Ga naar inhoud

@ KrisKras

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

HIer is t toch echt wel definitief een menstruatie die zich aanmeldt, en dus het einde van wat een heel mooi verhaal had moeten worden. In plaats van een positieve test , precies dat wat het naarst is, waar we het bangst voor waren. Wéér verdriet, uithuilen en weer opkrabbelen. Ik moet er nog even allemaal niet aan denken.

Hopelijk vergaat het jullie allemaal veel beter, ik ben er even kapot van.

Goofy, wat lees ik nou, 2e poging gestaakt, vandaag geen feestelijk nieuws dus.... Oh man, dat is balen zeg. Een gestaakte behandeling is zo demotiverend. Hopelijk hou je goede moed.

KrisKras, hopelijk gaat het gewoon goed, en test je snel positief, dat zou me goed doen!

Liefs voor alle dames!

• Reacties 156
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ooh Goofy, meid wat lees ik nu! Uitgesteld?? Wat een domper meis... Ik hoop dat jullei toch gauw weer van start kunnen!!

LaEllie, wat jammer... ik ken dat verdriet zo goed...en ik ben er nu ook zo bang voor...voor dat verdriet... neem de tijd en jank, schreeuw, schop en sla wanneer je dat moet doen want het is zo verdrietig.. Sterkte!

Hier nog steeds geen voortekeken van menstruatie..maar ik blijf bang.. morgen moet ik nog overleven en dan ga ik testen...

Geplaatst

Spannend meid, ik zal voor je duimen!

Ja, hier een flinke domper te verwerken.....

Waarschijnlijk ergens augustus weer.....

70 tot 75 wachtdagen ivm koorts en vakantietijd.....

Meid, houdt je sterk en heel veel succes nog deze dagen!

Op naar dinsdag!!!!

Geplaatst

Oooh zo lang wachten??!! probeer een beetje van de zomer te genieten... wat sjit zeg!

Ik = nog steeds zoo bang.. kan verder weinig nieuws brengen...

Geplaatst

Ooh wat lief dat jullie zo meeleven! Ik ga vandaag aan het einde van de dag een test kopen als ik dan nog niet ongesteld ben krijg ik pas een beetje hoop... en dan vanavond met mijn mannetje samen testen! Dus.. we gaan het weten!! xxx KrisKras

Geplaatst

Ik duim nog steeds voor je!!!!

Zit op mijn werk, dus kan helaas geen kaarsje aansteken... Er denken zoveel mensen aan je :-D

Liefs Elke

Geplaatst

haha ja er denken zo veel mensen aan me dat ik me haast schuldig zal gaan voelen als het niet raak is dit keer ;) Maar.. het is nu bijna 2 uur...en nog steeds geen bloed.. ook geen voorbode al gebeurt er veel van binnen.. al een week borrelen en steken. Soms denk ik nu is het doorgebroken... en dan ga ik naar het toilet en niets.. pff slopend hoor, hoe hebben jullie dit overleefd!! Haha Ik ga straks maar eens een testje kopen...

Geplaatst

KrisKras,

Ook ik heb die laatste wachtdag als ontzettend vervelend ervaren. (is nog zacht uitgedrukt hoor)

Meid, ik heb toch wel goede hoop. Nog steeds geen tekenen van een menstruatie te bekennen.

Ik leef met je mee en duim ontzettend hard voor je/jullie!!!

Geplaatst

Gisteren was mijn testdag, maar ik had expres geen testjes in huis gehaald. Ik had afgesproken met mijn vriend om vandaag een test te kopen als ik nog niet ongesteld zou zijn en dan vanavond samen testen..

Dag 18 na de punctie.. Ik was op de koffie bij mijn vriendin, nog even naar toilet. Bij het afvegen zag ik bloed.. Ik ben naar de huiskamer gegaan en heb gezegd dat ik naar huis zou gaan. Mijn vriendin vroeg zich af waarom ik nu al ging, ik was er net! Maar ik zei dat ik moest gaan, en ben gegaan.. Thuis heb ik mijn vriend gesmst.. geen test, maar bloed ontdekt.. En nu kan ik alleen maar janken..

Ik voel me zo rot.. ik kan het niet meer aan.. ik moet een pauze nemen, deze zomer wil ik genieten.. mezelf zijn.. ik kan er niet meer tegen.. Ik zit er even helemaal doorheen...waarom mag ik geen mama worden.. ik voel me zo verdrietig.. zo leeg...

Geplaatst

Oh lieverd, weet even niet wat ik moet zeggen, ik vind het zoooo erg voor jullie.....

Heel veel sterkte om deze dreun ook weer te verwerken, pffff... wanneer houdt het op?

Dikke knuffel

Geplaatst

pfff hier zijn geen woorden voor.

wil je heeeel veel sterkte wensen.

ben er gewoon helemaal stil van.

dikke knuffel voor jou meid.

liefs xxxx

Geplaatst

Oh KrisKras neee, wat is dat gemeen zeg :( Ik geef je een hele dikke knuffel. En ik snap echt als je een pauze wilt neemen.

Ik had het je echt onzettend gewenst. Doet echt pijn zoiets te lezen meid :(

Heel veel sterkte wens ik je

Nog een knuffel voor je

Liefs

Sylvia

Geplaatst

He? Neeeeeeeee! Kris dat geloof ik niet. Wat kut zeg!

Je zal er wel geen zin in hebben maar ga je toch alsnog je test doen? Zodat je het écht zeker weet?

Ik vind het echt heel erg voor je. Tjonge jonge, wanneer is het nou 's jullie beurt!

Ik herken je gevoel, het is echt verschrikkelijk.

Ik hoop echt zoooo dat er voor jullie een dag komt...

Wou dat ik wat voor je kon doen...

Thinking about you, xx

Geplaatst

wat verschrikkelijk dat je toch ongesteld bent geworden

het is elke keer zo hard om erachter te komen dat het niet gelukt is

sterkte en een dikke knuffel

Geplaatst

Lieve, lieve Kris,

Das een kut nieuws!!! Ik kan het niet anders verwoorden.

Ik had z'n goede hoop voor je :-(

Snap dat je ff rust wil nemen. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte hiermee.

Héél véél liefs Elke

Geplaatst

Lieve, lieve, lieve Kris,

Wat een verschrikkelijk K*T nieuws zeg.

Meid, wat had ik een goede hoop voor jullie.......

Heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw de kracht vindt om verder te gaan!

Mijn gedachten zijn bij jou/jullie!

Heel veel sterkte meissie!

Knuf van hier!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden