Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh ja, kan maa rniet slagen voor een zwarte nachtpon, iemand nog tips?

Ik dacht één gevonden te hebben, nou die heb ik maar weer terug gehangen. Er stond een silhouet van een playboybunny iets op met de tekst "I do my stunts on my own" Nou laat maarrrrrr....ze zien me aankomen.

Vandaag wel alle etiketten geplakt, dus wonderbaarlijk...maar de enveloppen zijnklaar :)

Nu de tas nog definitief inpakken :P

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mijn buik is soms ook aan een kant keihard en aan de andere kant een stuk zachter... (tijdens een harde buik) zal wel normaal zijn?Ik heb bij de hema een lange singlet gekocht en een hele lange longsleeve (allebei zwart) komen tot halverwege mijn bovenbeen... Leek me wel goed als bevallingskleding!Goed bezig met je etiketten!!! Lekker plakken... Hihihi

Geplaatst

Home sweet home. Was erg gezellig, het feest. Van 1 tot 1. Altijd leuk! Nog wel hoesterig geweest maar toch wel heerlijk om weer redelijk fit te zijn:-)

Haha, lees dat we allemaal voor zwart gaan bij de bevalling. O ja, in zh zeiden ze dat je juist iets 'korts' aan moest ipv wat 'langs'. Dat is handiger zeiden ze. Heb dus 2 witte en 2 zwarte topjes gekocht. Maar wat langers vind ik zelf wel iets meer 'privacy' geven in de 'voor'uren. Mmmmm, nog maar ff kijken dan.

Danaa, wat n heftige bevalling! Maar wel super dochters gekregen.

Ik schrijf morgen verder...moet morgen op tijd op!!

Xxx

Geplaatst

Ahh, ik weet het. Ik doe topje gewoon onder n soort nachtpon/lang shirt. Dan kan die altijd nog 'uit' als het nodig is...

Geplaatst

Mees, ik wilde trouwens nog zeggen dat ik voor mijn zwangerschap nooit voor 1 uur op bed lag! Altijd heerlijk blijven plakken savonds... Lekker een wijntje erbij samen met mijn hubbie, dat mis ik wel hoor!Nu gaat het redelijk weer, zo tegen 23 /23.30 naar bed. Maar in het begin sliep ik al het liefste om 19 uur... Saaaaaaaiiii!!!Die shirts die ik voor de bevalling heb zijn kort genoeg hoor! Dan ben ik idd nog een klein beetje bedekt wanneer ik dat wil en het is zo omhoog! Hihihi...Fijn dat je zo'n lekkere avond hebt gehad!

Geplaatst

**breek ff in **

Wat leuk om jullie we gaan bijna bevallen verhalen en we gaan bijna bevallen dingen waar we druk om maken te lezen.

**breek weer uit **

Geplaatst

@ Sammy - Een beetje laat… Maar alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van Bodhi!!!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat Bodhi ondertussen lekker thuis is, zodat jullie lekker kunnen genieten!!

@ Ang3l - Ik ben erg benieuwd hoe het met jou (en de kleine man?) gaat?!?!?!? Spannend hoor!!!

@ Jose – Wat schrikken van dat hete water zeg! Ik hoop dat alles helemaal goed is met Ron!!!

@ Danaa – Wat een horror bevallingsverhaal zeg!!

Gelukkig gaat alles nu goed met jullie en kunnen jullie lekker genieten met z’n 5en!!!

En ook ik ben erg benieuwd, dus foto please!!!!!

@ Tweety – Rustig aan jij hoor met die symptomen!!

@ Mutske – Wat een dag gister zeg!! En inderdaad TOPPIE van je dat je je suiker zo goed onder controle hebt!!

@ Andere meiden – ik heb echt in een deuk gelegen door al jullie verhalen!!

Jullie verdienen een 10 voor creativiteit en beeldende beschrijvingen!!! Haha!!!

Ik heb de afgelopen dagen het geboortekaartje afgemaakt en de enveloppen alvast besteld.

Verder heb ik lekker schoongemaakt!!

Ik merk wel dat het steeds zwaarder wordt en ik steeds moeilijker ga lopen doordat ik last heb van mijn onderrug…. Ach ja….

Vanochtend heb ik even rust, want ik moet straks naar Alkmaar voor een cursus….

Morgen komt mijn moeder gezellig op visite tot zondag!

En aangezien ik morgen weer op controle moet, kan ze EINDELIJK een keer mee!!!

Is wel bijzonder voor haar, want het is pas de 1e keer dat dat kan terwijl ze al 2 kleinkinderen heeft!

Mijn zus heeft namelijk een tijdje in Engeland gewoond en daar zijn haar meiden geboren, dus toen kon ze niet mee…

En bij mij is het ook nog niet eerder gelukt omdat ze fulltime werkt en redelijk ver weg woont.

Maar nu heeft ze dus 2 dagen vrij genomen!!

Fijne dag meiden!!!

Geplaatst

Ik heb het lijstje even naar boven gehaald en aangevuld:

Uitgerekend:

2 november - Angel :boy:

3 november - Tonka VERRASSING (juni 2011 voor het laatst geschreven)

4 november - Nathalie VERRASSING (mei 2011 voor het laatst geschreven)

7 november - Danaa (tweeling!) VERRASSING

7 november - Debbie 79:girl:

7 november - Poohbeer (Tweeling!) :boy: & :boy: (juni 2011 voor het laatst geschreven)

11 november - Zjoediezzz :boy:

11 november- Tweety83 VERRASSING

14 november - Ang3l :boy:

19 november - Nella VERRASSING (april 2011 voor het laatst geschreven)

20 november - Jose VERRASSING

21 november - Ilon@ :girl:

24 november - lisa VERRASSING (Schrijft actief in een ander topic, Tese + Dusseldorf)

26 november - mutske:boy:

25 november - Sammy VERRASSING

29 november - Mees VERRASSING

ECHO en Controles ziekenhuis/Verloskundige:

27 oktober: Jose, bloedprikken glucose

27 oktober: Zjoediezzz controle VK

27 oktober: Ilon@, controle gyn

28 oktober: Jose, groeiecho vk

3 november: Ilon@, controle gyn

Bevallen/geboren:

Maandag 17 oktober 2001: Sammy73 (34,3 weken) :boy: Bodhi

Dinsdag 18 oktober 2011: Danaa (geplande KS) :girl: en :girl:: Liv en Amy

Ma 14 of di 15 nov 2011: Mutske (geplande KS)

Ik zie dat Jose en Judith morgen ook controle hebben!! Hoe laat moeten jullie?

Ik heb om half 4 een afspraak, helaas in het ziekenhuis in Den Helder en niet op de poli hier in Schagen.... ;-)

Geplaatst

Mees; voor de bevalling heb ik n zwart topje en n zwart shirtje, als t warm word kan altijd m'n shirt nog uit.

en k heb er ook n simpele zwarte pyama broek bij, voor in de uurtjes ervoor!!

Jose; leuke profielafbeelding!!!

Vandaag weer aan de sop met manlief?? ja....ik bedoel je huissie dan eej?!!

Suc6 vandaag met je controle.

Medusa; ja, en waar we ons wel niet vreselijk druk om kunnen maken he?haha.... Overal word

over nagedacht!!

Ilona; Wat leuk dat je moeder mee gaat voor controle. De mijne is ook n aantal keren mee geweest,

en wat was ze trots zeg!! ( t word ook d'r eerste kleinkind en ik ben d'r enige dochter, bij zoons is het

ook weer anders).

Heerlijk dat je de kaartjes ook 'klaar' hebt en de enveloppen. Ga je ze schrijven of met etiketten plakken??

Hier 1 die nog onwijs duf zit te kijken.....pffffffffft...... k schreed gisteren al dat ik slecht m'n bed uit

kan komen de laatste dagen, maar vandaag dus helemaal. k was vanmorgen, toen Jaco er uit ging best

klaarwakker, maar ben weer in slaap gevallen...werd pas 10.15uur wakker..... Dat is écht heel lang geleden

dat ik zo uitgeslapen heb. Niet dat het fijn voeld ofzo...... :-p

Maar k merk gewoon dat het me opbreekt als ik 'smiddags niet kan slapen!! en dat was dus gisteren midd.

ook weer het geval.

Maar goed.... we blijven het proberen!!

Ga ff boven stoffen :-p

Geplaatst

Ilona, wat superfijn dat je moeder een paar daagjes komt en dat ze meekan... heel bijzonder, ook voor haar natuurlijk! Veel succes alvast, ook met je cursus pfffff....

Heb morgen alleen bloedprikcontrole, om 8 / 10 en 15 uur....controle van de kleine heb ik vrijdag a.s.

Judith, die longsleeves heb ik standaard in de kast van de Hema, die heb ik nu ook in de uitruktas zitten, maar heb liever een nog wat langer zwart nachtpon.

Als het niet lukt, dan neem ik genoegen met zo'n langer ding.

Tweety, heerlijk joh, je lichaam heeft het nodig! Neem het er maar van, want je kunt je energie straks wel gebruiken. Stofse btw.

Hier net boven al bezig geweest, onze kledingkast uitgemest.... 2 vuilniszakken vol alweer!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]2655[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2656[/ATTACH]

Onze lieve meisjes !

[ATTACH=CONFIG]2657[/ATTACH]

Geplaatst

Aaah....wat n schatjes Danaa!!Heerlijke meisjes om te zien!! en mooi ook ;-)

Jose; Oo, die kledingkasten....pfffffft..... k doe het meestal int voor- en na jaar....ff alles

uitzoeken, en winter/zomerspul naar zolder!! maar k vind t altijd n rotwerkje, alles uitgestald

op bed.....

k heb trouwens scheel zitten kijken! naar die datum van je contr. haha.... k dacht dat het vandaag

al de 27ste was.

Nog ff m'n broer ompraten.....die komt morgen z'n haren knippen!! Onze kapster is nog met verlof, en ik

kan ook knippen (heb ooit zo'n cursus gedaan, vind het alleen ab-so-luut niet leuk, dus doe het alleen

in noodgevallen)

Als ik nou gratis z'n haar knip, of hij dan ff m'n huis wil stofzuigen.........lijk me n goeie deal!!

Geplaatst

breek in...

Danaa zo ontzettend lief en mooi! Kreeg er echt een brok in mijn keel van..

Veel geluk samen...

Andere dames. BIJNAAAAA.....

Succes!!

Lfs

Geplaatst

Tweety, lijkt me zeker een goede deal ;) Bespaart ie toch mooi weer even 20 euro of zo, kan ie ook nog even de dweil erdoor halen haha....Geeft altijd zo'n troep die haren, je vindt ze daarna overal!

Ik deed het ook wel, vroeger vaker dan nu....heel enkel heb ik manlief wel geknipt, mannenkapsels liever dan vrouwenkapsels ;) Het is zeker niet het leukste werk, maar ik was altijd blij met het eindresultaat. Aangezien ik als pietje precies geboren ben, vind ik het fijner al hij gewoon naar de kapper gaat!

Lieve Marlijn, kan me zoooo voorstellen dat je een brok in je keel kreeg bij het zien van de foto's... meisje, meisje... het is voor jullie bijna een jaar geleden.

Voor altijd in jullie hart!

Geplaatst

Ja he?!! Al die vieze haren overal!!haha....

Ik doe ook enkel mannenkapsels.... en eigenlijk normaal dus alleen Jaco,

en nu onze kapster afwezig is, doe ik dus m'n broers en vader erbij....

Maar dat is straks weer over hor!!

K doe m'n schoonzus soms ook, maar die heeft erg makkelijk haar, zie je

toch niet of je t fout doet, want dat krult!!Ideaal.

Marlijnne; Wat knap dat je komt reageren op de foto's en wat moet het pijn doen!!

Zeker omdat dit toch het beeld is, wat bij jullie zou moeten horen!!

K vind je zo dapper, hoe dat je je eigen er doorheen slaat!!

dikke knuf voor jouw!!

Geplaatst

Uitgerekend:

7 november - Poohbeer (Tweeling!) :boy: & :boy: (juni 2011 voor het laatst geschreven)

24 november - lisa VERRASSING (Schrijft actief in een ander topic, Tese + Dusseldorf)

1 november: Tweety, controle Vk

Bevallen/geboren:

Ma 14 of di 15 nov 2011: Mutske (geplande KS)

Geplaatst

Hey Judith , jij bent dus ook zo'n laatslaper :-) (iig voor je zwangerschap). Ja, vind het altijd zo heerlijk gezellig 's avonds.

Ja, slim wb de kleding. Ik doe er ook maar iets langers bij. En tweety, n broek(pyamabroek ofzo) is ook n goed idee. Ik ga op zoek.

Ja, was heel gezellig!!

Ilona, goed bezig geweest! Echt veel gedaan. Leuk dat je moeder mee kan!

José, weer actief en lekker je kasten uitgeruimd. Goeddd!

En tweety, zeker n goede deal met knippen en stofzuigen.

Danaa, wat n schatjes!!! Echt zo lief!!!

Xxx, mees

Ja erg hè, onze verhalen :-)

Geplaatst

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hier ook een brok in de keel bij het zien van Liv en Amy!!!! Wat een poepies!! Het zijn 2 wondertjes Danaa!!!! sorry meiden ik wordt er een beetje emotioneel van als ik dan die mooie meisjes zie... haha hormonen...

Eerst de kalender bijwerken wantUitgerekend:

2 november - Angel boy.gif
7 november - Debbie 79girl.gif
7 november - Poohbeer (Tweeling!) boy.gif & boy.gif (juni 2011 voor het laatst geschreven)
11 november - Zjoediezzz boy.gif
14 november - Ang3l boy.gif
20 november - Jose VERRA
SSING
21 november - Ilon@ girl.gif
26 november - mutskeboy.gif

Bevallen/geboren:
Maandag 17 oktober 2001: Sammy73 (34,3 weken) boy.gif Bodhi
Dinsdag 18 oktober 2011: Danaa (geplande KS) girl.gif en girl.gif: Liv en Amy

Ma 14 nov 2011: Mutske (geplande KS)

ik ga de 14e bevallen!!!!
Was gisteren weer een halve dag in het zkh aan het rondsjouwen en op harde houten stoelen aan het wachten.. eerst de internist, die liep weer vreselijk uit (nu kreeg ik iig niet de schuld van hem daarvoor) had daarna afspraak bij diabetesvplk, die haalde me dus eerst op want ik zat nog op die kerel te wachten. Was al wel bij de zuster geweest, 3e keer in 2 dagen bloeddruk en gewicht (tiredsmiley.gif) gemeten, maar alles liep door elkaar nu. Een uur later uiteindelijk bij beiden geweest, had honger en zat tegen hypo aan. Vind het zo raar, bij afd gyn staat koffie en thee mede omdat soms uitloopt in de wachtkamer. Bij internist , waar nota bene diabetes patienten komen staat niks, en daar loopt t altijd uit! dus eerst gauw iets te eten genomen in t restaurant. Toen door naar de anast. afd, die wilden en brief van de internist met info en toestemming voor de ks. Bij de balie gemeld; oh geef maar hier die brief... NEE, ik wil NU de brief zelf afgeven en alles geregeld hebben voor de ks. Ik ga niet weer afwachten. Okay , mocht naar ass. lopen. Daar weer hetzelfde, geef maar, die brief ik geef die wel af... NEE ik wil het nú geregeld hebben. Hahahaha die blikken ,"vervelend zwanger mens"  maar ze ging wel naar een arts voor me. Ik weer in de wachtkamer, en jahoor even later kwam er een arts met mijn dossier aanlopen. Alles is goedgekeurd u kunt u melden bij opname!!!!!! YEAH!!! En nu is het dus geregeld; we mogen ons zondag de 13e om 14u melden in het zkh, dan wordt ik opgenomen. Leuke is dat ik dan 's nachts lekker thuis mag gaan slapen om me 's morgens weer te melden daar. SPANNEND!!!!!

Geplaatst

nou dat ziet er dus ook niet uit...... weet niet wat er mis ging hier..... maar ff de lijst opnieuw dan:

Uitgerekend:

Bevallen/geboren:

Ma 14 nov 2011: Mutske (geplande KS)

Geplaatst

en de tekst nog maar een keer voor de leesbaarheid.... pfffffffff

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhh hier ook een brok in de keel bij het zien van Liv en Amy!!!! Wat een poepies!! Het zijn 2 wondertjes Danaa!!!! sorry meiden ik wordt er een beetje emotioneel van als ik dan die mooie meisjes zie... haha hormonen

ik ga de 14e bevallen

Was gisteren weer een halve dag in het zkh aan het rondsjouwen en op harde houten stoelen aan het wachten.. eerst de internist, die liep weer vreselijk uit (nu kreeg ik iig niet de schuld van hem daarvoor) had daarna afspraak bij diabetesvplk, die haalde me dus eerst op want ik zat nog op die kerel te wachten. Was al wel bij de zuster geweest, 3e keer in 2 dagen bloeddruk en gewicht (:tiredsmiley: ) gemeten, maar alles liep door elkaar nu. Een uur later uiteindelijk bij beiden geweest, had honger en zat tegen hypo aan. Vind het zo raar, bij afd gyn staat koffie en thee mede omdat soms uitloopt in de wachtkamer. Bij internist , waar nota bene diabetes patienten komen staat niks, en daar loopt t altijd uit! dus eerst gauw iets te eten genomen in t restaurant. Toen door naar de anast. afd, die wilden en brief van de internist met info en toestemming voor de ks. Bij de balie gemeld; oh geef maar hier die brief... NEE, ik wil NU de brief zelf afgeven en alles geregeld hebben voor de ks. Ik ga niet weer afwachten. Okay , mocht naar ass. lopen. Daar weer hetzelfde, geef maar, die brief ik geef die wel af... NEE ik wil het nú geregeld hebben. Hahahaha die blikken ,"vervelend zwanger mens"; maar ze ging wel naar een arts voor me. Ik weer in de wachtkamer, en jahoor even later kwam er een arts met mijn dossier aanlopen. Alles is goedgekeurd u kunt u melden bij opname!!!!!! YEAH!!! En nu is het dus geregeld; we mogen ons zondag de 13e om 14u melden in het zkh, dan wordt ik opgenomen. Leuke is dat ik dan 's nachts lekker thuis mag gaan slapen om me 's morgens weer te melden daar. SPANNEND!!!!!

Geplaatst

Mees; Ja zo'n pyama broek is vooral handig voor t eerste gedeelte van de bevalling hoor,

later niet meer....of k moet n gat in m'n kruis knippen!!

Maar int begin, alst lukt ist misschien nog wel lekker om beneden te lopen/zitten/liggen

voor dan ist handig, n broek.....

T is n ouwetje hor, k ga er geen nieuwe voor kopen....

O Mutske, wat ontzettend spannend!! Goed van je hoor, dat je er op stond dat je meer

wilde weten....ze sturen je anders zo snel van het kastje naar de muur!! dán maar n vervelend

zwanger mens....vol hormonen!! Je hebt het in ieder geval voor mekaar!!

En super lekker zeg dat je dan 's nachts thuis kan slapen!!

k ga ff bankliggen.

pfft..ben nog helemaal emo van t bericht van Bianca!! k vind t zo erg!!

Geplaatst

Mutske, het is zeker spannend zeg.... maar wat goed dat je op je strepen staat, vaak bereik je dan veel meer.... waardeloos eigenlijk dat het zo moet!

Tweety, ik ben ook helemaal ondersteboven van het bericht, het is zo'n lieverd! Ben echt om haar gaan geven, ze is er altijd voor me geweest; bezoekjes, kaartjes, sms'jes, mailtjes, telefoontjes enz.

En nu spat haar grote droom uit elkaar, ik vind het zo erg!

Heb een cadeautje voor haar gekocht, ze is volgende week jarig, waar moet ik het naartoe sturen? Wil haar een kaartje sturen, maar waarheen? Het geboortekaartje....waarheen? Hoop voor haar dat ze gauw een nieuw plekje voor haar zelf kan opbouwen ( lees: huisje krijgt)....pffffffffff.....

Hier vandaag dagje ziekenhuis, tot nu toe waardes goed:

8 uur was ie 6,4

10 uur was ie 6,3

Moet om 15 uur nog een keer.

Verder geslaagd voor een pyjama...een zwarte met Poohbear erop :) En klossen gehaald, dus het feest kan beginnen.

Nu ff hangen, had weer een beroerde nacht achter de rug!

Geplaatst

Jose; Ja daarom!!Ze rent altijd voor n ander, en daarom gunde ik het juist haar zo!!!

K hoop ook zo, dat ze snel n eigen huisje krijgt!! en dat ze snel d'r eigen leventje op

kan gaan bouwen!! K geloof er zeker in dat ze t gaat redden, t is zo'n sterke meid!!

Maar k vind het vreselijk rot voor d'r!!

Super dat je waardes zo goed zijn joh!! hele gerustelling!!

hihi...schattig toch? maybe geeft poohbear je nog enige troost, als je wanhopig aant puffen

bent ;-)

k heb net ook ff plat gelegen....beetje liggen soezen op de bank.

Gisteren middag kreeg ik weer aardig buikpijn, wat gisteren avond steeds meer en heftiger werd.

k had wel weer ff de hoop dat het nu toch door zou gaan zetten....

Helaas!! t gekke is, dat k dan in m'n droom verder ga, als ik in slaap val!!haha....k had n meisje,

(hoe kan dat nou??? k was er inmiddels toch van overtuigd dat t n jongen zou zijn????)haha....

en k zat dus helemaal te bestuderen of ze Jaco z'n negerneusje had geeérfd!!haha...k weet de uitslag

nog niet, want toen werd ik wakker.

Afain.... nu begint m'n buik weer te zeuren.... maar k zei gisteren wel tegen m'n schoonzus, dat als de

bevalling écht nog zo begint, ik het amper meer geloof. Steeds heb je n beetje hoop, als het rommelt,

en steeds beurt er weer niks!!Zucht!! GEDULD!! (ben ik écht zoooooooooooooo slecht in)

Hoe zou het met Sylvia zijn?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden