Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goh Jose,wat spannend allemaal. Fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt. Voelde het ook anders in de buik de laatste dagen? Oftewel merkte je er zelf ietsvan? We voelen ons in deze fase allemaal wat moe en zo door het slechte slapen en de zware buik, dus schrijf ik daar mijn "kwaaltjes" of pijntjes aan toe, maar ja stel dat? Ben er heel erg mee bezig of het met de kleine wel goed gaat, we zijn nu zo dichtbij.... gelukkig allemaal mooie blozend gezonde babies die hier geboren worden,dat stelt al gerust.....

Tja Danaa, nog 10 nachtjes slapen....... ik tel precies zo af... alleen bedacht me net dat ik helemaal geen nachtjes meer slaap hahahahaha. De nachten worden steeds slechter door de pijn in mijn heupen. En omdraaien, ach jullie weten er alles van.. Dus nog 10 nachtjes doorbijten, en dan gaat het eindelijk gebeuren. Mijn vriend kijkt enorm tegen het hele gebeuren op omdat hij een schijterd is bij naalden en bloed en zo. En ik vind dat hij er toch overal bij moet zijn, de ruggeprik en de ks. Ach die arme maakt zich zo druk of ie niet van zijn houtje gaat.... Toen we net de mmm in gingen moest hij natuurlijk ook bloed prikken , nou ik ben er maar even bij gebleven hahaha hij zag nog net niet groen. Maar hij is wel bij mijn vervelende onderzoeken geweest, zoals die baarmoederfoto (au!) en de punctie daar heeft hij ook zo geholpen met op mijn buik duwen omdat mijn eierstokken niet goed lagen. Ik was helemaal wappie van de morfine hahaha.

Dus ik denk dat ie het wel redt, en trouwens (zeg ik ook tegen hem) niet zeuren, ìk moet het ondergaan. Ik doe wel wijs, maar vind het ook eng hoor. Infuses, katheters, ruggeprik, pijn naderhand, zijn allemaal dingen waar ik tegenop zie hoor. Gelukkig maar dat je lichaam door de hormonen er voor zorgt dat je wel wìl bevallen, ongeacht de pijn.

@judith, wat een lekker manneke! En wat een grote handen zeg! Dat wordt een echte kerel! Gaat het allemaal goed met voeding en zo? Ben benieuwd naar je verhaal, als je er tijd voor vind hahaha, hey maar Linck gaat altijd voor hè!!!! GENIET!!!!

@ Tweety, wat heerlijk dat papa ook zo geniet en hij jou lekker verwend heeft met een mooie ring (hihihi zit ik stiekem ook een beetje op te hopen zo'n cadeautje, erg hè) Maar wat je schrijft over dat Aron 's nachts wakker is; was hij in je buik ook actief 's nachts? Daar ben ik wel benieuw naar, die van mij is heel actief 's nachts en ik vrees ook dat hij daar straks gewoon mee doorgaat. Vraag me af of ze dat ritme aanhouden en of je bewegingen en zo herkent van uit de buik? Die van mij heeft heel vaak de hik nu, en behoorlijk hoor, mijn hele buik schudt mee heb gewoon medelijden met het baasje, zo dat hij ligt te schudden van de hik.

zo nu ga ik mezelf eerst even voeden hahahaha, en mijn insuline spuiten... nog 9 dagen.......

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nog ´maar´ 9 nachtjes draaien-woelen-kreunen en steunen Mutske!

Je vriend wordt er pas bijgehaald als de ruggeprik is gezet en jij helemaal ´klaar´ ligt,

dus hoeft ie zich daar niet meer druk om te maken! Ik vond het trouwens heel erg meevallen

met de pijn toen die werd gezet.

Mn man heeft ook niet gekeken naar het hele gebeuren hoor. Ik zou het zelf ook niet willen zien..

Tja de pijn achteraf is niet leuk, hoesten, huilen, lachen.. het gaat allemaal niet!

Vraag in het ziekenhuis gewoon om pijnstilling!!

Ik mocht onbeperkt een morfinespuit krijgen, maar heb er uiteindelijk 2 gevraagd.

Die helpen echt goed. En onthou dat het elke dag iets beter gaat.

Het wordt vaak onderschat een ks. Maar het herstel is gewoon geen pretje en lijkt heel

lang te duren voor je je wat beter voelt.

Gelukkig ben ik nu veel sneller opgeknapt dan de 1e ks.

Ik duim dat het voor jou ook snel gaat !!

Jose hoe gaat t vandaag met je?

Zo meteen de meisjes lekker in bad doen, Daan logeert bij mn ouders, echt fijn.

Fijne dag !!!

Geplaatst

Lieve dames die mama zijn inmiddels, van harte!! Geniet van jullie kleintjes!!

José, nog bedankt voor je berichtje toen ik in het zkh lag, lief van je!

Ik las dat jij nu ook extra in de gaten wordt gehouden, sterkte met de laatste loodjes!!

Geplaatst

Meiden, bedankt voor het succeswensen! Het gaat wel goed met me, wel wat hoofdpijn.... maar ik wacht tot morgen, dan moet ik weer. Alle bloedwaarden waren in ieder geval goed, dus ( nog) geen beginnende zwangerschapsvergiftiging, gelukkig!!!

Bloeddruk wordt dus in de gaten gehouden, want dat is wel verontrustend. Moet rustig aan doen en dat is voor mij erg lastig, maar goed deze dag kom ik wel door.

Ik voelde me niet anders... tenminste niet dat ik weet.....het wordt natuurlijk allemaal wat zwaarder, maar de kwaaltjes die je hebt, gooi je op het zwanger zijn. Dus ja, lastig!!

Judith, bedankt voor de leuke kaart van S.uperlinck...heel origineel en leuk bedacht hoor!!

Ik zal zo even naar het centrum, mezelf trakteren op een nieuwe lamp voor boven de eethoek :) Maar eerst wachten tot mannetje wakker is.

Verder maar niks doen vandaag....mijn handen jeuken maar goed!

De kans zit er natuurlijk in dat ik ingeleid word, dus ergens hoop ik dat dit het laatste weekend samen is....We zullen zien!!!

Geplaatst

@ Danaa, omdat het een geplande ks mag mijn mannetje bij de ruggeprik zijn, daar had ik om gevraagd omdat hij me heel goed rustig kan krijgen. Hij is mijn rots in de branding en ik zal hem giga nodig hebben op dat moment. Ik las laatst dat onderzoek had bewezen dat als je pijn hebt en in de ogen van degene waar je van houdt/verliefd op bent je minder pijn voelt. Daar hou ik me maar aan vast hè hahahaha. En bij de ok, ik weet dat hij pas binnen mag als ik achter het gordijn zeg maar lig. Ik zal je vertellen, mijn ex heeft bij de ks van mijn oudste om het doek heen zitten kijken; daar heb ik een foto van!

Ik ga ook vragen om op het "moment supreme"als de kleine uit de buik getild wordt mijn camera te laten filmen zodat ik beeld en geluid heb daarvan, dat heb ik de eerste keer nl helemaal gemist dat eerste huiltje. En dat vind ik nòg jammer nu 15 jaar later......

Ik moet eerlijk bekennen dat ik me amper meer herinner hoe mijn herstel na de 1e ks was; ik was zo in de wolken, denk dat je op adrenaline en geluksgevoel leeft die eerste dagen....... weet alleen wel dat ik snel naar huis wou. Hoeveel dagen hbben jullie nu nog in het zkh gelegen na de ks?

ga even met mijn buik spelen, racen knietjes onder mijn vel door , blijft supergrappig gevoel!

Geplaatst

Spannend Jose. en als je t bij mij zag.... ineens kan je ingeleid worden hoor!! zorg maar dat je spullen klaar staan!!

Mutske; Ja, Aron was 's nachts ook nog wel aant rommelen in m'n buik!!

Maar afgelopen nacht was tie voorbeeldig!!

BV komt goed op gan nu, dus vannacht istie maar 1x geweest.

We hebben heerlijk geslapen!

Juut, bedankt voor het originele geboortekaartje hoor!!Leuk verzonnen, je had het

toch zelf bedacht?

enne...k vind dat je zoon op jouw lijkt..... maar iedereen zegt vast weer wat anders...

Onze zoon lijkt wel het meest op z'n papa...dat zie ik zelf ook wel!!

Fijne avond meiden.Rustig aan allemaal.

liefs

Geplaatst

En dat voorbeeldige heeft ie van jou Tweety of niet dan? Leuk hoor, als je nu al kan zien op wie hij lijkt. Ben ook erg benieuwd.

Mijn spullen staan klaar en gaan morgen ook mee, voor het geval dat. Maar mocht het het geval zijn, dan verwacht ik eigenlijk gewoon naar huis te mogen en me maandag te melden. Fijn dat de bv op gang komt, gaat het ook goed? Lijkt me erg vervelend als je daaraan hinder ondervindt.

Sowieso hebben we a.s. vrijdag de evaluatie...wat de mogelijkheden zijn.... dus binnen nu en 2 weken mag ik ook van onze kleine gaan genieten, joehoe!!!

Geplaatst

Lieve Danaa, Ang3l, Tweety & Judith, wat een geweldig lieve foto’s van jullie wondertjes zeg!!

Ik kan me voorstellen dat jullie supertrots zijn!!

En ik kan stiekem niet wachten tot het bij ons ook zo ver is…!!!! ;-)

En Tweety & Judith, bedankt voor jullie mooie/gave geboortekaartje!!!

Jeetje Jose, wat spannend zeg!!!

Gelukkig waren je bloedwaardes in orde en is er geen sprake van zwangerschapsvergiftiging!!

Fijn te horen dat je goed in de gaten wordt gehouden en ik hoop dat morgen alles weer goed is!!!

Ik denk in ieder geval aan jullie!!! *knuffel*

En wat een heerlijk vooruitzicht dat het geen 2 weken meer kan duren!!! WOW!!!!

Mutske, nog maar 9 nachtjes….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met mij en de kleine is alles goed.

De controle van afgelopen donderdag was ok en de kleine vermaakt zich nog prima in mijn buik, dus ik ben ‘bang’ dat ze nog even op zich laat wachten….

En ik ben zó ongeduldig!!!!! Hihi!!!

Vanmiddag werd ik verrast door mijn familie en vriendinnetjes voor een babyshower!!!

Had mijn schoonzus (de tweelingzus van Laurens) stiekem geregeld!!!

Ik had echt NIETS door én dat terwijl ik over het algemeen altijd over achter kom…. J

Dus ik was echt overdonderd!!!

Ze hadden allemaal lekker hapjes gemaakt en ik moest een aantal opdrachten doen, waarmee ik kadootjes kon verdienen!!

Echt superleuk en lief dus!!!

Nou meiden, ik ga even lekker op de bank hangen en Ik hou van Holland kijken!!

Fijne avond nog!!

Geplaatst

Wat leuk zeg zo'n babyshower....en wat is er leuker dat je echt niets in de gaten hebt gehad. Ben je toch ergens voor te porren haha... Heb je leuke kadootjes gekregen/verdiend? De foto's zien er in ieder geval erg lekker uit haha...krijg er spontaan trek van.

Fijndat alles weer goed was met jou en de kleine en wie weet....zit ze nog lekker, maar kan ze zich ook zo ineens spontaan melden.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ik wou jullie even laten weten dat vanmorgen om 08:17 onze prachtige dochter Lana Alfonsia Andrea is geboren met een lengte van 50 cm en 7 pond!!!

Afgelopen donderdag slijmprop verloren en nog steeds alleen maar voorweeen! Donderdag nacht in het ziekenhuis gezeten met harde buiken om de 2 min maar geen ontsluiting wel verweking van de baarmoedermond. Vrijdag ochtend en middag alleen maar weer voorweeen en vanaf de avond helemaal niks! Zaterdag ochtend om 04:00 vliezen gebroken toen een weeenstorm op weg naar het ziekenhuis daar om 05:10 aangekomen weeen niet meer te stoppen en om 08:00 mocht ik persen om 08:17 werd ze geboren! Het was een heftige en snelle bevalling maar echt de moeite waard mijn man dochter en ik zijn tot over onze oren verliefd op ons kleine roze wondertje! Ze doet het hartstikken goed! en is prachtig! Foto volgt nog! Ik wens iedereen hier een voorspoedige bevalling /zwangerschap en blijf zeker meelezen!!

Liefs Debbie

Geplaatst

Debbie, van harte met jullie dochter :) Logisch dat jullie helemaal verliefd zijn, lekker genieten!

En ook al zo'n vlotte bevalling...

Ik kijk uit naar een foto van jullie kleine meid!

Geplaatst

Uitgerekend:

3 november - Tonka VERRASSING (juni 2011 voor het laatst geschreven)

4 november - Nathalie VERRASSING (mei 2011 voor het laatst geschreven)

7 november - Poohbeer (Tweeling!) :boy: & :boy: (juni 2011 voor het laatst geschreven)

19 november - Nella VERRASSING (april 2011 voor het laatst geschreven)

20 november - Jose VERRASSING

21 november - Ilon@ :girl:

24 november - Lisa VERRASSING (Schrijft actief in een ander topic, Tese + Dusseldorf)

26 november - Mutske:boy:

25 november - Sammy VERRASSING

29 november - Mees VERRASSING

ECHO en Controles ziekenhuis/Verloskundige:

6 november: Jose controle bloeddruk

8 november: Mutske , laatste controle gyn

11 november: Jose controle + evaluatie

Bevallen/geboren:

Maandag 17 oktober 2001: Sammy73 (34,3 weken) :boy: Bodhi

Dinsdag 18 oktober 2011: Danaa (geplande KS) :girl: en :girl:: Liv en Amy

Dinsdag 25 Oktober 2011: Sylvia (ingeleid) :boy:: Donny Jeremias

Zaterdag 29 Oktober 2011: Judith (ks) :boy:: Linck

Maandag 31 oktober 2011: Angel :boy: : Jayson

Dinsdag 1 november 2011: Tweety :boy: : Arie Johannes ( Aron)

Zaterdag 5 november 2011: Debbie79 :girl: : Lana Alfonsia Andrea

Maandag 14 nov 2011: Mutske (geplande KS

Zo weer een beetje roze erbij ;)

En heb het lijstje weer aangepast en geupdate: dus afspraken en de uitgerekende data van de bevallen meiden weggehaald.

Geplaatst

Hej Debbie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lana Alfonsia Andrea!!!

Fijn dat alles goed met jullie gaat en geniet lekker van jullie wonder!!!!

Enne... Supergave naam hoor!!! Die stond ook in onze top 5!!! ;-)

Geplaatst

Ik zit net het lijstje nog eens te bekijken en WOW, er zijn gewoon al 8 gezonde novemberbaby's geboren!!!

Ik ben zó benieuwd wie de volgende is!!!!!

SPANNEND!!!!!!!!

Geplaatst

Debbie,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lana!

Blijf maar lekker op die roze wolk zitten, heerlijk genieten van jullie wonder.

Geplaatst

Debbie; Wat fijn dat het achter de rug is. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een mooie namen heeft jullie kindje!!

Geniet ervan meid.

Jose; Tuurlijk, dat voorbeeldige is van z'n moeder!! dat huilen en poepen is van z'n vader ;-)

(hij leest mee, dus derest vertel ik nog wel n keer ;-) )

Maarre, de BV gaat erg goed, heb stuwing, dus net n melkfabriekje, maar Aron drinkt goed gelukkig.

m'n tepels doen wel verroest zeer, maar dat hoort erbij!!

Het scheelt heel veel dat ik weet hoe het allemaal werkt zeg maar, dat maakt wel dat het allemaal

ontspannen gaat!!Als dit 'nieuw' is, dan ist vaak best wel onzeker hoor, de BV.

Ilona; Gaaf zeg, n babyshower!! wat ontzettend leuk dat ze dat geregeld hebben voor je!!

Nog even die laatste loodjes he? juisti die laatste weken kan je haast niet wachten tot je je kindje

vast mag houden.

En alst er eenmaal is, kan je het niet meer wegdenken!!

K heb ff tijd om m'n bevallingsverhaal te doen;

Ik ging dus aan de bloeddrukmeter,weeénmeter en hartfilmpje. Dat laatste was dus heel matig als ik n harde buik/wee

kreeg!! Waarbij de dokter dus kwam zeggen dat ik op m'n zij moest liggen.

Afain...k had geen HELLP, maar dat hartfilmpje zat haar niet lekker. Dus ze ging me toucheren, om te kijken of k al ontsluiting had,

en toen had ik dus al 3cm. Al die voorweeén hadden al wat gedaan.

Ben toen gelijk ingeleid, aant infuus en vliezen gebroken! (raar gevoel joh, heel warm is dat water)

kreeg toen onregelmatig weeén, niet heftig hoor, beetje gerommel. K zat nog met iedereen te bellen, (m'n moeder met n smoes dat ik

moest blijven.....ff om de tuin geleid zeg maar).

na toucheren had ik van t gerommel 4 cm. om half 5/kwart voor 5 zette ze het infuus ietsje harder, zodat de weeén wat regelmatiger

zouden worden.

Dat werkte wel, binnen n uur ging ik van 4 naar 8 cm.

Net voor die 8 ging ik aant kotsten jonge, vreselijk!! weeén opvangen en spugen!! de zuster zei toen dat ik al bij de 7cm. zou zitten,

wat ik eigenlijk nog niet kon geloven, omdat het zo snel ging. Maar t was dus wel zo.

geen pretje, die weeén, maar wel goed op te vangen, k heb Jaco z'n hand fijngeknepen!!

Jaco heb toen m'n vriendin ook gebeld, die zou ook bij de bevalling zijn, ze was er binnen n kwartier (boetes volgen nog ;-) )

wat ik rot vond was het laatste stukje dat je al wat persdrang gaat krijgen, maar nog moet puffen.... vreselijk.

En wat nog erger was dat ik heel de boel onder scheet (sorry voor de details...haha...) maar doordat het zo snel ging had ik van

te voren niet m'n darmen geleegd, wat dus tijdens de bevalling komt!!

k vond het heel bizar dat ik op een gegeven moment al mocht gaan persen.... zo snel dat alles ging voor m'n gevoel.....

dat persen is aan de ene kant fijn dat je mee mag doen, aan de andere kant ook wel heel heftig hoor!!

Weet je, als je bij n bevalling staat te kijken dan zie je tijdens het persen dat er iets gebeurt, maar als je daar dus ligt,

dan heb je dat niet.... maar omdat je dan zoo graag je kindje wil zien, pers je uit alle macht en oerkracht die in je is!!

Heel bizar wat n oerkracht je bezit hoor!!

En dan het moment dat hij er uit kwam....wouw!!!!

helemaal kik!!opluchting!!

Weet je, ik dacht de hele bevalling 'het moet nog veeeeeeel erger worden' en ook dat besef dat je kindje steeds n stapje

dichterbij komt, dat is ook heel bijzonder om in je hooft de houden!!

Al met al is het me erg meegevallen!!

ho, k ga ff snel voeden, hij ligt te gillen alsof tie nooit te eten krijgt!! ;-)

Geplaatst

Tweety: GEFELICITEERD met jullie mannetje!!!!! Heel veel geluk toegewenst......

Overigen die al bevallen zijn: ook van harte!

José, Lisa, Mees, Mutske (en andere meiden die ik nu vergeet): zet m op!

Geplaatst

Ff snel...alles goed vandaag...bloeddruk op de rand na rust! Dinsdag weer, begin het zooooo zat te worden dat heen-en-weer gevlieg!

Mannetje ziek, heeft ook koorts....hopelijk steekt ie mij niet aan, kan mijn energie wel gebruiken en moet echt niet ziek worden.

Geplaatst

he jose fijn dat je even van je laat horen en dat het nog 'goed' gaat, succes he ook met je zieke man.

tweety bijzonder om je verhaal te lezen, elke bevalling is weer anders, wel stoer gedaan hoor. lekker genieten

Geplaatst

Jose, fijn te horen dat alles goed was gisteren en dat ze je in de gaten blijven houden!!!

Al kan ik me ook goed voorstellen dat je dat heen en weer gerij behoorlijk zat raakt!!!

Maar ja, alles voor het goede doel.....!!!!!

En wat balen dat je mannetje ziek is; beterschap voor hem!!!!

En Tweet, bedankt voor je bevallingsverhaal!!

Respect voor jou hoor!!!

Enne, ik heb stiekem ook wel een beetje om moet lachen hoor.... Want wat beschrijf je alles goed!!! ;-)

x

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden