Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Akara,

Super toch dat jullie op deze manier geslaagd zijn voor een mooie babykamer!

Kun je het onderstel ook niet op de achterbank leggen? Dan kun je de maxicosi voorin zetten.

Valesca,

Heb aan je gedacht.....

Zit nu lekker aan een zelfgemaakte kipsalade met pijnboompitten, geb. spekjes, kleine tomaatjes en asperges. Mmmmm!

Vriend eet niet thuis, die heeft vanuit zijn werk een etentje.

Ga zometeen de magere yoghurt pakken en hier aardbeien in doen. Ook erg lekker, al zeg ik het zelf. Haha!

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eerst de begravenis,het was een mooi afscheid,ik ben toch nog even bij opa gaan kijken,wat me heel goed heeft gedaan!

Het was best moeilijk af en toe,maar dat hoort erbij!

We kunnen terug kijken op een mooie dienst!

Vanmiddag de 20 weken echo gehad....na een heftige ochtend,hoopten we toch wel op een fijn moment.

Helaas werd dat toch wat anders....al snel zag ze een cyste in het hoofdje,dat is opzich niet erg dat hebben veel kinderen máár de rest moet dan we goed zijn,het kan namelijk ook een teken zijn van een chromosoom afwijking...vanaf dat moment was het niet leuk meer...ze stopte bij het hartje en heeft daar totaal een half uur bijna naar gekeken,met hele stille momenten...wat er dan allemaal door je heen gaat

Uiteindelijk twijfelde of ze een gaatje zag.....op zich ook geen ramp maar wel samen mét...

Op een gegeven moment dacht ze dat het goed was maar omdat ze zo lang al keek ga je ook scheel kijken,dus andere gynecoloog erbij

Gelukkig zei die dat het goed was!!

Andere dingen(o.a klein kindje kaak naar voren,kromme vingers) waren allemaal goed dus uiteindelijk was het gewoon allemaal goed zoals bij een "normale" 20 weken echo.

We krijgen weer een meisje,maar dat het gezond is(voor zover ze natuurlijk kunnen zien bij een echo) is het allerbelangrijkste!!!

1313718666_5_tJDF.jpeg

1313718658_5_j158.jpeg

1313718681_5__0Wa.jpeg

Geplaatst

Hi Valesca

Fijn dat jullie zo'n mooie dienst gehad hebben vanmorgen!

Maar wat een schrikken daarna zeg. ik kan me voorstellen dat je aardig in de stress hebt gezeten. Gelukkig uiteindelijk toch alles goed! Wat een opluchting zal dat dan toch geweest zijn.

Natuurlijk kunnen ze nooit alles uitsluiten, maar dat weten we allemaal. Je kunt er nu in elk geval van uitgaan dat alles in principe goed is.

Leuk zeg, nog een meid! Altijd leuk 2 zusjes.

Geplaatst

ja ik moet zeggen dat ik nog steeds niet helemaal ben bijgekomen,is het echt wel goed? ik moet het vertrouwen even krijgen,maar pfff dit wens je niemand toe.

ja zeker leuk 2 zusjes

Geplaatst

Valesca,

Jee, wat een heftige momenten moeten dit voor jullie geweest zijn bij de echo.

Hoe zit dit nu met die cyste? Wist niet dat meerdere kinderen dit kunnen hebben. Waar zit dit dan en gaat dit weg of blijft dit zitten?

Als je er geen antwoord op wil geven vind ik dit ook prima. Leef met jullie mee en uit belangstelling vraag ik dit aan je.

Een prachtig prinsesje erbij! Vertellen jullie dit aan Sanne? Of zal Sanne dit dan aan andere vertellen wat jullie denk ik niet willen. Of willen jullie het geen 'geheim' laten wat het geslacht is?

Wat moeten jullie je nu door emotionele dagen worstelen zeg. Heel veel sterkte!!!

Geplaatst

nou zeg dat wel

De cystes komen vaker voor en zijn niet erg als verder alles goed is,het kan een onderdeel zijn van een chromosoom afwijking ofzo,maar als de rest goed is dan is het onschuldig en is verdere controle niet nodig...wij hoeven ook niet meer terug te komen,ik moet nog wel vertrouwen krijgen dat het goed is,maar ze zal ons niet met een risico weg sturen.

Ze hebben het verder allemaal zo goed nagekeken.

Ja we hebben verteld dat ze een zusje krijgt!! iedereen mag het verder ook weten

Ja het zijn zeker heftige dagen,nu alles een plekje gaan geven

Geplaatst

1313844376_5_82Gw.jpeg

Nog even een fotootje tussendoor. Vandaag weer een foto gemaakt voor mn boekje (iedere maand een foto, maar was t vorige week vergeten

Geplaatst

Jeetje Valesca, wat een gedoe zeg bij je echo! Wel leuk dat jullie weer een meisje krijgen!! Nu lekker genieten van je zwangerschap!!

Doortje, mooie buik hoor!!

Hier gaat t weer iets beter. Noah is alleen nog niet echt lekker. Nog steeds veel dunne ontlasting, regelmatig huilen. Als het woensdag nog zo is toch maar even langs de huisarts denk ik. Volgende week is hij jarig. Nu druk bezig met de voorbereidingen. Maandag de 20 weken echo, Spannend!!

Groetjes Wendy

Geplaatst

Hi Valesca,

Nou, wat een heftig nieuws zeg. Kan me voorstellen dat je nog niet helemaal gerust bent, je hebt tenslotte behoorlijke tijd daar in onzekerheid gelegen vanmiddag. Gelukkig zag de andere gynaecoloog dat het goed was maar je had natuurlijk liever een ' normale' 20 weken echo gehad!

Gelukkig was het wel allemaal goed uiteindelijk, ik hoop dat je daar snel weer houvast aan hebt.

Meiden, volgens mij voel ik ook beweging....sinds een paar dagen wat plopjes hier en daar onderin mijn buik...volgens mij is het een echte druktemaker ;-)!

Geplaatst

Hoi hoi meiden,

Eindelijk kan ik nu ook met mijn azerty klavier weer vlotjes schrijven, en heb ik alles weer bijgelezen. Onze kat ligt hier helemaal gelukzalig naast mij, omdat we weer terug zijn en hij ons weer als gezelschap kan hebben. De hond heb ik net afgehaald, die was ook door het dolle heen.

Mooie kamertjes iedereen zeg! Wij gaan zoals Akara ook niet een volledig nieuwe kamer maken, al vind ik het wel mooi als het allemaal zo lekker samen past. Maar we hebben zelf al teveel spullen om die niet te gebruiken voor ons ukkie. Een commode is inderdaad enorm duur zeg! ik denk erover om gewoon een ladekast te gebruiken en die dan een beetje babyveilig te maken.

Valesca,

De begrafenis is al voorbij, maar hopelijk heb je het een beetje overleefd. Wat een echo zeg! Mijn hart sloeg een slag over toen ik je eerste zinnetje las dat het niet zo goed ging. Gelukkig is het uiteindelijk toch nog een goeie 20 weken echo geworden. Ik krijg al schrik voor de mijne, al is het nog 2 weken wachten. Fijn zeg, een tweede meid!

Violeta!

Een meisje! Proficiat! Had je erop gehoopt? Ik weet het niet meer hihi. Ja, mijn borsten beginnen ook als kanonskogels te worden, maar een cup F heb ik nog lang niet. Ik hoop dat je een goeie vindt, en ik heb zelfs gelezen dat je dan beter ook s nachts een bh kan dragen (een gemakkelijke dan), want ook dan hebben je borsten ondersteuning nodig.

Dorien,

Lijkt het niet te helpen, je fysio dan? Hopelijk komt het toch nog goed! Geniet maar van jullie 5 dagen vakantie!

Ik voel Mini intussen ook wel zeker, al is het niet regelmatig. Vorig weekend voelde ik hem een paar keer echt duwen, zodat mijn buik een harde kant kreeg. Misschien werd ie misselijk van de busrit in de bergen haha. Zou ie last hebben gehad van de vliegreis? Ik heb er enorm veel stress rond, omdat mijn linkeroor niet tegen de luchtdruk bij stijgen/dalen kan en ik nooit weet of ik enorm veel pijn ga lijden daar of niet (uiteindelijk één keer dus wel). Nu, de stress zal ie wel gevoeld hebben, maar zou een baby ook last van luchtdrukverschil hebben? Wellicht niet, want er is geen lucht. Toch?

Zometeen weer aan het werk, toch wel aanpassen moet ik toegeven.

Hier nog even een foto met m'n buikje vanop de Akropolisberg met Athene op de achtergrond.

[ATTACH=CONFIG]1440[/ATTACH]

groetjes!

Ellen

Geplaatst

Thx meiden,ik begin steeds meer vertrouwen te krijgen ook door er over te praten.

leuk dat jullie de kleintjes nu ook voelen!!!

Geplaatst

Valesca, jee, wat heb jij maandag een heftige dag gehad zeg! Fijn dat het een mooie begravenis was en gelukkig maar dat de echo uiteindelijk toch goed bleek! En natuurlijk gefeliciteerd met een tweede dochtertje! Wat een lieve echofoto's...

Doortje, mooi buikje hoor! En Ellen ook al zo'n lief buikje, leuke foto!

Violeta ook een meisje, leuk zeg! En last van gegroeide borsten, tell me about it... ik kom van een C75 en zit nu richting E85!! Niet leuk... werd er helemaal niet blij van toen ik gisteren in een pashokje stond... Ik hoop maar dat het ooit nog goed komt!

Ook al her en der wat kamertjes gezien, leuk! Wij hebben zaterdag een oriëntatierondje gedaan, maar nog niets aangeschaft. Eerst willen we de echo afwachten en bovendien moet er eerst nog verbouwd worden... wel lastig hoor, ik ben een enorme twijfelkont en mijn vriend vindt alles goed. Zo kom je natuurlijk niet echt tot keuzes! We weten wel welke kinderwagen we willen, en ongeveer wat voor soort box, maar veel verder zijn we nog niet... moet me ook nog verdiepen in de ingewikkelde wereld van de autostoeltjes, en dan met name de bevestigingsmogelijkheden, pff! Ben qua accessoires wel helemaal weg van de Nijntje-lijn met wit en zilver, dus daar zie ik mezelf wel het eea van aanschaffen (boxkleed bijvoorbeeld, zo lief!).

Gisteren met mijn moeder in de Prénatal rondgelopen en die keek haar ogen uit hoeveel er veranderd is in de loop der jaren (tja, ik ben haar jongste en ik ben 34, hihi).

Ik ben nu best nerveus; vanavond naar de verloskundige en weer naar het hartje luisteren. Ik voel nog steeds weinig en vind dat best eng. Aan de andere kant is mijn buik wel redelijk explosief aan het groeien, en als het daarbinnen niet goed gaat, zou dat toch ook niet gebeuren zou je zeggen... en dan morgenochtend de echo.... zie er best wel tegenop!!

Geplaatst

Hi Ellen,

Goed te horen dat je weer veilig terug bent in Belgie. Je weet maar nooit met zo'n stofwolk van as hoe één en ander loopt natuurlijk. Wat gaaf dat je je kleine man ook al gevoelt hebt zeg! Bij mij is het ook nog af en toe hoor en nog niet echt heel regelmatig. Dat komt nog wel.

Geen idee trouwens of baby's luchtdruk verschil voelen in de buik. Ik denk het eigenlijk niet. Zou je je verloskundige eens moeten vragen.

Leuke foto trouwens en al een mooi buikje hoor! Ik schat zo in dat iedereen nu wel mooi begint te groeien.

2 juli kan ik er trouwens bij zijn (al moet ik het nog even met mijn mannetje bespreken want hij weet nog van niks). Het concert gaat definitief niet door en wordt verplaatst naar oktober. Ik kan dan alleen kijken, maar dat geeft niet.

Mijn rugklachten lijken iets minder deze week. Ben vorige week naar de acupuncturist geweest en die heeft ook zo geprikt dat de klachten minder zouden moeten worden. dat in combinatie met fysiotherapie moet toch helpen denk ik

Geplaatst

Jeetje meiden, wat is er in de afgelopen dagen veeeeeel geschreven!!!! Ik was een paar dagen met een groep vrienden in de Ardennen en ook al lijkt het vermoeiend om met 24 volwassenen weg te gaan, het was heerlijk!

Valesca, wat een rare tijd heb je nu, het verdriet en de onzekerheid. Maar wel fijn dat je nu weet dat alles goed is (vertrouwen komt daar vast achteraan van jezelf) en dat je weet dat het een meisje is! Op naar de vakantie zou ik zeggen!

MamavanNoah, raar hoe ze dat hebben bedacht op je werk. Je zou zeggen dat je er juist beter van zou moeten worden in plaats van dat je er juist nerveus van gaat worden. Ik hoop dat het je gaat lukken om 3 dagen te werken en zodoende toe gaat komen aan jezelf!

Doortje en Wish, zwemmen staat ook bij mij op het programma. Een lieve collega is ook zwanger en heeft nu al zoveel klachten aan haar stuitje (week 10 begonnen de klachten) dat we lekker samen willen ontspannen. We moeten alleen even een badpak regelen en dan kunnen we gaan. Doortje, ik las dat je op Ameland een bubbelbad hebt, afgelopen weekend hadden we dat ook en ik heb dat als heerlijk ervaren. De bubbels hielpen echt om mijn gespannen buik te ontspannen.

Ik heb veel leuke kamers voorbij zien komen, grappig dat deze vrij strak zijn. Is ook mijn voorkeur.

Voor degene die nog wat grote aankopen willen gaan doen op korte termijn, ik kreeg een mail dat er 10% korting wordt gegeven tot as zaterdag bij babypark. Wie weet zit er net iets voor je tussen????

Akara, ook ik moet geloven aan een nieuwe auto.... Een tweelingwagen gaat echt niet in de achterbak van mijn Fiat Panda.... Een 1lingwagen had nog wel gekund met wat passen en meten, maar dit is echt een onmogelijke opgave. Dus... helaas meer geld uitgeven aan een andere auto...

Doortje en Ellen, wat een leuke foto's! Ik heb nog geen foto's genomen van mijn veranderende lijf, maar na jullie foto's gaat het er denk ik dit weekend ofzo maar eens van komen.

Laika, wat heerlijk dat je je baby voelt!

Wij gaan geen babykamer kant en klaar kopen. Ik wil zelf de dingen samenstellen. Weet ook niet waarom maar zo voelt het. Als ik jullie kamers zo zie, gaat dat vast heel mooi worden.

Wij gaan pas na de vakantie aan de slag met de kamer, als het af is, zal ik ook foto's hier neerzetten. (Zal nog wel even duren, want we komen eind juni pas terug en dan gaan we pas beginnen)

Een kinderwagen is voor ons minder een puzzel dan voor de meesten van jullie, want wij hebben met 2 baby's minder keuze. We gaan voor een easywalker duo. Nu alleen nog de kleur bepalen en dan bestellen!

Ik hoop dat ik geen mensen ben vergeten, als dat zo is.... sorry, maar het was zoveel bijlezen....

Lieve groet, Zomer

Geplaatst

Hee Doortje en Ellen,

mooie buiken hebben jullie, en leuke foto!

Valesca, wat een rotdag heb jij gisteren gehad zeg. De begrafenis en dan die spannende echo. Kan me heel goed voorstellen dat je nog even moet bijkomen daarvan en nog niet helemaal het vertrouwen hebt dat alles goed is. Maar dat is het wel, anders hadden ze dat echt niet gezegd. Dus ik hoop dat je wat meer kunt gaan ontspannen.

Ik had vrijdag jl. controle, toch af en toe heeeeel minimaal bloedverlies gehad, en 's avonds veel buikpijn met harde buiken. Hij kon niets vinden en ik hoef me geen zorgen te maken, maar wel rustiger aan doen als is die buikpijn en harde buiken blijf houden. Waaaaaaa moeilijk als ze zoiets zeggen! Wat is nu rustig aan doen?! Ik kan dat niet, het is of lekker aan de slag of helemaal niets en dan liggen en lezen. Dat laatste lijkt me ook niet gezond en dat eerste maakt dat ik harde buiken krijg (vrijwel direct bij fysieke inspanning, icm hartkloppingen e.d.). Maar goed, we proberen er doorheen te komen. Hij maakte nog een leuk echo, met navelstreng erbij enzo was mooi om te zien. Tot zover zag het er goed uit, maar donderdag is voor ons d-day en krijgen wij de 20-weken echo.

Liefs

Toverstafje

Geplaatst

Sorry hoor, moet even klagen.

Mijn collega's hebben blijkbaar ook een vreemd idee bij therapeutisch/boventallig werk. Ik kwam vanmorgen op het werk en hoorde dat ik tussen 11 en 15 alleen op de groep zou achterblijven. Er is dat toch maar 1 client meer aanwezig, werd er gezegd. Geen idee wie dit heeft goed gekeurd. Voor de verandering was de teamleidster weer eens niet te bereiken. Kon dus ook niet eens mijn kant aangeven bij haar. Dit had ik zo niet afgesproken. Heb nu eigenlijk dus weer teveel gedaan. Je voelt je toch verantwoordelijk voor die client. BAH! Morgen maar even het uwv bellen met de vraag wat zij hier van vinden. Denk namelijk niet dat dit mag.

Gelukkig vanaf vandaag wel 3 weken vakantie. Volgende week echo en verjaardag van Noah. Wordt een spannende week!

Sorry voor mijn geklaag dames!

Geplaatst

nou kan me voorstellen dat je ervan baalt hoor,ik hoop dat het UWV wat voor je kan betekenen

Spannend hopelijk alles goed en een leuke verjaardag!!!

Geplaatst

Valesca,

Net wat je zegt. Ze sturen je echt niet naar huis zonder een vervolgafspraak als het niet goed zou zijn.

Hoop dat je vertrouwen krijgt dat het goed gaat met jullie kleinste meid!

Doortje,

Mooie buik!!!

Leuk om een gezicht boven de buik te zien.

Wil zelf niet op het forum met mijn gezicht. (misschien komt dit nog wel, maar nu nog niet)

Laika,

Leuk dat je de kleine voelt bewegen!

Geniet ervan!

Mamavannoah,

Wat sneu dat Noah nog niet beter is.

Succes voor als je morgen naar de huisarts gaat.

Jij bent aan het aftellen naar de 20 wkn echo. Spannend he.

Ellen,

Wat een mooie foto! Samen met jullie wonder op een berg staan met zo'n prachtig uitzicht! Wow!

Fijn dat je mini voelt!

Denk dat mini niks van de vliegreis heeft gemerkt. Je mag vliegen tot bijna het einde van je zwangerschap. Ze willen niet riskeren dat je in het vliegtuig zal gaan bevallen en daarom hebben ze een maximale grens gesteld. Maar voor het kindje zou het niks uit moeten maken.

Balen dat je last hebt van je oor. Ik heb dit ook en daarom ga ik niet meer vliegen.

Wil eerst aan mijn rechteroor geopereerd worden voordat ik ooit nog een vliegtuig in stap.

Afgelopen jaar na de vakantie besloten dat ik echt niet meer ga vliegen, wat een verschrikkelijke pijn kun je dan hebben zeg!

Aan mijn linker oor ben ik toen ik 12 was geopereerd. Nieuw gehoorbotje (was verkalkt) en een nieuw trommelvlies. Aan dit oor heb ik geen pijn.

Rechts zit er nog altijd een gaatje in mijn trommelvlies door jarenlang buisjes.

Zelfs met skieën heb ik last van mijn oor als ik van de hoogste berg naar beneden ga. Maar dit is nog te hebben.

Als ik met de gondel naar beneden ga (wat ik dus ook nooit meer doe) heb ik er meer last van. Dan kan mijn oor het snellere drukverschil niet aan.

Even naar de andere pagina......

Geplaatst

Nou, mamavannoah, dat is inderdaad raar. Wat irritant ook dat je je teamleidster niet kon bereiken. Goed dat je er even achteraan gaat bellen!

Toverstafje, ja dat rustig aan doen, wat is dat inderdaad? Ik herken goed wat je zegt, op mijn werk kan ik het echt niet rustiger aan doen dus dat zou voor mij ook volledig thuiszitten betekenen. Lastig he? Toch zijn harde buiken natuurlijk wel een teken dat je soms te hard gaat...k probeer maar vooral geen afspraken meer te maken doordeweeks, dan kan ik 's avonds na het werk in ieder geval direct op de bank ploffen. dat scheelt wel. En het scheelt ook dat mijn vriend het hele huishouden op zich heeft genomen, inclusief koken en afwassen. Ik hoef echt niets meer te doen, heerlijk hoor.

Ik heb jullie trouwens net weer een mail gestuurd over de lunch, het is gelukt om te reserveren op de eerste locatie en het ziet er leuk uit, al zeg ik het zelf!

Valesca, hoe is het met jou? Alweer een beetje bekomen van de schrik?

Fijne avond!

Liefs, Laika

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden