Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Elke!!!!!!!! Wauw wat een moppieeeeeeeeeee!!! Van harte meid! Lekker genieten!

Geplaatst

Gisteren echt een schijtdag met Desley gehad! Hij had van 08:00 uur 's morgens tot 12:30 's middags gehuild/gekrijst. En van 15:00 uur tot 19:15 uur!!!!!! Ik was op, kon niet meer, totaal gefrustreerd waardoor Desley gefrustreerd raakt, en moest echt huilen van ellende. En waardoor Desley nou de hele dag overstuur van was? Geen idee.....Vanmorgen wilde ik niet eens meer zij slaapkamer inlopen, bang voor wat de dag zou aanbrengen. Mijn moedergevoel was ik absoluut kwijt, liefde kon ik maar moeilijk geven. Mijn moeder is gekomen, en heeft me vandaag goed geholpen. Ik heb het consultatiebureau gebeld voor adviezen. Die heb ik gelijk opgevolgd. Vanaf nu doe ik het helemaal anders:

Van 8 voedingen van 120 cc om de 3 uur, terug naar 6 voedingen van 135 cc om de 4 uur. Desley, kreeg te veel omdat ik dacht dat hij zo'n honger had. Maar dat is niet zo, hij dronk zijn fles in 5 minuten leeg en had geen verzadigd gevoel, smakte nog, sabbelde nog en begint dan te huilen en daarna overstuur. Dus, ik heb nu ook de Difrax flessen aangeschaft. En dat gaat nu veeeeeel beter! Hij doet er nu 20 minuten over, boert goed, en is verzadigd. Verder heb ik ook een Pucka baby peep aangeschaft. Wat een uitkomst! Ik had veel eerder mijn gevoel moeten volgen. Want hij maait zich wakker met zijn armpjes, het is een heel temperament vol jongetje! Hij is nu lekker rustig in die Pucka baby, en valt ook gewoon in slaap! Vandaag heeft hij ook trouwens maar 20 minuutjes gehuild. Een hele verbetering. En verder heb ik infacol gekocht voor de buikkrampjes, werkt gelijk, want vandaag had hij 2 poepluiers, hopelijk komt het nu goed, en vinden we beiden onze rust. Want ik merk dat als ik gefrustreerd en verdrietig ben omdat ik hem niet meer stil krijg en kan troosten, hij onherroepelijk op mij reageerd.

Wat doen jullie met de jaarwisseling? Wij blijven voor de 1e keer thuis, mijn ouders komen gezellig, lekker oliebollen eten, een bordspel spelen en lekker genieten van ons lieve hummeltje!!

Fijne jaarwisseling allemaal!!!

Geplaatst

Zo, wel heftig Hope. Je hebt ook zo veel meegemaakt.

Fijn dat al die adviezen je helpen!

Zet m op hoor lieverd. Het is niet alleen maar leuk en makkelijk. Goed dat je het hier even van je afschrijft.

Geplaatst

elke van harte gefeliciteerd met de geboorte van bram lekker genieten nu

hope met de jaarwisseling gaan wij naar mijn tante met de hele familie

amy kan daar gewoon op bed(campingbedje) en lynn slaapt in de kinderwagen

mijn nicht en man komen ook met hun kindje van 2 jaar

wij zijn in totaal met 18 personen

zijn elk jaar met deze groep elk jaar bij een ander in huis rouleert dus elk jaar

we gaan samen eten (soepje, kippepootjes, rollade ed)

en doen wat spelletjes erbij

Geplaatst

Hope, fijn dat het nu beter gaat! Het is aan het begin echt ff uitzoeken wat goed en fijn is voor je baby heb ik ook gemerkt!

Ik ben een dag eerder terug van onze trip want ik heb erge griep te pakken, koorts stront verkouden en keelpijn. Heb vannacht in de logeerkamer geslapen zodat ik niet iedereen wakker hoest en besmet. Mijn man komt elke keer een vers gekolfd flesje halen en doet nu alles omdat ik er helemaal aflig. Ben zo bang dat die kleine man het ook krijgt, weten jullie of hij door mijn bv beschermd is tegen griep?

Heb net wel even een kwartier met hem geknuffeld met een hydrofiele doek voor mijn mond gebonden om hem niet aan te steken. Oud en nieuw zouden 3 stellen met kiss komen bij ons en blijven pitten maar dat moeten we gaan afgelasten vrees ik.

Elke, schattige foto's! Thijs heeft ook nog steeds een kopje vol zwart deel gekruld haar, zo lief. Hij is alweer zes weken vandaag!!

Ivfsh

Geplaatst

Oeps via iPhone ging t ff verkeerd.

Ivfsh, spannend voor je nu, nog even en je hebt catootje ook lekker bij je!!

Andere mama's zijn jullie kindjes ook al verkouden geweest of nu nog? Wat doen jullie er tegen? Vind het zo zielig omdat ze nog niet kunnen snuiten...

Geplaatst

Yolande wij hebben zo'n neuspeertje vd Hema waarmee he snot opzuigt. Nog niet echt nodig gehad.

En een neusspray voor babys. Zit zoutoplossing in. Dat helpt wel!

Hope wij ontvangen vanavond thuis mijn mans zus met man en kind (6 mnd), broer met verloofde (zijn onze beste vrienden en blijven ook slapen) en vader (want mijn mans moeder moet werken). Iedereen neemt wat boodsch mee. We gaan tv kijken en party en co ofzo doen.

Tot nu toe heeft onze Sera geen last vd knallen buiten.

Geplaatst

HOPE, ach meis het valt allemaal niet mee hè? Gelukkig kon het CB je goed adviseren en blijft het hopelijk nu wel goed gaan met drinken en huilen. Wat ik wel gemerkt heb is dat baby's het heel goed doen op de drie R'ren en dan vooral op die van regelmaat en rust.

YOLANDE, hier is de kleine ook verkouden (kon ook niet anders met al die verkouden kinderen hier). Gelukkig blijft het hiet bij wat hele schattige knorgeluidjes af en toe en kan hij gewoon zijn flesje drinken en lekker slapen.

Het enige dat je kunt doen is neusspray gebruiken voor elke fles (zoutoplossing) en verder niezen ze hun volle neusjes zelf leeg. Er bestaat trouwens wel iets om hun neusje mee leeg te zuigen. Dat is een soort ballonnetje dat je in hun neus doet en dan het neusje leegzuigt. Ik heb het wel eens gebruikt als de oudste twee kinderen echt heel erg neusverkouden waren en het werkt wel (ze vinden het alleen niet leuk als je het gebruikt, maar maakte wel hun neus goed leeg.)

Beterschap voor jezelf.

ELKE, wat een schatje en wat een bos met haar zeg.

IVFSH, hopelijk komt Catootje gauw en kan het grote genieten van zo'n lief klein wondertje bij jullie ook beginnen.

JESSIE en ARMANDA, ik hoop dat het drinken uit een flesje snel goed gaat. Lijkt me echt moeilijk als de kleine niet goed wil drinken.

SANDRA, heel veel plezier vanavond met z'n allen. Wij vieren het hier lekker met z'n vijfjes.

Ik wens iedereen een heel knallend Oud & Nieuw en een geweldig 2012 toe.

Hier gaat alles heel goed. De kleine doet het helemaal goed op 6 voedingen. Heerlijk dat het voeden nu om de 4 uur is i.p.v. om de 3 uur. (Ik moest hem iedere keer wakker maken voor zijn fles, zooo zielig) Hij begint ook echt wakkere momenten te hebben. We kunnen daar zo van genieten. Fijn met hem tutten op de bank en lekker veel met hem knuffelen. Ik vind het geweldig dat hij dan echt naar ons zit te kijken, zeker als we met hem praten. Soms moeten we ook heel hard om hem lachen, want als hij dan wat moe wordt tijdens ons 'gesprek' kan hij ineens zo lekker scheel kijken. Zoooo schattig om te zien.

Het is me eindelijk gelukt om foto's op mijn laptop te zetten, dus hierbij wat foto's van onze gup.

[ATTACH=CONFIG]3213[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3214[/ATTACH]

Geplaatst

Elke, wat een heerlijk mannetje. Echt super.

Kyra, die foto's van jou zijn ook echt geweldig.

Hope, je verhaal klinkt me zo bekend. Bij ons was het ook vannacht weer goed mis. Echt krijssen en huilen, maar niet slapen.

Ik wordt daar dan ook zo gefrustreerd van en kan er dan ook niet meer tegen. Het gaat je dan echt door merg en been en je kunt echt niks op dat moment doen om het stil te krijgen. Uiteindelijk heb ik Nanne naast me in bed gelegd, toen heeft ze een geslapen en de tweede ronde heeft ze op me gelegen en even geslapen. De derde ronde heeft ze in haar bedje gelegen maar de hele tijd wakker geweest en heel onrustig, maar niet huilen. Haar ritme gooit ze zelf ook helemaal overhoop. Ik leg haar gewoon af en toe eerder aan aan de borst. Daarnaast moest ze vannacht ook vreselijk braken. Kwam er echt met golven uit. Dit had ze gisteren ook en een paar dagen geleden ook. Op advies van het cb moeten we nu johannesbroodpitmeel of zo iets gaan halen. Dit zou helpen. Ben benieuwd. Uit een flesje drinken lukt helemaal niet meer. In het begin ging het nog wel maar nu weigert ze deze helemaal. Ik weet het ook even niet meer.

Mijn schoonouders zijn 40 jaar getrouwd en die geven vanavond een feest, maar ik zie er zo tegenop zoals het nu met Nanne gaat. Ik hoopte daar een flesje te kunnen geven, maar nu zal ik steeds naar boven moeten om te gaan voeden en zelf ben ik ondertussen doodmoe. En ik heb geen zin in al die goedebedoelde adviezen. En mijn man kan dus in de nacht ook geen flesje geven nu ze die helemaal weigert.

Valt soms niet mee om moeder te zijn...... maar toch is het echt mijn meisje, mijn wondertje, mijn schatje en ben ik zo blij met haar.

Geplaatst

kyra mooi guppy hoor

iedereen alvast een goede jaarwisseling

ik moet nu douchen en optutten en dan gaan we straks weg

ivfsh je zal nu vast geen december beebje meer krijgen maar mss ben je de eerste van 2012 is toch ook heel byzonder

Geplaatst

dames, wat een ellende he dat je niks kunt doen terwijl ze zooo huilen.

hier gaat het heel erg goed, 1 nacht voeding. we doen om de vier uur, maar zeker niet wakker maken! want dat deden we bij julian ook en dat ging dus helemaal niet, wilde dan gewoon niet drinken. maar Milan die is rustig,geeft precies aan wat waneer hij eten wil en dat is ook echt bijna om de 4 uur.. verschilt niet zoveel gelukkig.

vandaag voor het eerst een blokje om geweest, tussenstop bij me ouders, was heerlijk om buiten te zijn. Julian heeft 150 knalerwten gekregen van mijn zus.. hij vond het geweldig!! en bij het vuurwerk zegt hij gewoon boem haha o wat wordt hij opeens zo groot..!

wij gaan straks met mijn ouders en mijn zus en vriend oud en nieuw vieren bij ons thuis. champagne, bier en moscato erbij.. lekkere hapjes, oliebollen en vuurwerk.

zin in.. nu even een hapje eten, en daarna beetje optutten.. (heerlijk weer even iets anders dan luiers, en flesjes)

allemaal een goed uiteinde, en een heel mooi jaar met jullie kindjes...

liefsss

Desiree

Geplaatst

Kyra wat een knapperd!!!!!!

Jessie, lieverd, tjeeee....vind het zooooo erg hoe dit jullie overkomt. Arme Nanne zeg, zo erg spugen! Hoe komt dat nou? Die johannesbroodpitmeel helpt zeker wel tegen het spugen. Hopelijk ook voor Nanne! En, hoe komt het nou dat ze niet uit een flesje kan drinken? Pakt ze wel een fopspeen? Lijkt me zo vermoeiend voor jou ook, meid wat zal jij nu op je tandvlees lopen zeg. Ik hoop zo dat dit effe een fase is, en dat het snel voorbij is! En ik hoop echt dat jullie een fijne jaarwisseling hebben!

Na de aanpassingen van gisteren gaat het nu hier helemaal goed! Mijn moedergevoel en liefde voor mijn kleine schat was weer heel snel terug hahaha! We geven Desley nu voeding met een difrax fles, top gewoon! Hij doet nu 25 minuten over zijn flesje omdat hij heel hard moet zuigen, ipv 5 minuten met een aventfles. Doordat hij het niet meer naar binnen klokt is hij nu ook verzadigd en heeft hij geen pijn in zijn maagje meer, en niet meer spugen! Hij is na de fles heel tevreden. Anders was hij altijd onverzadigd, moest hij huilen en raakte daarna overstuur! Verder gebruik ik nu voor iedere voeding infacol voor de darmkrampjes. Ook dat werkt prima! Gisteren gelijk 2 goede poepbroeken! Vandaag heeft hij weinig last ervan. En, qua voedingen zijn we terug gegaan naar 6x 135 cc om de 4 uur voeden!. Ipv 8x 120 cc om de 3 uur. Wat een verbetering! Nu maar 1 nachtvoeding vannacht, en wat hebben we lekker geslapen zeg! En Desley houdt het goed vol, iedere 4 uur! Yeaahhh! En... de allerbeste verandering is toch die Puckababy piep. Tjeeeeee....we legden hem erin, en hij is lekker stil en tevreden, en slaapt helemaal uit zichzelf in! En de regelmaat he! Eerst pamper verschonen, dan eten, daarna even lekker wakker en tevreden bij ons zitten, of lekker in de box naar de mobile en speeltjes kijken. Dan wordt Desley moe, hup in de Puck, en dan lekker slapen. Zo heb ik/wij ook de rust, en kunnen we lekker chillen en onze eigen ding doen. Dussss.......ik geloof dat we eindelijk een beetje de ritme in hebben. Wel een heel strak ritme, maar het werkt! Hehe, opgelucht, hahaha!

Nou, mijn paps en mams staan zo voor de deur met allerlei lekkere dingen. Wij hebben vanmiddag het bordspel Levensweg gekocht, en gaan we straks spelen. Vannacht is hier heel mooi vuurwerk in de straat, en Desley lijkt er weinig last van te hebben. Lekker genietend het oude jaar uit, en het nieuwe in!

Yolande, zo'n ballonnetje om het neusje uit te zuigen werkt heel goed, en daarna gelijk de zoutoplossing sprayen. Wat ook kan helpen is 1 van jullie heel heet douchen met de deur en raam dicht zodat het lekker stoomt in de badkamer. Daarna de douche op 37 graden zetten en de kleine bij jullie in de douche. Door de stoom gaat alles ook open in het neusje.

Armanda, party & co is ook echt leuk. Veel plezier vanaaf, enne het zal ook vanavond weer een moeilijke tijd zijn zonder jouw papa. Dikke knuf voor jou!

Sandra, klinkt ook bij als hele leuke plannen! Veel plezier

IVFSH, wat Sandra al zei, jij bent de eerste van 2012 die gaat bevallen van dit forum! Inderdaad heel bijzonder!

Nou, meiden, fijne jaarwisseling allemaal!

x

Geplaatst

Hee meiden!!

Geniet allemaal vanavond met jullie schattige, kleine wondertjes!!!! Heerlijk hoor! Ik vind het al heerlijk om hoogzwanger het nieuwe jaar in te gaan. Wat een tegenstelling tot vorig jaar zeg. Toen waren

We lekker alles ontvlucht en op vakantie gegaan. Op oudejaarsavond kwamen alle tranen en verdriet van dat jaar er in 1 keer uit. Hoe anders is het nu!!

Denk dat wij lekker thuis blijven. Wie weet dat we nog heel even een kroeg ingaan hier in de buurt, maar denk dat het de rustigste oud en nieuw ooit wordt voor ons :-).

Gisteravond wel leuke avond gehad in de kroeg en daar wedje gelegd wanneer Catootje zal besluiten geboren te worden. Ik denk 10 Jan, ar 5 Jan. We zullen zien :-).

Meiden: het aller aller beste voor 2012 voor jullie en jullie dierbaren!!!

Xxx

Geplaatst

ELKE van harte nog met de geboorte van je zoon,

beetje laat en wat een pracht mannetje is het.

Alle dames een heel gelukkig 2012 gewenst, maar dat zal vast wel lukken.

IVFSH nog even en dan heb jij ook je beebje in je armen.

Geplaatst

Een vriendin van mij is net bevallen, op oudejaarsavond! Hihi. Alles helemaal goed en gezond.

We scheelden eigenlijk maar drie dagen in uitgerekende datum, maar ik was 7 wkn te vroeg en zij 1 dag te laat!

Geplaatst

Iedereen de beste wensen voor 2012!!

Net als velen in het begin reageer momenteel niet echt veel. Ben heerlijk van Bram aan het genieten!! Tis een heerlijk menneke! :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Iedereen de allebeste wensen voor het nieuwe jaar.

Ivfs, dit wordt jullie jaar. We wachten nu allemaal op goed nieuws van jou.

Nanne heeft gisteren wel een zware dag en avond gehad. Wilde maar niet gaan slapen. Steeds huilen en krijssen.

Als ik haar dan in de draagzak deed was het goed en sliep ze wel. Lekker dus de hele avond in de draagzak rondgelopen en zo toch nog een gezellig avond gehad, en het voelt wel heerlijk haar de hele dag lekker tegen me aan.

Ze heeft wel een hele goede nacht gehad. Mooi om de drie uur gevoed en tussendoor heeft ze heerlijk geslapen.

Ik gebruikte de infacol even niet meer, omdat het ziekenhuis toen zei dit niet meer te doen, maar nu wel weer gebruikt en dat ging dus wel goed. Een paar weken geleden reageerde ze hier niet op, maar nu lijkt het van wel.

In de box of wipstoeltje liggen vind ze helemaal niet leuk. Na 5 minuten is het huilen geblazen.

Vandaag ga ik nog eens proberen met het flesje, blijf stug doorzetten.

Ik zie echt dat ze steeds meer op ons reageert, dat is zo leuk. Ze kijkt nu echt veel gerichter naar ons en begint op ons te reageren.

Vraagje, liggen jullie wondertjes bij jullie op de kamer of al in het eigen kamertje? Ik durf haar nog niet zo goed in haar eigen kamertje te laten slapen vanwege het spugen. Ze slaapt nog bij ons op de kamer in een wiegje. Dan hoor en zie ik niet dat ze aan het spugen is en dan ligt ze in haa eigen veizigheid.

Geplaatst

Hoi Jessie,

Even over je vraag mbt kamertje. Thijs ligt precies om dezelfde reden ook nog in een wiegje op onze kamer, heel vaak begint het spugen pas een aantal minuten nadat ik hem heb neergelegd dus ik vind het ook niet prettig als hij niet op onze kamer zou liggen. Hoeveel spuugt nanne per keer? Thijs spuugt maar een beetje, ik hoor het vooral wegslikken en dan ook niet altijd. Hoe meer hij heeft gedronken des te meer hij er last van heeft. Bij weinig drinken heeft hij helemaal geen last, ik geef nog volledig bv maar wil na mijn griep langzaam gaan afbouwen.

Geplaatst

Hoi Yolande,

Als Nanne spuugt is het echt met golven. Dus flink wat. Dan zit zij helemaal onder maar ook de persoon die haar vastheeft of haar wiegje zit helemaal onder. Maar ik hoor het haar ook geregeld wegslikken. Toen straks heeft ze ook flink gespuugd maar toen hebben wij het niet gehoord dus toen ik haar uit de wanderlwagen wilde halen, waar ze overdag vaak in ligt, was ze kletsnat en ook de wandelwagen. Wil je dan gaan kolven en dan met flesje gaan geven of wil je overgaan op kunstvoeding? Accepteert Thijs een flesje? En hoe vaak geef jij voeding? Ik om de 3 uur.

Geplaatst

Sera heeft toevallig vannacht eenmalig en voor t eerst op haar eigen kamer geslapen omdat er een andere baby op onze slaapkmr sliep. Maar ging prima!

En ik denk dat we het zo laten eigenlijk.

Ook ik ben soms even bang dat ik het niet merk als ze een keertje spuugt maar dat komt niet vaak voor en door de babyfoon hoor je werkelijk ook alles dus is goed te doen voor ons.

Afgelopen twee nachten heb ik wel alle voedingen gedaan zodat mijn man geen flesje hoefde te geven en ze weer zou gaan spugen. Maar komende nacht gaat mn man wel weer een flesje geven want ik wil wel dat ze dat blijft kunnen. Aanders kan ik nooit s langer weg dan tussen de voedingen door

Hoe doen jullie dat? Gaan jullie al de deur uit zonder kind?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden