Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Danaa, heel veel plecier en geniet van je vakantie. Bedankt voor de beterschap wensen.

tonka, fijn om te horen dat het allemaal prima met je gaat.

Liefs

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Danaa; hele fijne vakantie meid!!Geniet er lekker van, t is je laatste keer voorlopig zo!! ;-)

Tonka; fijn dat alles goed met je gaat!! Wat mooi dat je al een kuikentje hebt rondlopen.... behalve dan dat dát lopen voor jouw dan weer vermoeiend is ;-)

krijg je therapie voor je bekkeninstabiliteit??

Jose; haha...Ik ben gek op coctails.... k drink ze dan ook alleen maar op vakantie (ik drink úberhaupt alleen maar op vakantie) dus dát voelt écht als vakantie

als ik zo'n dink drink!!

T is meer door de zwangerschap, dat ik vroeg op vakantie wilde, dat we net op onze trouwdag uitkwamen, eigenlijk zouden we pas eind juli/begin augustus op vakantie gaan,

maar dat zag ik nu niet zitten, dan gaat je buik vaak al in de weg zitten....

Heerlijk, weer op huwelijksreis.... doen we elk jaar geloof ik ;-) we gaan altijd saampies weg, heerlijk!! Onze huwelijkreis zijn we naar Kreta geweest!!

Angel; wat vaag joh, dat die arts zo dom deed!! Hou ze maar lekker thuis, en hou het zelf maar in de gaten. Er heerst wel buikgriep, dus kan best zijn dat ze

daarom ook diarree heeft!! arm schapie.... t zit d'r niet mee de laatste weken!! Geef ze maar n dikke knuf en doe zelf ook rustig aan!!

Geplaatst

Oh jee Ang3l! Helemaal vergeten om je sterkte en beterschap te wensen voor je dochter... Meestal zit ik op het forum via mijn telefoon en dan moet ik bij het schrijven van een bericht onthouden aan wie ik allemaal wat wil schrijven, ik kan dan niet even terug lezen wat er ook al weer allemaal was geschreven!

Sorry!!!!

Lfs, Judith

Geplaatst

zo daar was ik weer! Moe maar voldaan en verhuisd! Het waren een paar zware dagen maar we kregen gelukkig wel hulp. Hahaha mijn schoonfamilie heeft in een noodvaart al mijn spullen uit huis gehaald en in mijn nieuwe huis neergezet! Dus voorlopig ben ik nog dozen van beneden naar boven en andersom aan het sjouwen hahaha! Ben veel kwijt, heb vanmorgen mijn stijkplank op zolder en de bout in de voorraadkast op de bg gevonden! Natuurlijk heb ik om mijn lijf weer te ontspannen al een paar keer onder mijn regendouche gestaan en in mijn giga grote ligbad gelegen! Ik zie mijn man al helemaal staan onder de regendouche met ons babietje straks...... aaaaaaaaaah, die grote mannenhanden met zo'n klein naakt lijfje tegen zijn (lekkere hahaha) borstkas. Het zijn zo'n lekkere zachte grote druppels!

Even om terug te komen op wat ik allemaal gemist heb in jullie berichtjes; striae; ik had bij mijn eerste zw een tijgerbuik overgehouden, net alsof er 2 grote klauwen van boven naar beneden over mijn buik waren gegaan. Is ook nooit meer weggetrokken. Ik ben nu wel met bio-oil aan het smeren, maar ook tegen de jeuk. Maar het zakje van mijn eerste zw hangt er nog zeg ik altijd, plek zat!

Alle vakantiegangers alvast heel veel plezier, zon en ontspanning toegewenst. Net als Tweety hier geen vakantie dit jaar, maar meer omdat door de werkzaamheden aan het huis simpelweg de centjes op zijn.

Vandaag was ik tot half 1 vrij, vanmorgen schandalig lekker uitgeslapen, we hebben nog geen gordijnen dus waren iedere dag om 5u wakker, gisteren ff 2 grote kartonnen platen voor het raam gehangen. Hahaha flikkert er vanmorgen om 5u eentje met een rotklap van het raam af daarbij 2 schemerlampen mee nemende die ook vielen.... ja hoor. Maar tot half 10 blijven liggen.... nu zal ik weer eens wat voor de baas gaan doen....

Geplaatst

Tweety, bedankt met je beterschapswensen, en Judith natuurlijk ook. En is geen probleem als je er maar iemand vergeten bent. Ik denk dat iedereen soms iemand vergeet of op iemand vergeet te reageeren. Het wordt er altijd zo veel geschreven dat ik het ook soms niet meer weet waar ik op aantwoord moet geven.

mutske, fijn dat je er weer bent en dat je nu verhuisd bent. Ja zo een verhuizing is natuurlijk altijd met veel werk en sjouwen en zo. Doe rustig aan :)

Iedereen een fijn dag toegewenst

Liefs

Geplaatst

Oh heerlijk Mutske, nu kun je gaan genieten... en beetje bij beetje eens een doos uitpakken ;) Gelukkig is dit achter de rug, een last van je schouder.

Hier de uitslag binnen en so far so good.. dus ik vertrouw er maar op. De test was negatief.. dus ik had weer mijn vraagtekens. Maar de tel viel uit. Dat ik die ziekte nu niet heb, tja, dat weet ik ook wel... Naja, het zal wel goed zijn!

Hier vandaag grote aankopen gedaan, komt ie.... ( ben helemaal blij).

- kinderwagen, de Maxi Cosi Mura 4

- babykamer

- box

- wipstoel

- campingbedje

- Maxi Cosi

Dat was het geloof ik wel, augustus wordt het bezorgd! Joepie!!

Ben net thuis, dus ga ff met de voetjes languit...ben gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.

Geplaatst

Goede morgen allemaal, nou Jose, heb je al een heel boel dingen klaar staan. Leuk he? :D

Gisteren heeft mijn man voor het eerst het bebe gevoelt. Was zo leuk. Ik zei tegen hem, toen ik naar bed ging, kom eens me een als ik ga liggen, doe je hand op me buik. Want altijd als ik ga liggen voel ik het schoppen, maar ook nou overdag heel vaak.

Nou hij was benieuwd en als ik ging liggen heb ik meteen bebe gevoelt en zijn hand genomen en op me buik gelegt. En zonder dat ik moest zeggen daar komt de schop voelde hij het van zelfs al en was hartstikke blij met een breede glimlach op zijn gezicht hihihihi...

Hoe gaat het met jullie allemaal? Wanneer is de volgende echo eigenlijk hier?

Liefs

Sylvia

Geplaatst

goeie morgen. bijna middag.

vandaag weer 19 weekjes nog 8 dagen en dan de 20w echo ook weer best spannend.

voel ons kleintje nu iedere dag wel. echt zo mooi om dit mee te mogen maken.

me rug is nog niks hoor pff word er een beetje gek van. ga volgende week maar weer een poging wagen om te werken.

zowiezo voor halve dagen.

sylvia hoe gaat het met je dochter? ja die artsen van tegenwoordig

wat leuk dat je man jullie kleintje ook al voelt. hier nog niet zal binnenkort wel zijn want soms voel ik het best hard hoor hahah.

jose leuk is dat he het word steeds echter nu he

ik loop iedere dag wel ff het kamertje op heerlijk en dan kijk ik na het bedje en dan denk ik straks is het bedje lekker gevuld met me mooie jongen hihihi.

als ik er aan denk krijg ik stiekem toch wat traantjes.

zo dana zit lekker in rhodos heerlijk.

liefs

Geplaatst

Hoi angel, met mijn dochter gaat het weer goed. Dank je voor het na vragen. Hehe ja is echt leuk als je je bebe zo voelt iedere dag.

Gaat echt hard zeg. 19 weken al. Hier over 2 dagen week 18. Mandaag nog 2 weken dan de 20 weken echo. Ben zoooo benieuwd. Wil ook eindelijk weten wat het wordt haha...

Ik zou ook graag de Kamer al af hebben, maar we zijn nog steeds bezig met de verbouwing, dus duurt nog fftjes.

Vandaag is zomerfeest op school. vanaf 16 tot 19 uur. Dus zometeen met dochtertje buiten dan...

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Is het hier stilte voor de storm? ;)

Gisteren bijna ook een aerosleep gekocht, maar toch laten liggen. Iedereen in mijn omgeving gebruikt zo'n ding niet. Wat gaan jullie doen, wel of geen aerosleep?

Zo, hier staat de tv al aan voor de volgende aflevering BB... fijne avond.

Geplaatst

Sow, ben ik weer eens.

Voel me écht heel gaar en moe vandaag. ben nog steeds aant snotteren, en zo worst moe, bah!! k wil me eigen wel weer eens fit voelen zeg maar!! KKKllllaaaaggggggggg.

Jose; k zit ook aan die aerosleep te denken, k moet dat soort dingen allemaal nog kopen, maar ik heb er ook al mee in m'n handen gestaan. VOlgens mij is er in m'n omgeving ook

niemand die het heeft, en in de kraam heb ik het maar n heel zeldzaam aantal keer voorbij zien komen....dus ik ben er ook nog niet over uit moet ik zeggen!!

k hoor er ook weinig over!!

Ik ga met de benen gestrekt op de bank, lekker met m'n boek. Sorry, ben te moe om ff alles terug te lezen en te reageren.

Geplaatst

ha Tweety zo'n dag had ik gisteren ook, alleen jij schrijft dan nog trouw iets hier hahaha, ik was ook al zoooo beroerd. Ben 's morgens weer k..send opgestaan en toch maar gaan werken; daar met een tijltje naast mijn buro aan de telefooncentrale gezeten. Jakkes wat een rotdag, was blij toen ik om half 5 naar huis kon, meteen naar bed gegaan.... Was jammer ook omdat we voor een collegaatje hier op de afdeling (die het heel zwaar heeft omdat haar man stervende is aan kanker) een avondje zonder zorgen hadden georganiseerd, met een BBQ en leuke spelletjes. En daar kon ik gewoon echt niet mee naar toe gisteren, daar baalde ik weer zo van. Precies wat jij dan zegt; ik wil me wel weer eens een beetje fit voelen.....

Maar jij zult dan ook vast denken, alles voor die kleine, denk aan het eindresultaat! (hahaha een kleine huilerd die je 's nachts wakkerhoudt, hoezo fit voelen hahahaha) Nee zonder gekheid, we moeten er nog steeds wel veel voor over hebben voor onze grote wens en dan is het wel lekker ff met elkaar te kunnen klagen hè...

Nu weer aan het werk trouwens, maar voel me al iets beter, alleen die rare maag blijft steeds opspelen. Ik heb een opgeblazen pens, niet normaal joh. Iedereen roept steeds "zo dat gaat al goed met je zwangerschap" terwijl het mijn maag is die zo opzwelt... ach ja.

Nog een uurtje en dan ben ik vrij, lekker 3 dagen, proberen nog wat in mijn nieuwe huis te regelen, zoals (rol)gordijnen op maat maken en ophangen, scheelt in de nachtrust hahaha.

Geplaatst

Eej Mutske;

Balen joh!dat je je eigen zo voel. Ik heb ook gewoon m'n rot dagen, en die heb denk ik iedereen wel.

Heerlijk om dat af en toe hier op te schrijven. Het gekke is, dat je t er ook wel weer helemaal voor over hebt idd.!!

SHit joh, dat je niet met je collega mee kon!! daar kan je je eigen dan echt terleurgesteld over voelen he?!!

En ja hor, strax hebben we de kleine ( ga ook Borstvoeding geven) nou dan zullen we ons ook vast niet fit

voelen, vooral BV vreet energie van je lichaam, en dan de nachten nog!! Ach... we komen er heus wel, t is alleen

af en toe dat k moedeloos van mezelf word, omdat ik gewoon niet vooruit te branden ben.

Als ik dan naar m'n zwangere vriendin kijk, die heeft vreselijk veel energie, nog meer dan normaal......dan voel ik me

wel eens een lapzwans hoor, zo fit voel ik me totaal niet!!

haha.... gewoon zeggen dat het van je zwangerschap is....als mensen het toch niet zien, dan laat je dat toch zo??

MAar voor jezelf rot, want daar kan je wel behoorlijk beroerd van zijn!!

Nu voel ik m'n beebje ook weer bewegen van binnen, sooo bijzonder om mee te maken!! wat voel ik me dan weer

gelukkig, en wat kan me dan die moeheid schelen?!!

GEniet van je vrije dagen meid ;-)

Geplaatst

Hoi dames,

Voor de bekenden onder dit topic, wil ik even zeggen dat ik zwanger ben... heel fijn en ben er ontzettend blij mee.

Ik heb een tijd terug afstand genomen van het forum, omdat ik in de gaten word gehouden en helaas is dat nog steeds zo.

Dus ik houd het bij lezen, kijk liever 100x uit. Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en vooral geniet van de zwangerschap.

Een aantal van jullie zie ik morgen in ieder geval bij de high tea, harstikke gezellig. Kletsen we dan bij, want we hebben vast een hoop te melden, we hebben elkaar zo lang niet gesproken.

Doeiiiiiiiiiii

Geplaatst

Eeej sonja!!! Wat goed dat je zwanger bent!!! Gefeliciteerd meid...

Blijft een bizar verhaal hoor... Dat mensen zo asociaal kunnen zijn in het schenden van de privacy!

Fijn dat je dr morgen ook bent... Zie je dan!

Xx, juutje

Geplaatst

sonja gefeliciteerd meid.. geniet er lekker van.

die na de forum dag gaan heel veel plezier vandaag.

en hoop als er weer zo iets is dat ik wel mee kan..

gister weer hele erge buikpijn gehad pff vk gebeld zaten er niet meer

nu gaat het wel weer, maar ga disdag toch ff bellen hoor.

maak me toch een beetje ongerust. voel de kleine wel bewegen enzo

fijn weekend allemaal..

liefs

Geplaatst

Veel plezier met jullie Forumdag...angel wat bale dat je er zo buikpijn hebt. hopelijk gaat het gauw weer beter met je.

ik ben op dit moment ook wel ongerust. sinds 3 dagen voel ik het bebe niet meer. of het ligt anders dat ik het niet voel of hmz...ik weet het niet en wil aan de laatste optie niet eens moeten denken....

mandaag verjaardag van mijn man , dus vandaag nog ff bodschappen doen.

fijn dag

liefs

Sylvia

Geplaatst

Als eerste:ons internet ligt er weer eens uit,zit nu dus te klunzen met m'n mob.

Sonja,van harte meid, wat jammer dat je niet met ons mee kankletsen omdat zo nodig iemand zich niet in kan houden,schaamt ze zich dan niet ofzo?in ieder geval tot vanmidd.leuk dat je komt.

Sterkte angel, probeer veel te drinken, ik heb ook regelm.hoofdpijn,miss.is je bloedr.wel te hoog.

Fijne dag

Geplaatst

sorry angel,er stond buikpyn...als k typ,kan k nix truglezen!zyn het nie je darmen die helemaal van slag zyn omdat ze ande kant geduwd worden?

Geplaatst

dank jullie wel

ja idd buikpijn tweety geef niks

ja dat kan ook hoor wat jij zegt want dat zei de vk ook eerst toen ik er een beetje last van had maar nu was het gewoon te erg

opdit moment niet hoor zal het volgende week gewoon is voor bellen een x extra bellen kan geen kwaad.

fijne avond allemaal..

liefs

Geplaatst

Sow...daar zitten we weer....net terug van het forum uitje en wat was het super gezellig!!

k ben alleen helemaal dizzy van al t gekakel...haha... heb ik ook altijd na n verjaardag.....

T was écht voor herhaling vatbaar hoor!!

Sylvia; hoe ist? de kleine al weer gevgoeld??k zou anders gewoon ff de verloskundige bellen hor, daar zijn ze voor.

Geplaatst

Jaaa!!! Was echt hartstikke gezellig! Ik zit ook ff na te suizen van het gekakel...

Maar erg leuk om gezichten te zien bij de namen... Een volgende keer ben ik ook weer van de partij. Kijken of we nog eens iets leuks kunnen verzinnen...

Geplaatst

Gelukkig dat jullie het leuk hebben gehad dames.

Dan zullen jullie oren wel piepen haha.

Volgende x ga ik mee hoor.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden