Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee ladies,

TK: wat ben ik blij dat we wat van je horen. Ik was echt bang dat het fout was gegaan. Wat fijn dat jullie nu toch een prachtige echo gehad hebben met een mooi bewegend kindje. Hopelijk kun je nu een beetje gaan genieten van de zwangerschap.

Frann: super zo'n mooie echo. Fijn dat het zo goed gaat met jullie

Violetta: fijn dat jullie een paar mooie dagen in spanje gehad hebben. Buikpijn is inderdaad heel herkenbaar. Toch een teken dat we een stapje terug moeten doen.

Hier gaat het ook helemaal goed. Vanmorgen voor het eerst de prachtige harttonen van ons kleintje gehoord. De baby was erg bewegelijk en had geen zin om mooi stil te gaan liggen voor een leuke echo foto. Het was daarom ook niet mogelijk om het mooi op te meten, maar voor zover de gyn kon zien lag het qua groei wel mooi op schema. Ik ben er echt helemaal gelukkig mee, want vond het toch wel erg spannend.

Wel zitten er nog steeds wat cystes die ze goed in de gaten willen houden. ik mag nu wel over naar de verloskundige, maar over vijf weken moet ik wel terug komen voor een echo in het ziekenhuis om de cystes te beoordelen. Eventueel kan dat ook met de 20 weken echo, maar ik wil natuurlijk liever eerder gaan. Dus 11 mei gaan we weer even langs.

De 20 weken echo gaan ze ook in het ziekenhuis maken, omdat we in aanmerking komen voor een type 1 (?) echo. Dit schijnt wat uitgebreider te zijn omdat we via ISCI zwanger geworden zijn. Heeft iemand van jullie dat ook?

Wat betreft het uitspreken met mijn schoonouders: we hebben in het gesprek aangegeven dat we ons in de steek gelaten voelen en dat het idee hebben dat ze onze wensen niet respecteren en dat dat ons kwets.

Dit was natuurlijk helemaal niet de bedoeling en in het begin van het gesprek liep het nog wel even lastig omdat vooral mn schoonvader vond dat hij niet fout zat, maar na een gesprek van een uur heeft hij toch sorry gezegd en daar ging het ons om. we zijn in elk geval blij dat het nu uit de lucht is zodat we nu oprecht kunnen gaan genieten van deze zwangerschap. Ik zal zo gelijk het lijstje even aanpassen in elk geval.

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Uitgerekend

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,27 jaar(24-5) 2e kindje,mama van Sanne 30-12-2008 en zwanger d.m.v Icsi

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31 jaar (06-02), 1e kindje, zwanger van cryo

10 oktober: MarMira, 34 jaar, 1e kindje, zwanger van cryo

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28 jaar (01/02), 1ste kindje dmv ISCI

15 oktober: r00sje

12/17 oktober: T.K, 26 jaar, zwanger van eerste kindje door cryo icsi

15 oktober: Mamavannoah,30 jaar(31-1),2e kindje, Mama van Noah 2-6-2010, spontaan zwanger

16 oktober: Doortje (Dorien), 27 jaar (3-6), 1e kindje, zwanger door ISCI

18 oktober: Toverstafje, 38 jaar (31-5), 2e kindje, 6x IUI, 1x IVF

18 oktober: Laika, 35 jaar (13-02), 1e kindje, 2 keer IVF, 4 keer cryo, nu zwanger van ivf nr 2

18 oktober: Marianne, 41 jaar, AMC, 8xKI, 2x IVF, nu zwanger door ICSI

19 oktober: Zomer71, 39 jaar (10-7), 1e&2e kindje, 4xIUI,3xIVF

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar (17/02), 1ste kindje, 2de icsi

24 oktober: Frann19, 35 jaar (4-9),1ste kindje, zwanger door Icsi

24 oktober: vlok

24 oktober: MissGriet, 27 jaar, 3de kindje, 1ste icsi

25 oktober: Wish 31 jaar, 1ste kindje, Icsi

26 oktober: Violeta 30 jaar(03-04),1MK,1ste kindje,1ste IVF,zwanger door cryo

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41 jaar, 3xIVF VuMC, 1xIVF EMC, 2e kindje

Echo/controle

6 april: Laika (intake verloskundige en nekplooimeting)

7 april: zomer (4e echo)

8 april: Marianne (4de echo)

8 april: Ellen (3de echo, combinatietest met nekplooimeting)

11 april:Valesca verloskundige

12 april: Toverstafje (5e echo, nekplooimeting e.d.)

12 april: Frann (4de echo)

13 april: Mickey1979 (controle gynaecoloog en 3de echo)

13 april: Wish (controle verloskundige 12 wkn)

15 april: Violeta echo 12 weken

18 april: Dorien (intake verloskundige)

18 april: MissGriet (3de echo)

20 april: Toverstafje, controle gyn.

20 april: zomer (5e echo)

21 april: T.K ( 3 de echo) Hartje luisteren....

26 april: ivfmoeder (verloskundige)

27 april: mamavannoah (controle gyn)

28 april: MarMira (verloskundige)

10 mei: Wish (16 wkn controle)

11 mei: Dorien (echo in ziekenhuis)

18 mei: Zomer (6e echo

23 mei: Valesca 20 weken echo

23 mei: MarMira 20 weken echo

Geplaatst

Fijn Doortje dat hij het toch in zag!!!!

En wij krijgen de 20 weken echo ook in het ziekenhuis door de ICSI heb je inderdaad een indicatie,nou prima hoor laat ze het maar goed bekijken allemaal!!

Fijn dat het verder allemaal goed was, en leuk zo beweegelijk!!

Vandaag belde ze van de kraamzorg voor intake afspraak...ze wilde een telefonische intake afspraak maken omdat het een 2e kindje was,maar ze hoorde twijfel in mijn stem dus heb maar uitgelegd dat ik depressie(s)heb gehad na Sanne en dus wel goede begeleiding wil,dus nu komt ze langs

Heel fijn

20 juni pas maar de afspraak staat haha

Geplaatst

Laika,

Hoe is je echo geweest? Toch vandaag he? Beebje goedgekeurd?

Dorien,

Hey fijn hoor! Lekker beweeglijk! Mag ie van mij ook doen overmorgen. Lijkt me gaaf om die eerste coördinatie van ledematen al te zien. Een echte baby. Ik vind het nog altijd heel erg maf allemaal hoor.

Daarnet wat jurkjes aan het passen geweest voor een groot gezamelijk verjaardagsfeest dat midden mei gehouden gaat worden. Misschien wacht ik nog wel even hoor want wie weet welke maten heb ik tegen dan, maar afhankelijk van het stofje zag je er echt een buik door wow! en een mega naad van die maillots die ik nu aan heb. Kunnen die ontwerpers dat nu niet zonder naden doen? Ik vraag me trouwens af of luide (dans)muziek op zo'n avond een negatief effect zou hebben op Mini? Weet iemand dit?

liefs,

E.

Geplaatst

Doortje,

Wat geweldig om te lezen dat jullie het hartje hebben gehoord en dat jullie kleintje zo bewegelijk was dat het niet goed opgemeten kon worden.

Hij/zij wou dus echt aan jullie laten zien dat hij/zij erg bewegelijk was! Mooi toch!

Logisch dat je eerder een echo wil dan 20 weken, alle extra echo's zijn fijn. Kun je toch mooi weer een kijkje in je buik nemen.

Ik zal eens navragen bij de verlosk. hoe dit bij ons zal gaan met de 20 wkn echo. Of dat dit bij ons ook uitgebeider zal zijn.

Een hele opluchting voor jullie dat het gesprek goed is verlopen en dat je schoonvader zijn excuus heeft aangeboden. Fijn zeg, heb je hier geen stress meer van!

Valesca,

Jij moet dus ook naar het zh voor de 20 wkn echo. Wanneer heb je dit te horen gekregen?

Zal ik dit met de termijnecho te horen krijgen?

Een telefonische intake lijkt mij ook niet zo prettig. Goed van je dat je aan hebt gegeven dat je goede en juiste begeleiding wil ontvangen.

Geplaatst

Ellen,

Leuk dat je je buik al mooi zag in die jurkjes! Laat zien, laat zien die buik!

Denk dat luide muziek niet erg is. Kijk eens naar Anouk of andere zwangere zangeressen, die hebben hier ook mee te maken.

Geplaatst

Dorien wat leuk dat jullie mini aan het bewegen was,dat lijkt mij zo leuk.En haartje gehoort,zeker heel erg speciaal moment geweest.

Wish er is niet echt een reden voor de test.Ik wil het zelf ook,alleen ik heb meer daarover gelezen dat het uiteindelijk de uitslag geen zekerheid geeft,maar mijn vriend wilt het gewoon,dus ja...hij wil het ik twijfel dus we gaan ervoor :)

Ellen idd beter even wachten met jurkjes kopen,wie weet passen ze niet meer volgende maand haha...

over de musiek,weet ik niet,ik zal maar de verlosk.bellen :)

Geplaatst

Valesca: nu al de intake? Bij onze kraamzorg doen ze dat pas in de 7e maand, dus zal wel ergens in augustus worden. Vreemd eigenlijk dat dit verschilt per centrum.

Ik vind het wel een fijn idee dat we een uitgebreidere echo krijgen, vooral omdat de kans op afwijkingen toch iets groter is met ISCI als bij een normale bevruchting.

Nu weer vijf weken wachten voor een echo, maar ik ben nu wel meer gerustgesteld als de echo's hiervoor. Die twaalf weken grens heeft dan toch iets magisch.

Wanneer kun je eigenlijk je overgebleven medicijnen met zekerheid 'wegdoen'? Ik las wel in mijn polis dat 10 weken na de follikelpunctie de pogingen op nieuw gaan tellen, maar hoe wordt vastgesteld dat wij dit gehaald hebben? Vandaag was de echo goed en ben nu 10 weken en 3 dagen na de punctie. Ze zijn voorlopig nog houdbaar namelijk (tot okt 2012). Ik wil eigenlijk mijn groentela wel weer leeg, maar help iemand graag aan een volle groente la.

Geplaatst

Doortje,

Als dit in de polis vermeld staat is het inderdaad de datum van de punctie die bepalend is. Waar hebben jullie de Icsi behandeling gedaan? Dan kun je dit bij ze navragen wat hun hebben genoteerd.

Wij hebben van de week de rekening gekregen van de vijfde Icsi. Hier staat de datum van de punctie op vermeld.

De kraamzorg die wij hebben gevraagd komt ook in de 7e maand langs of telefonische intake afnemen.

Geplaatst

Wish, we zijn in het radboud geweest, maar zal bij de verloskundige vragen of ik een kopie van de doorverwijzing kan krijgen. Als het goed is staat daar ook alles in en dat de echo bij 12 weken ook in orde was.

Aangezien alles toch nog wel even houdbaar is heb ik nog wel even tijd om er iemand blij mee te maken. Want dat ga ik zeker doen. Heb nog best veel liggen.

Geplaatst

Hoi dames,

Mijn verloskundige had ook gezegt dat we de 20 weken echo in he Ziekenhuis misten doen ivm icsi. Maar kortej we dan naar de icsi afdeling of gewoon gynacoloog. 21 april maar eens navragen. Of denken jullie dat we al een afspraak moeten maken?

Geplaatst

TK, wat fijn dat je een berichtje hebt achtergelaten! En dan ook nog eens met zo'n goed bericht. Als ik je verhaal lees begrijp ik hoe spannend het geweest moet zijn. Wat een onzekerheid moeten jullie gevoeld hebben. En dan is wachten NOG moeilijker dan voor de anderen... En dat is voor mij ook moeilijk!

Violetta, wat leuk om te lezen dat de vakantie zo fijn was. Volgens mij ook een hele mooie omgeving om naar toe te gaan.

Valesca, goed dat je het hebt aangegeven en ook TOP dat ze het meteen hebben opgepakt en naar je toe komen. Dat geeft vertrouwen naar je kraamtijd toe, lijkt mij.

Over de nekplooimeting, wij laten het morgenochtend doen. We gaan geen actie ondernemen bij een slechte kansberekening (want dat is het natuurlijk, je weet het nooit zeker), maar we willen het dan wel weten om ons voor te bereiden. Wat als ze beiden een grote kans hebben op down, dan is dat voor ons best een groot verschil... Ik merk dat ik tegen een aantal zaken anders aankijk dan dat ik van te voren had verwacht. Ik weet niet of dat komt omdat ik nu echt zwanger ben, of dat het komt doordat we 2 kindjes gaan krijgen.

Ik heb nog niets zelf gekocht, nog geen knuffel, geen rompertje, boek of positiebroek. Ik heb steeds het gevoel gehad dat ik er ongeluk mee aan zou trekken... Als morgen de echo goed is, ga ik wat leuks kopen voor de 2 mensjes in mijn buik en een broek voor mijzelf. Hoe bedoel je nog erg onzeker......

Groetjes Zomer

Geplaatst

@ Wish: ik had het bij Sanne ook in het ziekenhuis en nu dus weer vroeg het ook ff na en die zeiden dat het inderdaad op indicatie gaat

ik had de echo met 11,5 week en dat was de laatste en nu naar de Verloskundige verder op de 20 weken echo na dus!

Ja vind het wel fijn als we gewoon ff rustig erover kunnen hebben enzo,heb het gepland als Sanne op de peuterspeelzaal zit dus dat praat ook wat rustiger

@Ze komen bij mij eind juni ook pas hé maar belde nu om de afspraak vast te zetten,in juni ben ik bijna 6 mnd als ik het goed heb

Geplaatst

Doortje, wat een goed nieuws, fijn!! En jij ook TK, blij om weer van je te horen en blij dat het nu weer goed (ook al ben je, heel logisch, nog wel onzeker) met je gaat!

Hier ook alles goed! Mooie echo gehad, kindje was ook errug beweeglijk (hij draaide constant op z'n buik, dan weer op z'n rug ,dan weer linker- dan weer rechterzijde, heel leuk om te zien) maar uiteindelijk kon de nekplooi goed gemeten worden en die was mooi dun. Volgende week de uitslag (samen met het bloed dus). Wij staan er eigenlijk hetzelfde in als jullie, Zomer, ik denk ook niet dat ik een vruchtwaterpunctie zou willen doen maar het is meer dat we iets meer voorbereid zouden kunnen zijn als het eventueel wel mis zou zijn...Maar ik ben natuurlijk reuze blij dat het er tot nu toe goed uitziet!

Vanaf morgen mag iedereen het op mijn werk ook weten hoor, ik heb al een aardig buikje en tja, hoe lang wil je voorzichtig blijven? Oh ja, ik heb mijn ticker weer even aangepast want ik loop nu niet meer voor maar gewoon weer op schema. Uitgerekende datum is dus weer 18 oktober!

Geplaatst

Uitgerekend

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,27 jaar(24-5) 2e kindje,mama van Sanne 30-12-2008 en zwanger d.m.v Icsi

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31 jaar (06-02), 1e kindje, zwanger van cryo

10 oktober: MarMira, 34 jaar, 1e kindje, zwanger van cryo

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28 jaar (01/02), 1ste kindje dmv ISCI

15 oktober: r00sje

12/17 oktober: T.K, 26 jaar, zwanger van eerste kindje door cryo icsi

15 oktober: Mamavannoah,30 jaar(31-1),2e kindje, Mama van Noah 2-6-2010, spontaan zwanger

16 oktober: Doortje (Dorien), 27 jaar (3-6), 1e kindje, zwanger door ISCI

18 oktober: Toverstafje, 38 jaar (31-5), 2e kindje, 6x IUI, 1x IVF

18 oktober: Laika, 35 jaar (13-02), 1e kindje, 2 keer IVF, 4 keer cryo, nu zwanger van ivf nr 2

18 oktober: Marianne, 41 jaar, AMC, 8xKI, 2x IVF, nu zwanger door ICSI

19 oktober: Zomer71, 39 jaar (10-7), 1e&2e kindje, 4xIUI,3xIVF

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar (17/02), 1ste kindje, 2de icsi

24 oktober: Frann19, 35 jaar (4-9),1ste kindje, zwanger door Icsi

24 oktober: vlok

24 oktober: MissGriet, 27 jaar, 3de kindje, 1ste icsi

25 oktober: Wish 31 jaar, 1ste kindje, Icsi

26 oktober: Violeta 30 jaar(03-04),1MK,1ste kindje,1ste IVF,zwanger door cryo

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41 jaar, 3xIVF VuMC, 1xIVF EMC, 2e kindje

Echo/controle

7 april: zomer (4e echo)

8 april: Marianne (4de echo)

8 april: Ellen (3de echo, combinatietest met nekplooimeting)

11 april:Valesca verloskundige

12 april: Toverstafje (5e echo, nekplooimeting e.d.)

12 april: Frann (4de echo)

13 april: Mickey1979 (controle gynaecoloog en 3de echo)

13 april: Wish (controle verloskundige 12 wkn)

15 april: Violeta echo 12 weken

18 april: Dorien (intake verloskundige)

18 april: MissGriet (3de echo)

20 april: Toverstafje, controle gyn.

20 april: zomer (5e echo)

21 april: T.K ( 3 de echo) Hartje luisteren....

26 april: ivfmoeder (verloskundige)

27 april: mamavannoah (controle gyn)

28 april: MarMira (verloskundige)

4 mei: Laika (16wkn controle in ziekenhuis)

10 mei: Wish (16 wkn controle)

11 mei: Dorien (echo in ziekenhuis)

18 mei: Zomer (6e echo

23 mei: Valesca 20 weken echo

23 mei: MarMira 20 weken echo

Geplaatst

hoi hoi,

Laika, goed goed! een goeie echo gehad! Haha en lekker salsa dansen daarbinnen, geweldig!

Zomer,

Ik heb vandaag voor het eerst een baby spulletje gekocht. En dan nog, babysokjes om in die enveloppe te steken voor de meter en peter-vraag. Voor mezelf wil ik nog wel nieuwe dingetjes kopen, maar voor een baby? Ook nog wat onzeker vrees ik. Maar ooit gaat het ervan moeten komen natuurlijk. Voorlopig blijft het nog bij (heel vaak) windowshopping

En dan hier mijn eerste buikfoto! gek genoeg zie je er niks van vanaf ik ga liggen. Maar dan valt alles weer naar buiten en beneden als ik weer rechtsta. Heb wel net heel veel gegeten dus misschien staat ie extra dik :-)

[ATTACH=CONFIG]1128[/ATTACH]

Geplaatst

Zomer,

Succes morgen voor de echo en nekplooimeting!

Laika,

Wat super dat alles prima in orde is met jullie kindje!

Leuk dat hij/zij flink aan het bewegen was.

Ga ervan genieten dat je vanaf morgen op je werk felicitaties zal gaan krijgen!

Ellen,

Wow, wat een mooi buikje!

Ik laat mijn vriend na de 12 weken echo weer een buikfoto maken. (zal 'm hier dan ook wel showen)!

Geplaatst

Tk Wat fijn om van je te horen/lezen,en wat een goed nieuws,nu lekker gaan genieten!!

Doortje Wat leuk dat jullie het hartje hebben gehoord en dat jullie kleintje zo heerlijk bewegelijk was.

Wat geweldig he omdat hartje te horen.

Laika wat fijn dat je een goede echo heb gehad met een hele mooie nekplooimeting.

Zomer heel veel succes morgen bij de nekplooimeting.

Ik heb ook nog niets gekocht,durf het echt nog niet,herken dat gevoel wat je schrijft over het ongeluk aantrekken.

Ook ik heb me voorgenomen om pas te gaan shoppen als de echo volgende week goed is,maar dan word het ook echt tijd om de onzekerheid niet meer de overhand te laten hebben,en eindelijk eens te gaan genieten en "los" te gaan vind ik,ik ben dan ook over de magische 12 weken grens(eindelijk)

Ellen wat een mooi buikje,wauwie!!

Geplaatst

T.K.,

super om zo'n goed nieuws van je te horen! Dat van die uitgerekende datum is bij mij ook zo. Doordat het het isci zwangerschap is willen ze de datum niet aanpassen. Ze hebben echt zoiets van: we weten de perfecte datum en daar wijken we niet meer vanaf...

Ik moest deze keer geen progynova gebruiken doordat het met een punctie was bij ons dus vers. Met de utrogestan moest ik wel doorgaan tot ik 12 weken was. Toen ik op controle moest op zo'n goede 10 weken heb ik wel gevraagd of ik ermee moest doorgaan (was het echt beu, telkens die vuile vettige drets...) en doordat alles goed was mocht ik ermee afbouwen.

Mss willen ze bij jou geenenkel risico nemen doordat je toch enkele bloedingen gehad hebt... Ik weet dat het niet prettig is maar nog ff doorbijten en je bent er zo vanaf!!

Ellentrik,

Ik moest vorige vrijdag naar een trouwfeest en had ook een probleempje met maillots/nailons. Ik heb wel nailons gevonden speciaal voor zwangere vrouwen in de h&m. Dat is met een extra stuk op de buik dat lekker meerekt voor als de buik aan het groeien is. Ik dacht ook zwangerschapsmaillots daar gezien te hebben. En anders es gaan kijken bij de Hema? Daar dacht ik ook al es zoiets gezien te hebben.

Als je trouwens een jurkje koopt dat onder je borsten gewoon naar beneden loopt zal het wel geen probleem zijn om daar nog eent ijdje in te kunnen. Ik had zo'n kleedje aan op die trouw vrijdag en een van m'n beste maten zei: je ziet wel nog niet zoveel van je buik. Tot ik een slow met hem danste. Dan schrok hij er toch wel ff van dat m'n buik zo goed voelbaar was. Het model van een kleedje doet dus echt heel veel...

Doortje,

Toen ik na zo'n 10w een mooie echo had heb ik m'n Menopur teruggegeven aan het fertiliteitscentrum. Ik was het ook beu dat m'n groentela ingenomen werd door ampulles ipv groenten en fruit. Van progynova hadden ze meer dan genoeg en moesten ze daar niet hebben. Bij mij is dit ook nog goed tot eind 2012. Dus wie weet voor een tweede mini....

Ik had in m'n bloed een risico van 1 op 960 (wat blijkbaar heel erg weinig was) en de nekplooi was bij ons mooi dun dus een vruchtwaterpunctie vinden ze bij ons niet nodig. En ben daar heel blij om. Ik zou het heel akkelig vinden dat ze met zo'n grote naald in m'n buik prikken. Zou schrik hebben dat ze ons minitje zouden raken...

Ellen en Wish, bedankt trouwens voor de ideeen, ik ga nog ff internet afschuimen en m'n verbeelding laten (proberen) werken. M'n man zou trouwens wachten tot begin juni, dan ben ik 20 weken maar dit vind ik een beetje teveel van't goede. Vind dit echt veel te laat.

Geplaatst

Mik0705, 34 09-09-2011 - 2de kindje 19 april geslachtsbepaling

Sanne, 31, 16-09-2011 - 3de kindje verrassing

Esk, 34, 17-09-2011 - 2e kindje verrassing

Is dit een idee om ook bij ons te gaan doen? Dit is het lijstje van uitgerekend in september topic.

En dan ipv de uitgerekende datum erachter te zetten evt. onze verjaardagen. Volgens mij heeft iedereen in dit topic een ticker.

Zo niet, kun je alsnog de uitgerekende datum erbij zetten.

Geplaatst

Ik meld mezelf in het topic 'wat te doen met overgebleven medicatie'.

Dit heeft ons bij de vijfde icsi ook enorm geholpen. Hier kan ik nu andere blij mee maken!

Geplaatst

Ik ga in het ziekenhyuis vragen of ze de medicatie kunnen weggeven aan iemand die ze kennen die het hard nodig heeft, of is het beter om het hier aan te bieden? Ik weet het niet....

Ik wil wel hier meiden helpen, maar mijn vriend vraagt zich af of het wel legaal is, wat gebeurd er als er iets mis gaat, komen de mensen aan wie je het weggeeft dat bij je terug enz enz enz

Hoe denken jullie hierover?

Vanmorgen een GEWELDIGE echo gehad. Beide kindjes doen het heel erg goed, nekplooi zag er volgens de dame fantastisch uit. De ene werkte prima mee, maar de tweede was vreselijk veel aan het bewegen waardoor ze moeilijk het beeld op het juiste moment stil kon zetten. Voor ons heerlijk, want we konden wel 20 minuten kijken naar ons bewegende wonderen!

En nog fijner, de laatste keer (2.5 week geleden) bleek dat 1 kindje niet zo hard was meegegroeid en er was twijfel of dit wel goed zou gaan, nu bleek dat er inderdaad 1 kleiner is, maar wel doorgroeid en dat is een grote opluchting!

Ik ben zo blij! Dit is denk ik de eerste keer dat ik zo blij durf te zijn, ik kan het nu wel van de daken afschreeuwen!!!

Wat hoop ik dat voor jullie allemaal dit moment snel komt van een fijne echo en dat voor ons allemaal het grote genieten kan beginnen.

Ga nu maar proberen om me te concentreren op mijn werk :)

Liefs Zomer

Geplaatst

Hoi wish

De uitgerekende datum zou ik wel in t rijtje willen blijven zien want ik zie nl jullie tickets niet met m'n iPhone. En vind dat juist zo leuk om van iedereen te zien! Eerlijk gezegd leuker dan ieders verjaardagen. Ligt Miss aan m'n leeftijd maar m'n eigen verjaardag vind ik ak helemaal niet boeiend. 

Geplaatst

Zomer,

:confettistars:

2 flinke ukkies voor jou! Proficiat met je echo! Genieten maar!

:thumb-1239063792_66:thumb-1239063792_66

Ik kan me ook maar moeilijk concentreren vandaag, en mijn echo is dan nog maar morgen.. pfff..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden