Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Ook ik ben niet aan f bevallen, hoor! :-)

Weer mandjes aan t verven en schilderij lijstjes. Nu ff uitrusten op de bank.

Inderdaad blijf maar foto's plaatsen, Ellen en valesca, dan houden wij t nog even vol! ;-)

Fijne dag allemaal!

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oh meiden inderdaad je word zo ontzettend beloond,het is zo geweldig zo'n kleintje!!!!!!! ik zal jullie even blij maken haha

Mama zijn is het mooiste wat je kan overkomen

[ATTACH=CONFIG]2506[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2507[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2508[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2509[/ATTACH]

Morgen word Feline gedoopt! Dus dat zal ook een speciale dag worden

Geplaatst

Ook ik niet aan het bevallen ;-)

Vandaag is mijn schoonmoeder komen poetsen. Hele huis is weer onder handen genomen. Lekker hoor!

Valesca, inderdaad een bijzondere dag voor jullie morgen! Maak er een fijne dag van!

Geplaatst

Valesca,

wat liggen je emoties toch dicht bij elkaar! Jullie trouwdag, de uitgerekende datum, je doop. Geniet van morgen en veel succes! Wie weet met veel traantjes. Benieuwd naar de fotos. Wat fijn dat jullie graag fotos zien! Ik heb er tonnen haha. zal er zometeen eens een paar uitzoeken.

haha, nog altijd niemand aan het bevallen? Bij mij weeral precies 2 weken geleden. Maar geen tranen gelukkig. Wat een gebeurtenis, zo bevallen, ik blijf er heel erg vaak aan terug denken.

[ATTACH=CONFIG]2515[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2516[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2514[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2517[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2518[/ATTACH]

Liefs

Ellen

Geplaatst

hier ook nog niet bevallen, maar druk met het concert geweest. dat is nu gelukkig achter de rug. het was erg leuk, maar ben helemaal kapot nu. morgen lekker bijkomen

@ valesca: veel plezier bij de doop morgen. altijd bijzonder zoiets. geniet er van

Geplaatst

Wow doortje,

Zo laat geworden! Dat je dat nog volhoudt! Rust maar goed uit.

Valesca,

Een mooie doop toegewenst!

Liefs

Marianne

Ps ik heb vandaag m'n mutsje binnen gekregen dat ik heb besteld onze kleine. Zo schattig, roze gehaakt met gehaakte bloem, voor op de foto! Vluchtkoffer is nog niet klaar maar dit wel, hihi!

Geplaatst

Mooie foto's Ellen. Je ziet er zelf ook zo sereen en gelukkig uit!

Doortje fijn dat je nu echt rust kan gaan nemen. Jullie kleintje kan komen nu.

Marianne, goede nachtrust gehad ;-) ??

Na weken langdurige en steeds pijnlijkere voorweeen, leek het me wel een goed idee om onze lieve dochter een nachtje te laten logeren. Ik dacht, dan kan ik me er makkelijker aan overgeven en heb ik en de baby alle rust om de bevalling te laten gebeuren. Ze is de deur nog niet uit, of weg buikpijn-rugpijn-misselijkheid. Bizar! Was best een beetje teleurgesteld, had stiekem gehoopt dat dit het laatste zetje zou zijn.

Geplaatst

ellen wat een super foto's en wat zie je er goed uit!!!!

Ik heb echt nog een buik hoor,pff was bij sanne niet maar ja toen gaf ik BV en was het een 1e...na ja zal wel minder worden

thx allemaal zeker speciaal maar ook wel spannend hoor,houd sanne zich rustig in de kerk*geen oppas in een middagdienst* en feline(maar die slaapt zo veel dus vast wel haha)

foto's komen zeker

wat leuk marianne zo'n mutsje!!!!

Zet hem op dames kom elke dag met spanning hier kijken haha

Geplaatst

Toverstafje,

Ik was weer klaar wakker, heb t boek veilig bevallen nu bijna uit. :-)

Jammer dat t niet heeft doorgezet maar wel even pijn vrij geweest. Hierdoor kon en kan je wat uitrusten en is je lichaam zo klaar voor t echte werk! Probeer je dochter nog even uit logeren te laten, het doet jullie goed even uitrusten!

Liefs

Marianne

Geplaatst

Nee hoor, ik ben ook nog niet aan het bevallen!

Wel een leuk weekend gehad tot nu toe, met een lekker etentje gisteren.

Valesca, veel plezier bij de doop!

Toverstafje, jammer dat het logeren van je dochter niet het beoogde effect had maar hopelijk heb je zelf daardoor wel even kunnen rusten!

Doortje, fijn dat het gisteren leuk was, nu kun je lekker gaan toegeven aan je vermoeidheid!

Geplaatst

Hier inmiddels ook weer wakker en rustig opgestaan. Gisterenavond was een geweldige avond en alles is gelopen zoals het zou moeten. Iemand uit het bestuur had nog een bloemetje voor mij geregeld om me te bedanken voor de coordinatie van het concert terwijl ik hoog zwanger was. Echt super lief. Ik stond echt te huilen er van (ook omdat ik zo moe was denk ik gisteren om half 12.

Ze zijn nu aan het opruimen in de zaal, maar ik moest thuis blijven van iedereen. Morgen alle kleding alleen nog terug naar de kledingverhuur (allemaal tiroller pakken en jurken) en dan is het definitief voorbij. Gelukkig heb ik daarbij even hulp van mijn schoonmoeder. En verder de hele week lekker uitrusten, beetje rommelen in huis.

Mijn moeder is hier nu nog. Ze heeft hier geslapen vanacht en is nu appelmoes voor me aan het maken van alle appels die ik van mijn zusje had gekregen. Echt lief en vooral lekker.

Het was trouwens inderdaad erg rustig hier.. ik dacht ook al dat iedereen aan het bevallen was..hihi...

Dames, doe het rustig aan, zodat je lekker uitgerust kan bevallen.

Geplaatst

Ellen,

Weer prachtige foto's van jou en Dante!!

Doortje,

Jeetje, om 01.11uur een berichtje gepost.

Ga jij nu maar eens aan het uitrusten en laat jezelf maar eens verwennen!

Marianne,

Laat eens een foto zien van het mutsje. Ben er benieuwd naar.

Hahaha, die vluchtkoffer komt nog wel in orde voordat die kleine zich gaat melden.

Toverstafje,

Heb je wel goed uit kunnen rusten nu je minder klachten had?

Valesca,

Een fijne dag vandaag!

En als Sanne niet helemaal 'rustig' is in de kerk is toch niet erg.

Vind het zelf altijd wel wat hebben als er kinderen zijn die aan de pastor wat willen vragen. Waar bijv. de olie en zout etc. voor zijn, de pastor kan de kinderen er dan bij betrekken.

Zelf heb ik vannacht veel pijn gehad in mijn slokdarm, tot aan mijn keel toe.

Geen zuurbranden maar echt een pijnlijke slokdarm. Regelmatig rechtop in bed gaan zitten of naar het toilet gegaan, hielp niet echt.

Regla drank geprobeerd maar ook dit hielp niet, tja het was ook geen zuurbranden wat ik had maar ik dacht probeer het toch maar.

Die drank mag ik onbeperkt elke 2 uur innemen, dus kan geen kwaad.

Maar poe hé, dit was niet prettig.

Geplaatst

dat is ook zo hoor wish,dan moeten ze ook maar oppas hebben hahaha als ze echt gek gaat doen gaat ze ff met mijn schoonzusje rondje lopen haha

Balen dat je zoveel pijn had dat ken ik nog wel had dat soms ook,hopelijk heb je er niet te vaak last van

Geplaatst

Wish,

Hier n linkje naar t mutsje, op de foto is t mutsje crème maar wij hebben em in t licht roze met n roze bloem.

Kijk ook ns naar de foto's die ze maken, geweldig! Zal wel wat kosten ;-)

http://www.geboortekaartenmetfoto.com/a-15160177/baby-mutsjes/baby-mutsje-hbc-092

(vanaf n iPhone kan ik trouwens geen foto's plaatsen)

Hey Valesca

Fijn dat je n mooie dienst hebt gehad en gezellig met Sanne erbij! Is goed gegaan hè? Jullie zien er gelukkig uit.

Liefs

Marianne

Geplaatst

hoi oktober dames,

ik kom regelmatig een kijkje in jullie topic nemen.

dames die nog moeten bevallen, heel veel succes met de laatste (zware) loodjes en veel kracht voor de bevalling toegewenst!!!

dames die reeds bevallen zijn, nogmaals gefeliciteerd!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Valesca, ongelofelijk dat Feline al gedoopt is en wij hier nog zitten met dikke buiken!

Ja MarMira, breng eens wat leven in de brouwerij met een bevallingsverhaal ;-)

Ik was idd wel wat uitgeruster na een dagje zonder voorweeen. Vannacht was ik bijna in juichstemming: vette rugweeen, beenweeen, om de 5 minuten. Ik dacht, even een uurtje aanzien en dan zkh bellen. Helaas! Na een uur werd 't weer rustig. Ben me er echt op in aan het stellen dat het nog wel 2 weken kan duren.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Valesca,

Jullie stralen helemaal, een prachtig gezin!

Woon je zo dichtbij MarMira? Ik zeg spring dan maar eens op je fiets haha

Marianne,

Wat een schattig mutsje, mooi hoor!

Doortje,

Jij bent er vroeg bij deze ochtend.

MarMira kwam eerst niet zo 'vaak', maar afgelopen tijd kwam ze wel regelmatig een kijkje nemen en reactie posten.

Ben ook benieuwd naar haar....

Toverstafje,

Poeh zeg, denk je dat het door gaat zetten, helaas nog niet!

Heb echt wel met je te doen omdat je nu al een paar keer dacht dat de kleine zich zou gaan melden en dit niet gebeurd.

Heb je wel al wat ontsluiting gekregen door die voorweeën?

Sterkte!!

Ik ga nu op de thee bij een vriendin en heerlijk knuffelen met haar jongste van 2 mnd.

Tot later!

Geplaatst

Dag dames, ik heb snel mijn laptop aangezwengeld om Valesca een fietstochtje te besparen, hihi. Helaas... ik zit hier op mijn uitgerekende datum met een baby'tje in mijn buik dat nog op geen enkele manier haast lijkt te maken om de wereld te komen verkennen! Heel gek, want je leeft toch al die tijd naar die magische datum toe, en dan is het zover, en mooi geen baby. Maar goed, de dag is nog niet om... Ik heb het niet te lang overtijd gaan vorige week inderdaad besproken met de VK. Zij begreep mijn standpunt maar gaf ook aan dat kindje het gewoon nog erg goed had in mijn buik (voldoende vruchtwater, mooie hartslag, soepele buik etc.). Wel zou ze de situatie in het team bespreken (vandaag geloof ik) zodat iedereen ervan af zou weten. Woensdag heb ik in principe weer een afspraak, dus dan praten we verder...

Ik heb weer heerlijke foto's gezien van de poppetjes van Ellen en Valesca, echt zo lief!!

Nu eerst maar even dit berichtje plaatsen om jullie niet langer in spanning te houden, hihi!

Geplaatst

Dank Marmira, toch fijn om weer even op de hoogte te zijn ;)! Zo gek ook, in jouw ticker staat nu; vandaag is mijn bevaldatum maar nee hoor, niks daarvan. Ben benieuwd wat ze woensdag tegen je zullen zeggen, er zijn natuurlijk zowel voors als tegens voor niet te lang over de datum gaan.

Valesca, fijn dat de dienst mooi was, jullie zien er gelukkig uit met z'n allen!

Toverstafje, nou zeg, zoals je het omschrijft klinkt het inderdaad alsof het echt begonnen was! Het is zeker goed je in te stellen op nog twee weken (hoewel je het nooit weet natuurlijk), ik probeer dat ook maar te doen. Hopelijk valt het dan achteraf weer mee....

Marianne, wat een lief mutsje zeg, heel leuk!

Wish, veel plezier met thee drinken en babyknuffelen!

Babeth, dank voor je lieve woorden! Ik had de dik-en-dun meisjes een buikfoto beloofd maar toen ik deze gisteren in dat topic wilde plaatsen ging er van alles mis en nu kom in dat hele topic niet meer in!! Ik zal Sab (zij is toch moderator?) maar even vragen om te checken wat er aan de hand is....

Geplaatst

@ Marmira, goed wat van je te horen, al hadden we natuurlijk graag gehoord van je dat je kleine dit weekend ter wereld was gekomen. We wachten gewoon nog even met je mee... (en het wachten wordt niet leuker denk ik als je op de uitgerekende datum zit.. pff)

@ Toverstafje: wat lijkt me dat vreselijk als je denkt dat het eindelijk begonnen is, maar toch weer afzwakt. Misschien een stomme vraag, maar hoe voelen rug- en beenweeen? Af en toe denk ik wel eens dat ik een oefenwee heb, maar weet het eigenlijk niet zeker. Ze komen ook niet regelmatig, dus hier is nog helemaal niks aan de hand. Ik hoop dat jou oefenweeen in elk geval wel zoden aan de dijk gezet hebben. Scheelt je toch weer als het zover is.

@ Wish: heerlijk thee drinken en babyknuffelen.. nog even dan kunnen we lekker knuffelen met onze eigen baby's... joepie

Ik was inderdaad even vroeg wakker en kon de slaap even niet meer vatten. Heb ruim een uur wakker gelegen, maar ben daarna gelukkig toch nog weer in slaap gevallen en werd om half 12 weer wakker. Dus toch nog voldoende nachtrust gehad gelukkig. Vanmiddag nog even de pakken van het concert terugbrengen en dan zitten al mijn taken er op. Zo raar... nu worden de dagen echt leeg hoor.. het lange wachten is begonnen..

Geplaatst

Hoi Doortje,

Rugweeeen zijn verschrikkelijk! Als menstruatiepijn, in je rug, stuitje, bovenbenen en als het op z'n hoogtepunt is, alsof er iemand met heel veel messen in je buik steekt. Ik had ze de vorige bevalling continu en herinner het me daarom zo goed. Zijn bijna niet weg te puffen, blijven continu aanwezig. Nu was het nog in opbouwende fase, dus wel te overleven. Bij mijn vorige bevalling klapte ik volledig dicht, het was een ramp. Heb toen 12 uur moeten wachten voordat ik een ruggeprik kreeg en toen duurde het nog eens 12 uur voordat de baby kwam. Rugweeen zjjn ook niet goed te registreren op een ctg, ik hoorde telkens 'dit zijn nog geen echte weeen hoor'. Ik werd GEK! Nu gelukkig n ander zkh bevallen en afspraak dat ik snel een prik krijg als ik er om vraag.

Rugweeeen komen wel veeeeel minder vaak voor dan gewone weeeen (even ter gerustelling).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden