Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

José, fijn dat het goed gaat! Ja, wat n gedoe, steeds heen en weer. Nou, vast niet lang meer..:-))

En tweety, wat mooi en goed omschreven, je bevalling. Gaaf om te lezen.

Hier alles prima. Kan nog tijden zwanger blijven; geniet er zo van....!

Xxx

Geplaatst

Debbie PROFICIAT met de geboorte van jullie dochter Lana!!! Wat een mooie naam!

Wat een wondertje he...

Hier erg druk (goh!). Vannacht de meisjes 3 keer moeten voeden, ben dus helemaal gaar

(en dat was ik natuurlijk al..)

Gister met t hele gezin boodschappen gaan doen. Ging prima!

We hadden veel bekijks hihi

[ATTACH=CONFIG]2769[/ATTACH]

Geplaatst

Proficiat iedereen met jullie kleintjes! Een spannende en superleuke tijd breekt nu aan.

Grappig dat jullie bijna allemaal al bevallen zijn terwijl november amper begonnen is!

Tweety, je verhaal over het persen klinkt herkenbaar. Je hebt helemaal niet het gevoel dat er iets gebeurt maar iedereen rond je zegt dat je het goed doet, dus doe je maar verder, en dan plots floep, je wondertje helemaal nat en rimpelig in je armen.

Succes nog voor diegenen die hun ongelooflijk spannende reis naar de nieuwe wereld maar dan mét kindje zullen maken!

liefs,

Ellen

Geplaatst

Even een update:

* Bloeddruk nog steeds te hoog 150/96

De rest was goed, urine en bloed! Kleintje beweegt wel iets minder, daarom extra echo en daarop was ook alles goed ( placenta, navelstreng, vruchtwater). Morgen weer heen voor een ctg + bloeddruk...maarrrrrrr........

Donderdag word ik ingeleid. Heb vandaag een inwendig onderzoek gehad, ze kon met haar vinger het bolletje aanraken, maar mijn baarmoederhals is nog te lang.

Dus donderdag gaan ze weer kijken, is de situatie hetzelfde, dan wordt er eerst gel ingebracht en anders worden de vliezen meteen gebroken.

Spannend, want onze kleine kan wel eens op de magische datum geboren worden ;)

Maar helaas, kan het ook dagen duren....als het allemaal niet vlot, we zullen het zien. Maar als het gaat volgens boekje, zijn we voor het weekend papa en mama :)

Geplaatst

wow jose! wat spannend meis! wat mooi dat je binnenkort je kleintje in je armen houdt!!

11e van de 11e van de 11e: gekkengetal :-) Wel heel gezellig :-) (hier spreekt een limburgse, haha, heel wat leuke feestjes gevierd op de 11e van de 11e)

Geplaatst

he jose, wat fijn dat je wat duidelijkheid hebt en weet wat er gaat gebeuren, ga heel hard voor je duimen. Succes en we horen het wel.

Hier gaat het goed! geniet nog lekker van mn verlof, vind het het heel relaxed.

Geplaatst

Hej Jose, fijn dat (muv je bloeddruk) alles goed was!!!

En wat spannend dat je donderdag wordt ingeleid!!!!

Oh meid, nog even en dan is HET gewoon echt zo ver (ik wil OOK!) ;-)!!!!! WOW!!!!!!!

Rustig aan en succes donderdag!!!!!!

Ik denk aan jullie!!! *knuffel*

Geplaatst

Yeeaahhh Jose!! Donderdag, you go girl!! Gaaf idee he? Voor het weekend papa en mama! Heel veel succes, zet 'm op!

Geplaatst

Hallo meiden!

Jose: Spannend meis.... DIe magische datum zou echt super zijn als ze dan ook komt!! Ik ga heel erg hard aan je denken hoor! (deed ik sowieso al hoor...)

Tweety: Meid wat goed beschreven je bevalling! Ik kreeg wel even traantjes in mijn ogen, ik heb dat moeten missen en ik had niet gedacht dat dat gevoelig zou liggen, maar dat is tochy wel zo. Het ging bij mij ineens allemaal zo snel... Ik zal mijn verhaal nu eindelijk even uitschrijven:

Donderdag de 27ste op controle geweest bij de vlos en die schrok zich zo kapot van de lage hartslag van de baby (ronde de 60 bpm) dat ik DIRECT naar het zieken huis moest voor een CTG. Daar was alles wel in orde en ook nog een echo gehad. Vrijdag de 28ste moest ik terug voor een controle CTG voor de zekerheid.

Die ging niet zo goed, de hartslag daalde weer een aantal keren maar klom ook weer op. Bij een nieuwe echo zagen ze dat ik bijna geen vruchtwater meer had en er werd dus besloten om op zaterdag 29/10 te gaan inleiden.

(m 8 uur moesten wij ons melden op de kraamafdeling en ik ging gelijk weer aan de CTG. Na een half uurtje zakte de hartslag weer en deze keer duurde het wel 20-25 minuten voordat ie weer op begon te kimmen. Inmiddels stond de hele kamer vol met artsen en verloskundigen en verpleegkundigen... Infusen en echo's en hartmonitoren, allerlei toeters en bellen werden aangesloten en op het moment dat ze de knoop wilden gaan doorhakken om voor een spoedkeizersnede te gaan doen kwam de hartslag van de baby weer op peil en bleef goed...

Nog drie keer gebeurde het die dag en om 12 uur kreeg ik een tabletje voor het inleiden. Ik had van mezelf al 1 cm ontsluiting en helemaal verstreken. Na 4 uur bleek dat ik naar ruim 1,5 cm was gegaan. (niet zoveel dus) en het lukte niet om de vliezen te breken...

Toen zakte de hartslag weer helemaal weg naar rond de 50 en toen brak ik.... Ik moest echt onwijs janken want ik dacht dat op het laatste moment mijn baby me toch nog door mijn vingers zou gaan glippen.... Waar ik dus al die tijd al zo bang voor was geweest. Ik trok het niet meer terwijl ik al die tijd heel rustig was gebleven.

Er werd dus voor ons besloten om toch voor een spoedkeizersnede te gaan. Pat werd wel een beetje witjes rond zijn neus, het ging ineens allemaal zo snel!

Ik kreeg een catheter en een nieuw infuus want die zat inmiddels niet meer in mijn bloedvat. Pat moest een operatiepak aan en die mocht naast mijn hoofd zitten in de ok.

Eenmaal de ruggenprik er in (heeeeeeel raar!!!) Iedereen op de ok was zo vrolijk en lief! Ik oelde allerlei geduw en getrek terwijl ik achter dat blauwe scherm lag en toen de baby echt uit mijn buik getrokken werd mocht pat over het doek kijken!

Ik hoorde voor het eerst een heel klein huiltje!!!! MIJN KIND!!!!! Hij haalde adem!!!!! Ik moest er heel erg van huilen en ik wilde hem zo graag zien!

We waren al gewaarschuwd dat de baby eerst meegenomen zou worden door de kinderarts en dat dat wel even kon duren. Maar de agpar score was in de 1e minuut al 9 en na 5 minuten 10! Hij deed het hertstikke goed....

Ik kreeg hem naast mijn hoofd (tussen pat en mij in) en hij voelde helemaal warm tegen mijn wang aan en hij was zo mooi!! Bijna helemaal schoon en hij keek ook naar mij! Ik kon hem kusjes geven, wat was hij mooi en lief!!!!

Toen mocht Pat hem al mee nemen in de couveuse naar de afdeling terwijl ik nog gehecht werd. Ik lag daar maar, zonder hun! Dat voelde raar! Ik moest weer huilen... Maar ik was ook zo blij!

Na 20 minuten werd ik ook door de gyn en zijn assistent naar de afdeling gebracht en daar waren Pat en Linck al op de kamer. Ik kreeg Linck op mijn borst gelegd in ons blootje: Wat voelde dat fijn! Hij was zo klein en zo mooi... Ik zit nu ook weer te snikken terwijl ik dit allemaal schrijf... Het was allemaal zo spannend en raar. Ik had me voorgenomen om de bevalling over me heen te laten komen en te nemen zoals het zou lopen, maar deze keizersnede had ik niet voorzien... Dat komt dan wel rauw op je dak gevallen. Aan de andere kant als ze hadden voorgesteld om mijn been te amputeren om zo die kleine jongen te redden, dan had ik het ook geaccepteerd. Hij was echt het enige wat telde.

Waarschijnlijk had hij een gewone bevalling niet goed kunnen doorstaan of niet overleefd... Het was te lang gaan duren en de 1 1/2 wee die ik heb gehad trok hij al niet, laat staan een perswee! Dat risico wilden ze dus niet meer nemen, zeker doordat wij al zo'n heftig traject naar de zwangerschap toe hebben gehad. We waren in goede handen in het SFG, wat een geweldig team hebben ze daar!\

Wat wel tegenviel uiteindelijk is dat ik na nog geen 48 uur al weer naar huis mocht: Maandag middag om 17 uur. Wij hadden voor 12 uur de kraamzorg al gebeld en we moesten nog maar eens bellen als we werkelijk thuis zouden zijn. Uiteindelijk moesten we dus de eerste nacht in zonder kraamzorg: Ik wist niet eens of het wiegje wel goed was opgemaakt, hoe ik een kruik moest warmen en weet ik veel wat nog meer. Daar bovenop die keizersnede: De eerste nacht thuis was horror!!! Ik veel te veel gedaan natuurlijk, geen oog dicht gedaan en uiteindelijk kwam de kraamhulp pas dinsdag tegen 11 uur... Ik was behoorlijk over de zeik daarover. Dat zou me niet nog eens gebeuren.... Wat een tegenvaller!

Verder is wel alles goed gegaan. Behoorlijke kloven van die eerste nacht thuis, maar gelukkig de voeding supergoed op gang gekomen.

Gisteren was Linck al weer op zijn geboortegewicht en is dat gekke naelstompje er af gevallen. Nu maar lekker groeien en verder herstellen van die KS, erg lastig om rustig aan te doen moet ik zeggen...

Nou, dat was het volgens mij wel... Fijn dat ik het nu opgeschreven heb, dat helpt wel bij dit alles een plekkie geven.

En wat een mooi mannetje heb ik!!! Ik ben echt zooooooooo trots op hem!

Ik ga nog even het lijstje terug zoeken om zijn hele naam er in te zetten en om mijn geheugen op te frissen wie er nog moeten.

Ik lees mee via mijn telefoon, maar uitgebreid reageren doe ik liever via de laptop... Sorry als ik dingen ben vergeten. Ik zal ook nog even terug lezen!

Liefs van Juut.

Geplaatst

Uitgerekend:

3 november - Tonka VERRASSING (juni 2011 voor het laatst geschreven)

4 november - Nathalie VERRASSING (mei 2011 voor het laatst geschreven)

7 november - Poohbeer (Tweeling!) :boy: & :boy: (juni 2011 voor het laatst geschreven)

19 november - Nella VERRASSING (april 2011 voor het laatst geschreven)

20 november - Jose VERRASSING

21 november - Ilon@ :girl:

24 november - Lisa VERRASSING (Schrijft actief in een ander topic, Tese + Dusseldorf)

26 november - Mutske:boy:

29 november - Mees VERRASSING

ECHO en Controles ziekenhuis/Verloskundige:

6 november: Jose controle bloeddruk

8 november: Mutske , laatste controle gyn

11 november: Jose controle + evaluatie

Bevallen/geboren:

Maandag 17 oktober 2001: Sammy73 (34,3 weken) :boy: Bodhi

Dinsdag 18 oktober 2011: Danaa (geplande KS) :girl: en :girl:: Liv en Amy

Dinsdag 25 Oktober 2011: Sylvia (ingeleid) :boy:: Donny Jeremias

Zaterdag 29 Oktober 2011: Judith (Spoedks) :boy:: Linck Johannus Petrus

Maandag 31 oktober 2011: Angel :boy: : Jayson

Dinsdag 1 november 2011: Tweety :boy: : Arie Johannes ( Aron)

Zaterdag 5 november 2011: Debbie79 :girl: : Lana Alfonsia Andrea

Maandag 14 nov 2011: Mutske (geplande KS

Geplaatst

Succes aan iedereen die nog met een bolle buik lopen! Ik denk aan jullie en duim voor jullie! Nog eventjes volhouden en dan hebben jullie ook een prachtkindje in jullie armen.... Dat is echt het allerbeste gevoel van de wereld!

xx, Juutje

Ow en Danaa: Was jij dat nou waar bij die ruggenprik niet goed werkte? Ik heb nog aan je gedacht in de ok! Gelukkig heb ik niets gevoeld, maar ik was er wel even flink bang voor....

Geplaatst

*breek ff in*

Jose, spannend deze week!! Ben zeer benieuwd!! In ieder geval heeeeeelllllll veel succes donderdag!!

En Judith, gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet er van!

Liefs Lianne

*breek weer uit*

Geplaatst

Tweety heeft het mooi en goed beschreven, maar jij ook Judith...wauw! Zoals je weet ben ik nogal visueel ingesteld, dus zag het helemaal voor me met een paar natte oogjes. Zo bijzonder.......

Meiden, bedankt voor het succeswensen! Ergens hoop ik dat ze meteen de vliezen kunnen breken, dat het inwendig onderzoek van vandaag z'n vruchten afwerpt.

Of ik moet als een tierelier reageren op die gel, dan is het ook goed! Wil er geen dagen in zitten, maar goed je hebt het niet voor het kiezen hè?

Hoe dan ook, ons meisje is in aantocht en ik kan niet wachten totdat ik haar kan zien, ruiken, knuffelen en vasthouden!

Geplaatst

Judith, wat heb je je bevallingsverhaal mooi geschreven.. En de eerste minuten met Linck, de tranen rollen over mijn wangen! Geweldig!

Geplaatst

Thnx girls... Ik ben er op de een of andere manier ook helemaal emo van!Ik dacht dat ik de kraamtranen al had gehad, maar ik ben echt snel emotioneel.... Het is echt fijn om het nog eens op te kunnen schrijven!X

Geplaatst

pfff effe mijn traantjes drogen van het mooie verhaal van Judith, ik zag mijn eerste bevalling weer voor me, meid je hebt het geweldig gedaan. Je hebt er inderdaad alles voor over hebt je kindje op deze wereld te zetten. Jij zult nu als geen ander begrijpen dat ik vooraf voor de ks gekozen heb, je staat zoveel angsten uit als het niet goed gaat tijdens de natuurlijke bevalling..... Nu lekker genieten meid van je heerlijke mooie mannetje.....

Heb Danaa nog niet eens gefeliciteerd met de geboorte van haar meisje Lana, en wat een leuke meidennaam, stoer en vrouwelijk tegelijk! En weer eens wat roze in ons steeds langer wordende geboortelijstje!

Jose heel veel succes morgen, ik duim dat het allemaal voorspoedig gaat met je bevalling en dat je zonder al te veel toestanden heel relaxed na middernacht op de 11e je kindje op de wereld mag zetten, want dat is toch wel een gedroomde datum.Ik hoopte er stiekum ook op, maar de gyn werkte niet mee.....

Wij hebben gisteren onze laatste controle gehad op het zkh, nou meiden ik kom aan hoor, weer 2 kilo in 2 weken, best netjes. Maar mijn buik is ook giga, dus ik verdeel het gewicht maar denkbeeldig tussen mij en mijn baby, hoewel ik de laatste weken mezelf geen lekkernij meer ontzeg, dus ikkom vast zelf wat kilo's aan nu hihihi. Ik was blij met nog steeds een perfecte bloeddruk, 120/80. Maar was vooral opgelucht dat de echo als eerste een mooie hartslag van mijn mannetje liet zien, was na alle verhalen hier en het gevoel dat ik al een week of wat heb "laat het nu niet meer misgaan..." toch wel wat ongerust daarover. Maar gelukkig heeft hij nog genoeg vruchtwater ed. en het prima naar zijn zin in mijn buik.... En wat ik al voorspeld heb, hij is niet ingedaald en volgens de gyn ook niet meer van plan. Dus voor zover ik niet al 100% zeker was over mijn besluit van de ks, nu blijkt het de beste keuze te zijn.

Zondag om 14u mogen we ons op de kraamafd melden, dan aan de ctg en wat gesprekjes waarna we lekker weer naar huis gaan. Ik hoor dan ook hoe laat de ok gepland staat, adh daarvan weten we hoe laat we ons weer mogen melden. Ik zal waarschijnlijk donderdag weer naar huis mogen als alles naar wens gaat. Ik kijk zondag even hoe het met internet zit op de afd. , er staat in een boekje van het zkh dat je je eigen laptop mee mag nemen. Heb gisteren een bijna volle tas met babykleertjes klaargezet, allemaal leuke setjes bij elkaar gezocht, veel te veel waarschijnlijk maar zooooo leuk ik kon niet kiezen hahaha.

Slaap momenteel zo slecht dat ik met een paracetamol naar bed ga, scheelt al iets voor de pijn in mijn heupen. Maar lekker slapen is iets waar ik wel naar uitlijk, ooit weer hahahaha. Ach over 15 jaar .... daarover gesproken, we hebben voor Tom geregeld dat hij dit weekend naar zijn vader is, we zijn zo nog een allerlaatste keer met zijn tweetjes. Mijn lief neemt me lekker mee uit eten en ik denk dat we verder vooral veel op bed liggen hahaha. Hij is ook uitgeput, heeft dit jaar geen vakantie gehad en met de oplevering van ons casco huis in februari en 6 dagen per week werken is het gedaan met zijn energie. Hij heeft nu 2 weken vrij gepland, komende week als ik in het zkh lig gaat hij lekker uitslapen (moet hij van mij!) en hij verheugt zich een paar nachten het bed voor hem alleen te hebben! (zonder mijn gekreun gesteun en gesnurk hahaha) En daarna..... ach ja wat kijken we daar naar uit samen.....

gisteren toch nog een wiegje op de slaapkamer gezet, kon ik lenen van een kennis dus waarom niet, we zien het wel wat we er mee doen. Morgen komt mijn moedr nog een dagje poetsen en dan brengt ze mijn hemeltje mee met een nieuwe bies eraan en lakentje met een rand van dezelfde stof, kunnen we het ledikant opdekken.

Judith, wat moest er nu uiteindelijk in het ledikant bij jou? Een dekentje of een dekbed? Ik heb beide maar in huis gehaald.

Nou ben weer ff bijgeschreven, heb de laatste dagen zo'n in mezelf gekeerd gevoel... lees wel mee maar reageren ho maar... gelukkig begrijpen we elkaar hier allemaal!

Geplaatst

Even snel n reactie.

Jose; Ontzettend veel suc6 morgen meis, ik denk aan je hoor!! Het begin is er in ieder geval, en hopenlijk

heb je een voorspoedige bevalling!!

Judith; wat een mooi verhaal. Ik kan het me voorstellen dat het best moeilijk voor je is, dat het niet 'gewoon' is

geboren, een KS is uiteindelijk lichamelijk en psychisch veel zwaarder dan een normale bevalling!!

Bij ons had het (achteraf....dat wist ik niet) ook niet veel gescheeld, of het had ook zo gelopen dat ik een ks moest.

Omdat het hartje zo matig was, en ook tijdens de bevalling was de ctg heel strak... tijdens een wee hoort een harstlag

te dalen en te pieken, bij Aron bleef het contstant het zelfde....dat vinden ze niet goed.

Het is dat ik al een soort van 'begonnen' was met m'n 3cm. en dat m'n bevalling zo snel ging, anders had ik ook een ks

gehad.... dit begreep ik pas achteraf hoor!! (gelukkig).

Ik heb gisteren avond m'n kraamtranen gehad!!

gisteren was de kraamzorg officieel voorbij, we hebben vandaag ook nog aangehouden voor visite enzo. omdat ik dinsd. avond

bevallen ben, dan is gelijk je eerste dag al kwijt zeg maar.

K vond het zo ontzettend jammer dat m'n kraamtijd voorbij was, dat ik er écht om moest huilen...kheb het zo onwijs leuk gehad,

zo op een blauwe wolk geleefd, en nu moet ik het zelf gaan doen, vanaf morgen, waar ik best wel tegenop zie, want ik ben lichamelijk

nog niet zo sterk.

aan de andere kant ook wel weer gezond en lekker om zelf je ritme te gaan bepalen, maar ook wel een beetje spannend....

kan er zo weer om huilen....snif.... t is ook zo'n bijzondere tijd en het is zo'n grote zegen en wonder om dit mee te mogen maken!!

Mutske; Heel veels sterkte nog met de laatste loodjes hoor!!

Geplaatst

Tnx Tweety, en die kraamtranen ... kan ik me zo voorstellen...het gaat eigenlijk allemaal alweer veel te snel!! En je kunt het morgen hoor meid, je hebt zoveel ervaring, dat komt helemaal goed! Die kleine sleept je er ook wel doorheen!

Mutske, meid, ik wil jou vast al heeeeeeel veel succes wensen voor maandag. Weet niet of ik er nog aan toe kom, dus bij deze alvast. Nog even volhouden en dan mag jij ook je mannetje lekker knuffelen en vasthouden!

Hier nog geen spanning, meestal begint dat bij mij 's nachts.... ben erg benieuwd. Ze gaan morgen eerst een ctg doen en kijken dmv inwendig onderzoek. En dan hangt het er vanaf: gel of meteen vliezen breken.

Zolang het lukt, probeer ik berichtjes te posten. Want ik verveel me toch de tierelier, dus dan heb ik wat te doen ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden