Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jose, kwam even hier inbreken om te kijken hoe het met je gaat. Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen! Ik hoop dat jullie vandaag jullie meiske in de armen mogen sluiten. Denk aan je.

Liefs.

---- breekt weer uit------

Geplaatst

Jammer Jose dat het zo lang duurt voordat het nu eindelijk een doorzet!!

Ben wel heel benieuwd hoe t nu verder gaat. Gaan ze je geen infuusje geven

als het té lang duurt?

Al is het maar om te starten??

Sterkte meis, k moet zoveel aan je denken!!

Danaa; Wat een wijs besluit zeg!! Ik vind BV met 1 al n klus, het loopt allemaal voorspoedig hoor,

maar de tijd vliegt voorbij, k heb amper tijd om ff achter m'n computer te zitten, laat staan

als je er 2 voed. Nou, k vind het heel dapper dat je het zo lang hebt volgehouden hoor!!

Danaa en Ilona; nog bedankt voor jullie kaarten hoor!!super leuk om te krijgen, al die ladingen

met kaarten!!

Mutske; Met bellangrijke dingen in je leven zal je juist je vader zo missen!!

En het zal best wel ff moeilijk zijn maandag!!

Sterkte met die momenten meid!!

Geniet heerlijk van dit weekendje met je mannetje!! Wel n raar idee denk ik, als je

bevalling 'geplant' is..... maar dubbel zo hard genieten van je buikie....

(nu staattie nog zo mooi strak ;-) ) (ik mag het zeggen want k pas m'n kleren nog niet :-(

Geplaatst

Nou meiden, ik mag vandaag ff naar huis.... het schiet nog niet op :( Morgen controle en dan begint maandag het circus weer van voren af aan.

De arts verwacht dat het dan zeker wel wat gaat opleveren. Hij had nog nooit eerder meegemaakt dat iemand voor een 2e rustdag naar huis werd gestuurd. Dus we duimen, hopen en bidden dat we dan maandag/dinsdag ons meisje in de armen mogen sluiten.

Nu lekker ff gedoucht en heerlijk bijtanken in mijn eigen bedje, ben kapotttttt!!! Even de battterij weer opladen voor maandag denk ik dan maar, mits ze zich eerder gaat aandienen. Maar dat verwacht ik maar even niet meer. Het heeft ons nog nooit meegezeten, dus dan zal het nu ook wel niet ;)

Reageer later wel uitgebreider weer even op iederen, sorry voor het egobericht....maar wou jullie het even laten weten.

Geplaatst

Geniet ff van je rust Jose, even geen gezeur aan je hoofd, en lekker je eigen bedje!!

Wel beter misschien, anders zou je al uitgeput aan je bevalling beginnen, en dat wil je

écht niet!!

Nix ego bericht....daar heb je alle recht toe!!

hou je taai, en denk ff gewoon alleen aan jezelf en je kindje.

Ik duim, hoop en bid voor je mee meis.

knuf

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb snel ff bijgelezen, want ben tot vandaag onverwachts aan het werk geweest in het buurland en ff geen internet.

Ik hoop dat ik het goed heb van iedereen, maar anders hoor ik het wel:

Jeetje, arme Jose, al zo lang bezig. Wel fijn dat je even naar huis mag. Hopelijk kun je een beetje uitrusten. En dan enigszins fris weer verder. Laat je lekker verwennen thuis!

Mutske, wat erg van je vader! Heel veel sterkte! En maandag natuurlijk ook!!

Danaa, al knap dat je zo lang beide meisjes bv hebt gegeven. Goed hoor, dat je het nu afwisselt met kv, want je moet ook zelf een beetje rust krijgen. Wat een dropjes zijn het. Die foto is zo leuk die je een paar dagen geleden postte.

En wie had ook weer het wiegje en ledikantje geplaatst? Echt heel schattig!

Pippe, wat lief dat je ff komt kijken en ons geluk komt wensen. Ik hoop dat het voor jullie ook gaat lukken! Heel veel succes!

En Aron, wat een schattig ventje is het!!!

Hier dus alles prima. Maandag weer ff n check in het zh.

Liefs, Mees

Geplaatst

wat nou ego bericht, jeetje wat moet jij doorstaan zeg, vind het al super dat je ons ff bijpraat! Hé en Jose, dan bevallen we toch gewoon op dezelfde dag maandag! Rust lekker uit, even uit het zkh weg en dan er weer tegen aan zou ik zeggen... enne die kleine ff bemoedigend toespreken mischien dat ze er uit mag komen? ;-]

wij zijn net heerlijk uit eten geweest, komen vaker daar maar was een nieuwe kok en die is helemaal geïnspireerd door kookprogramma's als masterchef... die borden zagen me er mooi opgemaakt uit, en lékker!!! Je proefde de passie van de kok, dus we hebben gesmuld! had bijv een broodpuddinkje als dessert, met hangop met boerenjongens en een bolletje walnotenijs, zat ook een zelfgemaakte kletskop bij en ik heb het hele toetje nog opgegeten terwijl ik al hartstikke vol zat. Net uurtje liggen uitbuiken op bed hahaha. Kreeg van al het bedienend personeel sterkte gewenst voor de bevalling hahaha, ziet er ookniet ui als je zo hoogzwanger in een restaurant zit, stoel een halve meter van tafel af....... nu ff ik hou van holland kijken!!! morgen meer..

Geplaatst

@ Jose, tjeetje meid, nog geen beeb! Heel veel sterkte en succes en ik hoop dat je en beetje rust heb kunnen pakken thuis! Enne, goed score met wordfreud, hahahaha, Rompen, hoe kom je erop!!

Liefs, Goofy

Geplaatst

Mutske, nogmaals heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes voor morgen! Gaat het nog een beetje met je? Nog even dan kun je je zoontje in je armen sluiten!

Ik vind het een goede deal om morgen allebei te bevallen, maarrrrr....ik stel me er niet meer op in.

Geplaatst

Heb trouwens vannacht heerlijk geslapen in mijn eigen bedje... maar vannacht wordt natuurlijk weer een ramp. Ik ken mezelf en ja....morgen 6 uur gaat het wekkertje weer.

Ennuh Goofy, rompen... haha...hoop dat jij er ook 1 hebt hoor ;) 1 romp, 2 rompen....heel ABN hoor!!! Maar echt een topscore was het, uiteindelijk met 1090 punten gewonnen.

Geplaatst

Mutske en jose, allebei veeeeel succes morgen!! Ik denk aan jullie allemaal... (ook aan de beebs en de mannen hoor!!)Vandaag naar een flink kinderverjaardag geweest... Na 45 min wilde ik ECHT weg! Werd er helemaal onrustig van en Linck had nergens last van!!Muziek werd steeds harder en laserlicht aan... Drukte enzo... Pffff... Nog niet aan mij besteed!!

Geplaatst

nou jongens, wij zijn ook weer thuis uit het zkh.... was een interessant middagje Ben er wel achter dat ik goed moet opletten, aardige mensen daar maar de organisatie is niet je van het. We melden ons om 2u zoals gevraagd, of ik bloed had geprikt? Eh nee. Ben ik dat dan vergeten of zo, ikke in de stress. Blijkt ff later als ze mijn staat lezen dat er iemand van het lab langskomt vanmiddag voor het prikken. Ok. Toen naar een kamer en aan het ctg, zou half uurtje zijn. Leuk, mooie hartslag, baby beweegt veel en maakt behoorlijk wat herrie als ie de hik krijgt. Goede uitleg verder over wat gaat komen morgen. Alleen volgorde ruggeprik / inbrengen katheter is omgedraaid. Ik had dit al aangegeven bij de anastesist, ik wil eerst verdoofd, dàn pas katheter. Ow , zet de zuster, tja dat is niet gebruikelijk, maar ik zal het nagaan. De zaalarts komt ook zo langs.... uur later ik lig al anderhalf uur aan de ctg, geen arts gezien en ik moet heel erg plassen en heb bijna een hypo (bloedsuiker op 3,2) van de honger. Dus ik bel zoals gezegd was voor de zuster. NIks.... geen zuster. Toen is mijn vriend maar gaan zoeken. Is waarschijnlijk bij de overdracht die inmiddels geweest was niet duidelijk gecomm. dat ik op een lege kamer lag (ik wordt morgen op een 1 pers kamer opgenomen maar die was nog niet schoon) lag te wachten. Dus ik vraag of ik kan plassen en of ik wat kan eten vanwege de suiker. Zul je net zien ik ga plassen, staat daar de zaalarts, ik krijg gelijk ook 2 boterhammen. Even kennis gemaakt, vragen doorgenomen en 10 min later ging de arts.(die overigens weer zei dat de katheter altijd pas na ruggeprik gezet wordt.) Ik at even mijn brood op. En toen... eh nou daar zaten we dan. Geen zuster die ons iets kwam vertellen. Mijn vriend maar weer gaan zoeken, ow zijn jullie er nog. ja jullie mochten gewoon naar huis na haar visite. pff nou dat ging niet heel soepel allemaal. Maar ja, we hebben het maar voor kennis aangenomen dat we zelf goed mondig moeten zijn de komende dagen.

Nou Jose, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen meid, het zal toch onderhand wel op gang gaan komen? Gaat het met je kleintje nog wel goed? Beweegt ze nog lekker? Hou je de moed er in!?! Ik ga ook aan jou denken morgen, had het er vandaag steeds maar over terwijl ik aan het ctg lag, "mijn meiden van het forum"....

Ik ga nu nog een laatste wasje wegstrijken, mijn laatste spulletjes inpakken en een lijstje maken voor mijn moeder die morgen eerst hier naar mijn huis komt en dan proberen te relaxen (whoeahaha duhuh) en hopelijk een beetje te slapen vannacht.... En dan spreek ik jullie weer nadat ik mijn nieuwe grote liefde in mijn armen heb liggen!!!!!!!!

Geplaatst

@ Jose – Leuk je even ‘gesproken’ te hebben net!!!

Maarreh, ik vergat helemaal te vragen hoe de controle vandaag was!?!

Ik ga er vanuit dat alles goed was, want anders was je nu vast niet thuis…. ;-)

In ieder geval nogmaals heel veel succes morgen en zet ‘m op meid!!!

Ik hoop echt dat jullie wondertje jullie niet nog langer laat wachten!!!

@ Mees – Fijn dat alles goed met jullie gaat en veel plezier op de controle morgen!

@ Mutske – Fijn dat jullie zo’n heerlijk weekend saampjes hebben gehad!!

En mooi gezegd; een ‘interessant’ middagje… Haha!!

Heel veel succes morgen en daarna lekker genieten met/van jullie mannetje!!!

Hier verder weinig nieuws....

Ik voel me nog steeds TOP en heb eigenlijk nergens last van!!

Heerlijk natuurlijk, maar helaas 'rommelt' er dus ook nog helemaal niets!!

En dat terwijl we steeds ongeduldiger en nieuwsgieriger worden!! Haha!!

Dinsdag weer controle; ik ben benieuwd wat ze zeggen.....

Fijne avond nog meiden!!!

Geplaatst

Hey Ilona, dankjewel! Ja, bij mij ook alles rustig. Vind ik heel fijn want ben nog heerlijk ah genieten vh zwanger zijn. Moet ook nog best wat doen (haha, last minute) dus prima als beeb nog ff gezellig blijft rondtollen in m'n buik.

Jij dinsdag veel succes bij de controle!

Mutske, wat n gedoe in het zh. Echt communicatie van niks. En dat ze jullie steeds 'vergeten'. Not goed. Maar morgen gaat alles prima hoor! Heel spannend! Heel veel succes met alles en dan heerlijk genieten..!

José , ook weer heel veel succes morgen. Het gaat nu echt gebeuren!!!

Geplaatst

Jose en Mutske; Heel, HEEL veel suc6 vandaag meiden!! Ik denk aan jullie!!

Ilona; Jammer He? dat het nog niet 'rommelt'? maar het zegt niks hoor, je kan zo ineens beginnen.

wel lekker dat je je eigen nog zo goed voeld, want daardoor kan je vaak nog wel lekker in je huisie rommelen enzo.

Juut; Hier nog 1 die nog niet helemaal dé held is met verjaardagen. We zijn zaterdag avond ff n uurtje naar n verjaardag

van n vriend geweest, viel me tegen hoor. k werd gewoon duizelig van al t gekwaak om me heen. Afain... Aron lag als n

prinsje in z'n maxi cosi te pitten.

Gisteren avond zijn we ff naar m'n ouders geweest. t is ook gewoon wel lekker om er eens uit te zijn!!

Vanmorgen heeft Aron de gehoortest gehad, en die was goed.

O ja, nog ff wat anders.... hoe zit t met jouw gewicht?? (of mag ik dat niet vragen ;-) )

in de kraamtijd ben ik van de 16 KG. er al 12KG van kwijtgeraakt.... heb nu al n week niet meer gewogen hoor,

dus of er inmiddels nog meer af is weet ik niet.

k hield heel veel vocht vast aant einde van m'n zwangerschap, en dat was er als eerste weer af gelukkig.

k merk nu ook dat ik weer, net als voor m'n zwangerschap, weinig eet. k heb geen trek!! tuurlijk eet ik wel gewoon

m'n brood, prak en fruit, maar dat is het dan ook! Terwijl ik in m'n zwangerschap heerlijk kon snoepen, heb ik daar nu

helemaal geen zin meer in, wel bizar, want meestal met BV wil dat nog wel eens anders zijn!!

En hoe vind jij het als je mannetje huilt?? ik vind het vreselijk....haha..... Ik leg hem nu steeds in z'n bed, alstie klaar is

met voeden, en hij in slaap gaat vallen.... maar dan moet hij ff protesteren, terwijl hij dan wel écht bijna slaapt hoor!!

pffft..... k heb de deur maar dicht gedaan..maar t liefst zou k m gelijk weer pakken....hihi.... k ga wel stiekum af en toe ff

spieken oftie nog goed ligt....

k ga ff n dutje doen, als me dat gegunt word... 'snachts gaat het trouwens heel goed joh!! hij komt maar 1 xtje en pit gelijk

weer verder na z'n voeding.

k hoop maar dat Jose ook écht gaat bevallen vandaag....al die spanning is ook niet leuk!!

Geplaatst

Jeetje Mutske!! Wat een gedoe heb jij toch elke keer in het ziekenhuis!! laat ze het vandaag maar allemaal goedmaken met je... Geen idee hoe laat je ingepland staat eigenlijk. Succes!!!

Ilona: Wat lekker dat je er nog zo van loopt te genieten... Ik ben benieuwd wanneer jij gaat!

Tweety: Ik ben nu van de 17 kilo die ik was aangekomen ruim 9 kilo kwijt... Ik hoop dat dat nog wel ff aanhoudt dat afvallen!!! Zou graag weer mijn normale kleding aan willen...

Leg jij Aron overdag elke keer in zijn wieg? Ik niet hoor... Ik hou hem overdag lekker bij me en snachts slaapt hij in zijn wieg, dat vind ik genoeg voor nu. Hij is nog zo klein... Hij huilt ook niet zo vaak, maar als hij huilt dan breekt mijn hart!! Ik ben echt een emotioneel ding op het moment...

Nu is onze slaapverdieping ook 2 hoog, de huiskamer 1 hoog en beneden de woonkeuken... dus het ligt er ook maar aan waar ik ga zitten. Ik wil hem alleen niet te ver weg hebben...

Geplaatst

Lisa gefeliciteerd, wat leuk! Geniet ervan! Zo zie je maar weer.....

Hier nog niets, schiet niet op.lichaam reageert niet snel! Morgen waarschijnlijk naar huis en dan laten ze me een week rusten...

Het enige wat ik heb zijn weeën, pijnlijke buiken die heel weinig opleveren...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden