Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Sammy73 , gefeli met je zwangerschap. Spannend hè ?

Ik wens je heel veel sucess hier in het Forum.

Liefs

Sylvia

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Sylvia geweldig zo'n mooie echo!

@ En Poohbeer, eindelijk bericht van je, en wel met dubbel goed nieuws!! Ongelooflijk he, 2 hartjes zien kloppen..

@ Debbie nog even volhouden, en dan mag jij ook voor de 1e echo (ein-de-lijk!)

@ Sammy welkom hier en proficiat!

Hier nog steeds elke dag kotsmisselijk en zo moe.. Maandag naar bedrijfsarts, want ik hou geen 8 uur werken achter elkaar vol!

Het enige waar ik verzadigd van raak is een bigmac. Maar daar hebben er wel meer last van geloof ik hihi

Geplaatst

Hey meiden,

Sinds dinsdag weet ik dat ik echt zwanger ben!!! Yeah!! Zo dolblij!! :confettistars::confettistars:

Heb al af en toe mee gelezen, al vanaf de punctie, hihi beetje vroeg, maar ik had zo'n goed gevoel, en ben heeeeeeel blij dat ik echt kan schrijven:

Ik ben 29 november uitgerekend! Hoe cool is dat?!!!!!!

Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Wat een wonder is het toch!!

Liefs, Mees

Geplaatst

Mees, welkom hier en gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap.

Vul je het lijstje ook even aan?

Geplaatst

Dankjewel Jose!!!!:icon_flower: Yeah, blij!!

Zal ik doen. Ik heb nog geen afspraak gemaakt voor de 1e echo, maar zodra ik dat heb gedaan zal ik het aanvullen.

Hey Sylvia, dankjewel!!!!:icon_smile: Met volle teugen, hihi!

Dankjewel Angel!!!!:happy11:

Lisa, dankjewel!!!!:clap2:

Dankjewel Sas!!!!:happy2:

Helemaal leuk hier!:happydance:

Geplaatst

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena)

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

20 november - Nella

21 november - Jose

21 november - Ilon@

27 november - mutske

29 november - Mees

Eerste echo:

24 maart - Ang3l

29 maart- Tweety
7weken2dgn.

01 april - Jose 6w en 4d

04 april - Debbie 79

04 april - Nella 7 wkn, 1 dg

04 april - Ilon@ 7 wkn

12 april - mutske

2e echo:

31 maart - Danaa 8w,3d

01 april - Angel 9w en 2d

14 april - Sas 11 weken

03 mei - Zjoediezzz 12 wkn, 4 dgn (Tenzij we kiezen voor combinatietest,dan eerder)

Geplaatst

Meiden, geniet van de zon... wat een goed begin van de zomertijd haha ;)

Tweety, nog maar 2 nachtjes slapen, joehoe......

Geplaatst

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena)

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

20 november - Nella

21 november - Jose

21 november - Ilon@

27 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

Eerste echo:

24 maart - Ang3l

29 maart- Tweety
7weken2dgn.

01 april - Jose 6w en 4d

04 april - Debbie 79

04 april - Ilon@ 7 wkn

12 april - mutske

15 april - Sammy

2e echo:

31 maart - Danaa 8w,3d

14 april - Sas 11 weken

03 mei - Zjoediezzz 12 wkn, 4 dgn (Tenzij we kiezen voor combinatietest,dan eerder)

Zo lijstje ook even bijgewerkt!

Iedereen een heel fijne zondag, geniet van t mooie weer!

x

sammy

Geplaatst

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena)

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

20 november - Nella

21 november - Jose

21 november - Ilon@

27 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

Eerste echo:

29 maart- Tweety 7weken2dgn.

01 april - Jose 6w en 4d

04 april - Debbie 79

04 april - Ilon@ 7 wkn

12 april - mutske

15 april - Sammy

Tweede echo:

31 maart - Danaa 8w,3d

14 april - Sas 11 weken

18 april - Zjoediezzz, 10 w, 3 dgn

Derde echo

03 mei - Zjoediezzz 12 wkn, 4 dgn

Goedemorgen!

Mees & Sammy welkom en van harte met jullie zwangerschappen!

Tweety: Bijna je echo!!! Meid wat spannend... ben echt zo benieuwd!!!

Ik heb nog even het lijstje aangepast... Hier vandaag een beetje rommelen in huis, alvast kleine klusjes doen ter voorbereiding!

Fijne dag allemaal vandaag!

Liefs, Judith

Geplaatst

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena)

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

20 november - Nella

21 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

27 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

Eerste echo:

01 april - Jose 6w en 4d

01 april - lisa 6w en 1d

04 april - Debbie 79

04 april - Ilon@ 7 wkn

12 april - mutske

15 april - Sammy

Tweede echo:

31 maart - Danaa 8w,3d

14 april - Sas 11 weken

Derde echo

Ik dacht laat ik mezelf er ook eens bijzetten ;)

Geplaatst

Was geloof ik iets té optimistisch... de zon schijnt lekker, dus dacht ... laat ik buitenom eens even soppen ( deuren, ramen).

Voelde wel wat kouder aan dan ik dacht, al is de lucht hemelsblauw, geen wolkje te bekennen.

Ik moet bij het ramen lappen behoorlijk bukken en aaaauuuuuuuu..... steken bij mijn schaambeen pfffffff. Haal gelijk allerlei doemscenario's in mijn hoofd.

Herkennen jullie dit? Het zijn absoluut niet de liezen, echt thv mijn schaambeen.

Fijne dag nog allemaal!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ben ik weer even! @ Sammy en Mees Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom hier!!!

@ Jose Inderdaad het wordt aftellen nu nog 8 dagen ik mag 4 April voor de eerste echo ben dan precies 9 weken! En maak je niet teveel zorgen om de steekjes het schijnt er allemaal bij te horen, ik heb er ook last van gehad en had meteen de schrik, mij is verteld dat in de begin weken van de zwangerschap zoveel van binnen gebeurd dat je dat af en toe voelt door het trekken en steken van pijntjes aan de zijnkant van je buik en in je liezen en zo ook in de schaamstreek maak je niet te druk en zodra je er last van hebt gewoon even lekker gaan zitten zo voel je dat het snel wegtrekt.

@ Angel 2 kleine wonders zouden fantastisch zijn we zullen het nu snel weten kan echt niet meer wachten gelukkig scheelt het me weer een uur wachten lang leve de klok die een uur vooruit mocht hihi

@ Tweety mijn darmen zijn inderdaad hopeloos ik had er voor de zwangerschap ook al steeds last van maar niet zo erg als nu tijdens de zwangerschap. Door de medicijnen krijg je inderdaad flinke kramp en ook (beetje vies) diaree op zich gelukkig want daarna ben je er wel weer even lekker vanaf. Jij mag snel voor je echo spannend!! Laat je ons weten hoe het is gegaan???

Nu @ iedereen geniet geniet en geniet!!! en ook van het mooie weer

Tot snel liefs Debbie

2011.png

@

Geplaatst

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena)

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

14 november - Ang3l

20 november - Nella

21 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

27 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

Eerste echo:

01 april - Jose 6w en 4d

01 april - lisa 6w en 1d

04 april - Debbie 79

04 april - Ilon@ 7 wkn

12 april - mutske

15 april - Sammy

Tweede echo:

31 maart - Danaa 8w,3d

07 april - Ang3l 8 w en 3 d

14 april - Sas 11 weken

Derde echo

Goede morgen meiden,

heb het ook een keer gedaan , daar mee jullie zien hoe het bij mij verder gaat :)

Hoe gaat het met jullie allemaal vandaag? Ik ben weer erg misselijk . En moe. Ik slaap de latst tijd niet echt goed. Ben altijd wakker 's nachts en kom niet in slaap.

Het weer is weer lekker. Nog een beetje fris van ochten. Maar de zon schrijnt.

Dus hoop jullie genieten er van de dag en tot laterz...

Groetjes

Sylvia

Geplaatst

Hoi allemaal,

Hier is het vandaag niet goed. wou naar mijn werk vanochtend gaan voel ik in eens iets lopen ik naar de wc en ja hoor helder rood bloed en veel. ik leek wel ongesteld.

verder geen buikkramp helemaal niks.

nu 3 uur later is het alleen nog lichtrose.

net het zienhuis gebeld en ze zijden niet te druk maken, komt vaker voor helemaal in week 8 omdat alles dan beter door bloed is er kan een vaartje knappen en behoorlijk bloeden dit moest wel met een uurtje of 3 minder worden. dit klopt wat ze zeggen

maar we zijn er niet gerust gesteld om gevraagt om een echo maar dit wouden ze niet doen. toch nog er op aan gedrongen omdat het voor ons natuurlijk niet fijn is bent toch hartstikke ongerust. nu krijgen we toch vanmiddag een echo

ben heel erg benieuwd...maar zo in onzerheid is niks

Rustig aan doen allemaal

liefs sas

Geplaatst

@sas ik zou ook wrs van het ergste uitgaan, terwijl het vaak voorkomt die bloedingen. ga voor je duimen. super goed dat je aangedrongen hebt op een echo!

Geplaatst

Jee, Sas,

Dat is schrikken zeg! Gelukkig hebben jullie vanmiddag alsnog een echo. Goed dat je doorgezet hebt hoor!

Hier gisteren ook een lichte bloeding. Niet veel hoor. Maar het maakt je toch onzeker!

Geplaatst

Oh nee sas. Ik duim voor je dat alles goed is. Maar misschien is het echt niets ernsiges. Maar ik zou ook heel ongerust worden als ik dat had :S

Hoop het best voor je. Laat in ieder geval weten hoe de echo was ja ?

Liefs Sylvia

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden