doet mama geen oog dicht denk ik. Blijf ik lastig vinden hoor als ze niet lekker zijn...

Geplaatst

Geef haar maar gauw een perdolan siroop of paracetamol zetpilletje! Dan kalmeert ze wel en kan ze met je knuffelen gauw in slaap vallen.

Hier de massage gegeven en hij viel bijna meteen erna in slaap (wel nog flink gehuild, maar een moe-huil).

Ik ga ook slapen!

Geplaatst

Wendy,

Ach gossie, zielig hoor!

Hoe is de nacht gegaan?

Nu koortsvrij?

Ellen,

Wat fijn dat Dante de massage prettig vond!

Dan geniet je er zelf ook van.

Feline weer last van een verstopte neus?

Wat balen!

Ik heb geprobeerd om Mijke na de voeding van 21.00u door te laten slapen.

Om 22.00 naar bed gebracht en ze is om 4.25 wakker geworden (wat ik gisterenavond al tegen mijn man heb gezegd) ze heeft net 11 min aan 1 borst gedronken.

Ik ben om 2.30 naar beneden gegaan om linker borst te kolven, 100cc eruit gehaald om de druk eraf te halen.

Net de linker borst aangeboden omdat er nog druk op stond.

Zal zo de rechter borst nog aanbieden maar denk dat Mijke niks meer zal drinken, ze ligt nu op mn borst te slapen.

Nog aan het snotteren....

Geplaatst

laika, bedankt voor je opmerking over verstopping. Ik houd het goed in de gaten. Hij poept sowieso al minder als voorheen, ook al voor de nutriton. Eerdee had hij 1 of 2 flinke poepluiers per dag. Nu nog om de dag 1 poepluier. Hij drinkt wel goed, dus zal wel goed zijn. Gisterenavond en vanmorgen krijgt hij weer gewone borstvoeding. Wat ik vanmiddag doe weet ik nog niet.

Wish, ook al uit bed om te kolven? Ik werd 6 uur wakker met flinke pijn in mijn rechterborst. Jorrit wordt pas rond 8 uur wakker dus gekolfd, wat dat duurde me nog te lang. Ik heb dan ook 290 ml gekolfd. Op mijn linkerborst staat ook aardig wat spanning dus nog zat voor Jorrit.

Ellen, wat gaaf die foto's. Ik ga eens op zoek naar een babyfoto van mij. Dan is de gelijkenis met Jorrit goed te zien

wendy, leuk dat je meegaat!! kom je alleen of komt je man ook mee?

Geplaatst

Vroege vogels weer hier vandaag!

Zielig toch, al die snotterende en op vaccinaties reagerende kindjes....

Doortje, mijn ervaring is dat als je flesjes met nutriton afwisselt met gewone melk (in jouw geval bv) dat het met verstoppen wel meevalt, pas toen wij bij bijna elke fles nutriton deden raakte hij echt goed verstopt, maar dat doe jij niet dus dat komt dan vast wel goed met Jorrit.

Toen we Jim gisteren naar bed brachten was ie erg moe en moest ie heel hard huilen. Echt zo hard krijsen had ie nog niet eerder gedaan (dus dat was nogal heftig!). Maar toen ik naar hem toe ging om hem te kalmeren, en mijn hand op zijn buikje legde, viel hij direct weg in een hele diepe slaap en hebben we hem de rest van de avond niet meer gehoord. Meestal moet ik meerdere trucs uit de kast halen maar nu ging het dus heel vlot. Om 23.00 en 4.30 nog een voeding en toen werd hij om 7.30 wakker. Om 8.45 weer naar bed, weer krijsen, weer de ' handoplegging' en gelukkig weer gelijk slapen.

Ik voel me zelf alleen hondsberoerd, zwaar verkouden en ik leef nu op paracetamols. Hoop echt dat ik niet de rest van mijn gezin besmet....

Geplaatst

Doortje,

Ja, ik moest ook uit bed, maar jij hebt een betere tijd getroffen om te gaan kolven. Haha!

Wow, bijna 300cc! (ik had na 1 min 100cc, ben toen gestopt omdat de druk weg was en Mijke toch nog moest drinken)

Laika,

Gelukkig werd Jim meteen rustig na je 'handoplegging'.

Hoe lang ben je gemiddeld bezig om Jim te voeden?

Balen zeg dat jij zelf niet fit bent, beterschap!

Mijke had net een temp van 37.6, hoest en heeft nog een snotneus.

Ze spuugt na het voeden een beetje, soms ook nog na een half uur.

Heb haar nu een min of 20 in bed liggen en ze is net stil.

Ze heeft niet gehuild, maar tegen haar handjes liggen kletsen en af en toe wat jengelen.

Elke keer voordat ze in slaap gaat vallen wordt ze druk, met de armen bewegen en beentjes trappelen.

Na een min of 5 wordt ze rustiger en begint ze ook langzamer op haar speen te zuigen.

Geplaatst

Ach gos Wish, Mijke houdt zich wel dapper staande hoor, zo met haar verkoudheid.

Jim doet ongeveer 15 tot 20 minuten over zijn fles. In de avond en nacht meestal wat langer, overdag meestal wat korter. Ik merk dat Jim z'n zuigkracht wat minder begint te worden, hij deed opeens heel lang over het eerste deel van zijn fles en begon weer vaker in slaap te vallen tijdens het drinken. Ik ben dus onlangs overgestapt op een fles met groter gat en nu gaat het weer beter.

Dat vind ik trouwens enorm fascinerend aan die kleintjes, elke week is er wel weer een verandering merkbaar. In slapen, in eten, in wat ze kunnen. De kunst is om daar zo veel mogelijk op in te spelen natuurlijk!

Geplaatst

Ahh, mijke ook al verkouden! Hoop dat ze er snel vanaf is.

Vannacht geen oog dicht gedaan. Mara was erg onrustig. Mocht niet gebakerd worden. Sloeg steeds speen uit haar mond. Dus iedere 20 tot 40 minuten weer naar haar toe. Om half 5 fles gegeven, helemaal op. Had toen geen koorts meer. Er toen maar voor gekozen om haar in haar luier in te bakeren. Hierna heeft ze rustig geslapen tot 9 uur.

Nu slaapt ze nog veel, snel moe maar geen koorts meer. Noah was ook erg vroeg wakker. Nu liggen ze allebei op bed. Kan ik ook even liggen op de bank...

Geplaatst

Laika,

Oef, dan zijn jullie 's nachts toch ook wel een tijdje bezig met voeden en weer naar bed brengen.

De ontwikkeling van onze kindjes gaat inderaad in een rap-tempo.

Ik wist dit wel van de kinderen van vrienden, maar als je zelf een kindje hebt waar je 24/7 de zorg voor draagt dan merk je dit pas echt goed.

Wendy,

Wat zielig voor Mara.

En niet meer inbakeren en prikjes gehad.

Geplaatst

Wendy, wat sneu dat Mara zich zelf wakker hield vanacht. Gelukkig maar dat het nu beter gaat. hopelijk kom jij ook een beetje aan je rust toe

Wish, zielig he als ze zo verkouden zijn. Jorrit heeft er nu alleen 's ochtends nog flink last van. Overdag gaat het gelukkig beter. Ik merk bij de eerste voeding na de nacht dat er echt nog veel slijm bij hem zit. Gelukkig heeft hij door dat als hij zijn neus ophaalt dat hij het kan wegslikken. Hij moet dan wel weer hoesten, maar goed.. het wordt daarna wel beter.

INderdaad bijna 300 cc.. ik stond er zelf versteld van. Bij mij was er na 1 minuut ook ca 100 cc, daarna gaat het langzamer. Ik kolf normaal gesproken na een nacht ca 200 cc per borst. Maar Jorrit wilde gisterenavond om 23 uur maar aan één borst drinken, dus de andere borst stond al sinds 19 uur stil. Het deed me zo zeer, dat ik maar door gegaan ben met kolven. Jorrit had vanmorgen, zoals gebruikelijk weer genoeg aan de andere borst. Om 12 uur had hij wel flinke honger. Ik had een fles van 210 voor hem (had een beetje laat door dat ik al bij 200 cc was). weer ingedikt, maar alles goed opgedronken en nu weer praktisch niet gespuugd (vanmorgen wel na de gewone voeding). het helpt dus wel.

Laika, welke speen gebruik jij nu? Ik merk dat Jorrit met de 2 speen van Avent de ingedikte voeding in ca. 25 minuten wegdrinkt. Echter, met de 1,2,3 speen doet hij daar 11 minuten over. Als ik alleen BV in de fles doe, dan drinkt hij in 20 min met speen 1 de fles leeg. Vind het best lastig moet ik zeggen om de juiste speen te kiezen. Het moet niet te snel, maar ook niet echt te langzaam.

Vraagje nog trouwens: wanneer gaan jullie met rijstebloem beginnen in de voeding? Al gelijk bij 4 maanden als ze het mogen hebben? een vriendin van mij vertelde gisteren dat ze dat gedaan heeft en dat haar beide dochters daarna doorsliepen van 19.00 uur laatste fles tot 07.00 uur 's ochtends. Dat lijkt me echt ideaal, want dan kan ik ook eerder naar mijn bed 's avonds. Dan kolf ik gewoon om 21.30 uur nog even leeg en dan kan ik er weer een nachtje tegen.

Geplaatst

Ik heb eigenlijk nog nooit rijstebloem in de fles gedaan. Als Joris straks goed fruit gaat eten, dan gaat de laatste fles er bij hem af. Nog een maandje of zo... nu zit de laatste fles op 22.30 en ben die nu aan het vervroegen naar 22.15 of 22 uur. Ik denk dat hij hem misschien niet eens nodig heeft, maar we nemen maar geen risico's :-). En dan kan hij er ook zonder problemen straks af.

Geplaatst

Vraagje, waarom mag je je kindje niet inbakeren na een vaccinatie? Is dat vanwege koorts en dat de warmte dan niet weg kan komen?

Geplaatst

Ja, inmiddels is ze er weer bovenop gelukkig! 14 februari mag ze weer, leuk valentijnscadeau NOT!!

Ik blijf hier meelezen, jullie zijn tenslotte iets meer ervaren en een maandje verder ;) Altijd leuk om ook jullie verhalen te lezen :)

Geplaatst

Doortje,

Als Mijke het niet nodig heeft wil ik geen rijstebloem gaan geven.

Ik heb net speen nr 2 gekocht (gisteren niet meer gegaan, regende zo hard)

Heb ze net in de sterelisator gehad, kan papa vanavond een fles geven met deze speen. Eens kijken hoe dat gaat.

José,

Lees hier maar gerust mee hoor.

Ik lees ook wel eens bij jullie mee, leuk om te lezen en als ik een antwoord weet op een vraag geef ik reactie.

Fijn om elkaar te kunnen helpen en een mening van een ander te horen vind ik ook wel prettig.

Mijke heeft de prikjes best goed doorstaan. Ze heeft na het zetten van de prikken maar een min ofzo gehuild.

Ben daarna op een krukje gaan zitten en heb Mijke tegen me aan laten leunen en heb beide bovenbeentjes een min of 5 gemasseerd met m'n duimen en vlakke hand.

Ze heeft hierbij niet gehuild.

Gewicht is nu 6050gr en 61,8cm.

In de maxicosi sliep ze vrijwel meteen, heb toen vlug wat kleine boodschappen gehaald.

Om 14.30u bv gegeven, liggend in bed, weet dat Mijke liggend drinken prettig vindt dan als ik zit.

Om 15.00u naar bed gebracht, haar ogen vielen bijna dicht. Nu is ze net in slaap gevallen, na wat jengelen en brabbelen.

Nu ik dit type hoor ik haar ineens huilen en ook weer stil worden.

Zal eens gaan kijken en even de speen geven.....

Nog voordat ik de trap op wou lopen was Mijke weer stil.

Geplaatst

September- en Oktober mama's van:

8 september: Feline, dochter van Valesca

17 september: Joris, zoon van Esk

23 spetember: Anne, dochter van Moos

24 september: Dante, zoon van Ellen (03/01/11: 6,650kg/59cm)

4 oktober: Alexis, dochter van Akara

8 oktober: Bart, zoon van Mientje

15 oktober: Maurits, zoon van MarMira

15 oktober: Jack, zoon van Toverstafje

16 oktober: Mara, dochter van Mamavannoah

16 oktober: Jorrit, zoon van Doortje

16 oktober: Jim, zoon van Laika

18 oktober: Thomas, zoon van Ivfmoeder

25 oktober: Mijke, dochter van Wish

29 oktober: Mila, dochter van Marianne69

03 november:Emma, dochter van Violeta

3 november: zoontje van Vlok

Controles baby

24 januari: Maurits consultatiebureau en 2e ronde vaccins

24 janurai: Alexis consultatiebureau en 2e ronde vaccin

25 januari: Bart 3de ronde vaccins

20 februari: Anne consultatiebureau en 3e ronde vaccins

1 maart: Mijke cb en 3e ronde vaccins

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden