Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Janine: wat onzettend kloten voor jullie. Heel veel sterkte gewenst.

@Eef: wat een goede opbrengst zeg! Nu hopen op een paar hele mooie bevruchtingen.

@ Dee78: Verwarrend he al die krampjes en andere tekens. Je gaat ook op alles letten. Ik durf soms niet eens hard te hoesten. Zostraks moest ik niezen en dan knapt er iets in mijn zij ter hoogte van mijn eierstok. Nu heb ik dat vaker hoor maar nu denk je meteen van ojee....

Geen idee of er meer mensen stiekem mee zitten te lezen. Zou kunnen. Ik heb voor familie en goede vrienden een weblog gemaakt zodat ze daar precies kunnen lezen hoe ver we staan. Dan hoeven we niet elke keer hetzelfde uit te leggen.

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Janine, wat ontzettend K**nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd om dit te verwerken....

Houdt iedereen het spannende wachten nog een beetje vol? Van het weekend mogen de eerstvolgenden alweer gaan testen. Ik duim weer voor veel groen hoor!

Geplaatst

Oh Janine, wat een enorme teleurstelling zeg! Wat een klap weer om te verwerken. Even heb je gedacht dat de droom ging uitkomen en weg is de droom weer.

Veel sterkte!

liefs,

sissy

Geplaatst

Jemig meiden, wat is er weer veel geschreven vandaag!

@Tweety: Ik snap je helemaal! Ik denk ook af en toe: hey, voel ik nog wel wat?? hihihi... beter niet de gehele dag hondsberoerd rondlopen, het is vast allemaal goed!

@ Hoopvol: gister moeders voor moeders gebeld en vandaag werd ik terug gebeld door de consulente voor een afspraak. Volgende week donderdag komt ze langs... Met al die pregnyl die ik inmiddels heb gebruikt mag ik wel wat terug doen!

@ Eef: Ja, klopt, ik wist niet dat jij ook in Voorburg loopt! Misschien heb ik er over heen gelezen, maar hoe ver ben jij nu? en bevalt het in VB?

@ Suzz: Zorg voor veel afleiding: het hele forum uitspitten, boeken lezen & filmpjes kijken.... whatever needed!! Sterkte...

@ Dee: Jazeker, heb foto's gemaakt! Anders denk ik een dag later weer dat ik het gedroomd heb... :-)) Enneh... je bent niet paranoia hoor! Heel goed om even een undercover-waarschuwing te posten!!

@ Janine: k heb er bijna geen woorden voor.... meid wat ontzettend treurig... Wat moet dit een nachtmerrie voor je zijn! sterkte...

Aan de andere kant, in deze schemerzone waar geluk en verdriet bijna hand in hand gaan, even iets positiefs: Wij hadden 5 bevruchtingen waarvan 2 terugplaatsingen. Vandaag een brief op de mat... De overgebleven 3 allemaal goed genoeg voor invriezen! Da's dan wel weer lollig!!

Sterkte aan alle wachtenden...

Geplaatst

Janine, wat verschrikkelijk voor jullie. zo zit je op die roze wolk en zo donder je hard naar beneden. sterkte.

Ik heb mijn naam ook veranderd door dat ik bespied ben geweest.

morgen mn fm ben beniuewd of ik volgende week wederom op het maartbankje kan aanschuiven

X

Geplaatst
@ ACHH nee Janine wat verschrikkelijk om dit te lezen zeg heel veel sterkte meis.

@ Voor alle wachtende toitoitoi.

@ Voor de zwangere geniet geniet geniet...........

Hier gaat het nog steeds goed niets aan de hand. Wat mij heel onzeker maakt is dat ik weinig tot niets voel, enkel af en toe een steekje in mijn onderbuik meer niet.

Hoort dit of moet ik gaan denken dat het mislukt is!!!! Zijn er nog meer die niets voelen??

Liefs Corina.

ik voel ook totaal niks, verwacht er ook weinig van, maar je weet maar nooit, ergens moeten we hoop houden x

Geplaatst

@noekie, succes als je gaat testen!

@janine bah wat heftig joh. sterkte.

Wat is er weer veel geschreven en wat is het spannend. Vlg mij zit ik nu op wd 6, als dag tp = 0. Ik ben ook bang dat ik te ongeduldig ben en eerder ga testen, wat een irritante eigenschap ;) succes allemaal!

@jose hoe gaat het bij jou met wachten?

Geplaatst

HIer zit de spanning er behoorlijk in, vind het doodeng en durf niet zo goed te testen. Weet ook niet wat ik ervan moet vinden.

Dus we wachten 'vrolijk' verder, vandaag wd 9....

Geplaatst

als het lukt wachten.....

ik heb altijd wel vroeger getest maar wel echt met in mijn achterhoofd dat ik bij een negatieve test niet meteen erg verdrietig moest worden omdat ik zo vroeg was....maar ja, dat valt dan niet mee, moet ik bekennen.

Ik heb 3x vroeg getest, in 2 gevallen direct een positieve test, met de cryo tp was de eerste vroege test negatief en de tweede test, 2 dagen later was positief.

als je kunt wachten doen hoor!

veel succes meiden

Geplaatst

Hallo lieve meiden

Hier is het helaas waarschijnlijk ook weer over. Wordt verdacht van een EUG die heb ik al eerder gehad en vind het heel eng

dat ze nu een afwachtend beleid doen, want ik heb de vorige keer zo'n pijn gehad.

groetjes roos

Geplaatst

hoi roos dat is mooi *** dan.

laten ze je gewoon wachten?

heb je bloedgeprikt en een echo gehad??

sterkte ermee

jose spannend weer zeg..

duimen draaien hoor...

liefs

Geplaatst

Vandaag negatief getest met een etos test, ga strax even een KV test halen, weet niet of de etos testen erg gevoelig zijn of niet.

En maandag wordt mijn hcg ook getest in mijn bloed.

Achja, we zien het wel, het zou natuurlijk super zijn als het gelijk de eerste keer lukt en anders moeten we helaas nog een keer :S

Geplaatst

Aah nee, Roos, Wat klote zeg. En nu? gaan ze je laten 'wachten' tot je pijn krijgt?? nee toch zeker?

Sterkte ermee, je gaat wel rot het weekend in zo zeg....

Jose; spannend he? hoe voel je je? niet dat je persé wat hoeft te voelen natuurlijk, maar toch....

k hoop het écht heel erg!!

Anouk; spannend nog hoor!!zegt me niks, die etos testen.... suc6 ermee!!

liefs

Geplaatst

Ik kom niet terug op het maart bankje, de iui is afgebroken, ik zou hem maandag of hooguit dinsdag hebben en dinsdagavond komt mn man pas thuis, ik begin vanavond met de pil en heb dan half april de laatste iui, de geplande start afspraken voor de ivf blijven staan.

ik ga de volgende keer 100 spuiten inplaats 75, had weer maar 1 follikel. het is toch op die ene dag misgelopen......

Rosela, wat erg voor je, en helemaal dat ze het afwachten, sterkte

XXX

Geplaatst

Hee medusa,

Wat balen meid! Toch die ene dag.... Lastig hoor dat je man vaak weg is... Ben je erg teleurgesteld?

Toch een fijn weekend!

Geplaatst

Medusa, wat rot dat die IUI nu niet door kan gaan.....

Roos, wat ***! Het is toch niet eerlijk! Gaan ze nu afwachten dan, nee toch zeker???

Noekie, wat vervelend een negatieve test. Heb geen ervaringen met de testen van Etos. Geen idee of ze een beetje gevoelig zijn. hopelijk wordt hij snel wel positief!

Zjoediezz, zo he! En dan ook nog 3 cryo's! Leuk voor een broertje/zusje!

Hier net het ziekenhuis gebeld. Van de 10 eitjes zijn er 9 bevrucht. En heel misschien ging die 10e ook nog wel meedoen zei ze. Ik kan het nog niet echt geloven. Deze score hebben we nog niet eerder gehad hoor! Morgen voor de terugplaatsing. Er zullen er dan 2 worden teruggeplaatst. En dan denk ik de 26e of 27e testen....

Geplaatst

Ja, ben erg terleurgesteld, ook al hield ik er uiteraard rekening mee, maar baal verschrikkelijk, maar gelukkig gaat mijn man nog maar 1 keer voor 2 weken weg en dan wordt het 3 weken weg en 3 weken thuis,dus hebben we wat meer ruimte om goed uit te komen, en dat is wel prettig als we dan beginnen met ivf.

Ja dank je, jij ook prettig weekend

X

Geplaatst

Balen Medusa, knuffel voor jou... ga ik extra hard voor je duimen als je op wb april zit.

Noekie, tjee een negatieve test, heel veel sterkte.

Rosella, hoe kan dat nu? HOe kunnen ze dat nu zeggen? Heb je een echo gehad? En als het echt een EUG is, vind ik het ook onmenselijk om je zo te laten wachten. Het hoort daar niet en dat moet dan toch zo snel mogelijk opgelost worden? Ook heel veel sterkte voor jou, tjongejonge....waarom mag het nou niet eens keer goed gaan.

Eef, wat een topnieuws wederom! Misschien ook nog wel een paar hele mooie cryo's;) Heb je morgen de tp?

Meiden, bedankt voor het duimen draaien.

Ik kan niet wachten tot woensdag, ben wel van plan eerder te testen, maar wanneer weet ik nog niet.

Maandag is het 14 dgn na punctie, heb de tp al 2 dgn na de punctie gehad. Maar ja, aan de andere kant, het valt middenin de week. Zit ik straks weer met een jankhoofd op m'n werk, bah...

Geplaatst

Wat enorm klote Medusa, sjonge zeg, net die ene dag.... kan begrijpen dat je terleurgesteld bent... en half april klinkt nog zo ver weg!!!

Sterkte meis.

Wow Eef, dat is wel heel positief... hopelijk blijven de eerste gewoon lekker zitten!!Zou mooi zijn.

Suc6 voor morgen alvast.

Geplaatst

Hi José,

Op welke dag heb je bij eerdere pogingen getest?

Rosella: meid, als ze dat vermoeden, waarom checken ze dan niet beter, wat een gek verhaal? Is het nog te vroeg om iets op een echo te zien?

Eef: mooi nieuws! Dat is zeker een super score!

Noekie: balen dat je een negatieve test had.... Sterkte.

Hier zit ik op dag zeven.... Ppffff, toch moeilijk om er niet mee bezig t zijn....

Nog een dagje en dan is het weekend!

Geplaatst

Hoi Ivfsh,

De vorige keer heb ik op wd 10 voor het eerst getest en positief. Dat was 14 dgn na punctie, want ik had een cryo ( morula) teruggekregen.

De tp's ervoor bleven ze altijd maagdelijk wit.

Ik twijfel of ik zondag een gokje kan wagen....

Geplaatst

Roos: wat een ellende..... ik heb dezelfde vragen als de andere meiden, heb je een echo gehad en wat was daar te zien? Heb je pijnklachten? Wanneer gaan ze (weer) een echo maken?

Anouk: wat rot, toch weer negatief getest. Gebruik je nog bollen? Want je bent ook nog niet ongi. Zo lang er geen bloed is, is er hoop......

Judith: heerlijk idee hè, dat je cryo's 'achter de hand' hebt? Hopelijk voorlopig niet nodig!

Eef: goede berichten joh! Was het voor jou ook de eerste keer met Menopur, of had je dat al eerder gebruikt?

Medusa: balen zeg..... toch net niet dus. Maar evt. zelf dinsdagavond een gokje wagen, is dat nog een optie? Of moet je wel aan de pil om dan de volgende keer goed uit te komen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden