Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Danaa, geniet van je Echo.

Ja ik voel hem ook overall. Wat ik wel vervelend vindt als ie op mijn blase drukt en schoppt *hahahah* Dat voelt niet echt lekker.

Ons jongetje houdt ervan me 's nachts wakker te houden. Als ik wil slapen, is hij het drukst.

Hier ook mooi weer vandaag. Maar moet strax met manlief naar de Doc. Hij heeft nog steeds last van zijn rug en wordt alleen maar erger niet beter. Misschien moet ie dan toch nog een MRI laten maken.

Hopelijk dat alles goed komt en het geen hernia is.

Fijne dag allemaal tot laaaaaaaaterZ

XX Sylvia

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat kan een mens vrolijk worden van mooi weer, ik wel in ieder geval haha....

Zit/lig nu ff verplicht op de bank, moest van Ron... liepen net in het centrum en auuuuuu.... kreeg echt hele gemene steken bij mijn anus ( *sorry*) die pijn deden tijdens het lopen. Liezen doen ook pijn... dus maar ff rustig aan!!

Wel net een tas vol kleertjes gescoord haha... kon het niet laten, maatje 62 tm 74.

Ach het vergaat niet en in het voorjaar maar eens uit de kast trekken?

Maar echt te schattig gewoon :)

Geplaatst

Met de kindjes alles prima! Eentje weegt 700 gram, de ander 800 gram.

Heerlijk om ze weer te kunnen zien. Helaas geen echofoto's meegekregen.

Ook nog gesprek met de gyn gehad, moet verder met vitamine B12 spuiten

en de harde buiken in de gaten houden. zolang t er niet meer dan 10-12 zijn kan t geen kwaad.

Over 2 weken weer echo.

Leuk Jose dat je zoveel kleertjes gescoord hebt! Fijne avond xxx

Geplaatst

Oh wat super Danaa, dat de kleintjes het zo onwijs goed doen! Wanneer mag je weer?

Tjee, en wat een mooie gewichten zeg, mooi op schema of niet dan?

En of het hier niet genoeg was.. kwam schoonmoeder ook nog met een tas geshopte kleding, ze kon het niet laten haha... ik weer blij :)

Zelfs maatje 80, pffffff moet er nog niet aan denken hoor, dat is zo ver-van-mijn-bed-show!!

Herkent iemand die steken tijdens het lopen bij het uiteinde anus?

Geplaatst

Wil hier even reageren.

Jose,

Ik heb steken bij mijn anus gehad als ik naar het toilet ging en de boel zeg maar moest ontspannen.

Het was pijnlijk bij ontspannen dus ging ik weer aanspannen om de steken tegen te gaan.

Dus ik herken het zeer zeker. Erg vervelend.

Heb er nu al een paar weken geen last meer van, dus hoop voor jou dat het bij jou ook weg zal gaan.

Geplaatst

Tnx voor het reageren Wish! Had het alleen vandaag, tijdens het lopen dat ik ineens dacht auuuuuu.....

Jij alweer bijna je volgende mijlpaal bereikt, wauw.... 28 weken bijna. En zo te lezen gaat het nog steeds allemaal goed. Zo nu en dan buurt ik wel eens even in het oktobertopic ;)

Geplaatst

Super Danaa dat je weer ff mocht kijken naar je kindjes.... en fijn dat het weer goed was!!!

Leuk dat je al zoveel hebt geshop Jose, ik ga binnen kort ook lekker aan de slag!!

Die steken herken ik niet!! lijkt me onwijs vervelend.... zou het kunnen zijn dat het met je bekken

bodem te maken heeft??

Geen idee hoor!

Truste allemaal....

Geplaatst

Jose ik heb die steken ook gehad, rond de 10e zwangerschapsweek.

Heel vervelend! Ik dacht dat het met mn darmen te maken had ofzo.

Heb het toen ook aangegeven bij de gyn en volgens deze had het te makken met

mn bekken (instabiliteit). Na een paar weken heb ik er geen last meer van gehad.

Geplaatst

Jeetje Jose, wat een naar gevoel lijkt me dat... Ik ken het niet, maar het klinkt mij in de oren als iets met je bekken.

lekker dat je zo hebt geshopt! Nu nog even wachten tot je een kast hebt en dan alles gewassen dr in! LEUK OM TE DOEN!!!!!!!!

Danaa: Wat zijn de kindjes al mooi zwaar zeg! Ik kijk elke keer op babybytes, maar daar staat een ander gewicht? Bij mijn 20 weken echo werd ook al aangegeven dat mijn kindje wat zwaarder was... Beter toch?

Maandag weer werken, ik ben er helemaal klaar mee, met die vakantie... Door het weer zou ik graag weer aan t werk gaan! Ik verveel me en ik voel me vrij nutteloos... Bah!

Geplaatst

Hier n zieke!!Geveld door de griep. Werd vannacht al wakker (om t uur) van de keelpijn

en sinds vanmorgen overgeven...... k moest net gewoon lachen zoiets doms had ik weer.......

ik spugen in m'n bakkie en k pieste gelijk in m'n broek....... oooooo........lullig!!

Yes Judith; 25 weken alweer!!

Geplaatst

ooohhh... das nie cool.... Beterschap meis! Het kan naar mijn weten geen kwaad voor je kindje iig.

Sterkte! (en niet te vaak in je broek piesen, dat geeft zo veel was!) hihi

Geplaatst

thanx....nee, t kan in principe geen kwaad voor de kleine!!gelukkig!!

haha...ik moest spugen, plassen, lachen en huilen tegelijk, en Jaco stond daar

maar hulpeloos naar me te kijken....haha.....hij moest er ook wel om lachen hoor!!

(zo zie je maar, weinig meedelijden....lacht me gewoon uit ;-) )

Geplaatst

Tweety, wat een ellende, beterschap meid!!

Judith, joehoe... 25 weken!

Hier vanmorgen een echo gehad en wat voor 1, een flutecho....welgeteld een minuut lang. Mag over 3 weken weer. Wel is het buikje groot, waardoor ik dan ook de suikertest moet.

Net een kuttelefoontje gehad, hond van mijn ouders krijgt vanmiddag een spuitje...hij zit vol kanker!!! Laatste weken ging het al niet zo goed, maar de dierenarts vond hem totaal niet ziek! Hij was levendig enz. Maar vandaag toch het nieuws dat het arme beestje helemaal vol zit.

Geplaatst

Jose, dat blijft altijd superklote nieuws... wij hebben ook een hond en 3 katten (!) en al vervloek ik ze soms vanwege de haren en zo: Er mag echt niets met ze gebeuren....

Toch weet je dat dat komt als je aan een huisdier begint, maar alle liefde die je er van krijgt weegt er tegenop. Sterkte dr mee meid!

Balen dat je echo tegenviel qua lengte/aandacht... beetje jammer!

Geplaatst

Danaa, wat mooi met je Babys en echt al zwar zeg? Tweety, wat verveelend. Betschap meid. Dat met het plassen in de Broek, ohja dat herken ik, heb ik iedere dag minst 1 keer omdat ik nog steeds overgeven moet en tijdends het overgeven plass ik me altijd helemaal onder, maar dat komt door de zwangerschapsinkontinenz die ik heb.

Jose, 1 minuut echo? Hm...dat is ook wel vervelend toch? Ik hoop dat je ook al was het maar 1 minuut, ervan genoten hebt.

Hier met mij alles goed weer erg beroerd vandaag maar verder goed. Alleen met mijn man nog steeds alles klote zeg.

We waren gisteren nog, omdat er echt helemaal voor pijn niet meer kon, naar de spoedeisen hulp maar wat doen ze? Geven ook gewoon pijnstillers Heeeeeeeeeee?????? Halloooooooooooo???? Sinds 2 weken aan de pijnstillers zonder verbetering maar het wordt erger elk dag en dan doen ze er nog niets aan? Moet ie dood gaan van de pijn voordat ze zeggen: Oh sorry was je maar erder ....Boah ik kan er echt niet meer tegen. Dat is zo triest gewoon. Hij zackt zelfs tijdens hoesten of niezen in zijn knieen voor pijn wat alles naar een hernia blijkt maar ze doen er maar niets aan. Ik snap het echt niet hoor. En ik ben ook al in stress daardoor omdat ik natuurlijk meer werk nu heb sinds de 2 weken. En ook met het kattenbak, ik mag het eigenlijk niet schoon maken, maar hij kan het niet doen omdat hij zich niet kan bewegen, dus trek ik gewoon lange handschoenen aan en doe wat moet ....Maar ik wordt door de stress dat ik nu echt op me alleen ben gesteld echt niet goed ...Mijn dochtertje helpt al zo veel mogelijk mee, maar ja zij kan ook niet van alles doen....

Maar goed sorry dat ik hier zo huil ...hoort hier eigenlijk niet maar het moest er ff kwait

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Hallo meiden,

hoe gaat het met iedereen...Ik was vandaag met mijn dochter ff lekker zwemmen in het zwembad. Maar niet buiten.

En net 1 uurtje geleden lig ik op de bank en zie in eens een tek op mijn foot. Ahhhhhhhhh.....Ik direkt de huisartsenpost gebelt en zij zei ik moet het ff zelfs uit halen en dan afwachten maar. Ze kan er niets aan doen maar zei dat het zelden is dat je hier in NL een ontsteking krijgt. Nou ja ik hoop het maar. Nou een Borrelliose wil ik echt niet ook nog hebben....

Laters

Doei doei

Sylvia

Geplaatst

Wat erg Jose van jullie (ouders) hond.. Je gaat je zo erg hechten aan een huisdier en als het moment

van afscheid nemen komt valt dat zó zwaar! Heel veel sterkte ...

Sylvia wat vervelend voor je man dat hij zoveel pijn heeft. Waarom doen ze er niets aan?

Enneh je mag hier alles kwijt hoor daar is het forum juist voor!

heel veel beterschap voor hem. Ik heb geen idee of een tekenbeet tijdens de zwangerschap gevaarlijk

kan zijn. Ik zou maar vertrouwen op wat de arts heeft gezegd.

Tweety heel veel beterschap voor jou!

Vandaag hebben we de easywalker gekregen!!! Hij is zooooooo gaaf! De grote valt me erg mee

nu nog uitzoeken hoe hij precies werkt.. Oja mn man heeft vandaag de bedjes is elkaar gezet,

ze zijn zo schattig, onderin zitten 2 rieten manden. Morgen gaan we eens kijken hoe we

ze gaan neerzetten. Leuk leuk!

Geplaatst

Ha Meiden,

Rustig weekendje geweest hier!!

Hier weer aan de beterende hand... tenminste, zaterdag ging het beter,

hoefde niet meer te spugen!! maar vanaf 's nachts vreselijk aant hoesten

gegaan, wat ik nu nog steeds doe!!Heel vervelend als je zwangerschaps incontinent

bent :-( en krijg er onwijs harde buiken van!!

maar t is lekker weer vandaag, dus we gaan er van genieten!!

Hoe ist met jullie allemaal??

Danaa, heb je de bedjes al neergezet?? en hoe staat het?? lijkt me zo onwijs

schattig, 2 van die bedjes, waar straks 2 kruimeltjes in liggen....mmmmmmm....

Judith; weer aant werk vandaag?? hoe bevalt het??

Jose; hoe ging t met t hondje van je ouders?? ist goed gegaan t spuitje??

rot idee he?!!Bah!! en ook zooo raar als je dan weer bij je ouders komt strax en

de hond komt niet meer naar je toe!!

Sylvia; heb je de teek nog kunnen verwijderen?? klopt wat ze zeggen hor,

als het een rode kring gaat worden moet je aan de bel trekken.

Vandaag Jaco weer aant werk, nadat we 4 weken samen zijn geweest....héél uniek!!

we gaan altijd wel samen op vakantie maar meestal gaat hij in z'n overige vak. weken

klussen bij anderen (hij ken écht niet stil zitten) nu heeft hij thuis heel veel geklust!!

kamertje en meubeltjes geverfd, trap opgeknapt; loper eraf getrokken (zat vast geniet)

en opnieuw geverd en weer opnieuw bekleed. de tuin netjes gemaakt, en n nieuw stoepje

bij de achterdeur (voor de kinderwagen straks) en de klapper; de wieg bekleed!!!

onze wieg had geen bekleding, nu kan ik wel naaien, maar ik snap écht niet hoe en waar ik

dan zou moeten beginnen met al die maten enzo. (gebrek aan inzicht daarin) Jaco heb vroeger

voor de beun bij n meubel stoffeerder gewerkt, dus hij weet hoe naaimachines enzo. werken...en hoe

hij dingen uit moet meten en berekenen. afain.....hij heb zo'n beetje heel dat ding bekleed....

maar t is errug mooi geworden!!

fijne dag allemaal!!

Geplaatst

Zozo wat een handyman van jou zeg Tweety, altijd handig :) En wat fijn dat het wiegje is bekleed, ben benieuwd...plaats je ook een foto?

Gelukkig is het met jezelf ook iets aan de betere hand, maar het feit dat je nog zooooo lang moet.... nou geniet vandaag maar lekker van het zonnetje inderdaad!!

En lekker rustig aan blijven doen!!1

Danaa, jaaaaa.... de wandelwagen, wat gaaf!!! voor welke kleur ben je gegaan?

Hier het weekend bij mijn ouders geweest, toen we er vrijdag kwamen, was iedereen overstuur... pfffff wat een ellende. Het was natuurlijk ook een bijzondere hond en hij hoorde helemaal in het gezin thuis. Vooral mijn moeder en broer hebben het er erg moeilijk mee, zo sneu!!!

Verder heb ik het idee dat ik wat last begin te krijgen van mijn bekken. Echt donderdag op vrijdagnacht was een ramp, het draaien deed me zeer... schoot er steeds bij in. Iedere keer als ik op wil staan, dan zak ik ff door mijn rechterbeen... paar passen verder en het gaat wel weer.

Maar afgelopen zaterdagmorgen toen schoten de tranen in mijn ogen, mijn hele been/heup en lies verkrampten helemaal, auuu dat deed zo'n zeer! Mijn man wist niet wat hij eraan had, de schat!

Maar goed, tanden op elkaar en we gaan weer vrolijk verder. Moet eerlijk zeggen, de ene dag is de andere niet...gelukkig maar!!

Eindelijk zon!!! Heb ik net mijn dagje volgepland, jak!!! Dus jullie meiden, genieten!!!

Geplaatst

Jose; ja k heb n man met gouden handjes!!

wat vervelend zeg, van je bekken, daar kan je nog best n hoop last van hebben!!

Rustig aan doen, en de benen bij mekaar houden!!

k zal ff foto plaatsen;

[ATTACH=CONFIG]1892[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]1893[/ATTACH]

Geplaatst

nou... k wilde er nog wat bij zetten, maar t ging niet goed...

de wieg was dus wit en heel erg veroest, hebtie m eerst zwart geverfd,

want ons bed is ook zwart, en hij komt op onze kamer te staan!!

k ben er erg trots op m'n mannetje, dat tie zo mooi is geworden ;-)

Geplaatst

Wauw Tweety, daar kun je inderdaad trots op zijn, zowel op het wiegje als je mannetje!!

Echt heel mooi gedaan hoor!!

Wij zullen zo ff naar de Gamma, we krijgen nl. een Spa bubbelbad in de achtertuin. Maar dan willen we wel even een overkapping, wel zo lekker in de winter. Jihaaaa, als de weeen beginnen, ga ik gewoon in de jacuzzi zitten ( *lol*)

Geplaatst

WOWIE tweety wat een mooi wiegje!! Dat heeft hij zeker knap gedaan...

Ik heb de wieg van mijn exman ook helemaal opnieuw bekleed, maar er is bij ons toen nooit een kindje gekomen! hihi... (achteraf) Was ook heel mooi gelukt, maar ik had de oude bekleding om af te kijken hoe het in elkaar zat. De wieg is natuurlijk bij hem achter gebleven.

Lekker hoor jose, zo'n jacuzzi... Een bevalling in water lijkt mij wel wat, alleen lijkt het mij zo'n gedoe dus ik doe het maar niet. Ging jij nou thuis of in het ziekenhuis bevallen? (ik dacht ziekenhuis toch en weet je al wat meer over dat inleiden?)

Sylvia: Ik heb ooit eens met mijn exvriendje gesext (*hihi) in het bos en toen zat hij helemaal onder de teken en ik had er geeneen!! hahahaha..... Ik hoop dat je hem hebt kunnen verwijderen?

Morgen weer naar de verlosk. en a.s. maandag 3d echo! Ben zooooo nieuwsgierig....

Fijne dag allemaal

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden