Jump to content

Recommended Posts

Posted

geen hoop nog verliezen meid...het kan nog steeds alle kanten op, maar op zich begrijp ik je dan wel weer, ik heb er ook geen ervaringen mee, maar weet alleen dat er zat vrouwen zijn die bloeden en er niets aan de hand is....hoop dat het snel weer verdwijnt voor je, zodat je weer snel die roze wolk op kan klimmen. veel liefs en een hele dikke knuffel

ps...zat even na te denken op de bank en toen dacht ik...oh ja..jij hebt een punctie gehad, mss heeft het wel daarmee te maken en komt daar ook "de rommelende" buik vandaan, er is een dame hier op het forum die een overstimulatie of dergelijke heeft (moet je maar heel even teruglezen geloof ik) hoe zit het daarmee eigenlijk?

• Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Benbri - bedankt. Ik weet niet wat het is. Het voelt in ieder geval als een zeurend gevoel in m'n onderbuik, net zoals net voordat je ongesteld moet worden ofzo. Maar nu is het weer wat afgenomen, dus dat geeft weer wat moed. Bruin rode afschieding is er nog wel, maar ik probeer me vast te houden aan een late innestelingsbloeding dan ofzo? Als ik de nacht maar goed door kom, want meestal als ik zulke afscheiding heb, zet het dezelfde dag of de dag er na door, dus nog ff spannend... denk niet dat het nog van de punctie is... Alhoewel, misschien? Zou dan wel laat zijn, toch? Maar dat denk ik ook met die innestelingsbloeding... Koffiedik kijken dus...

Posted

icon1.png

Ik was helemaal vergeten mij aan te melden bij dit topic haha....dus bij deze!

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari

Mirjana: 2 februari

Eef: 6 februari

Lianne: 6 februari

Jeanine: 6 februari

Liminous: 10 februari

Nofje: 10 februari

Stiertje: 13 februari

Bikkel: 13 februari

Do76: 15 februari (denk ik)

Eerste echo:

Benbri: 16 juni

Eef: 16 juni

Mirjana: 22 juni

Jeanine: 22 juni

Stiertje: 26 juni

Liminous: 28 juni

Lianne: 29 juni

Yvonne: 30 juni

Do76: 5 juli

Echo weet ik nog niet...zal ik woensdag horen! Mijn hcg was op dag 12: 298

Posted
Volgens mij ben ik toch te voorbarig. Bruine afscheiding wordt steeds erger en er zit zelfs nu ook wat rood bij (sorry voor de details)... Ben ff de hoop weer kwijt...

Duim voor je dat er niks aan de hand is!!

Posted

Hallo dames, heb even het lijstje aangepast want mijn 1e echo is op 28 juni en niet op de 26e stond er verkeerd in dus bij deze.

Vanochtend een CB digitaal test gedaan en dan ben je opeens toch, na zoveel positieve KV testen, weer zenuwachtig....dom heh?

Er stond op zwanger 3+ woohoo!! Maar ja 3+ vind ik zo raar want dan zou de bevruchting langer als 3 weken geleden zijn geweest en dat terwijl er sinds de terugplaatsing slechts 16 dagen verstreken zijn...hmmm nou ja..zwanger is zwanger haha.

Ink hoe gaat het vandaag? rot zeg dat bruin/bloedverlies maar ja kan van alles zijn natuurlijk zolang het maar niet doorzet.

liefs stiertje

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari

Mirjana: 2 februari

Eef: 6 februari

Lianne: 6 februari

Jeanine: 6 februari

Liminous: 10 februari

Nofje: 10 februari

Stiertje: 13 februari

Bikkel: 13 februari

Do76: 15 februari (denk ik)

Eerste echo:

Benbri: 16 juni

Eef: 16 juni

Mirjana: 22 juni

Jeanine: 22 juni

Stiertje: 28 juni

Liminous: 28 juni

Lianne: 29 juni

Yvonne: 30 juni

Do76: 5 juli

Posted

Goede morgen meiden! Stiertje, ik heb ook wederom getest en blijft spannend! Ik wik ook nog n keer zo'n digitale van cb doen - gewoon tekst lezen dat je zwanger bent ipv lijntjes aflezen ;-)! Heerlijk!

Hier de nacht goed doorgekomen. Nu wel weer een beetje bloed, maar gelukkig niet veel en geen krampen... Dus weer getest en die is echt nog steeds positief! Maar weer een inlegkruisje in doen en overmorgen maar t zh bellen en kijken wat zij zeggen...

Posted

Ink, goed dat de test nog steeds positief was, en een beetje bloed is niet erg geloof ik maar ja bij iedereen is het weer anders. Ik heb de innestelingsbloeding gehad op de 10e dag na de terugplaatsing en het was een drupje bruin en ook wat rood en daarna niks meer.

Hoop dat het stopt met bloeden, goede hoop houden hoor!!

lief stiertje

Posted

zeg stiertje....de test reageert op de hoeveelheid hcg in de urine, schijnbaar heb je gewoon zoveel hcg dat de test denkt dat je langer zwanger bent, maar aangezien dit een bijna tweelingenbankje is, zou dat natuurlijk ook zomaar kunnen bij je he (zag dat je ook 2 had tp gekregen), dussssssssssss ;)

en inkie, het komt wel goed meid, echt waar...het moet gewoon! onze testen leken zoveel op elkaar....dus het kan niet misgaan (kracht van positief denken dan maar he :))

verder....ik ben echt kotsmisselijk, waardoor ik eigenlijk helemaal niet kan genieten, word misselijk van elk geurtje die ik ruik en als ik aan eten denk ook...*zucht*...ben blij dat ik zwanger ben hoor, begrijp me niet verkeerd, maar hier baal ik echt van...die misselijkheid :(

en oh ja...er kwam iemand anders op een andere site terecht...en daar ben ik ineens 6 weken en 5 dagen, uitgerekend op 30 januari en als het een tweeling is zou ik uitgerekend zijn op 8 januari...dus het is weer spannend...maar ik blijf gewoon in het februari topic...:) das mijn topic :) nou ja..anyway...leuk he..al die zwangere onzekere mutsen op een bankje hier :) hihi...

hele dikke knuffel voor alle meiden *knuffelknuffel*

Posted

Haha, hier nog een onzekere muts. Heb geen bloedverlies, dus op zich geen enkele reden om ongerust te zijn zou je zeggen. Maar ik voel me absoluut niet zwanger. Heb echt helemaal nergens last van. Ben nu 5,6 dagen zwanger maar dus geen een kwaaltje. Niet misselijk, niet moe, geen gevoelige borsten/tepels. Wel geregeld een rommelende buik alsof ik ongi moet worden.

Ik moet nog wachten tot donderdag tot de eerste echo. Ik hoop zo dat er dan een hartje klopt, maar op de een of andere manier heb ik er weinig vertrouwen in.....

Posted

hahaha...eeeeeeeef, uit eigen ervaring kan ik zeggen..."wees blij dat je geen kwaaltjes hebt" :) en dat ongi gevoel heb ik ook nog steeds hoor, en ik ben "al" 6 weken en 4 dagen....ik had begrepen van het zh dat het gewoon komt doordat je baarmoeder ontzettend hard aan het werk is en daarbinnen ook...en dat klopt ook wel, bij 5 weken is het nog maar 2 mm groot, met 6 weken is het 5 mm groot en met 7 weken zelfs een centimeter, dus kan je nagaan hoe hard het groeit...en dat in je baarmoeder die voor die tijd gewoon "een rustig leventje" had, hihi....en die borsten...och...dat komt wel hoor, zijn zat mensen die nergens last van hebben en anderen hebben overal last van, maar onzeker blijven we allemaal, leuk he..die 12 weken, hihi....*zucht*

oh ja...even liedje zingen voor mirjana *happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear mirjana, happy birthday to you*

hoop dat je een fijne dag hebt :)

Posted

zanger? net nadat ik een liedje had gezongen voor mirjana? whahahaha...nee, ik begrijp je meid....harstikke zwanger :) anyway...tot dinsdag dan :)

Posted

Ow meiden... Ik schaam me dood... Ik ben net pas wakker geworden! Gister lag ik er toch gewoon om 11 uur in!

Nou ja, we kunnen wel zeggen dat de vermoeidheid echt extreem is hihihihi. Nu verder eigenlijk nergens last van.. Beetje zere borsten en vaak plassen.. Vannacht ook wel een paar keer eruit gemoeten. En nu honger als een paard! Tja wat wil je.. Heb echt geen Ontbijtje op bed gekregen.. Hebben jullie dat ook dat al je buikkrampjes weg zijn als je goed geslapen hebt? Ik blijf ook telkens onzeker! Gister had ik echt niks, toen heb ik weer getest en de teststreep was veel donkerder dan de controlestreep, dus het zal wel goed zitten... Maar ik voel liever dat ik zwanger ben dan dat ik het alleen weet..

Stom hè?

Posted

nou ja....niet stom, wel logisch eigenlijk....maar zoals ik al eerder zei....de kwaaltjes zou ik ook liever wat minder hebben hoor, hihi....ik heb last van alle zwangerschapskwaaltjes en ik voel me nog steeds niet zwanger, eigenlijk alleen maar beroerd, gelukkig weet ik dat het komt doordat ik zwanger ben, maar leuk is anders :(...en lieve nofje...je bent harstikke moe, zere borsten en vaak plassen...zijn ook kwaaltjes hoor :)...onzeker zullen we allemaal wel blijven denk ik...komt gewoon omdat we weten wat er allemaal mis kan gaan, daardoor ben je wat voorzichtiger natuurlijk :)

Posted

Benbri, tja die tweeling dat zou kunnen ja ..maar maak je bij een tweeling dan meer HCG aan??dat wist ik niet.

Fren, ook alvast gefeliciteerd en tot later.

Nofje, die vermoeidheid heb ik ook hoor, vreselijk...'s ochtends ben ik fit en dan tegen een uur of twee/drie zak ik in..En zere boobies...pfieoeoeoi..bij elke stap die ik zet haha.

En ik was vorige week veel misselijker dan nu, maar voel nog wel weeig dus echt lekker is het niet, en tja die steekjes en pijntjes in mijn buik..ow man wat word ik daar onzeker van maar ben blij te lezen dat jullie dat ook hebben dus dan zit het wel goed.

Eef er zijn inderdaad vrouwen die nergens last van hebben en wel gewoon zwanger zijn. Fijn toch?

liefs stiertje

Posted

jullie hebben helemaal gelijk! ben nu lekker een soepie aan het eten... en een salade. Nou ja geen sla, wel komkommer, kaas en paprika.. Alleen die paprika.... Euch... Echt vies hihihi... Terwijl ik er altijd zo dol op was! Lijkt wel of die niet meer goed is LOL!!

dadelijk eens lekker een stuk gaan wandelen. Is best mooi weer hier..

Fijne dag allemaal! Tot straks!

Posted

hahahaha...of het is gewoon een zwangerschapskwaaltje, nog eventjes en je eet haring met slagroom (yegh)....en komkommer....ik durf door die stomme ehec niets meer te eten...en ik heb zo geen trek in warm eten, liefst alleen sla, maar ja.....die ehec he...wat stom is, want normaal boeit het me niet zo, maar ja, heb nu een wondertje he :) en stiertje, ja..het schijnt toch echt zo te zijn dat je met tweelingen meer hcg aan maakt, hoeft niet altijd natuurlijk, maar meestal wel en het zou natuurlijk zo maar kunnen bij je, vandaar dat de test misschien langer aangeeft dat je zwanger bent, dan je in werkelijkheid bent, gewoon door de hoeveelheid hcg in je urine. ik heb overigens maar meteen een meegroei/zwangerschapsbeha gekocht...mijn normale bh's paste ik toch al niet meer, dus dacht..slimme meid is voorbereid op de toekomst :) ze zitten ook heerlijk en gelukkig ook goede ondersteuning, want als ik geen beha aan hebt...idd..oeioeioei...hahaha...anyway, wij gaan slapen in het huis van mijn ouders, want die zijn het weekend weg en ik moet het hondje uitlaten en aangezien wij 3 katten hebben kan ik die hond niet hier hebben hahahaha....

oh ja..en manlief kon zich niet beheersen, die heeft de babykamer vast in elkaar gezet, aangezien die bij ons op de kamer komt, hahahaha....maar nu denk ik ...ooooooh, moet nog zoveel halen, gelukkig heel veel tijd nog *grinnik* enne...nofje...zie je handtekening wel staan, maar volgens mij ben je dag 18 wel voorbij, hoest met je hcg? want die ziet er ook wel tweelingachtig uit, hahaha

Posted

Ja klopt volgens de arts moest ik me voorbereiden op een tweeling. dat zou dan een een eiige zijn aangezien ik er maar 1 teruggeplaats heb gekregen.

De bloedwaardes van afgelopen vrijdag hoor ik pas dinsdag.... Ivm pinksteren kan het niet eerder hihihi...

Leuk dat je ook een lekkere beestenboel hebt. Wij hebben 2 katten. 1 gewone en 1 main coon. Echt een schatje... En 2 honden die we nog geen 2 maanden geleden geaddopteerd hebben.. We gingen eigenlijk voor een pup, maar kwamen met de vader en moeder thuis... De katten moeten er niks van hebben, terwijl de honden gewend zijn aan katten.. Ach ja. Komt allemaal wel denk ik. Al het goede komt in twee-voud!

Posted

O jongens toch wat sla ik ff een blunder... Wil ik ff lekker met de stoomreiniger de vloeren doen.. Gaat allemaal lekker.. Dus ik relaxed zitten, slaat mijn vloer helemaal wit uit!!! Kijk ik naar de doek die ik had gebruikt... Was dat nog een oude verfdoek die tussen mijn vloerdoeken zit... grrrrrr.... Ik heb een donkere vloer, dus ik schrok me dood.... Eerst een partij janken want ja, ik had het net gedaan en ik was helemaal kaport.. Dus heb ik het net maar opnieuw gedaan met een badhandoek (zit zeker geen verf aan).. Trekt het nu weer wit weg zie ik.... Gvd! Nu bewaar ik het toch voor manlief.. Die komt zo thuis van zijn werk.... Ik wou hem een plezier doen omdat hij de laatste 2-3 weken echt bijna alles in het huishouden doet en nu heb ik het verpest...:mad::BangHead::protest:hamerslag:violent1:

Posted

ow Nofje wat shit van je vloer!!! is het nog opgelost?

zeg meiden slapen jullie ook zo slecht?? pfff al twee nachten maar een paar uur geslapen en wel 10 x naar het toilet.

liefe stiertje

Posted

Hihihi Stiertje.. Ook al zo vroeg wakker. De vloer is nog steeds verpest.. Maar vandaag komen hulptroepen. Mijn moeder komt ff helpen. Ik moest van de gyn rustig aan doen, dus ik had echt wel een beetje ruzie gister met manlief. Hij had ook wel gelijk. Hij doet er alles aan om mij te ontlasten in het huishouden, omdat hij er alles aan wil doen om de baby te behouden. En dan gan ik zoiets stoms doen. Waarom om me nuttig te voelen? Ik moet nuttig zijn voor het leventje wat in mij groeit. Normaal hebben we nooit echt ruzie, maar ik hield het niet meer.. Ik heb zo hard gehuild..... Kon niet meer ophouden.. Was bang dat alles verloren was.. Echt zo onredelijk en emotioneel kende ik mijzelf nog niet...

Qua slapen.. tja gister ben ik er ook heel vaak uitgeweest. En vandaag werd ik wakker vanwege pijn aan mijn boobs en mega honger... Dus net ff gegeten en nu sta ik, weer op instorten. Ik kruip nog lekker ff terug...

Posted

Stiertje, ik slaap ook superslecht! Lig heel lang wakker en moet dan continu naar de wc. Vannacht bijv tot 3 uur wakker gelegen, vervolgens uurtje eruit gegaan om een boekje te lezen in de hoop dat ik daarna weer kon slapen. Nou, om 4 uur inderdaad weer terug naar bed en in slaap gevallen tot kwart over 7. Toen moest ik weer naar de wc en kon ik dus niet meer slapen. Nu zit ik dus als een zombie achter de laptop....

Is dit een kwaaltje of heeft het gewoon met de spanning te maken??? Ben geneigd naar het laatste.... maar ja, het is wel erg vervelend.

Posted

whahahaha.....allemaal zo herkenbaar :)...ik wil zoveel doen in het huishouden, maar er komt helemaal niets uit...zodra ik ook maar een kwartiertje beweeg, ben ik meteen een uur kotsmisselijk, maar ja...het moet maar :) arme jij nofje :)....en slapen...nee, niet zo heel veel last van eigenlijk, ik slaap prima in, alleen word ik wel heel veel wakker om te plassen idd en zweten....zweet me kapot snachts en dan ook nog eens tussen mijn borsten, heel vreemd...heel veel honger ken ik eigenlijk niet. heb juist weinig honger omdat ik overal en van elk geurtje misselijk word....ach ja....moet morgen toch de huisarts bellen voor dochterlief (die stikt snachts al 2 weken lang) dus ga meteen vragen of hij niet iets kan voorschrijven tegen misselijkheid...schijnt echt te bestaan :)