Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Angel wat super dat je een mooie echo hebt gehad!

@ Ilona fijn van je HCG waarde ! Dat is toch maar weer een mooi bewijs dat er iets geweldigs in je buik groeit

zit op het werk en denk dat ik maar wat uurtjes opneem want het is super lekker weer! (althans ik zie het zonnetje schijnen maar weet niet of t koud is?) Voor iedereen een fijne zaterdag nog! X

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tweety, ja klopt... Nog niet echt goedkoop he? Er was er een voor 20 euro en die heb ik gelijk besteld. Hij is helemaal gaaf, alleen de papieren omslag was verkleurd en iets beschadigd... Maar die gooi ik toch meestal als eerste weg! Verder is het boek helemaal gaaf...

Geniet allemaal lekker van het mooie weer! Zo ff naar een kinderverjaardag.

Geplaatst

Jaja meiden, de eerste echo's zijn in aantocht :) Judith, Poohbeer en Danaa, heel veel plezier morgen!!

Judith, eindelijk is het zover, morgen, joehoe!!!

Vandaag heerlijk in de tuin gezeten, wat een weertje, het voorjaarszonnetje op mijn snoet. Gelukkig blijft het de komende dagen zo mooi. Goh, wat wordt een mens daar vrolijk van. Kunnen we wel gebruiken met onze 'hormonen'.

Geplaatst

JAAAAAH! morgen is het zo ver! Ik ben zó poepie zenuwachtig... Hoelaat mogen jullie Judith en Poohbeer? Wij om 14.30 uur. Wéér zo'n enorm spannend moment!

Lekker he Jose he zonnetje op je gezicht, das echt genieten! X

Geplaatst

Ja joh... Hier ook wel zenuwachtig hoor!! Morgen pas om 15.45 dus best wel laat... Heb ook heerlijk van de zon genoten vandaag, voelde alleen wel dat mijn gezicht erg gevoelig is en mijn lippen iets verbrand (Zo lijkt het) en dat terwijl ik een jaar in de tropen heb gewoond en toch wel flinke zon gewend ben... Morgen maar even op zoek naar een cremmetje.

Op naar drie mooie echo's morgen!!!

Geplaatst

Goedemorgen dames!

Vannacht tussen 1 en 5 wakker gelegen!! Ik kreeg mijn hoofd maar niet rustig en heb maar liggen woelen... ben toch wel zenuwachtig voor vanmiddag! Danaa en Poohbeer: hebben jullie daar ook last van?

Geplaatst

Judith, Danaa en Poohbeer; heel, heel veel suc6 met de echo meiden!!!Enorm spannend!!

Judith; ehm...dat wakker liggen ga ik volgende week ook doen hoor!! hihi... zo herkenbaar, heb het vorige week ook al gehad, toen ik het ineens op m'n heupen kreeg dat het niet goed zat, druk hoofd, warm,koud,warm,koud, en die mannen maar snurken.... zucht!!!

Meiden wat een heerlijk weer, ik ga (ondanks de misselijkheid en de moeheid) buiten m'n raampjes lappen.... rot werk....maar t is er nu toch heerlijk weer voor... en dat zonnentje, ik knap er altijd zo van op!! (ben nogal gevoelig met m'n stemmingen op het weer).

liefs

Geplaatst

Ja, Poohbeer en Danaa... hier nog één die benieuwd is :)

Judith kan nog even duren, zij zou het vanavond vermelden.....

Maar ik voel de spanning hier...

Sinds vandaag heb ik echt last van ( zo nu en dan) hele gemene, pijnlijke steken in mijn baarmoeder. Dus absoluut niet de liezen, dat is meer richting zijkant. Dit is echt in het midden.

Voorgaande dagen wel lichte steekjes, maar nu.... pffff soms even de tanden op elkaar.

Maar je hoort mij niet klagen, als het maar goed zit.

Geplaatst

Heb ik ook wel Jose, af en toe van die rot steken, en k heb ook eigenlijk iedere dag wel n moment dat het lijkt alsof ik ongi moet worden, zo'n lekker zeurbuik zeg maar.... iets wat ik de vorige keer écht niet gehad hebt, dus ik hoop maar dat het nu dus wel een goed teken is!!!

Vandaag 'alweer' over de 6 weken heen... toen ik 4 weken was dacht ik 'k wou dat ik 6 weken was, en nu ik 6 weken ben wilde ik dat ik 8 weken was.... hihi...ongeduldig??

K ben ook zoooooo benieuwd naar de echo's.... pfffft....duurt lang hoor!!!

Geplaatst

Meid, je gaat hartstikke goed. Vind de ticker ook altijd zo mooi vanaf 6 weken, want dan zie je al een echt minimensje. Dat maakt het toch iets echter.

Geplaatst

Hi meiden,

Hoe is het met jullie? Een aantal de echo gehad vandaag, ik ben benieuwd! Ik duim dat alles goed is!

Wij hebben volgende week maandag de intake bij de vk. Is het gewoonlijk dat ze dan een echo maken of is het echt een gesprek?

Hier is verder alles goed! Geen kwaaltjes (alleen gevoelige borsten) en soms baart me dat wel zorgen hoor. Al is het natuurlijk fijn voor Lena zo. Haha. We hebben het hartje gezien, dus we gaan ervan uit dat het allemaal goed zit!

Toi toi toi dames, dat we maar snel met z'n alle die 12 weken voorbij zijn!

Geplaatst

he meiden, vind het best eng maar kom me hier toch melden. Ben 4 wkn en 1 dag zwanger. En vlg verschillende berekeningen op 27 november uitgerekend. Ben ook kei benieuwd naar de 1e echo's van de dames hier. Kan iemand mij uitleggen hoe ik mn ticker op het forum krijgen. heb hem al wel gemaakt op babybites.

Geplaatst

Lisa, wij schelen toch maar 3 dagen? Dus dan ben je 24 november uitgerekend. Je rekent bij ivf/icsi vanaf punctie hè? En dan 38 weken erbij op.

Die ticker... onderste code kopiëren en dan plakken in je handtekening ( via instellingen).

Geplaatst

Hier nog een die super benieuwd is naar de echo’s!!!! Ik hoop dat jullie jullie kleine uk goed hebben kunnen bewonderen!!!

@ Zjoediezzz & Tweety - Thanx voor de tip! Ik ga morgen ze morgen uit mn werk gelijk halen!!

@ Jose & Tweety – Gatver, wat balen van die steken zeg!! Ik moet zeggen dat ik vandaag en gisteravond ook wel wat steekjes heb gevoeld. En bij sommige dacht ik ook ‘Ho eens!!’.

Wat kan je je dan onzeker voelen hè?!?!

@ Pippe – Spannend zo’n intake en ik ben erg benieuwd wat ze dan precies gaan doen!!

@ Lisa – Van harte gefeliciteerd en welkom hier!!!

Ik heb vandaag dus eindelijk onze dokter kunnen bellen en de afspraak voor de 1e echo is gemaakt!!

Over 2 weken (we zijn dan precies 7 weken) zijn we aan de beurt!! We kunnen niet wachten tot het zo ver is!!

Dus Tweety, ik herken jouw ‘ongeduld’ helemaal!! Haha!!

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

20 november - Nella

21 november - Jose

21 november - Ilon@

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

17 maart - sas27 7 wkn,1dag

18 maart - Angel 7wkn, 2dgn

21 maart - Zjoedpies 6 wkn, 3dgn

21 maart - Poohbeer

21 maart - Danaa

29 maart- Tweety
7weken2dgn.

01 april - Jose 6w en 4d

04 april - Debbie 79

04 april - Nella 7 wkn, 1 dg

04 april - Ilon@ 7 wkn

Geplaatst

@jose oh ik dacht gewoon vanaf 1e dag menstruatie??? maar ik heb er ook niet echt verstand van hoor haaha. heb effe geteld dan kom ik inderdaad op 24 nov uit. dan ben ik dus nu ook al verder dan 4 wkn en 1 dag?? Ik dacht dat het wachtbankje spannend was, maar hier is het ook erg spannend.

Geplaatst

Ja, zo klopt hij helemaal meid... staat je goed!!

Met ivf/icsi weet je natuurlijk precies wanneer de eisprong is geweest, vandaar ;)

Geplaatst

Welkom Lisa, en leuk dat je gelijk alweer 'verder' bent dan je dacht, dat is altijd mooi mee genomen ;-) en sta weer gelijk zó echt he? met ticker!!

Fijn Ilona dat de echo datum vast staat, die 2 weken duren lang, maar ach... we zijn er tot nu toe ook gekomen...hihi...

Ik mag nog n weekje wachten...volgende week dinsdag... gelukkig wel s ochtends....

Geplaatst

Ik had me gister aangemeld op de site van Moeders voor Moeders en werd net al gebeld voor een afspraak!!

Donderdagavond komt ze langs!! Ik ben benieuwd!!!

@ Lisa - Idd 'mooi meegenomen' dat je verder bent dan je dacht!! Scheelt toch weer!! En mooie ticker hoor!! ;-)

@ Tweety - Wachten is vreselijk!! Haha!! Gelukkig hebben we iets mooi om naar uit te kijken!!!

Jij mag volgende week dus 'al'!! Spannend hoor!!

Geplaatst

Spannend Ilona, laat je even weten hoe het gaat?

Ik wil eerst zeker weten of ze de flessen hier thuis ophalen, heb nl. geen zin ( sorry) om iedere keer naar een depot te vliegen om het daar vervolgens iedere keer af te geven.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden