Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou op openbare toiletten... dan hang ik zeg maar.... dus wat dat betreft... had ik een man kunnen zijn haha!!!

Lisa, mooie waarde hoor. Het gaat niet zozeer om de hoeveelheid hcg, maar of je een mooie stijging hebt tov... weet even niet meer wanneer je ook bent geprikt.

Maar wat ik me herinneren kan, is het wel zo. Dus helemaal top!

Geplaatst

@jose oh is dat het, hoezo een leek. Vlg mij had ik vorige week iets over de 100, nou,ja we zullen vlg week wel weer zien. Hoelaat mocht jij ook alweer op 1 april?

Geplaatst

Nou dan gaat het helemaal goed! Ik mag vrijdag om 11.20 uur. En als ik de anderen zo zie, ga ik hoogstwaarschijnlijk een kloppend hartje zien.

De vorige keer had ik een echo met precies 7 weken en toen zagen we 2 prachtige hartjes kloppen.

Nu dus 3 dagen eerder, maar komt vast helemaal goed. Het gaat erom spannen haha... maar kijk er wel naar uit.

Geplaatst

hahaha Jose; is dit omdat je zwanger bent of zou dit normaal ook kunnen hebben?

(t zou nl. ook écht een actie van mij kunnen zijn....hihi)

heel mooi sylvia!!Nu lekker genieten!!

Lisa; fijn dat je waardes goed zijn!!

Geplaatst

@jose zou inderdaad super gaaf zijn om een hartje te horen, we zullen zien. Hopelijk in iedergeval weer wat bevestiging dat het nog goed gaat. Op naar vrijdag!

Geplaatst

Sorry meiden... schaam me diep!!

maar hier alles goed! De echo was super! 2 kloppende hartjes!! 11 april de volgende echo.

Ik ben alleen nog een beetje beduusd van de test van moeders voor moeders. De consulente is vanavond langs geweest en de test was niet echt een knaller.

Gelukkig heb ik mijn mooie echo's! En vond het een beetje vreemd dat ik ochtendurine moest opvangen terwijl ze 's avonds om 19.30u pas langs zou komen.

Weet niet hoe het met jullie zit maar ik moet tegenwoordig echt voor 6 uur 's ochtends mijn bed uit om te piesen!!!

Ik ga even al jullie verhalen teruglezen! :)

Geplaatst

ang3l gefeliciteerd met je mooie echo.

en poehbeer jij ook en nog wel 2 kloppende hartjes geweldig..

jose dat is een mooie stunt hihihi. en dat het nog niet echt door hebben

nu zal jij wel extra goed op de bordjes letten hahah miss een paar x extra kijken.

liefs

Geplaatst

Goedemorgen allemaal

@poehbeer, gefeliciteerd met de 2 kloppende hartjes :D ja het is wel opluchtend als je de hartjes ziet. Echt mooi toch?

En ja ik moet 's nachts iedereeeeeeeeee nacht om precies 4 uur opstaan om te piesen...Pfffffffffff

Maar ja hoort erbij *haha*

@ angel en de anderen, dank je wel met de felicitaties

Een fijn zonige dag allemaal :D

Liefs

Geplaatst

Poohbeer, van harte gefeliciteerd meid!! 2 hartjes nog wel!

Hoe kan een MvM consulente nou bepalen of je hcg hoog genoeg is of niet?? Ze doen toch een urine test en geen bloedtest? waar baseerde zij dit op, heeft ze dat er ook bij gezegd? Anders kop op hoor!! Jij hebt de hartjes zien/horen kloppen...

Klopt het nu dat er twee tweelingmama's zijn in november? Of vergeet ik nu iemand?

Geplaatst

Hoi Meiden,

Lees dat er veel misselijke dames zijn! Ik heb er gelukkig niet veel last van zo nu en dan met vlagen, maar heb tot nu toe alles nog binnen kunnen houden! Maar bij mij zijn de darmen nog steeds erg van slag en woon daardoor min of meer op het toilet. (mede door de medicijnen van de huisarts) Poohbeer van harte met je twee kloppende hartjes!! Fantastisch!! Ik kan nu helemaal niet meer wachten op mijn echo, iedereen is bijna al geweest met 6 a 7 weken kom ik aan met mijn 9 weken nou nog 10 dagen en dan mag ik! Ben al flink aan het aftellen. Ook ik heb een TP van 2 gehad dus mochten het er ook twee zijn dan is de 7 nov dag gevult met tweelingmama's Hoe cool is dat! Voor nu wens ik iedereen weer een fijne dag geniet van de zwangerschap en het heerlijke zonnetje!!

Liefs Debbie

2011.png

Geplaatst

Poohbeer, wat fantastisch...2 kloppende hartjes! Zo bijzonder, gefeliciteerd en geniet.

Debbie, gelukkig is het voor jou nu ook aftellen geblazen...klopt het dat jij ook 1 april mag dan?

Zou wat zijn hè? Straks 3 tweelingen op 7 november, hihi...

Hier heerlijk weekend, drukke week achter de rug gehad... nu echt ff bijkomen. Zonnetje schijnt heerlijk, wat kan een mens daar blij van worden :)

Geplaatst

hallo meiden.

nou vandaag voor de eerste x overgegeven.

was verder niet misselijk ofzo.

net nog lekker 2 frikandellen spec op had ik zin in mmmmmmm hahahha

debbie dat zou mooi zijn ook 2 hihi en dan allemaal idd op 7 nov...

liefs

Geplaatst

Wat bijzonder Poohbeer een 2 ling!!!Gefeliciteerd ermee hoor, en geniet ervan!!

Debbie; wat bizar joh!Dat je zo'n last van je darmen hebt? ook aan de diaree? of is het allemaal kramp?

Jose; lekker van je weekend gaan genieten.

Angel; haha...heb het toch geholpen dat ik de smiley naar jou gestuurd heb.... bij mij gaat het nu weer beter, m'n maag voel vaak nog wel eng, maar vandaag niet zo misselijk....

En mooeeeeeeee!!! we hadden gisteren avond verjaardag van m'n zwager, vanavond n bruiloft en morgen avond verjaardag van m'n man (die was ook gisteren jarig) dus ik heb ook geen vooruitzichten dat ik vroeg naar bed kan...... pfffft.... terwijl ik ' savonds helemaal kapot ben, zie ook best tegen morgen avond op!!

liefs

Geplaatst

jaaa tweety dank je wel he haha eerlijk zullen we alles delen toch hahahaha..

dan heb je nog een druk weekend voor de boeg

nog gefeliciteerd met je man..

liefs

Geplaatst

Dat is minder Angel, maar ja... aan de andere kant.... een teken dat het goed zit ;)

Tweety, druk weekend voor de boeg dus... kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Soms komen dan alle dingen tegelijk. Maar het zijn wel leuke dingen in het vooruitzicht.

Nog gefeliciteerd met je mannetje en een fijne dag voor morgen.

Geplaatst

idd jose hebben we dat ook mee mogen maken hahaha.

ik zei vande week nog tegen tweety stuur maar wat deze kant op en het is haar nog gelukt ook hahaha..

hoe gaat het met jou jose?

liefs

Geplaatst

Met mij gaat het goed hoor, nu de echo dichterbij komt, vind ik het wel weer spannend worden. Maandag weer bloedprikken...niet voor hcg, maar voor controle ;)

Qua kwaaltjes nog niet veel, alleen moe en heel erg vergeetachtig. Stond net in de supermarkt bij de kassa en uiteindelijk ben ik in die tijd nog 3 keer de winkel in gegaan, omdat ik iets vergeten was.

Eénmaal betaald, kwam ik erachter dat ik nog niet alles had haha....

Geplaatst

Idd. Angel; eerlijk zullen we alles delen!! ;-)

Thanx hor!!

Ja n druk weekend, maar aan de andere kant, gaat de tijd weer lekker snel, en dan dinsd. de echo..... vind het eng en leuk en vreselijk tegelijk!!!

Ben onwijs benieuwd.... vorige keer was het dus met de echo niet goed, nu voel ik me totaal anders, maar toch blijft het heel spannend!!

meiden, fijne avond!!

liefs

Geplaatst

Hallo,

Ik wou mij hier ook melden. Ben eindelijk zwanger na 3,5 jaar aan modderen. (1e IVF)

Zoals het nu lijkt ben ik 25 november uitgerekend.

Ik heb veel meegelezen hier, vooral bij de eerste zwangerschapssymptomen ;-)

Kan het nog niet echt geloven, maar het voelt wel heel goed.

15 april hebben wij onze eerste echo.

Dan gaan we kijken of het er 1 of 2 zijn ;-)

Groetjes,

Sammy

Geplaatst

oh en kan iemand mij misschien helpen met het plaatsen van een banner??? Ik weet wel hoe ik aan de code voor de banner moet komen, maar niet waar ik m moet plaatsen......

Geplaatst

Ha Sammy,

Van harte gefeliciteerd meid, wat fijn dat je van je eerste IVF zwnger mocht raken!!!

Welkom hier!!

Die code moet je copieren, dan naar je eigen profiel gaan, waar je gaat zoeken naar ' handtekening wijzigen' daar in sla je m weer op, en dan staat die eronder.

Suc6 ermee.

Geplaatst

Sammie, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Tweety heeft je al uitgelegd hoe je een ticker eronder kunt krijgen, succes ermee!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden