Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hello meiden,

Wij hebben vannacht om 4:25 het mooiste kerstkado ooit gehad ons mannetje is geboren.

Het was een flitsbevalling.

Zijn naam is Brayden, hij weegt 32320 gram en is 51 cm.

Wij waren vanmorgen om 8 uur alweer thuis. de hele bevalling laat ik jullie nog weten.

Meiden die nog wachten zet hem op.

groetjes Diaan

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dees en Diaan, van harte met jullie wondertjes! Geniet van elkaar!

Dees, wat een mooie en leuke naam, was altijd mijn favoriete jongensnaam ;)

Diaan, moest even lachen bij je eerste berichtje....32 kg? Wow dacht ik....En wat leuk een kerstkindje, echt een supercadeautje!

Meiden, die nog 'moeten', het eind is nu echt bijna in zicht!

Geplaatst

Hi diaan!!

Geweldig zeg, een kerstkindje!! Van harte gefeliciteerd met jullie kleine wonder!!

Gelukkig 3220 gram, haha, zou wat zijn :-)

Fijn ook dat de bevalling snel is gegaan, à er heerlijk van genieten!! Kan niet wachten tot onze kleine er is!

Geplaatst

Diaan wat super joh!! Heerlijk dat je kleintje er nu is he.

Vind je t ook niet steeds ongelofelijk dat het allemaal in je buik heeft gepast? Ik kijk steeds naar Sera met de gedachte dat ze groter had kunnen zijn en dan MORGEN geboren had kunnen worden!! Ppfff

Elke... Hoe gaat het? Kan je wel vkerst genieten of heb je t erg zwaar....

Ivfsh ja jij zal wel de laatste zijn.

Al zou ik eigenlijk ook een vd laatsten zijn, dus je weet t nooit! Haha

Geplaatst

Diaan, wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd met jullie zoon Brayden :D Wat een super kerstcadeau, daar kan niemand tegenop, hahaha

Ik ben wel stik jaloers...

Ivfsh, ik ga wel vanuit dat jij de laatste bent, maar ja je weet het nooit. Ik kan ook nog de eerste week van jan bevallen. Met 4 jan ben ik 42 weken... Maar ik hoop dat Harrie me dat niet aandoet!!!

Hier gaat verder alles goed, niets aan het handje. We hebben een heerlijke kerst gehad, maar nog steeds geen Harrie :-(

Morgen naar de VK en dan gaan ze me strippen. Ik hoop zo dat het effect heeft en ik Harrie snel mag knuffelen...

Liefs Elke

Geplaatst

Uitgerekend op:

Elke: 21 december, 2e kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

IVFS: 7 januari, 1e kindje,verrassing

GEBOREN!!!!!!

Armanda, mama van Sera :girl: op 09 november 2011

Poezebeest, mama van J. :boy: op 10 november 2011

Jessie, mama van Nanne :girl: op 13 november 2011

Yolande, mama van Thijs :boy: op 18 november 2011

Francis, mama van C.atoo D.oortje :girl: op 24 november 2011

Karin, mama van een zoon :boy: op 04 december 2011

Hope, mama van Desley :boy: op 05 december 2011

Kyra, mama van een zoon :boy: op 11 december 2011

Sandra, mama van Lynn :girl: op 13 december 2011

Kelebek, mama van een dochter :girl: op 17 december 2011

Dees, mama van Milan :boy: op 24 december 2011

Diaan, Mama van Brayden:boy: op 26 december 2011

En nu ik!!!

Geplaatst

Nee hoor elke, jij gaat echt wel voor mij zijn! No worries, voor het einde van het jaar heb jij je kleine in je armen!! Bij mij wordt t denk ik volgend jaar. Zou het heel leuk vinden als Catootje woensdag wordt geboren, is nl onze trouwdag :-).

Armanda, het is echt een gek idee dat jij pas deze week uitgerekend was. Sera is al zo'n tijd bij jullie. Hoe gaat het nu trouwens tussen jou en je man?

Meiden: geniet van jullie kleintjes!!

Elke: hoop dat het effect heeft morgen!!!

Geplaatst

diaan en partner

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Brayden

zo te horen gaat alles goed en nu lekker genieten van jullie kerstkindje

elke en ivfsh spannend wie het eerst van jullie zal zijn

als goed is elke maar wie weet

elke veel succes bij de vk morgen hopelijk brengt het strippen resultaat

laten ze je als het zo is tot 42 weken lopen? hier doen ze dat niet

bij 41 weken word je hier ingeleid

iedereen goede kerst gehad? wij iig wel lekker met familie eten en beetje bankhangen

niks byzonders maar voor ons goed genoeg

hoef niet uiteten in de massa

nu nog ff bijlezen op het forum en hyves en dan lekker slapen

lynn ligt nog lekker bij ons heeft net flesje gehad en amy is bij oma blijven logeren

Geplaatst

Diaan, wat bijzonder, een kerstkindje. Van harte gefeliciteerd. Een mooier kado kan je je niet wensen.

Zojuist was bij hart van Nederland de levende kerststal op tv waar Nanne gisteren in heeft gelegen.

Echt leuk.

Geplaatst

DIAAN, man en grote zussen,

Wat een prachtig kerstcadeautje hebben jullie gehad. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon en broertje Brayden. Heel veel geluk met hem gewenst en natuurlijk een hele fijne kraamtijd.

Liefs van Kyra

Geplaatst

Elke! Vandaag wordt je gestript! Jaaaaa!

Hopelijk heeft het snel effect en zal jouw bevalling op gang komen. Harrie woont nog heerlijk in jouw gerieflijke buikie. Maar nu echt echt echt niet lang meer!

Hoe vind Tess het? Kan ook zeker niet wachten?

Heb je nog goed geslapen?

Ivfsh kan jij goed slapen, nu jij t sinds de indaling ook wat zwaarder hebt?

Ik slaap redelijk. Mijn man doet elke nacht 1 flesvoeding en de rest vd dag/nacht bv, maar daardoor kan ik toch hier en daar wat uren pakken snachts! Overdag slaap ik niet meer. Ben vaak wel onwijs moe maar ik kan dan niet in slaap komen smiddags dus om frustratie te voorkomen doe ik dat niet meer.

Hoe doen de andere moeders dat?

Dames die ook een ks gehad hebben, al weer wat op krachten?

Poezebeest en Yolande, lang last gehad vd ruggeprik?

En jij Jessie, vd narcose kan je ook onwijs lang moe blijven.

Geplaatst

VANDAAG was eigenlijk mijn uitgerekende datum!

Echt heel gek om te bedenken. Achteraf had ik t niet anders gewild. Ik heb Sera al bijna 7 weken in mn leven en wil haar nooooiit meer missen 😃

Ze ligt nu heerlijk op haar buikje op mn borst. Als ik met mn wang tegen haar wang aan ga... Onbeschrijflijk gevoel. I love her so much!!

Met mn man en mij gaat t beter hoor! De scherpe kantjes zijn er weer af en we zijn meer aan de situatie gewend.

Zometeen komt een vriendin die drie dgn na mij zou bevallen. Gek dat ik al 7 wkn een kind heb en zij nog een giga voetbal in dr buik heeft. ..

Geplaatst

Gelukkig van jou en je man Armanda!! Fijn.

Gek dat vandaag je datum zou zijn.

Ik doe alleen bv dus doe alle voedingen zelf en soms komt hij ook 's nachts elke drie uur, dus ik heb wel echt een chronisch slaaptekort.... Maar vannacht kwam hij om 24 en toen pas 6 uur dus dat was fijn. Ik geniet ook erg van hem. Van de ks heb ik eigenlijk nooit last gehad op de eerste week na, ik voel me erg goed hersteld alleen die kilo's gaan er ondanks de bv niet vanzelf verder af helaas.... Dus nu maar zelf extra moeite gaan doen, bleh. Van de ruggenprik ben ik na ruim een week ook klachtenvrij geworden ( door veel koffie te drinken op advies van de anesthesist). We gaan nu een paar dagen met ons gezinnetje naar een bungalowpark in de eiffel dus ben even offline. Ik kan misschien daar op de iPhone wel meelezen, want ik ga elke natuurlijk goed volgen.

Elke, succes vandaag hoor en ikenik ook voor je!!

Geplaatst

Elke spannend hoor, als het goed is ben je vandaag gestript.

Armanda, met de ks gaat het wel goed. Heb ik verder geen last van behalve dat het onder de snee wat dik is.

Ik ben na de narcose inderdaad nog erg lang vermoeid gebleven en nog. Afgelopen vrijdag was ik zo vermoeid dat mijn bv helemaal terugliep. Had nog maar weinig melk. Afgelopen dagen iets meer rust genomen, mijn man doet in de nacht de verzorging en legt haar op bed en ik voed dat in de nacht. Dat is in de nacht al iets rustiger. Maar ze meld zich echt nog om de 3 uur. Alhoewel vannacht heeft er 2 keer 4 uur tussen gezeten. Maar dan verspringen alle tijden. Hoe doen jullie dat? Voeden jullie dan iets eerder om toch weer op dezelde tijden te komen om tellen jullie vanaf dan weer 3 uur verder?

Mijn bv is na wat rust gelukkig weer goed. Heb weer voldoende melk volgens mij.

Ik heb Nanne nu in een draagszak hangen. Erg vreemd gevoel. Ben steeds bang dat ze niet genoeg lucht krijgt. Andere mama's hier evaring mee?

Geplaatst

Heej dames,

Ff een ego berichtje:

Ik ben vanmiddag bij de vk geweest. Nou dat was me wat zeg!

Om half 2 waren we aan de beurt. Ze vroeg als eerste of er al een afspraak in het zkh was gemaakt voor de overtijdscontrole. Uuuuhhh, nee, niet dat ik weet. Een andere vk had het er wel over vorige week, maar heeft niet naar het zkh gebeld. Ik was dus al de 2de en het schijnt erg moeilijk te zijn nu met deze dagen. De vk het zkh gebeld en nee hoor er is echt geen plek mee. Wij vragen of het in dat zkh moest? Nee, dus. Nou dan bel je toch een andere! Ons maakt het niets uit. Dat was een goed idee en ging ze zo doen.

Bloeddruk gemeten en gewicht. Allebei prima. Ik moest op de bank gaan liggen, want dan ging ze ff voelen. Voelen??? Ik werd toch gestript?!

Uuuuh, nee, dat doen we nooit voordat de overtijdscontrole is gedaan. WAT?!?!? Dan had ze dit vorige week niet moeten zeggen (dit floepte ik er zo uit...) Oh, wat was ik boos!

Toen ging de telefoon: het ziekenhuis.... Ze had toch nog een plekje weten te verzinnen. Morgen om 14 uur het CTG en om 14:30 een echo om te kijken of er nog genoeg vruchtwater is. Fijn :-D

En toen vroeg ze of ik mijn broek uit wilde doen, ze ging strippen... Ik was helemaal verbaast!! Maar wel blij dat ze het toch wilde doen.

Het was niet fijn, maar ja dat wist ik van te voren. Ik had al wat ontsluiting :D is mooi meegenomen dus!!

Ik heb tot op heden geen weeën. ik hoop echt wel dat het iets gaat doen, maar ja dat weet je nooit! Harrie reageerde er zelf heel duidelijk op, dat was wel grappig :)

Vannacht heb ik maar 1 uurtje geslapen. Ik had echt gewoon pijnlijke weeën. Ik werd er iedere wakker van. Tegen 7 uur waren ze over en geen meer gehad :-( Wie weet vannacht?

We hebben Tess naar het KDV gebracht en ik weer terug naar bed. Nog ff lekker 3 uur geslapen. Nu maar hopen dat of de bevalling vannacht begint of dat ik lekker slaap.

Liefs Elke

Geplaatst

Diaan!!! Van harte gefeliciteeeeeerd met jullie kerstkindje! Heel bijzonder! Geniet er lekker van!

Sorry dat ik zo weinig mee schrijf, ik lees wel alles hoor!

Elke, hoe gaat het met jou? Vandaag gestript als het goed is? Ik hoop zooooo voor je dat je deze week bevalt van jullie Harrie! Ik denk aan je!

IVFSH, voor jou schiet het nu ook op he? Wie weet komt jullie kindje eerder? Kan je nog een beetje slapen 's nachts?

Armanda, vandaag de uitgerekende datum! So weird lijkt me dat. Maar aan de andere kant, je hebt Sera nu idd lekker al 7 weken bij je, lekker puh! Hahaha!

Yolande, heeeerlijk, een weekendje weg! Gaan we volgend jaar ook doen, maar dan samen met mijn ouders.

Jessie, ik geef flesvoeding, maar Desley komt ook stipt om de 3 uur. Het kan zijn dat het wat later is, maar dan laat ik de tijden verspringen. Maar ik vind dat ook erg lastig. Heb nog best wel moeite om daar iets van ritme in te krijgen. Hoe gaat het verder met Nanne?

Sandra, hoe gaat het met Lynn? Is ze al wat minder geel?

Kelebek, hoe gaat het met jullie? Heb je nog veel last vd ks? En een bloedstolsel in je nieren? Huh?? Hoe kan dat nou? Heb je erg veel pijn? Veel beterschap meid!

Poezebeest, Kyra, Dees, karin, Francis zijn jullie lekker aan het genieten?

Met ons gaat het wel. We hebben erg zware 3 weken achter de rug. Met momenten van heel erg genieten, en momenten van verdriet en verwerken. Tot nu heb ik 3x gehad dat ik door alles bijna afgleed in een eventuele depressie. Die hormonen in mijn lijf spelen ook wel mee. Maar gelukkig ben ik best positief ingesteld, en zie overal de humor ervan in, en ik heb natuurlijk een fantastische man en familie en vriendinnen die mij er weer uit trokken. Ik heb nog best last van de ks, vooral als ik het koud heb, dan trekt het in die wond. Mijn rug is ook met vlagen pijnlijk door die 4 ruggeprikken. Maar ik sta er verbaasd van hoe snel het herstel is. Wel ben ik vreeeeeeeeselijk moe. Poeh, idd chronisch slaaptekort zeg! Normaal slaap ik 's nachts heel erg licht, maar nu kan je een bom naast me af laten gaan, maar ik word niet wakker. Dus ook niet van Desley. Mijn man is echt een held en doet elke nacht 2 voedingen, waarvan ik er 1 mee help met verschonen enz. Van mijn lijf baal ik echt, iig mijn buik. Mijn borsten zijn redelijk okay gebleven, maar mijn buik is nog steeds wel blubber, alhoewel ik van de 12 kilo, er 9 ben afgevallen. En die tijgerprint he! Maarja, het wordt al ietsje minder. Hebben degene met een keizerrsnee een soort van blubberbuikje, en dat het ietsie over die snee heen hangt? En wordt dat beter, die buik? Wanneer mag je eigenlijk buikspieroefeningen doen?

Verder vloei ik niet meer, yeaaahhh! Dus ehh, *bloos* bloos*, sex was echt een issue voor mij. Omdat ik me zoooooo lelijk voel vanwege mijn buik. Maar mijn man was gisteravond zooooo vreselijk lief voor me! En tja, een ks heeft ook een voordeel, je bent nog heel van onder hahaha! En van het een kwam het ander, en het was erg fijn! Maar toch ben ik wat onzeker over mijn lichaam.

Met Desley gaat het goed. Hij komt om de 3 uur voor eten. Hij groeit goed. Het enige is, is dat Desley een mannetje is wat alles wil zien en meemaken. Hierdoor is hij erg gevoelig voor prikkels om hem heen. En daardoor komt hij zo onwijs moeilijk in slaap!!!! Hij kan soms wel 5 uur achter elkaar wakker zijn. En dan valt hij in slaap, en schrikt weer wakker, en vecht tegen de moeheid. En maait ook met zijn armpjes, pffff. We hebben nu wel in zijn eigen bedje liggen, dat is een stuk rustiger. Verder houden we echt de regelmaat erin: pamper verschonen, voeden, effe wakker en weer naar boven slapen. Het werkt wel, maaja....het is een hele opgave. Heeft iemand nog tips om hem makkelijker in slaap te krijgen?

Vandaag moest mijn man weer voor het eerst werken. Mijn hemel wat vond ik dat moeilijk. Moet erg wennen omdat we de laatste 3.5 maand heeeeel veel samen zijn geweest door de zwangerschap en bevalling. Veel meegemaakt, samen beslissingen nemen. Gelukkig was mijn moeder er vandaag even. Ze komt morgen en vrijdag ook. Vonden jullie het ook wennen, toen jullie mannen weer aan het werk gingen?

Zo, dit was geloof ik de update. Ik wens iedereen een heeeeele fijne jaarwisseling, lekker genieten van elkaar en jullie hummeltjes! En iedereen een fantastisch 2012!! Met veel liefde en goede gezondheid!

Geplaatst

Hope, Nanne komt soms ook zo moeilijk in slaap en als ze slaapt is ze erg onrustig en ligt met haar armpjes te zwaaien.

Ze slaapt nu in een pukababy piep, een inbakerzakje voor kinderen tot 3 maanden. Ze slaapt er wel rustiger en vaster door. Ze kan niet meer met haar armpjes zo zwaaien en het geeft haar een geborgen gevoel alsof ze nog in de baarmoeder zou zitten. Misschien een tip. Ik heb deze bij prenatal gehaald, maar je hebt ze in verschillende winkels.

Nanne kan af en toe er ook uren over doen voordat ze in slaap valt en soms daardoor uren aan het huilen.

Nu is ze er ook mee bezig. Soms kan ik er dan even niet meer tegen, dus ben blij dat mijn man nu vakantie heeft. 'Dan voel ik me zo een slechte moeder. Ik zou er tegen moeten kunnen.

Geplaatst

Hee meiden!!

Elke, wat een raar verhaal zeg... Fijn dat je in elk geval nog gestript bent en ook heel fijn dat je morgen even een echo krijgt. Ze moeten je gewoon even heel goed in de gaten houden nu! Was trouwens geen ego berichtje hoor. Kan me helemaal voorstellen dat je het even had gehad, dan is het fijn om hier even op te schrijven allemaal. Hoop echt dat Harrie snel besluit naar buiten te komen!

Armanda: fijn dat het weer lekkerder gaat tussen jou en je lief. Heb t toch wel al vaker gehoord dat de eerste zes weken echt moeilijk kunnen zijn, ook onderling. Er komt ook zo ontzettend veel op je af. En dan hebben jullie nog veel meer te verwerken gehad en nog natuurlijk. Wel zo fijn dat het zo goed gaat met sera, ondanks dat ze vandaag pas op het schema stond :-).

Hope: wat fijn dat je de tijd ebt genomen om uitgebreid te vertellen hoe het bij jullie gaat en wat lief dat je zo uitgebreid reageert op iedereen! Jullie hebben zo'n hectische tijd achter de rug. En nu jullie heerlijke mannetje bij je! Zal vast spannend zijn nu je man weer aan het werk moet, maar jij zult het vast ook heel goed doen als je alleen thuis bent!! Hoe is het eigenlijk met je schoonouders gegaan de laatste weken?

Jullie vroegen naar mijn slapen, nou, das niet meer al te best. Vaak wakker om naar toilet te gaan, door harde buiken of gewoon, zonder reden :-). Ach ja, het is allemaal prima. Moet zeggen dat ik gister gewoon tot zes uur aan 1 stuk door heb geslapen!! Was zalig! Heb me wel voorgenomen nu soms overdag te slapen bent voor t eerst gedaan. Ik was meteen anderhalf uur vertrokken :-).

Verder weer heerlijk dagje gehad met ar, lekker rustig aan. Hier in Ierland krijg je hoe dan ook twee vrije dagen voor kerst, dus vandaag was ook nog feestdag. Vandaag is een schoonmaakster begonnen, zij komt de komende twee maanden drie uur per week. Denk dat de eerste weken met baby best hectisch zijn en het laatste wat ik wil is dat we dan ook nog ergernis hebben over huishouden. Wil ook niet dat t allemaal op schouders ar terecht komt.

Verder de box opgezet!! Zo leuk! En zo gezellig.

Morgen onze trouwdag en dan is m'n lief zowaar ook nog vrij. Project ligt nog stil morgen, dus helemaal leuk. T wordt mooi weer, dus lekker naar buiten samen en savonds lekker samen uit eten. We zijn vier jaar geleden getrouwd en toen is ook t spiraaltje de deur uit gegaan, dus ik vind onze trouwdag morgen extra bijzonder omdat we nu bijna een kindje hebben.

Ik ga eten, tot later!!

Geplaatst

Even kort over bv:

Ik houd die drie uur niet meer zo aan. Wij doen 'on demand' , zeg maar. Dus als t dametje zich meldt, krijgt ze bv. Soms drinkt ze meer, soms minder. Kan daar natuutlijk nix aan doen. Maar vind t wel prima zo! Als ze na 3,5 of 4 uur zich niet gemeld heeft, maak ik dr wakker voor bv

Hope mijn gyn zei vandaag dat ik nu, 7 wkn na de ks, weer buikspieroef mocht doen

Oh ja, om baby in slaap te krijgen:

Ik leg dr op mn borst zodat ze hartslag hoort

Of ik zet dus het fohn geluid aan met mn iphone! Werkt echt!

Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden