Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ach tweety!!! Meid, die emoties herken ik hartstikke goed!!! Die heb ik ook... Ik heb gister ook een paar keer lopen janken en dat heb ik wel eens in de paar dagen! (ik huilde eigenlijk nooit, maar tegenwoordig ben ik een emotionele doos!!) laat het maar gewoon gaan, tegenhouden word je niet beter van meis... Het moet er blijkbaar uit! En je bent nog steeds kraamvrouw hoor! Ook al is je kraamhulp weg... Ik denk ook dat ik maar alles weer moet kunnen maar dat gaat nou eenmaal niet! (altijd zooooo veel makkelijker om een ander advies te geven! Hahaha ik doe nl hetzelfde)Bij mij loopt de bv als een tiet!! Ik had er twee kunnen hebben zeg maar, zoveel melk en was ook gelijk zondag al voor een groot deel op gang. Weinig last van stuwing gehad ook. Het enige lastige is dat ik regelmatig loop te lekken, dus ik hoop dat heg nog wat beter afgestemd zal gaan raken.Hoe loopt de bv bij jou?Kop op meid, je bent niet alleen hoor!!! Je hebt een prachtig mannetje...Dikke knuf voor jou!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Het heeft even geduurd voordat ik dit topic weer 'durfde' te openen. Ik wil de kersverse mama's van harte feliciteren met jullie kleine wondertjes en voor degene die vol spanning wachten toi toi toi, dat jullie ook snel jullie kindje kunnen knuffelen! En Jose, heel veel succes! Hopelijk zet het door! 11-11 is een mooie datum! ;-)

Geplaatst

Pippe! Ik heb nog regelmatig aan jullie gedacht en me afgevraagd hoe het nu zou zijn. Lief dat je toch even komt kijken. Hoe is het nu met jullie??

Geplaatst

Hoi meiden,

Even een berichtje namens jose. Het inleiden wil niet vlotten, gel doet weinig. Dus vandaag zal het m wel niet meer worden. Ze is doodop, slapen, rusten lukt niet echt!

Jullie worden op de hoogte gehouden!

Liefs annie

Geplaatst

@ Pippe

Dat snap ik! Je hebt zo'n blijdschap mogen voelen en dan ineens is het weg... Ik hoop en bid echt voor jullie dat het mag gaan lukken. Ik had zelf geen goed gevoel bij de IUI behandelingen die ik heb ondergaan. Toen we met IVF mochten starten (met uitval naar ICSI, wat ook nodig bleek te zijn) had ik eindelijk het gevoel een echte kans te hebben! De eerste poging mislukte helaas, maar poging twee was raak!!!

Succes.... (ik hou je wel een beetje in de gaten hoor, hoe het verloopt!)

Geplaatst

@ Jose, jeetje meid, ik had zo gehoopt dat je nu bevallen was!! Sterkte verder en ik hoop echt dat het vandaag is (11.11.11)

@ Juut, ik heb je bericht gelezen op Facebook!! Vind het leuk vrienden met je te zijn. Hoop dat we elkaar gauw weer eens zien!! Ben benieuwd wanneer de nieuwe forumdag gaat worden!

Geplaatst

Juut; Dank je voor je reactie.... Fijn dat je me 'begrijpt', t is ook allemaal zoveel wat op ons af komt he?!!

Eerst al die jaren dat we er voor gevochten hebben om zwanger te worden, dan onze zwangerschap waar

we vollop van genoten, en verder dan de bevalling/kraamtijd dacht ik toen nog niet..... dat komt nu pas....

Mijn BV gaat ook super. Ging eerste 2 dagen wat minder, omdat Aron zo misselijk was, maar vanaf daarna

kwam het prima op gang!!

K heb ook weinig last van de stuwing gehad, wel dat het 'vol' zat, maar geen pijn ofzo. Terwijl dat vrij

weinig voorkomt!Gelukkig maar!!

Jose; O meis, wat onwijs rot dat het zo weinig doet. k hoop van harte dat je nog n beetje rust krijgt voor

dat het 'echte' werk gaat beginnen!!

Annie bedankt voor het op de hoogte houden! geef ze n dikke knuf van ons.

Pippe; Een stapje verder he? die IVF, maar ik had zelf, net zoals Judith mar weinig vertrouwen in IUI

en was ook blij dat we gingen starten met IVF, omdat dát voor m'n gevoel wel een grote kans maakte!!

Sterkte ermee hoor!!

Geplaatst

Tweety: ik heb vanmorgen nog een huilbui gehad trwns! We waren voor de hoortest weggeweest en in de auto ging Linck zo hard huilen dat ik er ook van moest huilen!! hahaha... echt stom!

Hij vindt het volgens mij in de maxicosi niet zo heel erg leuk, dan zit hij veel te vast... Hij is heel erg beweegelijk.

Patrick heeft het op kantoor ook razend druk en hij zou eigenlijk gister en vandaag vrij nemen, maar dat ging dus niet... Daar was ik ook wel verdrietig door.

Ik ben echt veel emotioneler dan voorheen (ineens!!)

Wat jij beschrijft over stuwing had ik ook! wel erg vol en een beetje gevoelig, maar niet onwijs pijnlijk ofzo.... Bijzonder dus!

Bij Jose gaat het geloof ik nog wel ff duren... Er zat niet echt schot in het inleiden (had haar even op de whats app)

Arme meid... ze is het echt behoorlijk zat begreep ik! En dat snap ik helemaal, op een gegeven moment wil je die kleine frummel gewoon in je handen hebben en alles achter de rug hebben!

Vandaag was idd onze datum tweety! Ik ben uiteindelijk een oktober mama geworden! hahaha... zo zie je maar, je weet het nooit! Het zijn wel allemaal schorpioenen trouwens!

Ik ben blij dat hij er al lekker is, mijn lieve kleine stoere Linck!

Geplaatst

zit hier nog steeds te duimen voor Jose.... hou vol meissie! ik hoop dat je niet te veel moet pijnlijden, maar wat zul je het zwaar hebben inmiddels, pff twee dagen bezig, ga d'r maar aan staan.

wij zijn nu met ons tweetjes thuis, Tom is met oma naar Tilburg gegaan tot zondagavond. Lekker met zijn tweetjes in ons coconnetje toeleven naar maandag. Een beetje tutten veel slapen (in ieder geval in bed liggen ikke dan, want slapen ho maar) en ons maar verwonderen dat het echt bijna zo ver is. Vandaag nog wat boodschappen gedaan en laat nu verder lekker de boel de boel.

Net kreeg ik t ff te kwaad toen ik naar een foto van mijn papa keek, die is afg jaar veel te jong gestorven aan kanker, als ik nu aan hem denk komen de traantjes. Dat zal maandag als ik ons zoontje aan mijn moeder laat zien voor t eerst ook een extra emotioneel moment voor ons allebei worden; zo zonder hem. Goh pap wat was je blij voor ons geweest en wat zou je gek zijn geweest op je 2e kleinkind. Gelukkig heb je Tom 14 jaar gekend en hebben jullie samen heel mooi afscheid kunnen nemen, en nu stop ik met simmen.... sorry. Zitten we hier dadelijk met onze hormonen allemaal te janken...... en dat terwijl we allemaal zo blij en dankbaar zijn voor alle gezonde en schitterend mooie babies die al geboren zijn en die er nog gaan komen!

krijg net een lekker ijsje in mijn hand geduwd van mijn schat.... ff snoepen.....

Geplaatst

Ow Mutske arme schat!!! Dat is ellendig zeg... logisch dat je nu heel erg aan hem denkt! Ik weet niet zo goed wat ik er over moet zeggen, behalve dat ik het heel erg klote voor je vind dat je pa dit niet mee kan maken!

Laat je lekker verwennen door je mannetje en geniet van je ijsje!! hmmmm...... hihi

Geplaatst

Kom ff snel een dikke knuffel voor Mutske geven...!

Oh Tweety wat een scheetje dat ventje van jullie!

Tweety en Judith wat een leuk geboorte kaartje! Weet niet of ik

dat al had gezegd??

Hoe zal t met Jose zijn??

Vandaag besloten om niet meer volledig bv te geven. Ik ga er echt bijna aan onderdoor,

tis echt zo zwaar 2 tegelijk voeden. Ben er gewoon 8 tot 10 uur per dag mee bezig.

Eindelijk de knoop dus doorgehakt om nu te gaan combineren met kv.

Merk nu al dat ik iets meer vrijheid heb en dat voelt heerlijk!!

Geplaatst

@ Pippe – Wat lief én dapper dat je hier even komt kijken!

Ik wens jullie heel veel succes en duim voor een mooi resultaat!!!

@ Jose- Meid, het zit jullie ook niet mee zeg!

Ik kan me voorstellen dat je het behoorlijk zat bent en ik hoop echt dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten!!

Maar wel lief dat je op me wacht hoor! Hihi ;-)

In ieder geval een hele dikke knuffel van mij!!!

@ Danaa – Fijn dat de knoop is doorgehakt om de bv te gaan combineren met kv.

Ik kan me voorstellen dat dat een heerlijk gevoel geeft!

En voor alle emotionele meiden, laat maar lekker gaan die tranen hoor!!!

Het is ook allemaal niet niks!!

Dikke knuffel van mij!!!

Geplaatst

Pippe heel veel succes met het vervolgtraject, ik hoop dat het goed komt.

Nog geen bericht van jose....

Mutske wat vreselijk dat je je vader hebt verloren, wat een verdriet lijkt me dat.

judith en tweety, fijn om te horen dat jullie genieten van jullie mannen.

Geplaatst

Hier nog hetzelfde meiden, iets verstreken...lig nog in ziekenhuis! Vandaag geen gel...10 uur weer inwendig onderzoek.ben benieuwd, schiet niet op! Zat er gisteren ook ff doorheen, want heb wel constante harde pijnlijke buiken, maar ja nu het verstrijken nog....

Geplaatst

Jose,

Wat vervelend voor je dat de bevalling zo lang op zich laat wachten.

Constante harde en pijnlijke buiken maken het natuurlijk ook erg zwaar voor je. (emotioneel en lichamelijk gezien)

Meid, heel veel sterkte en wat hoop en gun ik het je van harte dat jullie wonder zich vandaag zal gaan melden!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden