Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee armanda,

We hebben een appartement in Utrecht, daar gaan we in eerste instantie naar terug. In Nederland heb ik vnl in de consultancy gewerkt op facility management gebied. Nu gesolliciteerd op vacature voor facility manager. Weet nog weinig details, maar klonk heel goed.

Jullie wonen ook in t midden van het land, toch?

Fijn weekend!

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja wij wonen ook in Utrecht (De Meern)!

Wat relaxed dat jullie weer terug kunnen in jullie appartement zeg.

Ik werk ook in consultancy als Project Manager bij Yacht. Momenteel dus op opdracht in Nieuwegein.

Mocht Yacht interessant zijn voor je, kan ik je misschien wel helpen.

Succes iig!

Geplaatst

Hee Armanda,

Ook online :-)

Nou, dan moeten we zeker een keer daten als we weer in Nederland wonen: kunnen S en E mooi vriendinnetjes worden en kan E veel van S leren. Dank voor je aanbod wb Yacht, ik hou het zeker in gedachten!

Hier nog een nieuwtje van de dag: E heeft zich twee keer omgerold vandaag. Ze was er zelf verbaasd over, en wij ook :-) Heel schattig, van buik naar rug.

Fijne zondag!

Geplaatst

Heej meiden!!!

Ik ben er nog steeds hoor en lees jullie verhalen ook nog allemaal :D

Fijn dat jullie zo'n leuke moederdag hebben gehad, ik ook. Kei leuk al die zelf gemaakt cadeaus van de kids!

Wat leuk dat je voor 90% zeker weet dat weer terug naar NL komt. Ik woon helaas niet in Utrecht :(

Hier gaat het verder hartstikke goed. Bram is alweer bijna 5 maanden en zo ontzettend vrolijk. Hij probeert om te rollen van rug naar buik, maar zijn schouder ligt nog in de weg...

Hier een paar lieve/leuke foto's van hem.

[ATTACH=CONFIG]4075[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4077[/ATTACH]

Liefs Elke

Geplaatst

Hallo dames,

Leuk om weer allemaal te lezen. Jeetje zeg 2 die al kunnen rollen. Leuk hoor.

Nanne rolt alleen op haar zij maar op ze kan nog niet helemaal omrollen.

Wel zit ze vrij stevig en komt zelf steeds naar voren toe als ze naar achter zit. Ze weet zich ook te verplaatsen als ze op haar dekentje ligt.

Zo leuk om te zien hoe dat allemaal gaat.

En inderdaad Armanda: die liefde die is zo bijzonder. Iedere keer als ik naar haar kijk wordt ik overspoeld met liefde.

Het is echt een gevoel dat je niet kunt omschrijven. Zo overweldigend.

Ik herken je gevoel wel Armanda om weer zwanger te willen raken. Dat heb ik ook heel erg sterk op het moment. Afgelopen week was ik nogal even overtijd en toen begon de hoop wel weer. Zou ik dan toch..... maar helaas. En het verbaasde me hoe teleurgesteld ik was dat ik toch niet zwanger was. Ik dacht dat ik dit gevoel niet meer zou hebben als ik eenmaal een kindje had.

Mijn man is er zeker van dat hij er niet nog een kindje bij wilt, en toch is er nog hoop.

Ik ben best wel een nagelbijter en ineens zei hij als jij je nagels laat groeien dan wil ik er nog wel eens over nadenken over nog een kindje. En ja hoor, ik heb nagels dus hij mag eens gaan nadenken.

Maar we hebben het er wel af en toe over en ik merk af en toe dat hij zich toch een beetje aan het bedenken is.

Maar we zijn het er dan wel over eens dat we dat dan nu nog niet zouden willen, maar als Nanne iets ouder is. ( alhoewel). haha.

groente gaat er bij Nanne best goed in. Alleen bloemkool vond ze wat minder. Worteltjes en erwtjes ging goed. Vandaag voor het eerst banaan gegeven en dat vond ze maar niks.

Ze krijgt wel nog steeds bv. en zolang dat goed gaat probeer ik dit nog even vol te houden.

In de ochtend om 8.00u voed ik haar zelf als ik thuis ben en als ik erg vroeg moet werken kolf ik en dan krijgt ze dit door papa of het kdv in een flesje. om ong 9.30 u fruithapje, Om 12.00u bv uit een flesje omdat er dan medicijnen bij gaan, om 16.30 u groentehapje en daarna bv, en om 20.00u krijgt ze een flesje kunstvoeding met rijstebloempap en medicijnen.

Sinds 2 dagen krijgt ze geen voeding meer om 23.00u en ze heeft beide nachten geslapen tot de volgende voeding om 8.00u.

Geplaatst

Hallo Meiden,

Ook ik lees nog regelmatig mee, maar heb het best druk.

Dagen zijn nu heel goed gevuld....

Catootje is een heel lief tevreden maar vooral vrolijk meisje.

Haar eerste tandje had ze al met drie en halve maand en de tweede een week later, nu dus twee eigenwijze tandjes in haar mond, zo schattig.

Ook rolt ze al om van buik naar rug en af en toe per ongeluk terug.

Dol op fruit en groentehapjes, daardoor heeft ze ook geen avondvoeding meer, wel jammer want dan slaapt ze door, en dan kan ik alleen naar haar kijken!

Dat gevoel van overvloedige liefde heb ik ook, iedere keer als ik naar haar kijk, ik ben zelfs trots op haar luiers!

[ATTACH=CONFIG]4078[/ATTACH]Dit is Catoo tikkie verwaand[ATTACH=CONFIG]4079[/ATTACH]gapend, [ATTACH=CONFIG]4080[/ATTACH]en lachend!

Ik zou heel graag een tweede willen, maar durf het lot echt niet te tarten.

Mijn lijf heeft eronder geleden, in vier jaar tijd zeven icsi's, 10 terug plaatsingen, twee zwangerschappen, en een kindje verloren heeft mijn lijf getekend.

Ik moet nog herstellen, lichamelijk en geestelijk, negen maanden zijn daar te kort voor, en daarbij wil ik op en top genieten en niet weer hormonen spuiten die alles op zn kop zetten...

We hebben veel vrienden met kindjes in dezelfde leeftijd, vriendjes en vriendinnetjes genoeg!

Liefs

Francis

Geplaatst

Ik ken het gevoel ook Jessie. Dat lachje is zo puur!

Jullie gevoel om "nu alweer" zwanger te worden herken ik uit duizenden. Dit had ik ook toen Tess een maand of 6 was. Nu, nee nu niet meer. Ik heb de voorzorgsmaatregelen genomen, een spiraaltje :) Maar zeg nooit nooit in de toekomst

Ga mijn bedje op zoeken. Slaap lekker dames.

Liefs Elke

Geplaatst

Meiden, ik wil eigenlijk niet meer dat de naam van mijn dochtertje zo makkelijk te vinden is op dit forum. Bij 'zoeken' vind ik allerlei berichten en zelfs een topic over haar. Hoe kan ik dit verwijderen (of laten verwijderen)? Weet iemand dit? Ik vond het niet eerder storend, maar nu voel ik me er toch niet zo gemakkelijk meer bij.

Geplaatst

Armanda,

Je kunt zelf geen topics verwijderen. Daarvoor zal je even een pb moeten sturen naar 1 van de moderators e/o Jheroen. Dan kunnen wij misschien iets voor je betekenen.

Geplaatst

Hey meiden,

Lang geleden dat ik wat heb gelezen en geschreven. Wat een ontzettend leuke foto's heb ik voorbij zien komen en wat fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen en alle wondertjes. Hier gaat ook alles prima. Mijn dagen zijn goed gevuld met mijn drie knuffels en twee gastkindjes, maar wat geniet ik van ze. Vandaag ook weer met dit prachtige weer. De oudste twee hebben heerlijk gepoedeld in het zwembadje en de jongste heeft lekker buiten in het campingbedje gelegen.

Met hem gaat het ook helemaal prima. Het is een lekkere vrolijke vent, die al een eigen willetje heeft. Zo grappig om te zien. Als hij de fles niet meer wil dan gooit hij zichzelf helemaal naar achteren in mijn armen en dan is hij sterk... Ook kan hij sinds moederdag (heel leuk cadeautje) van rug naar buik rollen en afgelopen donderdag rolde hij ook alweer van buik naar rug. Hij schrok er zelf helemaal van. Verder is hij gek op knisperboekjes en kan hij heerlijk schaterlachen als je hem kietelt en uitgebreid knuffelt. Hij smikkelt van zijn fruithapje en vanaf komende week gaan we beginnen met de groentehapjes. Worteltjes heeft hij al geprobeerd en vond hij niet zo lekker. Ik ben benieuwd. Wel merk ik dat hij vers fruit lekkerder vindt dan potjes, dus hij krijgt zoveel mogelijk vers.

Het nogmaals zwanger willen worden herken ik wil, maar wij zijn compleet. In mijn hart is er nog genoeg ruimte voor meer kinderen, maar mijn lijf kan het niet meer zo goed aan. Ook de leeftijd begint mee te spelen. Hier dus ook aan de spiraal.

Groetjes Kyra

Geplaatst

Ochgossie, arme S.... Hoe gaat het met haar??

Wat leuk om van je te lezen Kyra en wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Heerlijk die fruithapjes! Wij gaan daar over ruim een maand mee starten. We gaan tweede week van juli op vakantie en denk dat dat een leuk moment is om de eerste hapjes te geven Lijkt me erg leuk. Ben ook van plan om zelf hapjes te gaan maken. Hebben jullie trouwens een leuk / goed boek over hapjes geven en hoe op te bouwen enzo?

Francis: wat een super mooie foto's!! Die zijn duidelijk door iemand genomen die het vaker heeft gedaan: mooi! En wat een lief meisje is jullie catootje, prachtig moppie!

Armanda: wat leuk om weer foto's te zien, ze groeit zo snel! Cute hoor!

Dan hier ook nog maar een paar fotootjes :-)

In een jurkje dat nog van mijn moeder is geweest:

[ATTACH=CONFIG]4121[/ATTACH]

chillen in het park:

[ATTACH=CONFIG]4123[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4124[/ATTACH]

Big smile! (ik heb mezelf er even af geknipt....)

[ATTACH=CONFIG]4122[/ATTACH]

Geplaatst

Och och dat jurkje!!!!!! Smelt! Vooral die laatste foto. Cute!

Een boek voor hapjes:

Opperdepop!

Kan je bij de albert heijn XL halen!

8,95 euro en super leuj!! Tot 4 jaar

Geplaatst

even snel een pagina bij gelezen..

wat een mooi foto's en prachtige december beebs:D

met milan gaat het erg goed.

hij is 65 cm en 6100gr

hij eet heel goed.. 4 flessen per dag en groente.. wortels,bloemkool, bruine bonen, sperziebonen.

slaapt van 10 tot 9..:D hij draait van buik naar rug en van rug naar buik.. (4 maand)

verder niet zoveel te vertellen.. het gaat erg goed hier. En bij jullie dames? ook lekker van het weer genoten met de kleintjes?

nog even wat foto's van onze kleine vent die heel snel groot wordt..

[ATTACH=CONFIG]4127[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]4125[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]4126[/ATTACH]

Geplaatst

Oh Armanda, wat zielig!! Ik las het op FB. Ik hoop dat ze er weinig last van heeft.

Wat een leuke/lieve/schattige foto's IVFSH. Wel jammer dat je jezelf eraf hebt gehaald, ben wel benieuwd ;-)

Bram heeft zich vandaag voor het eerst omgedraaid van rug naar buik :D Meerdere malen vandaag. En vanavond was hij op zijn zij is slaap gevallen, zo liefff!!

Hebben jullie allemaal een heerlijk zonnig weekend gehad? Ik wel en het vraagt naar meer!

Liefs Elke

Geplaatst

Oh wat een leuke foto''s weer. En wat groeien ze toch allemaal hard.

Ivfsh ik kan dat boek van opperdepop inderdaad aanraden.Ik heb het ook.

Maar ik heb tot nu toe alleen potjes gegeven.

Oh wat goed dat die van jullie al draaien. Nanne komt echt nog steeds niet verder dan haar zij.

En ze is nog wel een van de oudste. Maar op het cb zeggen ze dat ik van de ontwikkeling nog 5 weken eraf moet tellen vanwege de vroeggeboort.

De hapjes gaan steeds iets beter. Groenten vind ze het lekkerste. Ze begint te begrijpen dat ze haar mondje open moet doen voor het lepeltje. maar geregeld doet ze ook pffffff en dat zitten we allebei helemaal onder.

Ik heb vandaag de potjes gehaald voor vanaf 6 maanden, dan zijn hele gerechten. Ben benieuwd.

Hebben jullie kleintjes veel last van de warmte?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden