Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo meiden, diensdag om 15.05 uur is ons zoon donny jeremias geboren. hij ligt nog op de neo en ik bij hem. ik laat jullie meer weten als ik thuis ben. liefs sylvia

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha, Tweety, heb weer smakelijk moeten lachen om het vervolg van je verhaal.... zie het alweer helemaal voor me. En iedereen maar denken dat ik gek ben.

Heerlijk zeg, ook al zo'n mannetje die toegeeft aan z'n nesteldrang, altijd handig ;)

Hoe is het vandaag met je? Heb je gisteravond nog een fijne avond gehad?

Judith, heb gisteren nog met je geappt, maar bij deze nogmaals.....heel veel succes, zet'm op en toi, toi, toi.....

Ilona, dus jouw lichaam krijgt het ook al zwaarder, geef eraan toe hoor....dagen winkelen gaat er echt niet meer in * wiggle wiggle*.

Suylvia, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Nu lekker genieten en hopelijk mag hij snel naar huis.

Ik dacht vanmorgen even..... zou het?

Normaal verlies ik best veel afscheiding in de ochtend, maar nu was het in één keer fluts..... broek nat, maar niet overdreven, op de bank ook een beetje. Daarna niks meer, dus vals alarm! Jammer... :(

Geplaatst

Tweety, heb vannacht ook meerdere malen aan Judith moeten denken, heb zelfs Ron al besmet. Die vraagt ook steeds: en? Hoe is het met Zjoediezzz?

Ook wel logisch, we hebben zoveel lief en leed gedeeld de afgelopen maanden en elkaar ook nog in het echt een paar keer gezien.

Ben zooooo benieuwd hoe het nu met haar gaat en ook met haar kleine man.... houd mijn telefoon dichtbij me in ieder geval ;)

Geplaatst

Sylvia proficiat met de geboorte van jullie zoontje!!!!! Hopleijk gaat alles goed en mogen jullie snel naar huis!!

Geplaatst

Hallo meiden!Ff snel vanuit het zh: vanmorgen om 8 uur aan de ctg gegaan en lig er nu nog steeds aan... Twee keer een dip in de hartslag gehad en de eerste keer stond direct de hele kamer vol, infuus dr in en de hele reutemeteut. Scheelde niet veel of het werd een spoedkeizersnede... Kan nog steeds trouwens.Ik had al 1 cm ontsluiting en het inleiden is begonnen... Als ik 3 cm ontsluiting heb worden mijn vliezen gebroken. Ik krijg nu om de 4 uur een tabletje in mijn doos. Ik ben ook een beetje gestript, maar dat was erg gevoelig.Ik ben in goede handen hier iig... Komt vast helemaal goed, maar ik mag niet meer van de ctg af.Jose en tweety: Wat lief van jullie dat jullie zo meeleven... Doet me erg goed!!(andere meiden natuurlijk ook he!!! Hihihi)Sylvia: gefeliciteerd met je zoon, ik hoop dat je hem snel mee naar huis mag nemen...Jose: ik schijn ook vruchtwater te zij. Verloren... Geen hele plens hoor, dus het kan zomaar!! Succes meis....Xxies van Juutje

Geplaatst

Sylvia van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

k zal zo ff t lijstje opzoeken, en je er bij zetten.

Jose; Ja, toen Jaco thuis kwam heb k nog ff hard gebruld....en toen was k t pas

kwijt eigenlijk..... Daarna naar de verjaardag, wat uiteindelijk toch wel weer gezellig was,

alhoewel ik wel erg moe was.... maar dat heb ik altijd als k veel gejankt heb!!

Jaco vraagt dat ook steeds..... of zegtie 'waar zat die dan?' over de high tea...haha..

Maar hij leeft daarin ook wel echt mee zeg maar!! We hebben al zoveel met elkaar gedeeld ja,

dat het heel bijzonder is, om hierin ook écht met elkaar mee te mogen leven, lijden en blij zijn!!

Ik heb de laatse dagen ook meer afscheiding, wel helder wit nog.....maar soms écht gewoon

'stukjes' sorry voor de onsmakelijkheden, en soms voel je t gewoon 'lopen' daarom heb ik standaart

wel n inlegzooltje in zeg maar!! ;-)

Jaco heb lekker de tuin helemaal gedaan, gesnoeid, bladeren weg, raampje van de babykamer gezeemd.

Nu istie ff bij z'n zus ant klussen, kan ik ff n dutje doen.

K zie dat Juut online is....k hoop dat we ff wat horen.....ben erg benieuwd!!

Geplaatst

Wat super Judith, dat ze je zo onder controle houden!! k hoop voor je dat je

ondanks alles, toch via de normale weg kan bevallen.....

Wel heel spannend hoor!! pfffffft....

Strippen is pijnlijk ja..... lijkt me niks....maar wie weet....helpt het wel!!

Sterkte lieverd!!

Geplaatst

:boy:Uitgerekend:

2 november - Angel :boy:

3 november - Tonka VERRASSING (juni 2011 voor het laatst geschreven)

4 november - Nathalie VERRASSING (mei 2011 voor het laatst geschreven)

7 november - Danaa (tweeling!) VERRASSING

7 november - Debbie 79:girl:

7 november - Poohbeer (Tweeling!) :boy: & :boy: (juni 2011 voor het laatst geschreven)

11 november - Zjoediezzz :boy:

11 november- Tweety83 VERRASSING

14 november - Ang3l :boy:

19 november - Nella VERRASSING (april 2011 voor het laatst geschreven)

20 november - Jose VERRASSING

21 november - Ilon@ :girl:

24 november - lisa VERRASSING (Schrijft actief in een ander topic, Tese + Dusseldorf)

26 november - mutske:boy:

25 november - Sammy VERRASSING

29 november - Mees VERRASSING

ECHO en Controles ziekenhuis/Verloskundige:

27 oktober: Jose, bloedprikken glucose

27 oktober: Zjoediezzz controle VK

27 oktober: Ilon@, controle gyn

28 oktober: Jose, groeiecho vk

29 oktober; Judith opgenomen en ingeleid in ziekenhuis i.v.m. lage hartslag baby

1 november: Tweety, controle Vk

3 november: Ilon@, controle gyn

Bevallen/geboren:

Maandag 17 oktober 2001: Sammy73 (34,3 weken) :boy: Bodhi

Dinsdag 18 oktober 2011: Danaa (geplande KS) :girl: en :girl:: Liv en Amy

Dinsdag 25 Oktober 2011: Sylvia (ingeleid) :boy:: Donny Jeremias

Ma 14 nov 2011: Mutske (geplande KS)

Geplaatst

Judith , wat spannend meid!! En wat leuk dat je ons zo op de hoogte houdt! Stoer hoor :-)!!

Heel veel succes vandaag; hoop dat het allemaal goed gaat en je zometeen je beeb in je armen mag houden.

Sylvia super gefeliciteerd met jullie zoon!! Hoop dat hij snel med naar huis mag. En lekker genieten nu!!!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Judith heel veel succes! nog eventjes en je hebt je wonder in je handen! Sylvia gefeliciteerd met jullie mooie zoon. Aan alle anderen een fijn weekend en hopelijk allemaal straks lekker onze rust gehad! Van de week zal ik weer wat uitgebreider reageren ik ga nu lekker mijn rust nemen en keutelen met mijn dochter! (doen we de hele dag al lekker stoeien knuffelen en kreeg zelfs een ontbijtje op mijn bed! wat een kanjer is het ook! ) nou voor nu tot snel

Liefs Debbie

Geplaatst

Judith, lieverd...wat knap dat je ons op de hoogte houdt zeg! Ben erg benieuwd of het allemaal een beetje vordert. Maar jee, wat een spanning nog steeds, gelukkig ben je in goede handen. Nog even volhouden meid! Knuffel!

Debbie, wat leuk zo'n dochter...heerlijk stoeien, ontbijtje op bed, luxe hoor!

Tweety, is het nog gelukt met Jaco z'n nesteldrang hihi?

Uhum, voor de rest ben ik het even kwijt :(

Geplaatst

Sh*t, zie nu pas dat je al antwoord had gegeven.....sorry meid!

Haha, grappig dat Jaco ook zo meeleeft, de hormoontjes zijn dus toch wat overgesprongen denk ik!

Fijn hoor zo'n man die meehelpt, denkt enz... waar je lekker kunt brullen, zodat je daarna weer opgelucht bent en hij je weer aan het lachen kan maken.

Ik zal even koken en daarna even naar broer en schoonzus, hebben een huis gekocht. Dus daar moet op gedronken worden, limonade met bubbels wordt het voor mij denk ik.

Ooooooh, nog een paar weken.... dan toast ik heerlijk met een lekker wijntje op jullie allemaal.

Vanmiddag het wijnrek gestoft en gesopt....nou lekker hoor :)

Geplaatst

haha.....dát zijn nou de hormonen.... maak nie uit hor, ik zie soms ook pas uren later

dat iemand al gereageerd heeft ergens op, of dat ik achteraf tegelijk had ziten typen,

en het pas later lees.

Ja heerlijk zo'n man!! k zou ook écht niet zonder m kunnen ;-)

Gezellig vanavond!! jij aan de bubbeltjes....

Als k BV ga geven, word het voorlopig ook nog geen alcohol..... heel misschien eens n

xtje int weekend n klein beetje ofzo... maar kdenk, mezelf kennende, dat het zeer zeer

beperkt zal zijn!!

Ben ook niet 'zo'n wijndrinker, bij mij moet alles heel zoet zijn!! zoete witte wijn, of gewoon

n safari/7Up ofzo.

Fijne avond allemaal...k ga ff in bad denk ik, de buikpijn komt weer opzetten, en dan is n badje

zoooooooooow lekker!!

Geplaatst

Geniet van je badsessie meid, ff lekker helemaal zen worden ;)

Wanneer moet je weer op controle, misschien kun je vragen of ze inwendig kunnen voelen of je al ontsluiting of iets hebt? Dan weet je tenminste of er ook echt wat gaande is.... 't is nu een soort van zoeken naar een speld in een hooiberg.

Maar ja, je zit ook weer mogelijk met infectiegevaar hè? Bij ons doen ze het in ieder geval niet van tevoren.

En nu we het daar toch over hebben, hebben jullie nog sex? *bloos*

Geplaatst

k zat ook met tranen in mn ogen bij t smsje!! De lieve schat!!

hihi...hoe bedoel je geheimzinnig?? Ben blij dat t achter de rug is hor...pfffffff....

Bij ons doen ze met de controle ook niet 'zomaar' toucheren idd. pas bij regelmatig

terugkerende weeén volgens mij!!

haha...bloos...net nog gedaan.... ;-) dat krijg je dan weer van badsessies.....hihi....

Afain....k moet wel zeggen dat ik het speciaal voor m'n mannetje doe hor, want zelf

heb ik er niet zo'n behoefte meer aan!! maar hij heeft zoveel voor me gedaan vandaag,

dan verdient tie t wel vind ik!!

Zolang je vliezen niet gebroken zijn, kan het geen kwaad in ieder geval!! (infecties enzo)

enne....k heb zoiets van 'nu kan het nog..... na de bevalling zal het wel n tijdje stilliggen'

maar dat is natuurlijk iets persoonlijks...en hoe goed dat iedereen zichzelf daar bij voelt.....

Geplaatst

Hallo allemaal!!! Daar ben ik weer even snel...Wat een heftige dag: een aantal keren naar een hele lage hartslag gezakt en nate veel onzekerheid is er besloten tot een keizersnede! Allemachtig wat is dat heftig!!!Ik zal later een uitgebreider verhaal doen...Hij is iig heel mooi en gezond!! Geboren om 17.49 uur en hij heet Linck, hij weegt 3016 gram...Hij ia zo leuk!!!!! Alle cliche's zijn waar, maar het uitgebreide verhaal later. Ben zo moe!Dikke kus, juut

Geplaatst

Breek ff in vanuit maart 2012 om jullie te feliciteren metLinck! Zo te lezen is het snel en heftig geweest, maar fijn dat alles goed is met jullie zoon. Geniet ervan!

Geplaatst

Aan mij de eer dan om het lijstje aan te vullen!

Maar eerst gefeliciteerd aan Sylvia (en de rest van de femmelie) met de geboorte van je zoon Donny Jeremias en Judith jij en je man ook supergefeliciteerd met de geboorte van Linck!!! Wacht in spanning op je uitgebreide verslag! Maar gaan jullie eerst heerlijk genieten van je kleine, zo lang verwachtte en gewenste mannetje!!!!

Uitgerekend:

2 november - Angel :boy:

3 november - Tonka
VERRA
SSING
(juni 2011 voor het laatst geschreven)

4 november - Nathalie
VERRA
SSING
(mei 2011 voor het laatst geschreven)

7 november - Danaa (tweeling!)
VERRA
SSING

7 november - Debbie 79:girl:

7 november - Poohbeer (Tweeling!) :boy: & :boy: (juni 2011 voor het laatst geschreven)

11 november - Zjoediezzz :boy:

11 november- Tweety83
VERRA
SSING

14 november - Ang3l :boy:

19 november - Nella
VERRA
SSING
(april 2011 voor het laatst geschreven)

20 november - Jose
VERRA
SSING

21 november - Ilon@ :girl:

24 november - lisa
VERRA
SSING
(Schrijft actief in een ander topic, Tese + Dusseldorf)

26 november - mutske:boy:

25 november - Sammy
VERRA
SSING

29 november - Mees
VERRA
SSING

ECHO en Controles ziekenhuis/Verloskundige:

27 oktober: Jose, bloedprikken glucose

27 oktober: Zjoediezzz controle VK

27 oktober: Ilon@, controle gyn

28 oktober: Jose, groeiecho vk

29 oktober; Judith opgenomen en ingeleid in ziekenhuis i.v.m. lage hartslag baby

1 november: Tweety, controle Vk

3 november: Ilon@, controle gyn

8 november: Mutske , laatste controle gyn

Bevallen/geboren:

Maandag 17 oktober 2001: Sammy73 (34,3 weken) :boy:
Bodhi

Dinsdag 18 oktober 2011: Danaa (geplande KS) :girl: en
:girl:: Liv en Amy

Dinsdag 25 Oktober 2011: Sylvia (ingeleid)
:boy::
Donny Jeremias

Zaterdag 29 Oktober 2011: Judith (ks)
:boy:: Linck

Maandag 14 nov 2011: Mutske (geplande KS)

Geplaatst

Lieve Juud, nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Linck! Leuke, stoere naam meid en .... het is niet dezelfde naam haha... dat ook weer de wereld uit.

Nu lekker genieten van je kersverse gezinnetje en hopelijk knap je snel weer op.

Ben heel benieuwd naar het verhaal en vooral naar jou en je kleine mannetje...Maar denk eerst maar even lekker aan jullie zelf, rustig aan!

Meiden, vandaar mijn jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....moest het even kwijt....maar wou de eer aan Judith zelf overlaten!!!

Dikke knuffel

Geplaatst

Jaaaaa judith! Daar is tie dan! Wat heerlijk dat je kleintje er eindelijk! Rust goed uit en geniet er van met zn drietjes!

dikke knuff en tot snel! X

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden