Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mogge dames

Joepie, vandaag 37 weken!!samen met Juutje!!

Dus vanaf nu mag ik legaal thuis bevallen...... kom maar op beeb!!

Jose; t is idd. te hopen dat je zoon of dochter snel gaat vast liggen!!

daarom moet je ook gelijk gaan liggen als je vliezen breken. Aan de andere

kant, het gebeurt niet zo heel vaak hoor, dat het 'begint' met het breken van de

vliezen!!

Piempe; ook een enorm leuk woord!!Ga k onthouden!!

mees; haha...de blije doos!! zijn vast mannen die dát verzonnen hebben!!';-)

zo'n molton met zeil is wel handiger dan het zeil uit je kraampakket hoor!!

maar net wat je zelf wil natuurlijk!! t zeil uit je kraampakket is erg glad!!

Normaal heb ik een 2persoons molton over onze matrassen, maar nu dus die met

dat zeil bij mij en een 'gewone' 1 persoons aan Jaco z'n kant. Na de bevalling moeten

ze die 2 persoons er maar weer op leggen hoor!!

o ja, en over die molton bij mij heb ik ook weer n groot badlaken gedaan, zodat het

meteen wat minder zweet, en mochten de vliezen breken, niet gelijk heel het bed nat is,

terwijl je er dan ook nog in moet bevallen!!

t is hier trouwens nu heel erg rustig in de straat, volgens mij zijn ze vrij vandaag:happydance:

k denk dat ze me 'gehoord' hebben........YES!!

ja....k ga m'n badkamertje is soppen.....bah!!heb nergens zin in!!

Vanmiddag komt m'n schoonmoeder weer lekker alles stofzuigen!! zo lief!!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@mutske ja daar hou ik zeker wel rekening mee dat het ook die kant op kan gaan, hoop het natuurlijk niet maar ja als het niet anders kan dan moet het.

op zich ben ik er wel heel rustig onder over de bevalling dan. maar dat het ook anders kan gaan is toch wel een beetje eng.

@mees maar goed dat je ff heb gebeld voor je pakket.

@jose ja het kan nog steeds alle kanten op we moeten gewoon afwachten dinsdag moet ik weer voor controle miss is het dan wel weer goed hahahha ik heb het hem ff gezegd dat hij maar ff moet luisteren na zen moeder hahahhah.

@tweety ze zullen jou wel gehoord hebben met je gierende hormonen en nu denken ze we zullen maar vrij nemen anderssss hahhaha

judith en jij vandaag 37 weekjes heerlijk gevoek toch.

gister is me moeder hier geweest en heeft voor me de badkamer gedaan lief hoor van der.

heb het ook hoor dat ik niet vooruit te branden ben pfff word gewoon moe van me zelf.

Geplaatst

Meiden wat is er veel geschreven! Ik vind het lastig om alles te onthouden, lijkt wel of het steeds moeilijker wordt! hihihi...

Lekker hoor tweety: vandaag 37 weken...

En ook lekker dat die bouwvakkers je gebeden/gemopper verhoord hebben! hahahaha... Ik kan ook erg slecht tegen dat soort dingen, net zoals een caravan van iemand anders voor onze deur geparkeerd... Verschrikkelijk!

Een buurman van ons heeft zijn voortuin gedaan en had daar een berg zand voor laten storten op de straat.... Niet afgemaakt en nu ligt er dus nog een resthoop zand die over is. Een grote kattenbak natuurlijk! (en we hebben nog al wat katten in onze straat, waarvan 3 van ons) Dus dat ligt helemaal vol met poep, echt zo ranzig! Ik had het al gezegd dat daar katten in gaan zitten... Ik voel me niet verantwoordelijk, maar ik irriteer me er wel aan!

Jose: Enveloppen allemaal geschreven gisteravond! Ik heb het met de hand gedaan, toch 120st. !

Wat fijn om te horen dat de moeders overal helpen met poetsen! dan is de mijne dus niet de enige.... wat een schatten zijn het toch allemaal he?

Meiden, ik kan mijn hoofd er niet bij houden om alles terug te lezen.... dus ik hou het even hier bij! sorry...

xx, Juutje

Geplaatst

Angel; Ik denk dat dát voor iedereen geld, dat als je écht over je bevalling gaat nadenken,

over wat er allemaal kan gebeuren/anders kan lopen dat dát best eng is!! Gewoon maar lekker

proberen over je heen te laten komen, wie weet valt het wel mee, of loopt het gewoon goed!!

Maar in jullie geval is het wel spannender!!!

Ik ben idd. ook niet vooruit te branden....gisteren ook helemaal niets gedaan. t is dat schoonma

vanmiddag komt zuigen, dat ik mijn klusjes klaar wil hebben, anders had ik ook vandaag niet zoveel

gedaan zeg maar ;-)

Juut; Oo ja, waardeloos, zulke dingen....als dat zand....het waait ook alle kanten op, wat denk je van je

ramen enzo? daar word ik hier al gek van (kan ze ook niet eens zelf zemen) zijn ze net weer gezeemt en

zitten ze wéér onder het zand......gggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Ranzig dat die buurman het niet ff opruimt zeg!! vind het trouwens sowieso aso als mensen d'r eigen zooitje

niet opruimen!!

K heb de enveloppen al weken geleden (met de hand) geschreven, bij mij waren t er ook 135, maar k heb het

in etappes gedaan ;-)

rotwerk!!

Onthouden is voor iedereen moeilijk volgens mij....haha.... k vergeet écht ter plekke dingen....

zit ik woensdag avond bij m'n mama in de auto, we zouden ff naar de bieb gaan, toen we instapten zei ze dus

dat ze nog ff moest pinnen..... (????niks gehoord????)

afain...rijd ze i.p.v.links, rechts af...k zeg; 'wat ga je nou doen??' ma helemaal verbaasd...'ik zeg net dat ik nog

moet pinnen' ....haha.... gaat het ene oor in, andere weer uit, en met lezen net zo....ik moet steeds alles er weer

bij halen, anders vergeet ik alles!!

Geplaatst

Mees, ja wij hebben ook 2-persoons...ideaal, kraakt niet. Zelf heb ben we een molton, dan die van de action en dan een gewoon hoeslaken.

Tweety, badkamer? Ik zou lekker in de relaxmodus gaan nu die eikels weg zijn.morgen weer een daghoor.

Judith, goed bezig pffff 120 met de hand...waar haal jij die discipline vandaan? Stuur maar wat deze kant op. Ieeeeeuw van die strontbult.het is dan welniet van jou, maar je mag er best wat van zeggen als het nog lang blijft liggen.gaat zo stinken.

Lisa, ja denk ook een mail, weet nog niet! Nog ff meid, kun je lekker gaan shoppen:)

Vandaag nog ff rustdagje, bij vriendin langs...en dan vanaf maandag poetsen...dan begint ook pas officieel mijn verlof!

Meiden,37 weken....wiezal danaa het eerst volgen?

Ben benieuwd naar haar verhaal...het is tenslotte vrijdag...

Geplaatst

Judith, wat ben je toch een mooie, stralende mama....

Tweeter, ene oor erin, andere eruit.....herkenbaar.ron wordt er gek van, dan zegt ie....je luistert echt niet he? Oeps!

Jij spant de keoon met je enveloppen...jeej...kan ik een voorbeeld aan nemen.hoef nb alleen maar te updaten en te printen.

Geplaatst

Hey Tweety, ik zag later pas jouw berichtje verschijnen?? Beter vandaag idd ff relaxen nu die bouwknakkers er ff niet zijn...

Jose, Ik had een hengeltje met een pepernoot er aan in mijn broek gestoken zodat die pepernoot voor mijn neus hing.... Zo heb ik ze zitten schrijven!! hahahahaha....

Nee hoor, die discipline komt voort uit het nestelen!!! hihihihi... ALLES MAAR DAN OOK ALLES MOET GEREGELD ZIJN!!!!

Geplaatst

Wouw!!Juut, wat een mooie foto en wat zie jij er mooi, stralend uit zeg!!

Terwijl ik hier nog geen 1 likje make up op heb en m'n haar nog niet eens gedaan...hihi....

zie je...k heb gewoon écht nergens zin in!!

Nou, de bouwknakkers zijn alsnog begonnen.....k denk dat ze uitgeslapen hebben ofzo....

zucht....k denk toch dat ik vanmiddag ff bij n drogist oordoppen ga kopen.... dan kan ik

sowieso volgende week 'smiddags normaal slapen.

Jose; Ja, ik heb veel enveloppen, maar we hebben allebei n hele grote familie..... dus alleen

daar gaan al veel kaartjes heen (gelukkig komen die allemaal niet op visite hor).

haha...Jaco zegt ook vaak dat ik dingen op moet gaan schrijven, omdat ik zoveel vergeet,

of niet hoor!! dus ik schrijven......leg ik vervolgens m'n kladblok weer in de kast (want oo stel je voor

dat het een rommel is op m'n tafel ;-) )

Juut; een hengel met pepernoot in je broek?? ik zie écht hele rare dingen nu voor me!!haha.....

Geplaatst

Krijg net het geboorte kaartje van Danaa binnen met de post, dat ze is bevallen

van 2 meisjes!! Liv en Amy!!

Danaa; Bij deze alvast van harte gefeliciteerd met jullie dochters, en we hopen

snel je verhaal te horen!!

Geplaatst

Wauwwww, danaa gefeliciteerd met jullie 2 meiden en daan met zn 2 zusjes.geniet maar lekker van je gezin:) dikke knuffel

Geplaatst

Danaa,

Van harte gefeliciteerd met jullie 2 dochters!

Hoop dat het voorspoedig is verlopen en dat je ook spoedig zal herstellen.

Prachtige namen!

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel :boy:

3 november - Tonka VERRASSING (juni 2011 voor het laatst geschreven)

4 november - Nathalie VERRASSING (mei 2011 voor het laatst geschreven)

7 november - Danaa (tweeling!) VERRASSING

7 november - Debbie 79:girl:

7 november - Poohbeer (Tweeling!) :boy: & :boy: (juni 2011 voor het laatst geschreven)

11 november - Zjoediezzz :boy:

11 november- Tweety83 VERRASSING

14 november - Ang3l :boy:

19 november - Nella VERRASSING (april 2011 voor het laatst geschreven)

20 november - Jose VERRASSING

21 november - Ilon@ :girl:

24 november - lisa VERRASSING (Schrijft actief in een ander topic, Tese + Dusseldorf)

26 november - mutske:boy:

25 november - Sammy VERRASSING

29 november - Mees VERRASSING

ECHO en Controles ziekenhuis/Verloskundige:

25 oktober: Mutske controle VK

25 Oktober: Tweety controle vlos

27 oktober: Jose, bloedprikken glucose

27 oktober: Zjoediezzz controle VK

28 oktober: Jose, groeiecho vk

Bevallen:

Dinsdag 18 oktober 2011: Danaa (geplande KS) girl.gif en girl.gif: Liv en Amy

Ma 14 of di 15 nov 2011: Mutske (geplande KS)

Geplaatst

Danaa: Van harte gefeliciteerd meid!! Wat een leuke namen en wat een schattig kaartje... Ik hoop ook snel van je te horen.

Hahaha... Nou tweet, dat vind ik echt heel lief van je, maar ik had daar mijn haar ook nie gedaan hoor! Vandaagweer heerlijk gefohnd. Moet eigenlijk weer eens naar de kapper, maar daar heb ik zon hekel aan!!! Is al weer een jaar geleden dat ik voor het laatst ben geweest.... bbbrrr.... Ik haat dat echt!

Ja, zo'n hengel als bij een ezel met een wortel dr aan.... (Denk ff aan de Donald Duck van vroeger!!) Maar dan met een pepernoot.... hahahaha

Geplaatst

Danaa, gefeliciteerd met de 2 dames! Wat n mooie namen. Hoop dat het goed gaat met je!

En dus n rustig ochtendje en luidruchtige middag met die bouwvakkers.

En suf hoor; die buurman moet gewoon z'n zand opruimen.

Ja, ik ga voor t 2 pers waterdichte hoeslaken. Zo n glad zeil is ook niets voor mij. Goed idee trouwens vh badlaken erover.

En...ik kreeg vandaag al t pakket. Snel hè?! N leuke knuffel en dan allemaal megaberbanden en zeiltjes, onderleggers en ...schattig...n navelklemmetje. Wat echt!!

Mooie foto en mooie buik! :-)

En wie was ook weer naar de kapper? Is t mooi geworden?

En die kaartjes, goed hoor, alles al geschreven. Hier moet er nog begonnen worden. Oei!

Nou ja, ik denk maar...ik ben de laatste uitgerekend, haha!

Xxx

Geplaatst

Ach....je moet die flappen allemaal tussen de beentjes doen....dus maak t uit hoe ze heten?? ;-)

Ik ga ook meestal maar 1x per jaar naar de kapper....dan laat ik t permanenten, en soms nog n keertje

knippen tussen door. HOu er ook niet van....doe m'n eigen haar wel.... nu weet m'n eigen kapster wel hoe

ik het heb en hoe ik ben, maar zij is nu net bevallen, dus pas moest ik ook echt naar kapper, ff stukkie

eraf en k wilde blonde plukjes.... nou leuk, maar gaat zo'n meisje helemaal vertellen wat ik allemaal wel niet

kan doen met mijn haar.... om nog meer krullen te krijgen (wat niet werkt, en dat had ik d'r al uitgelegd)

afain...het knippen en verven was gelukt, het fohnen niet, maar dat had ik d'r vooruit kunnen vertellen....

en je zit er ook zooooooooooo lang..... brrrrrr........

Ja dat hengel verhaal snap ik wel..... maar dat tie uit je broek komt....dáár krijg ik rare ideeén van....hahah....

Mees; ja t was n rustige ochtend...en toen ik dus weer wilde gaan liggen begonnen de krengen weer!!! laaiend was ik!!

Maar goed.... komt m'n vriendin binnen eind van de middag, ik voel me al zo bellabbert.... hou vandaag weer n hoop vocht

vast (terwijl het weer weg was) zei ze ook dat m'n gezicht heel bol was vant vocht....ik weer huilen......

k moet er nu gewoon om lachen hoor, maar k voel me écht n verlepte vaatdoek, en als ze dan ook nog zeggen dat ik n bol hoofd heb.......

ze schrok d'r van hor, dat ik moest huilen....zij mag het ook wel zeggen (ze is zelf behoorlijk stevig)

K ga denk ik ff in bad leggen zometeen....

shit....net vanmorgen schoongemaakt.... (k zou dan t gerust n week niet willen douchen....bij wijze van dan....)

Ging jij nou trouwens ook thuis bevallen mees?? of heb ik dat al gevraagd??

Tot nu toe volgens mij alleen Angel en ik, (zonder bijzonderheden dan...)

Je hebt nog ff om te schrijven....

k had het al vrij vlot klaar....maar deze controle freak heeft graag alles klaar en op n rijtje......

zo zie ik het gerust voor me dat ik tijdens de bevalling nog tegen Jaco sta te commanderen wat hij moet doen....

(nog ff stofzuigen ofzo.....hihi) niet dat hij daar van onder de indruk komt.....meestal hoe harder ik commandeer

hoe dover hij word zeg maar!!

Geplaatst

Dana van harte gefeliciteerd met je twee prachtige roze wondertjes!! Geniet geniet en geniet!

Liefs Debbie

Zal van de week weer wat uitgebreider reageren ben voor nu helemaal op (weer geen slaap gehad vannacht en vanmiddag wou het niet echt lukken) Fijne avond voor jullie allen

Liefs Deb

Geplaatst
Of waren het nou berbanden?? Hihihi...
Hahaha judith en Tweety, Dan gaan we maar voor verbRanden ....ze zijn te erg. Vind het zo heerlijk om niet ongesteld te zijn en dan zometeen die megadingen. Hellup!!
Geplaatst

Lekker rustig aan hoor debbie!! Je beeb is het allerbelangrijkste nu...Tweety, wat ben je toch een heerlijk lekker zwanger wijffie!!!! Het wordt gewoon weer tijd dat je je even weer jezelf kan gaan voelen... Even geen hormonen meer enzo (al zal dat nog wel ff duren)Ik begrijp echt goed hoe je je voelt... Het is ook allemaal niet niks wat we meemaken en wat voor spannende dingen ons nog te wachten staan!Strakkies lekker ff uithuilen bij jaco? Sterkte iig... Dikke knuffel van mij!

Geplaatst

ja meiden die tijd komt ook weer in zicht....ongesteld! Bah bah...wat een luxe was dat dan de afgelopen maanden, verwend zijn we!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden