Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha, wel heel eerlijk, Wish!

Soms zijn het ook gewoon hormonen...zat hier gisteren ook al zo te snaaien. En ja hoor vandaag ongesteld geworden...bah!

Hier een dagje vrij, vakantie en Anne naar de opvang. Voelt wel erg dubbel, maar wel heel erg veel kunnen doen vandaag. Kan ik haar straks extra aandacht geven. En morgen ook nog. Hebben jullie ook z'n zin in de lente? Heb alweer de "opruimlentekriebels". De winterversiering uit het huis gehaald en de lente erin! Nu buiten nog!

Valesca, ik snap je dip helemaal. Denk dat iedereen dat wel heeft, soms snap ik niet wat ze wil. Dan denk ik ook, kon je maar praten dan wist ik tenminste waarom je zo doet. Hopelijk gaat het snel weer beter.

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heb ik het weer, net ongesteld voor de tweede keer, morgen voor het eerst werken ik hoop dat ik geen last van buikpijn krijgt

We gaan vanavond ook niet uit eten....

Geplaatst

Wish, inderdaad geen pak "laag-calorie" koekjes. Nou ja, morgen weer een nieuwe dag ;-)

Balen Violeta, beterschap!

Geplaatst

Moos,

Ja hè. ;)

Blerr! Ongesteld geworden, voor de eerste keer na de bevalling? Dan heeft je snaaimoment inderdaad met hormonen te maken gehad. (goed excuus toch)

Heb je dan last van buikpijn o.i.d?

Zo is het maar net, kun je Anne straks heerlijk knuffelen!!

Opruimkriebels heb ik altijd al. haha

Stond vanmiddag voor de kledingkast en ik had het idee om aankomende week mijn kleding eens uit te gaan zoeken.

Waar ik niet meer in pas, of wat ik al heel lang niet meer heb gedragen gaat weg. (Lees: eerst naar mijn moeder kan zij nog uitzoeken wat ze ervan wil en dan naar de kledingcontainer)

Violeta,

Meid, heb met je te doen.

Het zit je niet mee, ongesteld geworden en morgen ook nog eens je eerste werkdag en als klapper op de vuurpijl ook niet gaan uit eten.

Hoop dat je geen buikpijn gaat krijgen, balen hoor!

Succes met dit alles! Dikke knuffel

Esk,

Dat dacht ik al.....

Geplaatst

balen violetta hopelijk geen buikpijn succes voor morgen!!!!

Wish jij sterkte met mijke haar prikjes!!!

Feline slaapt..zonder fles ze wilde niet hopelijk de laatste wel....

Geplaatst

Valesca wat vreselijk meid dat Feline zo voorkeur heeft met drinken. Ik snap je dip. Makkelijk is anders, je hebt zeker andere flessen al geprobeerd, maar van mij is een aanrader nuby.

Esk o nee een hele pak, maar tja, je bent niet de enige hoor, net een pond druiven + zak schips + schoko cake en ik snoep normaal gesproken NOOIT! Ongelooflijk !

Moos ik heb zo zin in de lente ik wil ook de winterjassen weg gewoon. Ik wil mijn teenslippers aan , ah wanneer komt ze zomer

Wish succes morgen met de prik! Hoop dat Mijke geen last krijgt.

Marmira bedankt voor je uitleg, ik was toch van plan om door te gaan met de voeding van 23.00, misschien dat ik de tijden kan veranderen zodat ik de voeding om 22.00 uur geef.

Moos ook ongesteld bah.....

Geplaatst

Violeta, wat jammer dat je niet uit eten bent geweest...Hopelijk gaat het snel toch een keertje gebeuren.

Wish, wij hebben inderdaad een Titanium Baby wipper (wat een naam he, de Engelse familie van mijn vriend moeten altijd erg hard lachen om die naam). Jim zit er prima in!

Valesca, kan me voorstellen dat je er even doorheen zit met dat drinken van Feline. Het is behoorlijk stressvol als die kleintjes niet willen eten. Jim heeft vandaag ook al twee flesjes voor een groot gedeelte liggend in bed op gedronken omdat ie ze niet meer wilde (en dat werkte wel) maar ideaal is het niet. Jim lijkt soms gewoon te moe om te drinken en in bed lukt het dan wel want dan lijkt het net zijn speentje of zo. Ik hoop dat het bij Feline een fase is die snel weer over is.

Esk, hmmm, een heel pak koekjes. Ik herken dat wel hoor. Hebben jullie ook dat je heel raar bent gaan eten sinds de komst van je kind? Ik heb best vaak dat ik gewoon helemaal vergeet te eten en dan snel even een ontbijtkoek of een wasa crackertje naar binnen gooi. En dat is dan natuurlijk niet genoeg dus dan gaat er nog even een koekje of een paaseitje of een sultana of wat dan ook achteraan. In plaats van simpel twee bruine boterhammen. Slecht, slecht!

Jim heeft vannacht bij mijn ouders geslapen en is ook nog de hele dag bij ze geweest. Mijn vriend en ik waren vandaag voor het laatst vrij samen en we zijn lekker een dagje naar de sauna geweest. Ik vond het heel spannend maar het is goed gegaan. Hij heeft van 20 uur tot 23 uur geslapen en toen weer tot 6.30! Daarna wel weer veel hazeslaapjes maar mijn ouders konden het goed aan. Ze vonden het heel leuk en vanaf nu gaat Jim elke dinsdagavond naar mijn ouders en halen we hem woensdagavond weer op. Heerlijk, hoeven we niet moeilijk te doen op die woensdag (dat is de enige dag dat we allebei werken) en kunnen we ook nog lekker slapen. En ik breng hem met een gerust hart naar mijn ouders, ze zijn zo gek op hem! Bij thuiskomst flesje, wat hij dus voor een deel in bed heeft gekregen omdat hij het zittend niet meer wilde opdrinken, en toen is hij gelijk gaan slapen. Geen uur troosten dus, ook heel fijn! Al met al een hele fijne en ontspannen dag. En morgen mijn eerste werkdag!

Geplaatst

Dank je wel, lief van je! Volgens mij gaat Violeta morgen ook weer aan de slag en was er niet nog iemand? Nou ja, ik lig in bed en ga nu slapen, op naar morgen!

Geplaatst

Laika en Violeta,

Jullie zijn me één dag voor. Laten jullie morgen weten hoe het is geweest?

Heel veel succes, hopelijk vliegt de dag voorbij en krijg je niet al te veel werk op je af. (net als Doortje kreeg, poeh)

Doortje,

Hoe gaat het met jou en Jorrit?

Laika,

Wat super dat je Jim met een gerust hart bij je ouders laat logeren!

Mooie oplossing, hebben je ouders dit zelf aangeboden?

Kan me voorstellen dat je jezelf anders 'bezwaard' voelt om dit te vragen, toch?

Voor Jim denk ik ook prettig, dan hoeft hij s'morgens niet persé zijn bed uit om naar je ouders te gaan, nu is hij er al.

Een fijne laatste vrije dag gehad. Wat klinkt dit beladen, wat zeg ik, het is beladen.... Emotioneel gezien zeer zeker wel.

Hoeveel uur ga je werken en Valesca jij?

Ik ga 20 uur werken. Kijk wel hoe het gaat lopen.

Geplaatst

Mijke had om 16.45u gedronken.

Ik ben gaan sporten en kwam om 21.30u thuis. Mijke was om 21.00u wakker geworden maar wou niet drinken.

Dat vind ik dan jammer van een fles 140cc bv. Die had ik voordat ik ging sporten gekolft.

Ze begon te persen en heeft wat ontlasting gehad.

Nadat ik haar verschoond had heb ik haar de borst aangeboden, ze heeft goed gedronken, denk dat de ontlasting in de weg heeft gezeten.

Anders drinkt ze namelijk goed uit de fles.

Volgende keer maakt mijn man de bv per 100cc warm. Als hij merkt dat ze nog honger heeft is een nieuwe fles zo gemaakt, beter even een wat mopperig meisje dan bv weg moeten gooien.

Geplaatst

Laika wat super dat je met zo'n lekker gevoel Jim naar je moeder kan brengen, ik moest de steen in mijn keel slikken toen ik las dat je moeder dat leuk vond en dat ze het iedere week wil doen, wat lief van haar en wat een opluchting voor jullie!

Succes :)

Ik ben bijna klaar met kolven, straks ga ik weg. Ik werk gelukkig half dagen dus bij mij valt mee!

Groetjes

Geplaatst

Laika,

Wat fijn dat t zo goed gaat bij je ouders!

Violeta,

Begrijp dat jij van dit bericht even moest slikken. Met je ouders zo ver weg. Lijkt me ook heel moeilijk. Dikke knuffel van mij en veel succes met je eerste werkdag!

Wish,

Toch n operatie voor Mijke. Niet leuk. Maar je klinkt heel positief en vol vertrouwen! Dat is mooi en t komt ook vast helemaal goed. Een kwartiertje is ook niet lang hè.

Ellen,

Ook ik ben nieuwsgierig naar jullie project! Fijn dat t weer goed gaat met je vriend/man. Hij moet niet meer zeuren dat je niet wakker bent, vind ik. Het is nl biologisch zo geregeld dat borstvoedende

Geplaatst

Laika en Violeta,

Nogmaals succes vandaag!

Marianne,

Klopt, we hebben volledig vertrouwen in het zkh waar we nu naar toe gaan.

Je bent nog niet klaar met je berichtje zie ik.....

Mijke heeft om 00.00u bv gehad en is hierna om 4.00u 20min wakker geweest.

Ben niet naar haar toe gegaan, ze was aan het bellen blazen en brabbelen dus geen honger.

Nu hoor ik haar wat wakker worden dus ga ik haar uit bed halen.

Om 9.30u bij het cb zijn.

Geplaatst

Vrouwen meer oxiticine aanmaken. Als we ons druk maken, en dus wakkerder zijn, komt er adrenaline vrij en dat werkt tegen de oxiticine. En zeg dan maar dag tegen de bv!

Bovendien geef jij ook bv omdat je vriend allergisch is, toch? Dus dan mag hij echt wel heel lief zijn voor je! ... En dan komt er nog meer oxiticine vrij, hahaha!

Dus: Dante komt eerst, dan jij, en dan Pieter (zo heet hij toch) en dan jullie project. En dat verandert vanzelf weer zodra je gaat stoppen met bv. Nou, dat was t weer voor de peptalk! :-)

Even geen tijd om verder te reageren... Verheug me op 18 maart! Is t al gereserveerd?

Oh ja wat vreselijk voor zomer! Te triest voor woorden. Wat oneerlijk kan t zijn...

Geplaatst

Ellentrik

Ik was vorige week maandag naar de huisarts om te vragen of het kinkhoest was. Mijn broer en 3 kinderen hebben namelijk kinkhoest! Volgens mijn huisarts was het geen kinkhoest. Als het aanhoudt, ga ik wel weer naar de ha, en om een bloedtest vragen.

Wat hebben jullie tegen dat nep-griepvirusje gedaan?

Waarschijnlijk ben je ook moe van de spanningen die het werk met zich meebrengt.

Ik vraag me af of we ons ook fitter gaan voelen als we geen bv meer geven. Er wordt toch het een en ander van ons lichaam gevraagd als we voeden.

Ik denk nog steeds dat een massagesalon voor moeders met een KDV voor de baby een gat in de markt is. 1/2 massage, aansluitend 1 of 2 uurtjes slapen :)

Nee, hier nog geen tandjes hoor. Je hebt een vingerborsteltje. Je kan dat borsteltje op je vinger zetten. Het heeft iets van een vingerpoppetje. Ik gebruikte die voor de voorste tandjes bij Mark. Voor de andere tandjes gebruikte ik een gewoon klein tandenborsteltje.

Violeta

Gefeliciteerd met je "6 maanden" huwelijksfeestje. Jammer dat het etentje niet doorging.

Gelukkig is het geen spruw. Misschien wilt een andere houding helpen? Thomas hapte verkeerd in mijn rechterborst. Als ik lag ging het niet goed, als ik zat ging het wel goed. Nu gaan beide kanten goed.

Grappig he, jij bent klaar om te voeden, en de kleine Emma ligt lekker te pitten :)

Ik zit ook al dagen lang te denken: Laat de lente maar komen! Hier is de lucht nog grijs :(

Laika

Wat fijn dat jullie zoveel geinteresseerden voor jullie woning hebben. Je hoort weleens andere verhalen. Nu hopen dat er een koper tussen zit. Je hebt er maar een nodig.

Heerlijk toch dat je Jim met een gerust hart bij je ouders kan achterlaten. Bij mensen die je vertrouwt. Even jezelf lekker opladen.

En voor Jim ook leuk om je ouders te zien. Jouw ouders doen ws weer andere spelletjes met Jim dan de papa en mama. Ook weer interessant voor Jim :)

Valesca

Ik vind het "praten" ook erg schattig. Die kleine pretoogjes die naar je kijken. Als het na 19u plaatsvindt, zeg ik niks terug. Ik ben dan bang dat hij niet meer wilt slapen.

Thomas rolt nog niet om. Ik heb ook geen idee hoe je dat kan oefenen. Heb je dat geoefend?

Ik zie dat Feline van 8 september is. Geef jij nog steeds volledige bv? Heb je plannen om te stoppen?

Hoe gaat het nu met het drinken van Feline? Wilt ze al wat meer drinken?

Wish

Goh, wat leuk dat Mijke haar speelgoed nu met 2 handjes pakt. Ja, dat is weer een stapje verder in de ontwikkeling. Echt van die kleine dingen waar je normaal niet bij stilstaat.

Esk

Ik vind het ook moeilijk om al het lekkers (chocolade) in de kast te laten liggen. Het is ook moeilijk om een goede vervanger ervoor te vinden. Salade is geen vervanging is voor chocolade :)

Wanneer oefenen jullie het op de buik liggen? Niet na het eten en voor het slapen lijkt me. Hoelang laten jullie jullie kleintje op zijn/haar buikje liggen?

Groetjes,

Karin

BTW Hoe vinden jullie elkaar op fb?

Geplaatst

Karin,

Zal je een pb sturen met de link van onze Fb, dan kun je 'ons' denk ik wel vinden.

Het op de buik liggen oefen ik meestal als Mijke in de box of op het speelkleed ligt.

Op het aankleedkussen kan ze lastig meehelpen omdat de randen omhoog staan. Wel leg ik haar regelmatig op haar buik tijdens het verschonen.

In de box ligt ze op haar buik net zo lang dat ze aan geeft het beu te zijn.

Gelukkig ben ik geen echte chocolade-fan. Ben van de chips, nootjes, toostjes ;)

Droog tootsje kan ook wel eens goed zijn, of van die luchtige crackers.

Als het maar lekker naar binnen hapt, daar gaat het toch om als ik bij de t.v zit. Haha!

Mijke heeft tijdens het zetten van de prikjes even gehuild. Daarna ook heel eventjes toen ik haar beentjes ging masseren voordat ik haar broek aan deed.

Ze heeft daarna geslapen en ligt nu in de box te spelen en is vrolijk.

Hoop dat dit zo blijft.

Vanaf een uurtje of 14.00 kan ze gaan reageren op de prikken. Tenminste, dat zij de wijkverplk. 4 á 5 uur na de prikken.

Lengte is 64,5cm en gewicht is 6780gr. Hoofdomtrek blijft ze precies de middellijn volgen 41,3cm.

Geplaatst

waaw op zon korte tijd zoveel geschreven.

Dankje Marianne, voor de peptalk. Ik zal het onthouden de volgende keer als we nog eens lekker in discussie zitten. Intussen nog eens wat positief nieuws gekregen, maar het blijft toch spannend allemaal hoor. We zitten in voorverkoop om pas in druk te gaan als we echt weten dat we genoeg verkocht hebben. En dat betekent dat we in veel beloftes zweven, maar zonder contracten. En zelfs dan nog, als de beloftes gemaakt zijn, kan je die wel geloven?

Maar ja.

Hier nog een leuke foto van Dante in de hangmat! Hij is er nog es in gegaan, die hangmat wordt kleiner elke keer haha! Maar ik leg hem er niet vaak meer in, omdat hij het eigenlijk niet leuk vindt. Dat is veel protest eer hij in slaap valt, al bedenk ik me net, dat het protest waarschijnlijk even groot had geweest had ik hem in het bedje gelegd. Ik heb hem er net weer ingelegd en toch vrij snel weer vertrokken.

[ATTACH=CONFIG]3690[/ATTACH]

Hopelijk is de eerste werkdag goed verlopen!

En Wish, jij bent morgen aan de beurt. spannend, toch? Zal wel je even emo wordt hihi.

Vreetbuien kan ik ook hebben, die gaan wel voorbij. zolang we in beweging blijven kan je lichaam dat best wel eens een keertje aan.

Geplaatst

September- en Oktober mama's van:

8 september:
Feline
, dochter van Valesca

17 september:
Joris
, zoon van Esk

23 spetember:
Anne
, dochter van Moos

24 september:
Dante
, zoon van Ellen (03/01/11: 6,650kg/59cm)

4 oktober:
Alexis
, dochter van Akara

8 oktober:
Bart
, zoon van Mientje

15 oktober:
Maurits
, zoon van MarMira

15 oktober:
Jack
, zoon van Toverstafje

16 oktober:
Mara
, dochter van Mamavannoah

16 oktober:
Jorrit
, zoon van Doortje

16 oktober:
Jim
, zoon van Laika

18 oktober:
Thomas
, zoon van Ivfmoeder

25 oktober:
Mijke
, dochter van Wish (4mnd 6780gr 64,5cm)

29 oktober:
Mila
, dochter van Marianne69

03 november:
Emma
, dochter van Violeta

3 november:
zoontje
van Vlok

Controles baby

19 april:
Mijke
cb

Geplaatst

Ellen,

Daar zou ik zo in vertrokken zijn als je mij daarin zou laten liggen. Haha!

Violeta,

Jouw werkdag zit er weer op. Een halve dag was het toch?

Laika,

Ook voor jou bijna de eerste werkdag voorbij?

En dames, hoe ging het?

Ik heb gisterenavond en vandaag al een traantje gelaten hoor.

Dit beloofd nog wat voor de rest van de dag, laat staan morgen...... Oef, ben echt een emo-muts hoor. ;)

Geplaatst

@Violetta: een andere fles heeft geen zin,soms drinkt ze hem wel in 1 keer leeg,vrees dat dit iets is wat bij onze kindjes hoort..Sanne had het nog erger,die wilde alleen liggend/slapend drinken echt slopend..kon nergens heen....nu met feline ben ik zelf ook wat makkelijker maar makkelijk is het niet

hoe ging het werken?!

@Laika dat liggend drinken herken ik dus heel erg,vervelend is het maar je wilt zo graag dat ze drinken hé

En wat ontzettend fijn dat Jim naar je ouders kan,dat zal veel rust geven fijn als je moet werken ooK!!!

Hoe is je eerste werkdag gegaan?!

@Wish: ik werk 18 uur,2 x 9 op donderdag en vrijdag en laat je tranen maar komen voor het werken geeft niks!! herken het wel je doet er niks aan...komt goed..knuff!!!!

@ivfmoeder ik geef geen borstvoeding,slik nog steeds medicatie(antipdepresiva)en mocht het daarom helaas niet geven......feline is idd van 8 september

@ellen wat een prachtige foto in de hangmat

Feline vandaag 25 weken!!!!!!!!!!! pfff bijna een half jaar

Geplaatst

Wish wat goed van Mijke zeg, goed gegroeid ook! Veel succes morgen!

Valesca ik begrijp het. Ligt niet aan de fles. Ik geef Emma liggend voeding , zal niet weten hoe anders. Ik hoop voor je dat ze later een lekker bekje wordt :)

Laika hoe ging het vandaag?

Ellen wat is toch Dante mooi!

Marianne ja moeilIjk vind ik het dat ik niet naar mijn moeder kan lopen, en hun ook , ze vinden het heftig dat Emma niet zien groeien.

Ik heb half dagje gewerkt. Ik was voor de lunch thuis. Ik vond het heel erg leuk eigenlijk, is dat erg?

Ik dacht dag ik het heel erg moeilijk zal hebben maar het viel super mee. Misschien omdat ik weet dat ik drie uur en een kwartier ga werken en van de tijd dat ik weg ben slaapt ze uur of twee( dus egoïstisch bekeken mis ik niet veel)

Na de lunch was ik ineens zo moe dat ik samen met Emma van 13.00 tot 15,00 geslapen heb :)

Ik hoop dat ik volgende week als ik iedere dag naar mijn werk moet het nog steeds leuk vindt.

Groetjes, Violeta

Geplaatst

Als het goed is kan ik met een collega ruilen zodat ik toch kan komen! Zodra het rond is horen jullie meer! Nu erg druk met werken en verkouden mannetje en ziek meisje... Heeft antibioticakuur gehad, zo zielig. Noah heeft gisteren voor het eerst op het potje geplast! Mama is erg trots!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden