Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zomer,

Wat een fantastisch berichtje heb je net geplaatst!!

Super dat beide kindjes in orde zijn en dat ze flink aan het bewegen waren.

Hier krijg je zeker een positieve boost van, vooral omdat je de 12 wkn voorbij bent.

Marianne,

We kunnen inderdaad wel de leeftijden laten staan en de verjaardagen weg halen en hier de uitgerekende datum voor terug zetten.

Wat denkt de rest hiervan?

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ellen,

Ik herken je gezucht!

Wat een spannende situatie waar we allemaal in verkeren.

Hoop dat jij na morgen ook een positieve boost zult krijgen en er nog meer vertrouwen in krijgt!

Geplaatst

Zomer, wat een mooi berichtje!! Wat fijn zeg, dat de zorgen nu een stuk minder zijn en je kunt gaan genieten; vooral doen!! En Laika gelukkig ook een mooie echo, super!

Eens met Marianne, ik wil mijn verjaardag helemaal niet doorgeven, dus uitgerekende datum is beter!

Ik las over problemen met maillots/panty's. In maillot-vorm zal het wel niet bestaan, maar ik draag nooit meer panty's maar altijd kousen (van die dingen met zo'n rubberachtig randje bovenaan). Blijft perfect zitten en je hebt niet die nare lelijke snijdende naden!

Ik zit ook met nog wat medicatie maar durf het nog niet aan om het weg te geven...

Wij hebben na de eerste echo (met 9 wk) samen een klein T-shirtje voor de baby gekocht, als een soort van symbolisch begin van alles. Daar is het ook nog bij gebleven tot nu toe.

Ik had vorige week woensdag de nekplooimeting en bloedafname en ze hadden gezegd dat we binnen vijf werkdagen schriftelijk bericht zouden krijgen als alles in orde was en dat je anders gebeld zou worden. Gisteren dus in de stress naar huis... geen post. Maar ook geen telefoontje... Nu las mijn vriend ergens op internet dat als het bloed op dezelfde dag is afgenomen als de meting, de uitslag dan wel tot anderhalve week op zich kan laten wachten. Pfff... Vind ik niet leuk!! Al was de nekplooi gelukkig mooi dun, maar dat zegt geloof ik niet alles. Hier dus toch nog even een beetje stress.

Hebben jullie allemaal (indien van toepassing) de kinderopvang al rond? Begin daar toch wel behoorlijk zenuwachtig voor te worden; ik probeer nu rondleidingen te plannen maar dat schiet allemaal nog niet heel hard op...

Geplaatst

MarMira,

In folders of brieven die je van het ziekenhuis krijgt om door te lezen als voorbereiding etc. staat algemene informatie in.

Als ze in het ziekenhuis gezegd hebben dat je binnen vijf werkdagen bericht gaat krijgen moet je jezelf denk ik toch wel aan deze dagen houden.

Die man/vrouw zegt dit toch niet voor niks.

Wij hebben ons kindje vorige week ingeschreven bij een flexibele opvang.

Ik werk in de zorg en kan nu elke maand doorgeven wanneer dat we gebruik willen maken van de opvang. (moeten minimaal 1 dagdeel per week afnemen)

Wij hebben ervoor gekozen om geen rondleiding te doen. Via vriendinnen weet ik dat dit een goede opvang is. En als ik een maand of 7 zwanger ben, willen we wel samen even gaan kijken hoe het eruit ziet op de kinderopvang.

Maar via internet kun je de buiten en binnenkant zien dus een virituele rondleiding hebben we wel al gehad. Hahaha!

Geplaatst

Uitgerekend

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,27, 2e kindje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 34, 1e kindje

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje

15 oktober: r00sje

12/17 oktober: T.K, 26, 1e kindje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje

16 oktober: Doortje (Dorien), 27, 1e kindje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje,

18 oktober: Marianne, 41, 1e kindje

19 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje

25 oktober: Wish 31, 1e kindje

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje

Echo/controle

7 april: zomer (4e echo)

8 april: Marianne (4de echo)

8 april: Ellen (3de echo, combinatietest met nekplooimeting)

11 april:Valesca verloskundige

12 april: Toverstafje (5e echo, nekplooimeting e.d.)

12 april: Frann (4de echo)

13 april: Mickey1979 (controle gynaecoloog en 3de echo)

13 april: Wish (controle verloskundige 12 wkn)

15 april: Violeta echo 12 weken

18 april: Dorien (intake verloskundige)

18 april: MissGriet (3de echo)

20 april: Toverstafje, controle gyn.

20 april: zomer (5e echo)

21 april: T.K ( 3 de echo) Hartje luisteren....

26 april: ivfmoeder (verloskundige)

27 april: mamavannoah (controle gyn)

28 april: MarMira (verloskundige)

4 mei: Laika (16wkn controle in ziekenhuis)

10 mei: Wish (16 wkn controle)

11 mei: Dorien (echo in ziekenhuis)

18 mei: Zomer (6e echo

23 mei: Valesca 20 weken echo

23 mei: MarMira 20 weken echo

Hoop dat jullie het zo overzichtelijker vinden en dat ik niemand voor het hoofd heb gestoten!

Geplaatst

Uitgerekend

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,27, 2e kindje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 34, 1e kindje

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje

15 oktober: r00sje

12/17 oktober: T.K, 26, 1e kindje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje

16 oktober: Doortje (Dorien), 27, 1e kindje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje,

18 oktober: Marianne, 41, 1e kindje

19 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje

25 oktober: Wish 31, 1e kindje

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje

Echo/controle

7 april: zomer (4e echo)

8 april: Marianne (4de echo)

8 april: Ellen (3de echo, combinatietest met nekplooimeting)

11 april:Valesca verloskundige

12 april: Toverstafje (5e echo, nekplooimeting e.d.)

12 april: Frann (4de echo)

13 april: Mickey1979 (controle gynaecoloog en 3de echo)

13 april: Wish (controle verloskundige 12 wkn)

14 april: MissGriet (nekplooimeeting)

15 april: Violeta echo 12 weken

18 april: Dorien (intake verloskundige)

18 april: MissGriet (3de echo)

20 april: Toverstafje, controle gyn.

20 april: zomer (5e echo)

21 april: T.K ( 3 de echo) Hartje luisteren....

26 april: ivfmoeder (verloskundige)

27 april: mamavannoah (controle gyn)

28 april: MarMira (verloskundige)

4 mei: Laika (16wkn controle in ziekenhuis)

10 mei: Wish (16 wkn controle)

11 mei: Dorien (echo in ziekenhuis)

16 mei: MissGriet (echo + co gyn)

18 mei: Zomer (6e echo

23 mei: Valesca 20 weken echo

23 mei: MarMira 20 weken echo

14 juni: MissGriet 20 weken echo zk

Geplaatst

Mij maakt niet uit wat het lijstje wordt als we maar een beetje kunnen volgen en 'supporteren' onder elkaar. En als verjaardagen niet vermeld mogen worden, daar is iedereen uiteraard vrij in!

Ik heb ooit van die kousen met rubberband gehad, maar dat voelt echt wel naakt aan. Geef mij maar gewone panty's of helemaal niks. Ik kijk wel eens uit in de Hema en H&M (hoewel die ene die ik gister aan had echt wel een zwangerschapsmaillot was), en eenmaal het te warm wordt, gaan alle kousen en panty's gewoon weg en gaan we met blote benen verder.

Mij lijkt die termijn inderdaad niet zomaar verzonnen. 5 dagen zal wel effectief 5 dagen zijn. Als je écht teveel zorgen maakt, kan je misschien het zh bellen en navragen?

Ja Wish, de zon schijnt ook zo genadeloos lekker dat het werken er niet zo hard in zit nu. We hebben veel ramen op kantoor, dus betekent dit ook veel kwijlen naar buiten hihi.

ivm de overgebleven medicatie, daar wil ik ook wel wat van weggeven, maar ben inderdaad niet zo zeker van de legaliteit. Maar als ik het via dit forum zou kunnen, doe ik het zeker! Wel nog wat weken extra wachten denk ik..

Ik wacht nog op nieuws ivm stadsopvang. In JULI zouden ze ons pas laten weten dat er plaats is of niet. Maar voor de zekerheid heb ik een privé opvang vastgelegd, vlakbij ons thuis. Alleen echt wel heel heel erg duur. Dus ik hoop wel dat die stadsopvang nog lukt..

Ik heb gisteren voor het eerst een babyspulletje gekocht: de echte sokjes om bij de meter/peterkaartjes te stoppen. die sokjes op de oorspronkelijke tekening van op de kaartjes waren natuurlijk verzonnen dus die moesten weer hertekend worden. Maar m'n vriend heeft dat mooi opgelost :-) (zit in de tekenfilm-sector) De kaartjes zijn alvast in bestelling geplaatst.

Geplaatst

Hey zomer,

Wat n heerlijk bericht van je! Ja je mag nu gaan genieten van je 2 beebjes! 

Hi Mirmar,

Oh Jan me je spanning goed voorstellen. Morgen krijg ik bij de echo ook meteen de uitslag te horen van de bloedtest en doen ze de nekplooimeting! Gewoon bellen met t zh hoor, die spanning heb je niets aan!

Ellen, Morgen spannende dag voor ons! Heel veel succes, meis!

Geplaatst

Ellen,

Wat balen dat jullie pas in juli te horen krijgen of er plaats is. Dit kunnen ze van te voren toch ook al weten. Ze weten toch hoeveel kinderen er nog op de groep blijven, wie er naar bijv. school gaan en hoeveel aanmeldingen ze binnen hebben gekregen.

Belachelijk hoor!

Wel fijn dat je opvang hebt kunnen regelen vlak bij jullie huis. Maar als dit niet helemaal is wat jullie willen is dit niet zo prettig.

Flexibele opvang kost ons rond de €7 per uur. Vinden wij wel prijzig hoor.

Wat leuk dat de kaartjes in bestelling zijn! Tekent je vriend of verzint hij tekenfilms ofzo?

Ik ga zo de was weg strijken. Ga dit buiten doen.

Heb vanavond en morgen avonddienst. Moet om 15.00uur beginnen.

Geplaatst

Laika en Zomer!

Wat een mooie echo's hebben jullie gehad!!!!!Geweldig meiden!

Geniet maar!

Morgen Mariane en Ellen!Op naar de mooie echo's!

Ellen succes met de test!

Over concentratie gesproken. Ik heb gister een hele stapel facturen in de map gedaan op mijn werk en 2 min.later kon ik ze niet meer vinden,nou het was te laat dus ik dacht ik ga vandaag verder met zoeken....helaas...ups.Nu weet ik het echt niet meer.

Ik had ook z'n hoofd pijn en hartkloppingen de hele ochten,gelukkig nu niet meer.

Wish hoe is het gegaan bij de huisarts? Je had ook hartkloppingen toch?

Geplaatst

Violeta,

Wat vervelend dat je de facturen niet meer kan vinden. (ze komen wel weer voor de dag)

Doe je wel rustig aan!

Ik ben niet bij de huisarts geweest.

Heb een tijdje geleden een nare ervaring meegemaakt, bijna flauw gevallen.

Maar dit is niet meer voorgevallen, gelukkig!

Geplaatst

Meiden dank voor met "mee blij zijn".

Violetta, ik had last van hartkloppingen. Is nu een stuk minder dan vorige week. Vandaag hebben ze mijn bloed afgenomen wat ze onder andere gaan kijken op HB en mijn schildklier, zal volgende week uitslag horen...

Over opvang, we hebben ons in 6 locaties ingeschreven en gaan het nog bij 2 doen. Dan hopen we dat het goed gaat komen... Hier in Utrecht is het ook echt een drama. Dat komt onder andere omdat er vrouwen zijn die hun kind al inschrijven voordat het verwerkt is (!) . JA ECHT WAAR. Ik heb het hier een tijdje geleden over gehad met een directeur van een KDV. Deze vrouwen denken het zo in te plannen dat ze een jaar van te voren weten wanneer ze zwanger gaan worden. Zodoende worden heel veel lijsten kunstmatig lang gehouden...

Hoop dat we over een paar maanden bericht krijgen van degene wat onze eerste keuze is. Deze zit naast een boerderij, kinderen gaan veel naar buiten en kunnen naar de koeien kijken, dat lijkt ons echt heel leuk.

Het lijstje maakt mij niet uit hoor, als ik iets moet aanpassen, veranderen, wijzigen... ik lees het wel en dan doe ik het! Wel een leuk idee wat ze hadden in het september toppic!

gr Zomer

Geplaatst

Haha Violeta,

Ik zou dat in het zwangerschapsblunder topic zetten. Nu nog hopen dat je ze ook echt wel terugvindt!! Ik had gisteren bijna het ovenrooster de ijskast in willen zetten, toen ik dacht 'tiens' waarom past dat hier niet in?

Wish,

Ja, bij ons zou het op 28€ per dag uitkomen, ze rekenen niet per uur in dat kinderdagverblijf. Jouw 7€ per uur klinkt ook wel prijzig hoor, als je een werkdag van 8u rekent, pff. Is dit bij jullie belastingsaftrekbaar? Wij kunnen tot 11,28€ per dag aftrekken, dus komen we nog op 17€ per dag uit. Maar als je bij een stadsopvang gaat kijken ze naar je inkomstjaar van het vorige belastbare jaar, en dan kan het zijn dat je maar 4€ per dag betaalt. Scheelt toch al heel wat! Nu ja, dat privé verblijf waar ik al ingeschreven sta, voel ik me wel goed bij hoor! Pas gerenoveerd, slechts 7 kindjes en een ervaren verzorgster die zelfstandig is begonnen, én vlak om te hoek. Het is alleen de prijs die me tegenhoudt. Anders had ik er echt zonder problemen mee doorgegaan!

Ja, mn vriend is animatiefilm regisseur en tekent daardoor ook nog veel tijdens de voorbereiding van het effectief maken van een film. En ik heb dezelfde achtergrond, dus als er iets getekend moet worden, doen we dit zelf natuurlijk :-)

Lekker dat je avonddienst hebt, in deze dagen, niet? Lekker genieten van de zon en uitslapen.

Marianne,

Jipie wij zijn morgen aan de beurt! Nu, ik weet wel dat het nog leeft hoor, omdat ik het hartje nu dagelijks (5 minuutjes) beluister. Dat is al een hele geruststelling, maar je wil toch weten of die combinatietest goed zal zijn. En of er geen erge afwijkingen te zien zijn. En stel dat er geen afwijkingen zijn, wil je dat het geen allergieën heeft of andere afwijkingen eenmaal geboren, en stel dat het dat ook allemaal niet heeft, wil je dat hij/zij slim is en besproken en sociaal en veel geld gaat verdienen later. Haha en zo gaan de zorgen maar door. Ik ben een vroege he! :-)

Geplaatst

Ellen,

Via de belasting wordt rechtstreeks subsidie berekend.

Je kan op toeslagen.nl kijken hoeveel je terug krijgt.

Wat jammer dat die privéopvang zoveel meer kost!

Animatiefilms blijf ik leuk vinden. Als mijn nichtjes een film willen zien, kijk ik graag met ze mee hoor!

Marianne en Ellen,

Hoop dat morgen nog steeds alles goed gaat met jullie kindjes!!

Zomer,

Mensen die niet in verwachting zijn kunnen het 'niet eens verwekte kindje' al inschrijven......

Dat vind ik dus echt belachelijk! Dat dit mogelijk is vind ik sowieso erg raar.

Erg leuk dat er een opvang naast een boerderij zit.

Ik ga nog even wat drinken en dan op weg naar mijn werk.

Fijne dag nog allemaal en tot morgen!

Geplaatst

Lees het nu pas.

Ovenrooster in de koelkast, erg geestig!

En dan ook nog geiriteerd raken omdat het niet past. Hahahaha!

Geplaatst
Meiden dank voor met "mee blij zijn".

Violetta, ik had last van hartkloppingen. Is nu een stuk minder dan vorige week. Vandaag hebben ze mijn bloed afgenomen wat ze onder andere gaan kijken op HB en mijn schildklier, zal volgende week uitslag horen...

Over opvang, we hebben ons in 6 locaties ingeschreven en gaan het nog bij 2 doen. Dan hopen we dat het goed gaat komen... Hier in Utrecht is het ook echt een drama. Dat komt onder andere omdat er vrouwen zijn die hun kind al inschrijven voordat het verwerkt is (!) . JA ECHT WAAR. Ik heb het hier een tijdje geleden over gehad met een directeur van een KDV. Deze vrouwen denken het zo in te plannen dat ze een jaar van te voren weten wanneer ze zwanger gaan worden. Zodoende worden heel veel lijsten kunstmatig lang gehouden...

Hoop dat we over een paar maanden bericht krijgen van degene wat onze eerste keuze is. Deze zit naast een boerderij, kinderen gaan veel naar buiten en kunnen naar de koeien kijken, dat lijkt ons echt heel leuk.

Het lijstje maakt mij niet uit hoor, als ik iets moet aanpassen, veranderen, wijzigen... ik lees het wel en dan doe ik het! Wel een leuk idee wat ze hadden in het september toppic!

gr Zomer

Zomer, het is toch te belachelijk voor woorden dat je je al in mag schrijven als je nog niet eens in verwachting bent. Maar ja.. hoe gaan ze dat controleren. VOlgens mij vragen ze niet om een zwangerschapsverklaring. Zouden ze eigenlijk wel moeten doen vind ik.

Ik krijg morgen de formulieren om ons in te schrijven. Gelukkig wonen we in het dorp dus levert het niet zo veel problemen op. De opvang bij ons is net uitgebreid en heeft nog genoeg plaats. En als we even zouden moeten wachten is dat nog niet zo'n groot probleem, want dan hebben we mijn schoonmoeder wel achter de hand voor de timebeing.

Geplaatst

Zomer Wat een super nieuws!!

Wat fijn dat beide kindjes in orde zijn en dat ze lekker aan het bewegen waren.

Nu lekker gaan genieten!!

Marianne en Ellen heel veel succes morgen,dat jullie een hele mooie uitslag mogen hebben!!

Wish wat goed van je dat je je zelf al heb gemeld in het topic van overgebleven medicijnen,ik ga dat ook zeker doen maar wacht even de echo van volgende week af.

Als alles dan goed is hoop ik dat ik ook iemand blij kan maken met wat ik nog over heb,het is niet onwijs veel maar alle beetjes helpen denk ik dan maar.

Geplaatst

Ik heb mezelf gemeld omdat ik nog 1 pen heb die houdbaar is t/m mei 2011.

De andere laat ik nog even in de koelkast liggen.

Net wat je zegt, alle kleine beetjes helpen. En die kleine beetjes kosten een berg geld!

Geplaatst

Idd het kost een hoop geld, en het is dan toch fijn als je iemand anders die een zelf betaalde poging heeft daar blij mee kan maken.

Ik heb zelf eerst zitten twijfelen om het of aan het ziekenhuis te geven of hier aan te bieden,maar bied het liever hier aan,er zijn hier zoveel dames die voor een zelf betaalde poging staan dat ik zeker weet dat ik er iemand blij mee kan maken.

Geplaatst

Hoi dames,

İk Mag morgen stoppen met utrogestan en progynova..

İk ben Bang dat er iets misgaat? Kans is toch verl kleiner? Wanneer neemt de placenta het over??

İk ben morgen 12 weken en 5 dagen. Volgens de echo foto liep ik 5 dagen voor dan kan ook zijn dat ik 13 weken en 2 dagen ben..

21 april pas echo, het is lang wachten zeg

Geplaatst

Hi TK

Volgens mij neemt bij 12 weken de placenta het over. Als het zh zegt dat je kunt stoppen zou ik dat gewoon doen. En als je onzeker bent kun je wellicht afbouwen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden