Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

zjoedies ja joh dan mag ik straks ook gaan shoppen hahah..

en zeker snap ik je wel hoor met die testen gewoon lekker doen geef niks toch

maar is gewoon grappig normaal ben ik ook zo.. me vriend werd altijd gek van die testen hahahha...

ow ja ik heb trouwens ook al een buikband in huis haha..

kan niet wachten tot ik hem aan kan maar dat zal nog wel ff duren denk.

was zo een leuke tekst.. ONS WONDERTJE staat er op..

liefs

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

haha die Juut, dat is een goeie...wij MOETEN gewoon zoveel testen, omdat we geen bloedtest krijgen!!Nou dat is zeker hor!!!

De rekening van de testen sturen we gewoon naar t ziekenhuis, hadden ze ons maar n bloedtest moeten geven!!!

we zullen ze leren......

BH shoppen.....zoooo stom!!!! k had altijd gewoon dezelfde....je weet wel, met en-orm-e push up, zodat het nog wat leek zeg maar, maar ja, als het zo door gaat, heb ik geen push up meer nodig!!

K heb nog wel n lading ouwetjes in de kast liggen!!

Leuk Angel; zo'n buikband!! k heb nog helemaal nix.. vorige keer dat ik zwanger was, had ik wel van m'n moeder 2 hele lieve romptertjes gehad, en zelfs van n gezin waar ik gewerkt had n cadeau bon van n baby zaak.... zal binnenkort is kijken of dat er geen houdbaarheids datum opsta...zou toch leuk zijn, om alsnog ff wat te shoppen..

Geplaatst

Mijn buik is ook al zo opgezet (de hele behandeling lang al) dat ik al wel een positiebroek (wel een skinny natuurlijk) heb gekocht, anders zit het echt te vervelend op mijn buik en als ik ergens een hekel aan heb is het knellende kleding!

Een vriendin van mij heeft met haar zus een winkel voor o.a. positiekleding en daar had ik ooit al eens wat leggings gekocht: gewone leggings zouden verboden moeten worden... die positiedingen zitten echt goddelijk, ook als je niet zwanger bent!

Lfs, Juut

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

21 november - Jose

21 november- Ilon@

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

18 maart - Angel 7wkn, 2dgn

21 maart - Zjoedpies 6 wkn, 3dgn

21 maart - Poohbeer

22 maart - Sas27

29 maart- Tweety
7weken2dgn.

04 april - Debbie 79

Tweede echo:

16 maart nathalie

FF weer n nieuwe; Ilona was eraf gevallen....

Geplaatst

Hallo Dames,

@ Jose en Ilona twee nieuwe namen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! En welkom hier!! Voor wie ik vergeten ben allemaal van harte!!!

@ Alle reactie's voor mij, bedankt voor jullie snelle reactie is wel even gerustellend om te lezen dat er meerdere zijn die dit herkennen geeft me weer even wat rust en dan denken dat we wachten inmiddels wel gewent zijn, nou niet dus hihi maar het komt vast goed allemaal nogmaals bedankt voor jullie reactie's

Liefs Debbie

2011.pngMaak een ticker

Geplaatst

Die buik heb ik ook Judith!!Heel stom, ik had dus altijd n maagedelijk platte buik...totdat de hormonen ering gingen.... k heb idd. al vanaf de behandeling n vetrol... en alles zit gewoon rot strak, panty's,leggings,rokken,broeken..... k dacht al dat ik gek geworden was!!

k hou gewoon nog steeds veel vocht vast!!

( vertel natuurlijk niet dat het ook van t snoepen kan zijn ;-) )

k heb nu dus ook een rokje aan die 2 maten te groot is, en bijna van m'n kont afzakt...hihi....maar deze zit tenminste niet zo irritant!!

Geplaatst

hihihi... nou, ik draag uniformkleding op mijn werk. mooi wit en dus totaal NIET afkledend! (hoog kraagje enzo) en nu helemaal met die buik & die boobs ben ik echt al enormous! dat wordt nog wat als ik echt een dikke buik ga krijgen.. niet echt charmant!

Geplaatst

Meiden ik zie dat er op 1 november nog een plekje is voor mij.

Ik kom me hier dus ook melden! :-)

Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!

Ik zal snel even alles doorlezen zodat ik een beetje weet hoe en wat en wie en wat. Dan kan ik op jullie reageren.

Ik zal mezelf even in het kort voorstellen. Ik ben getrouwd met Lena, en Lena is nu zwanger van ons eerste kindje. Vandaag hebben we de eerste echo gehad en daar hebben we een mooi kloppend hartje op mogen bewonderen!

Tot snel!

Geplaatst

Oh dat meen je Pippe, wat gezellig! Je bent hier welkom ;)

Ik dacht dat je uitgerekend was in oktober, of is dat vandaag bijgesteld na jullie geweldige echo?

Geniet, geniet, geniet!!

Geplaatst

hoi pippe nogmaals gefeliciteerd.

had je ook gezien bij het 12 weken bankje...

ow wat geweldig zeg een hartje gefeliciteerd..

is lena alweer helemaal beter??

liefs

Geplaatst

Ja, ik meen het. ;-)

Ik kwam zelf uit op 31 okt, maar na meting kwam de gyn op 1 nov. Dus daarom sluit ik me hier aan.

Angel, met Lena gaat alles goed! Heeft nergens geen last meer van. Het enige kwaaltje tot nu toe is gevoelige borsten en heeeel veel naar de wc.

Hoe is het met jullie allemaal?

Geplaatst

Haha....

Hier alles goed hoor ;)

Tnx meiden, vandaag gewerkt en hoef niet eens alles bij te lezen haha, het is lekker rustig gebleven, scheelt weer.

Geplaatst

Welkom Pippe! Leuk dat je hier mee komt kletsen! Volgens mij zijn jullie dan wel als eersten uitgerekend in november?? of ik moet mij verkeerd herinneren dat we niemand op de 1e hadden? -> heb echt al last van vergeetachtigheid, ik kan me veel dingen gewoon al snel niet meer zo helder herinneren... echt niets voor mij!

Is je vrouw ook op het forum trouwens?

Lfs, Judith

Geplaatst

Hi Judith,

Ik dacht in het laatste rijtje te zien dat 1 nov. nog vrij was, maar ik kan er ook overheen hebben gekeken. Ik heb net even terug gekeken en het lijstje was Angel gisteren geplaatst heeft begint bij 2 nov.

Lena is niet actief op het forum, ze leest wel af en toe mee als ik op het forum ben.

Geplaatst

Angel is de volgende voor een echo. Nog 3 dagen, is het nog vol te houden Angel?

Zjoediezz, hoe is het met jou? Begint de spanning te stijgen? Heb je last van kwaaltjes? Of alleen vergeetachtigheid? ;-)

Geplaatst

Nou, voorlopig leef ik, na 7 zwangerschapstesten, naar a.s. maandag toe! Dan 1e echo, bij ons ziekenhuis gelukkig al bij 6 weken... Dat geeft toch wat meer zekerheid als alles goed is dan tenminste!

Maar voorlopig red ik het voornamelijk door de digitale testen waardoor ik zie dat mijn hcg stijgt, ik heb die bevestiging gewoon nodig en mijn man eigenlijk ook wel hihihi... (hij is goed in evenwicht met zijn vrouwelijke kant!! ;-))

Na al die jaren zonder ook maar 1 positieve test is het gewoon moeilijk te bevatten...

Verder nog wel wat kwaaltjes: snel moe/vroeg naar bed, ballonnen-boobs en een heeeeeeeeeele scherpe reukzin! Ik ruik echt overal rare geurtjes... en ik heb ook ineens een rare kruin bovenop mijn hoofd. (ja, echt waar!)

Hoe is dat bij jullie? Ook al geland? of nog volop in spanning? en last van allerlei kwaaltjes?

Geplaatst

Hier ook hele scherpe reukzin! We hebben een duitse dog en ik kan hem snachts tot boven ruiken. Gatsie! Wat stinkt die hond! hihi

Angel morgen kun je zeggen dat je overmorgen de echo hebt!! Whaaaa!!

En nog 6 nachtjes slapen en dan mogen Zjoediez Poohbeer en ik!

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

21 november - Jose

21 november- Ilon@

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

18 maart - Angel 7wkn, 2dgn

21 maart - Zjoedpies 6 wkn, 3dgn

21 maart - Poohbeer

21 maart - Danaa 7wkn

22 maart - Sas27

29 maart- Tweety
7weken2dgn.

04 april - Debbie 79

Tweede echo:

16 maart nathalie

Geplaatst

hoi pippe

wat fijn dat lena zich weer beter voelt..

en jij bent trouwens de enigste hoor op 1-11

ja nog 3 dagen komt nu eindelijk dichtbij ow vind het zo spannend...

gelukkig mogen we al om 10.10

wanneer hebben jullie je 2de echo?

morgen 7 weekjes yes al verder als de andere 2x

liefs

Geplaatst

Vergeetachtigheid!!hier nog 1!!!

Zit ik vanavond op naailes, en m'n vriendin (bij wie ik op les zit) verteld wat ze morgen gaat doen (dagie uit met d'r zussen), belt d'r zus op om af te spreken....vraag ik nog geen 2 tellen later ' o ga je morgen naar je zus toe?'.... hoe helder...

Wil ik net naar huis rijden met de auto, gaat tie auto ineens zwaar, er zat toch geen stoeprand achter me?? zeg m'n vriendin heel droog ' ehm..anders haal je m van de handrem af misschien' .... gek wijf.... ( ja ik dan ;-) )

vandaag niet echt misselijk geweest, maar wel heel erg moe, dus ik ga nu m'n bedje opzoeken...

manlief is nog niet thuis, maar daar ga ik niet op wachten...

Meiden, weltrusten!!

liefs

Geplaatst

Truste tweety, beter om nu je ogen dicht te gaan doen na zo'n dag! Als mijn maagzuur wat gezakt is ga ik ook mijn bedje opzoeken!

Truste allemaal...

Geplaatst

Hallo ladies,

Hier weer even snel een berichtje. Heb al een tijdje niks meer geschreven. Probeer een beetje rust te zoeken want ik word helemaal gek van mezelf. Maar ik heb al een week geen test meer gedaan, met pijn en moeite. We hebben de vorige week wel al hartactiviteit gezien en vanavond hebben we gelukkig al de 2e echo. Maar ik ben me toch een partij bang dat het nu niet goed zal zijn.

Ben de meeste dagen wel misselijk, mn borsten staan op knappen maar verder voel ik me niet echt zwanger. Heb ook echt nog niks durven kopen. Heel raar. Terwijl ik zo blij zou moeten zijn, overheerst hier nog steeds de angst.

Maar nu ik hier weer een beetje gelezen heb, zie ik dat jullie ook moeite hebben om te geloven dat het (eindelijk) zo mag zijn! Die herkenning is toch wel heel fijn.

Eigenlijk mag ik niet klagen want de meeste van jullie hebben nog geen echo gehad. As maandag hebben we de inwendige echo bij t Geertgen en dan gaan we (hoop ik) toch wat meer zien dat op de echo bij de verloskundige.

Fijne dag allemaal en ook welkom en natuurlijk GEFELICITEERD voor alle nieuwe dames op het lijstje!!! Het wordt een steeds mooier lijstje, fijn!!

Grtz Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie; die onzekerheid is zo herkenbaar. de angst dat het (weer) fout gaat overheerst toch wel een beetje... als ik me een keer wat minder misselijk voel ofzo, slaat gelijk de paniek toe....

Het wachten tot de echo duurt écht vreselijk lang!!

Super dat je vanavond al voor de 2de echo mag zeg!!lijkt mee heerlijk, gewoon ff weer iets meer zekerheid!!

wij moeten nog 2 weken wachten....pffffft.... kzat nog te denken om te bellen of ik volgende week al mag, maar m'n eigen dokter is er alleen aant begin van de week, en dan kan het dus nog te vroeg zijn om hartactiviteit te zien... (en daar zou ik dus helemaal niet tegen kunnen, als je nog nix ziet, en dan nog n week moet wachten).

misselijk en zere borsten is wel écht een kwaaltje hoor!!k hoop dat de echo van vanavond je weer ff gerust kan stellen!!!

Geplaatst

hey allemaal,

Hoe gaat het? zenuwslopend allemaal he het wachten op de echo

mijn echo is vervroegt ik mag morgen i.p.v over 6 dagen, ik voel me niet zo prettig omdat ik vorige week bruinbloed had

dit weekend gaan we een weekendje weg en zou graag gaan met een beter gevoel dan nu.

mis dat we morgen nog niet veel zien, maar als we maar een klein beetje goed nieuws krijgen ben ik al blij:)

liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden