Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Leuk Sandra, om t aan je oom entante te vertellen. Ze vinden t vast geweldIg!

Elke wat goed joh! Lijkt me idd heerlijk!

Binnenkort weer?

Kelebek ik herken t niet, ik kan je niet helpen :-/

Ik heb t gister dus verteld en wat blijkt:

We waren met drie stellen en momenteel zijn alle drie de vrouwen zwanger!!!! Van een wist ik natuurlijk allang dat haar vierde er aan zit te komen, ze moet over acht weken bevallen. Maar de ander vertelde me heel voorzichtig dat ze zeven weken zw is! Ik vind het gelukkig altyd tof voor mensen en ik baalde dat ze dacht dat t moeilijk voor mij zou zijn. Ookal zou ik zelf niet zw zijn, ik ben altyd blij voor anderen geweest, nooit een traan om gelaten, ook niet thuis. Wel s jaloers natuurlijk en t sterke gevoel v oneerlijkheid. Maar goed , op den duur ging ik toosten en zei ik: ik vond onze vrienschap met zn zessen echt heel tof. En ik wil toosten op jullie, op alle kinderen, op de baby in jouw buik, EN de baby ik jouw buik, hoor ik net, EN de baby in MIJN buik!

Ze keken me aan... He??! Echt?!

En ik werd helemaal plat geknuffeld. Eentje moest ook huilen. Super leuke reacties dus! En alle drie (nog even ) tegelijk zwanger, hihi.

Vandaag zou ik in Amsterdan bootje gaan varen maar gaat denk ik niet door vanwege de regen.

Hope, hoe is t eigenlijk met jou? Al kunnen berusten in t feit dat je geen kwaaltjes meer hebt?

Noor, ga je nog een nwe fiets bestellen? Die van Dees klinkt wel heel relaxed he?! Of toch een ander stuur...

Wat een gedoe dat sommige zitjes dan weer niet passen enzo. Ik zal ook s kijken of mijn fiets potentie tot mamafiets heeft binnenkort. Goeie tips allemaal. Ik voel me vaak heel groen, ik weet er niets van.

He fijne dag

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh geweldig Armanda, echt zo'n situatie waarin ze het echt niet verwachten, erg leuk!! Nu genieten met het clubje, want het is heel bijzonder om samen met je vriendinnen zwanger te zijn.

Geplaatst

Elke

haha veldhoven weet niet eens waar dat ligt??????

ik woon in drenthe ben dus naar babypark hoogeveen geweest heb je mannetje dus niet gezien

Geplaatst

Oghh ok, ga het maar vragen bij de echo

Armanda das leuk he, ik wil het ook zo graag vertellen aan iedereen. Laatst vertelde vriendin dat ze zwanger is,heb mij echt moeten inhouden hoor hehe.

Oo allemaal leuk dat julli al zijn gaan kijken naar baby spullen. Denk dat ik ook ga beginnen hihihi

Geplaatst

Zwanger getest op:

Hope: 27 maart, eerste kindje

Yolande: 30 maart, eerste kindje

Kyra: 31 maart, derde kindje

Francis: Bloedtest 6 april, tweede kindje, eerste kindje is doodgeboren

Sandra: 6 april, 2e kindje

Poezebeest: 8 april, 1e kindje

Jessie: 10 april, eerste kindje

Noor: 13 april, 2e kindje na 1 miskraam

Elke: 18 april, 2de kindje

Armanda: 22 april, 1e kindje

Kelebek: 22 april, 2e kindje

Dees: 25 april, 2de kindje

Tweede echo:

Sandra: 6 juni

Kelebek: 3 juni

Derde echo:

Elke: 25 mei (1e x bij de vk)

Yolande: 27 mei (nekplooimeting)

Kyra: 30 mei (echo voor combinatietest)

Armanda: 30 mei (1e x bij VK)

Datum 12 weken grens:

Hope: 22 mei

Yolande: 24 mei

Kyra: 27 mei

Sandra: 3 juni

Elke: 10 juni

Armanda: 14 juni -> 15 juni 4e echo

Kelebek: 16 juni

Echo's, afspraken e.d na de 12 weken grens
:

Hope:
26 mei:
nekplooimeting en termijnecho,
8 juni:
controle bij verloskundige.
16 juni:
afspraak gyn ivm cystes linkereierstok

Uitgerekend op:

Hope: 27 november

Yolande: 06 december

Kyra: 09 december

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december

Jessie: 16 december

Sandra: 16 december

Noor: 18 december

Elke: 23 december

Armanda: 27 december

Kelebek: 29 december

Dees: 30 december

sooo ff lijste naar boven gehaald, Hope je bent vandaag `12 weken meid, van harte :):)

Elke, morgen weer een echo, leuk joh, ben jaloersssssss moet nog 2 weken wachten :(:(

Geplaatst

heej dames, vrijdag ben ik gebeld, ik mag maandag al bij de vk komen in het ziekenhuis. (morgen al)

ja mijn fiets is heerlijk, fietst lekker, en is heel stevig dus kan makkelijk een zitje voor en achter op! ik ga straks even kijken waar ik hem vandaan had.

Ik moet de flessen van moeders v m ook wegbrengen wat net zoals jij woon ik ook in een gat.. tis wat hahaha.

en ja k heb een electrische maaier, via mp op de kop getikt voor 15 euro en hij doet het al 5 jaar..:D geen geld dus.

Ben benieuwd of ik morgen ook een echo krijg.. mijn man gaat niet mee die kon geen vrij meer krijgen helaas dus nu gaat me mams mee.

Wij lopen in het umcg, net als tijdens de zw van Julian.

zijn jullie trouwens al stiekem aan het nadenken over een naam? ik wel hoor.. maar moeilijk!!!

@ armanda.. leuk dat je het zo heb gebracht bij je vriendinnnen! echt heel leuk.

1127441249_5_yIRg.jpeg

dit is trouwens mijn fiets voor degene die hem willen zien..:D

liefss

Geplaatst

[quote=Kelebek;442118

Elke, morgen weer een echo, leuk joh, ben jaloersssssss moet nog 2 weken wachten :(:(

[/indent]

Nee kelebek, ik heb morgen helemaal geen echo. Tis morgen pas de 23ste en niet de 25ste, hihihi. We geven de hormonen maar de schild, oke ;-D

Liefs Elke

Geplaatst

ja Dees, echt gafe fiets! Genoeg ruimte voor je benen/knien iig!

Yolande, jij bent er ook bijna he, op de 12 weken grens! Yeeeeaaaah!

Geplaatst

dees mooie fiets hoor welk merk is het??

ik heb op het internet een mamafiets gezien voor 199 euro

deze is van het merk swan

kan hier verder geen info of ervaringen over vinden

Geplaatst

Hey meiden, net even alles bijgelezen.

Gelukkige alleen maar leuke berichtjes!

Leuke fiets Dees!

Armanda, goed gezien van je, ja ik ben morgen officieel 12 weken! Hoop dat de moeheid snel minder wordt, ben nu net terug van werk, heb een halve dag vrij genomen omdat ik zo vreselijk moe ben van de bruiloft en de vier gezellige dagen in de Ardennen. De bruiloft was helemaal te gek maar omdat ik ceremoniemeester was ben ik nu echt gesloopt...

Ik ga nu even slapen, tot later!

Geplaatst

Yolande, dat kan ik me voorstellen ja dat je nu kapot bent.

Morgen 12 weken!!wat geweldig meid. Ik kan ook niet wachten tot ik zover ben.

Gisteren hebben we een babykamer opgehaald.

In de auto op de terugweg begon de paniek weer. Wat als......

Helemaal overstuur in de auto. Ik ben er nog helemaal niet aan toe om al spullen te gaan kopen maar mijn man wilt dit zo graag.

Dit heb uitgelegd en hij heeft de spullen in de garage gezet helemaal bedekt zodat ik het nog niet hoef te zien.

Verder hier boven het huis gepoetst en naar de markt geweest. maar ik red het niet meer om ook nog onder wat te gaan poetsen.

Laat ik dan maar over aan mijn mannetje vanavond.

Geplaatst

Ah jessie, wat schattig dat je man al nesteldrang heeft, dat hij het kamertje al wilde kopen...! Maar ik snap jou ook geel goed, goede oplossing dat het nog even bedekt staat!

Maar beter een man die erg betrokken is dan iemand die zich niet interesseert voor de zwangerschap. Dat lees je ook nog wel eens....

Mijn man is ook erg betrokken.

Zo nu ga ik echt even slapen....

Geplaatst

Yolande, super joh, zo'n bruiloft in de Ardennen! Can imagine dat je er gesloopt door ben.

Ik ben nu alweer eerder weg gegaan van mijn werk, ben gewoon te moe! Gapen, starren, pfff, kan echt niet vergaderen zo hoor!

En dan die misselijkheid, moet steeds kokhalsen (maar nooit overgeven). ik ga ook even op bed liggen zo.

Jessie, goede oplossing zo. Spannend ook allemaal he. Ik durf het ook nog niet, maar de kans is echt groot dat het nu goed gaat hoor!

Kan me voorstellen dat je even overstuur werd, het komt dan wel heel dichtbij he, al die spullen in de achterbak.

Maar inderdaad, beter te betrokken echtgenoot dan te weinig, die zitten er ook tussen. Heb ik gelukkig geen ervaring mee ;-)

De mijne is ook echt een schatje.

Elke ochtend krijg ik een beschuitje met aardbeien of hagelslag en een kop thee. Die eet ik dan liggend op. Zo trekt de ergste misselijkheid even weg zodat ik iig kan douchen en aankleden. Ik krijg ook een paar keer per week een vers geperste fruit juice, hihi, Ben blij met hem! (tijdens de behandeling was dit heel vaak anders hoor!)

Nou, ik ga slapenzzzzz

Geplaatst

Pfff, nu net weer ruzie met mijn man. We hebben al 1.5 jaar op de planning staan om de beneden deuren te schilderen. Zelfs verf hebben we al. Ik heb gevraagd wanneer hij dit wilt gaan doen. Hij zei, ik wil eerst de kamer van zijn oudste dochter klaarmaken zodat die naar de zolder kan verhuizen en dan de babykamer op gaan knappen waar zijn dochter nu slaapt. Ik hem weer uitgelegd dat ik dit liever niet heb. Ik moet er niet aan denken dat de oudste dochter al naar de zolder is en de babykamer leeg staat en dat er dan iets fout gaat. Dat zou ik niet kunnen handelen dan zo'n lege kamer. Heb gezegd dat ik daar nog even mee wil wachten. Weer de discussie waarom ik denk dat het fout zal gaan. Dat denk ik niet, maar ik probeer wel realistisch te blijven. De kans is er, en we zijn nog niet de 12 weken grens voorbij. Maar hij snapt dit allemaal niet. Ik vraag hem alleen geduld met me te hebben, maar hij vind dat ik te negatief denk. Ik wordt er zo moe van dat ik mezelf steeds moet verdedigen.

Nu is hij toch aan de deuren begonnen. Heb ik maar beneden weer wat poets gedaan stofgeveegd en stofgezuigd dan hoeft hij alleen nog maar vanavond te dweilen want dat vind ik wel zwaar.

Mijn man is erg lief, maar hij staat er zo anders in dan mij.

Sorry voor mijn geklaag wilde het gewoon even kwijt.

Geplaatst

dank dames.. het is een redy belle.. kost 204 euro..:) geen geld voor een nieuwe moederfiets!

wij hebben vandaag weer een echo gehad.. en nu was het opeens een compleet mensje!! armpjes en beentjes, helaas de afdrukken lukten niet, dus ik heb met mijn telefoon een foto van het scherm gemaakt, gelukkig prima gelukt.

op 20 juni heb ik de 12 wk echo en de gewone controle.. ben naar huis gegaan met een stapel informatie boekjes, ach een beetje info kan geen kwaad ook al weet je het.

dus nu eerste 4 weken wachten op de volgende controle.. pfff duurt lang hahaha!

nou ik ga even het lijstje aanvullen.

Zwanger getest op:

tweede echo

Dees: 23 mei

Derde echo:

Elke: 25 mei (1e x bij de vk)

Dees: 20 juni nekplooimeting

Datum 12 weken grens:

Dees: 18 juni

Echo's, afspraken e.d na de 12 weken grens:

Hope: 26 mei: nekplooimeting en termijnecho, 8 juni: controle bij verloskundige. 16 juni: afspraak gyn ivm cystes linkereierstok

Dees: 20 juni: nekplooimeting, + contole verloskundige.

Uitgerekend op:

Dees: 31 december

Geplaatst

dees

goed om te horen dat de echo weer prima was

ik heb vorige week ook geen foto mee gekregen dit kon ook niet

je zou haast denken dat het het zelfde apparaat was geweest haha, maar ik was in emmen

heb ff gegoogled naar je fiets maar deze is uitverkocht

had ook een mamafiets van het merk swan gezien voor 199

probeer hier nog wat info over te vinden en bestel die dan misschien wel

vandaag nog weer opnieuw een fietsstoeltje op mijn eigen oude omafiets geprobeerd maar dit lukt dus echt niet

ten eerste kan het stoeltje niet bevestigd worden aan het ronde frame

en ten tweede moet ik als hij wel vast zit gigantisch wijdbeens fietsen

heb geen ruimte om normaal te fietsen omdat bij mijn fiets het stuur en de zadel zowiezo al heel dicht op elkaar zit

dit vond ik altijd juist zo fijn

heb al een paar uur gigantische buikkramp, maak me er geen zorgen om omdat dit bij mijn darmen weg komt

heb nu last van verstoppings diarree sorry voor de vieze details

lig steeds dubbel van de buikpijn

nu op bed met de laptop, mannetje is aan het werk, nou ja eigen werk auto van mijn moeder is stuk en hij is monteur

mijn man probeerd mij nu trouwens ook zo veel mogelijk te helpen, stofzuigen ed

wij hebben ook wel onenigheid dit komt natuurlijk ook door alle hormonen die door mijn lichaam jagen

ben daarom wat sneller boos

krijg wel elke dag ontbijt op bed, ik neem bewust cream crackers met kaas want dit smeert niet zo in bed

kan geen drinken verdragen s'ochtens vroeg

Geplaatst

Dees wat lekker joh, is echt een opluchting als je ziet dat t vorm heeft he?! Yep, een mensje al, how cool is that!

Jessie balen dat je man t niet goed begrijpt en je je steeds moet verklaren. Toch lief dat ie nu met de deuren is begonnen.

Sandra wat een gedoe die darmen zeg.

Ik herken t. Heb er geen buikpijn van maar poepen gaat gewoon nauwelijks dus ik laat steeds windjes, haha, ben ik Niet blij mee!

Heb trouwens vanmiddag weer niet geslapen. Hoe moe ik ook ben, tis een ander soort moeheid. Niet om te slapen dus maar weinig energie en de hele dag een waas. Herkennen jullie dat?

Geplaatst

Hoihoi, daar ben ik ook weer eens een keertje.

DEES, gefeliciteerd met je mooie echo. Gaaf hè om al echt een menselijke vorm te zien. Mooie fiets trouwens. Ik ben ook nog steeds erg happy met mijn mamafiets, zeker met mijn maatje meer en een stoeltje voorop.

YOLANDE, gefeliciteerd met je mijlpaal van 12 weken. Yes! je hebt de eerste 12 weken achter de rug. Klinkt als een erg leuke en mooie bruiloft.

ARMANDA, vervelend hè die vermoeidheid, maar dat je het toch niet weg kunt slapen. En ook de dag in een waas voorbij zien gaan, dat herken ik allemaal. Bij mij is het nu gelukkig over, dus hopelijk bij jou ook over een paar weken. Oei moeilijk naar de w.c. kunnen. Lijkt me erg lastig.

En wat bijzonder dat jullie alledrie zwanger zijn.

SANDRA, oeioei dat klinkt niet fijn. Hopelijk voel je je vandaag alweer beter en heb je minder of geen buikkrampen meer. Sterkte. Lief dat je man je zo helpt. En die hormonen... heeeeeel herkenbaar, alleen heb ik tegen de kinderen een erg kort lontje. Gelukkig gaat het deze week een stuk beter als vorige week.

JESSIE, ach wat rot voor je dat je mannetje niet goed begrijpt hoe onzeker jij je voelt. Dikke knuffel van mij. Het gekke is dat ik met mijn twee eerste zwangerschappen me helemaal niet onzeker voelde en het al voor de 12 weken aan iedereen verteld had en nu... nu gaan we het zaterdag bekend maken en daar zie ik tegen op, terwijl ik vrijdag al 12 weken ben. Raar is dat toch. Ik merk ook dat ik soms geïrriteerd raak als mijn ouders of schoonouders het al verder vertellen aan hun vrienden en kennissen en dan denk ik bij mezelf: maar dat wil ik helemaal nog niet.

Wel fijn dat je mannetje toch aan de deuren begonnen is.

ELKE, wat fijn dat het tennissen goed is gegaan en je nergens last van hebt gehad. Voor ik het vergeet alvast veel plezier morgen bij de echo.

KELEBEK, hoe is het nu met de pijn? Al minder geworden? Dit kunnen je bekken of je banden zijn volgens mij.

NOOR, tips voor dwarse kleuters? Als ik ze voor je had, dan gaf ik ze gelijk. Ik weet het namelijk soms ook niet meer, maar het gaat gelukkig weer over. Ik had ook nooit gedacht dat ik zo'n dwarse zoon zou krijgen hoor. Kon me daar ook nooit een voorstelling van maken, want hij was altijd heel lief en behulpzaam (en nog steeds hoor, maar niet altijd meer hahahaha) maar op een gegeven moment gaan ze allemaal door zo'n fase heen. Gelukkig gaat het nu weer goed en is het weer gezellig in huis.

HOPE, hoe is het met je? En gefeliciteerd met je 12 weken.

En hoe is het met de rest? FRANCIS, POEZEBEEST? Al een tijdje niets van jullie gehoord.

Hier gaat het gelukkig weer een stuk beter. Het heeft toch wel geholpen dat mijn zoontje vorige week vrijdag thuis is gebleven. In het weekend was het nog niet helemaal goed, maar sinds gisteren gaat het weer zoals het eerst ging en heb ik mijn eigen knulletje weer terug. Ik kan echt merken dat hij aan vakantie toe is. Hij huilde vanmorgen zelfs in de klas dat ik wegging. Pffff toen brak mijn hart wel even hoor. Hij wilde zooooo graag met mama mee en dan moet je hem daar laten....

Verder voel ik me prima. Heb alleen soms last van kokhalzen, maar ben bijna niet misselijk meer en ook de vermoeidheid is weg.

Ga zo weer even verder het huis in orde maken. We vieren komend weekend de verjaardag van mijn dochter en dan moet alles natuurlijk wel in orde zijn. Ga dus weer even aan de schoonmaak.

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

Kyra, leuk om van je te horen. Gelukkig dat het beter gaat met je zoontje, maar oei hij moet nog wel even wachten voordat het vakantie is toch? Lukt dat wel dan, aangezien hij er zo aan toe is? Nou schoonmaakse ;-)

Geplaatst

Ik heb vandaag weer een echo gehad bij mijn intake van de verloskundige en heb onze kleine zien bewegen!!! Het leek net of ie aan het dansen was :-D

Over 3 weken mag ik weer terug komen en krijg dan mijn termijn echo.

Liefs Elke

Zwanger getest op:

tweede echo

Derde echo:

Datum 12 weken grens:

Hope: 26 mei: nekplooimeting en termijnecho, 8 juni: controle bij verloskundige. 16 juni: afspraak gyn ivm cystes linkereierstok

Elke: 15 juni (2e x bij de vk)

Uitgerekend op:

Geplaatst

Kyra, Fijn dat je je eigen knulletje weer terug hebt!

Elke, heerlijk weer een mooie echo!!

Ik heb vrijdag de nekplooimeting dus werk even het lijstje bij:

Zwanger getest op:

tweede echo

Derde echo:

Datum 12 weken grens:

Yolande: 27 mei: nekplooimeting

Elke: 15 juni (2e x bij de vk)

Uitgerekend op:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden