Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden,

Wat een prachtige berichten!

Van harte gefeliciteerd met de nieuwe wondertjes die zich zijn komen melden!

Hoop dat alles goed verlopen is en dat jullie mogen gaan genieten van elkaar!

Geplaatst

Hey lieve meiden,

Heb ff tijd om snel mijn verhaal te doen, want ze ligt lekker bij papa op z'n borst!

Ik begin even vanaf het begin. Vanaf donderdag probeerden ze me dus al in te leiden, maar helaas....niks vlotte! Gisteren was het nog hetzelfde verhaal, dus maar weer een gel. Daarbij werd wel gezegd dat ALS het weer niets zou opleveren, ze me voor een week rust naar huis wilden laten gaan. Dat was wel even een domper.

's Middags 16 uur begon de ellende en dit heeft de hele nacht ook nog aangehouden, ik wist niet meer waar ik het zoeken moest. Met in mijn hoofd dat als het vanmorgen nog niets had gedaan, ik gek zou worden....

Vanmorgen rond 8 uur ctg en 8.30 uur konden mijn vliezen eindelijk gebroken worden. Na niet slapen en de weeën van de dag ervoor, besloten voor een epiduraal te gaan.

Gelukkig kon ik snel op de OK terecht, maar de ruggenprik werkte links helemaal niet. Na een dubbele dosis leek het te werken en ben ik weer terug gebracht. Aan de weeënopwekkers en bij 4 cm had ik het gevoel weer terug en moest ik de weeën ondanks de prik wegpuffen. Dit werd erger, bij 5 cm....gebeld naar de OK en ik kon daar weer heen. Toch nog even toucheren en toen bleek ik al volledige ontsluiting te hebben ( in 3 kwartier). Dus het hoefde niet meer. Uiteindelijk is L_otte M_arije na 30 minuten persen geboren. En wat zijn we blij, trots, verliefd, dolgelukkig, onze grootste wens is in vervulling gegaan. En het is cliché, je bent alles vergeten, dit is het zooooo waard.

Een prachtig meisje met alles erop en eraan, die om 13.40 uur ter wereld kwam, 51 cm en 3550 gram. Ondanks dat ze op 4200 gram werd geschat.

Nu lekker genieten!!!! Ik kan haar alleen maar knuffelen.....heerlijk onze dochter :)

Ilona, L_otte liep ook altijd voor, maar die echo is een indicatie, dat zie je maar weer. Gaat helemaal goed komen, hopelijk komt jullie meisje ook gauw. Ennuh.... M. kon tussen haar spreekuur door mijn bevalling doen, want 13.45 uur had ze weer spreekuur, dus dat was heel fijn :)

Nog even volhouden meid, jullie meisje is in aantocht :)

Liefs José en bedankt voor alle felicitaties!!!

Geplaatst

Super gefeliciteerd met jullie zoon, mutske en jullie dochter, josé!! Wauw, wat n verhalen.

Nu heerlijk uitrusten en genieten!!!

Xxx

Geplaatst

Nou meiden,

Ik heb het lijstje even aangevuld en de stand is: 6 jongens en 5 meiden!!! Hihi!!

En van de actief schrijvenden zijn alleen ik en Mees nog 'over'…..
Spannend hoor!!!

Ik word echt met de dag ongeduldiger!!!
J

@ Jose – Ik ben zó blij voor jullie dat jullie gister niet weer met ‘lege handen’ naar huis hoefden!!

Wel klote van die ruggenprik zeg, maar wat een geweldige beloning
J
heb je er voor terug gekregen!!!

Mooie naam trouwens en wat een lieve foto’s op fb!!! Echt om bij weg te smelten!!!

Enne, wat fijn dat M de bevalling kon doen!! Want ze is idd echt superaardig!!!

Wij gingen trouwens om 12.15 uur bij haar weg, dus dat heb je goed ‘getimed’ meid!!! ;-)

@ Tweety – De verloskundige zei dat ze de natuur rustig afwachten, omdat je dan de minste kans op complicaties hebt…

En wat Jose ook al zegt: het is een indicatie, dus wie weet is ze wel kleiner (of groter haha)!!

Liefs Ilona

Uitgerekend:

3 november - Tonka
VERRA
SSING
(juni 2011 voor het laatst geschreven)

4 november - Nathalie
VERRA
SSING
(mei 2011 voor het laatst geschreven)

7 november - Poohbeer (Tweeling!) :boy: & :boy: (juni 2011 voor het laatst geschreven)

19 november - Nella
VERRA
SSING
(april 2011 voor het laatst geschreven)

21 november - Ilon@ :girl:

29 november - Mees
VERRA
SSING

Bevallen/geboren:

Maandag 17 oktober 2001: Sammy73 (34,3 weken) :boy:
Bodhi

Dinsdag 18 oktober 2011: Danaa (geplande KS) :girl: en
:girl: Liv en Amy

Dinsdag 25 Oktober 2011: Sylvia (ingeleid) :boy:
Donny Jeremias

Zaterdag 29 Oktober 2011: Judith (Spoedks)
:boy: Linck Johannus Petrus

Maandag 31 oktober 2011: Angel :boy:
Jayson

Dinsdag 1 november 2011: Tweety :boy:
Arie Johannes ( Aron)

Zaterdag 5 november 2011: Debbie79 :girl:
Lana Alfonsia Andrea

Zondag 13 november 2011: Lisa :girl:
Dochter

Maandag 14 november 2011: Mutske :boy:
Gijs Barend Jan

Dinsdag 15 november 2011: Jose :girl:
L_otte M_arije

Geplaatst

Hey Ilona, zijn alleen wij nog over? Dat wist ik niet. Leuk 'weetje' :-))Ja, wat zijn er al veel bevallen hè?! Wat gaat het snel.

Jij nog n weekje hè. Ikke nog 2. Ongeveer dan ;-)

Kan nog amper bevatten dat het al bijna zo ver is. Het gaat zo snel.

Gaaf hoor, al die beebjes uit het nov topic.

Zou maandag naar gyn gaan maar is verzet naar morgen. Leuk weer!!

Met jullie ook alles nog top?!

Xxx, mees

Geplaatst

Hoi meiden, ik ben helaas niet zo'n schrijver... Maar om de lijst even compleet te maken: op 18 oktober zijn onze zoons S.am & N.oah geboren! Na zo'n beetje hetzelfde verhaal als José, maar dan maar tot 5cm ontsluiting zijn onze mannen uiteindelijk met een keizersnede gehaald. Ze hebben ivm geelzucht nog 5 dgn In het zkh gelegen en ook nog sondevoeding gekregen, ze zijn nu kerngezond! De gewichten waren 2880 en 3120. Bij het consultatieburo vandaag inmiddels 3610 en 3800! Alle meiden die bevallen zijn: super gefeliciteerd met jullie wondertjes! Alle meiden die nog moeten bevallen: succes, het is het zo waard!

Geplaatst

Wat een mooi kindje Jose, en leuk joh dat ze ook haar heb....

Iedereen bij ons op kraamvisite was helemaal enthousiast omdat

Aron haar heeft...en nog aardig wat ook.... leuk hoor!!

Je hebt n pittige bevalling gehad, zeker dat voorstuk,

en die ontsluiting in zo'n korte tijd, dat had ik ook ja... dat is gewoon

heftig, omdat het zo snel gaat, dat je amper pauze hebt.

Hoe vond je het persen?

Ik vond dat best wel n heel zwaar stuk.... aan de ene kant

fijn dat je mee mag doen, maar ook zwaar omdat je dan steeds weer

die benen op moet trekken pffff.... krijg er nog kramp in m'n anus van

als k er over nadenk...haha....

Geplaatst

Ohhhhhh Jose, Lisa, Mutske en Poohbeer van harte proficiat met jullie kindjes!!!

Fantastisch nieuws!

Beginnen er boven 2 te huilen... honger!!!

Eten staat net op tafel.. Nou ja dan wacht dat maar.. !

Geplaatst

Wauw Jose, wat een fotomodelletje!! : )))

Geplaatst

Jose wat een mooi koppie!!!! Kan je t al een beetje geloven dat het JOUW kindje is?? (samen met Ron dan he?!) hihihi

Poohbeer: Jij ook van harte gefeliciteerd, leuk dat je toch nog even wat hebt laten horen! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie, je bevalling klinkt erg pittig...

Uitgerekend:

3 november - Tonka VERRASSING (juni 2011 voor het laatst geschreven)

4 november - Nathalie VERRASSING (mei 2011 voor het laatst geschreven)

19 november - Nella VERRASSING (april 2011 voor het laatst geschreven)

21 november - Ilon@ :girl:

29 november - Mees VERRASSING

Bevallen/geboren:

Maandag 17 oktober 2001: Sammy73 (34,3 weken) :boy: Bodhi

Dinsdag 18 oktober 2011: Danaa (geplande KS) :girl: en :girl: Liv en Amy

Dinsdag 18 oktober 2011: Poohbeer :boy: & :boy: S.am & N.oah

Dinsdag 25 Oktober 2011: Sylvia (ingeleid) :boy: Donny Jeremias

Zaterdag 29 Oktober 2011: Judith (Spoedks) :boy: Linck Johannus Petrus

Maandag 31 oktober 2011: Angel :boy: Jayson

Dinsdag 1 november 2011: Tweety :boy: Arie Johannes ( Aron)

Zaterdag 5 november 2011: Debbie79 :girl: Lana Alfonsia Andrea

Zondag 13 november 2011: Lisa :girl: Dochter

Maandag 14 november 2011: Mutske :boy: Gijs Barend Jan

Dinsdag 15 november 2011: Jose :girl: L_otte M_arije

Geplaatst

Wow Jose, wat een prachtig meisje hebben jullie!!!! en wat een mooie bos met haar!

Geniet lekker van jullie super mooie wonder.....

Knuffel lianne

Geplaatst

Wat n mooi meisje José. n Plaatje!!

Poohbeer, ook gefeliciteerd!!!

Judith, wat houd je die lijst mooi bij!

Geplaatst

Hihi het is ook een plaatje :)

Judith, ja.... het voelt echt als ons meisje... Net even met haar huidcontact gehad onder de dekens op bed...nou toen kwamen de traantjes!

Zo onwerkelijk, zo mooi....zo gewenst en dan ligt daar opeens dat minimensje waar je zoooo naar verlangd hebt.

De flesjes zijn in notime leeg, alleen de Avent fles pakt ze niet, de speen is te grof. Nu overgestapt op Difrax en het is goed :) Zo toch een beetje uitproberen.

Ik merk ook dat ik eigenwijs ben. Vandaag best wel tralalala...en dat merk ik nu wel hoor. Dus morgen iets rustiger aan hoor.

Geplaatst

Ja jose, heerlijk is dat he? Dat eerste huidcontact... Kon toen ook even naar zijn mooie blote lijfje spieken onder de deken!!! Echt je eigen vlees en bloed, zo voelde het!Mij lijken ook die difrax flessen beter vanwege de zachte speen en het ventiel in de bodem...

Geplaatst

@ Mees – Veel plezier bij de gyn vandaag!

@ Jose – Wat een droppie!! Echt superlief!!

Mooi geschreven over het verlangen én wel goed om jezelf denken hoor!

@ Poohbeer – Leuk wat van je te horen en van harte gefeliciteerd met S.am & N.oah!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!

Geplaatst

Lieve Poohbeer en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 jongens, lekker genieten!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden