Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ink, nee weeen krijg je echt een harde buik, bal in je buik...denk wat jij voelde gewoon druk op je banden is van idd mss het indalen of zo? bandenpijn komt nu ook natuuurlijk veel voor, want er staat nu ontzettend veel druk op...en jrn, ga meteen lezen...kuskus

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

jij bent vandaag toch ook weer een week verder melis? (of was het nou op donderdags?) anyway, allemaal feli :) gaat zo hard nu allemaal :)

Geplaatst

en elke week is er weer eentje, lekker van genieten vrouwtje :)

overigens erg benieuwd wat er met jeanine aan de hand is, zou haar voorgevoel dan toch uitkomen? dat ze dit jaar niet red? arme tweelingmama's hier :( *

knuffel

Geplaatst

wat mooi bikkel! Een super mooi aandenken.

Ik had zo ook zo graag gehad. Gisteren hadden wij de afspraak staa maar die is dus vervallen.

Nu zelf nog maar wat kiekejes schieten in het ziekenhuis (helaas toch wat anders met een bed look).

Geplaatst

wow bikkel mooie foto's hoor!! En mag ik even zeggen dat je er nog zo fris en fruitig uiztiet..??!! als ik in de spiegel kijk zie ik een verlopen vaatdoek hoofd met wallen van hier tot aan mij knieen..zou ik nie eens willen laten vastleggen hihi!

Liefs stiertje

Geplaatst

Haha thanks, weet je dat ik dat al de hele zwangerschap hoor en soms dan kan/kon ik wel janken van moeheid en "pijn" in mijn lijf en al die tijd hoorde ik ohh wat zie je er goed uit...

Geplaatst

jaa kan me voorstellen dat dat heel dubbel is maar aan de buitenkant zie je in ieder geval niet dat je je rottig voelt. Vrienden en kennissen kijken mij aan en trekken dan hun hoofd schuin..je weet wel van medelijden hoe mensen dat dan doen...en dan pakken ze mijn gezicht tussen hun handen en zeggen.."ACH MEISSIE TOCH"..nou dan weet ik wel weer hoe laat het is!

Hey maar ik zie dat wij op dezelfde datum zijn uitgerekend, grappig..even ver heen dus.

Geplaatst

nou had een heel verhaal getypt en ineens peof alles weg:(

nou ja, bedankt meiden voor de felicitaties voor mijn verjaardag gisteren, heb een leuke dag gehad, ondanks dat er 7 personen waren ( verdeeld over de dag en avond) was ik toch er moe s'avonds.

maar was wel gezellig, had geen zin in een stampvol huis en iedereen komt woensdag als mijn man jarig is.

kamertje krijgt al meer vorm en inrichting, eergisteren heeft mijn man het ledikantje in elkaar gezet, lijkt supergaaf!

voor de kerst ben ik gelukkig klaar!!

verder gister bij de gyn geweest voor controle

heb een andere gyn gehad, de mijne was met vakantie, deze man was heel anders, kreeg geen echo, vond ie onzin.

terwijl mijn gyn zegt dat de kleine het nu moet gaan doen ( groeien) en dat we hem nu extra in de gaten moeten houden dat het nu spannend gaat worden qua groei.

mijn gyn doet nu wel elke keer een echo om de groei erg goed in de gaten te houden, deze vond dat onzin terwijl het wel om die reden medisch is, nou ja over 2 week weer komen bij eigen gyn dus die doet dan wel weer een echo.

moest wel anderhalf uur wachten bijnasmilie11.gif om half 10 afspraak, was er 20 over 9 en was om 10 voor 11 aan de beurt.

wel het hartje gehoordsmilie1.gif

man was vrij omdat ik jarig was en die was ook mee en over 2 weken heeft ie ook een weekje vakantie en kan ie weer mooi mee.

ik ga lekker bankhangen, fijne avond meiden!!

Geplaatst

oja Bikkel helemaal vergeten, hele gave fotos hoor!!!

mijn man kan zelf ook mooie fotos maken dus denk dat ik het door hem laat doen.

sorry komma s doet het even niet op 1 of andere manier:)

Geplaatst

Marjan, nog gefeli met je verjaardag! Volgend jaar hebben jullie er een mooi kleintje bij op je verjaardag, hoe bijzonder!!

Jammer dat je geen echo hebt gehad, wel fijn dat je even het hartje hebt gehoord en dat alles verder goed is..

Bikkel wat een super gave foto's!! En mooi en iets om trots op te zijn! Ik vindt ook dat je er nog goed uitziet hoor, ook al denk je soms zelf van niet...

Fijne avond meiden :)

Geplaatst

ik had al gereageerd op de foto's :) maar ze zijn idd zo ontzettend gaaf. jeanine, blij dat je weer uit het ziekenhuis bent, balen dat je zo moet overgeven, heb je niet gewoon een flinke griep te pakken? en een fijne GBS bacterie ofzoiets? Marjan, af en toe vind ik de gyn. zulke eikels *zucht*

vannacht last gehad van debielen die voor de deur muziek aan het luisteren waren, je hoorde alleen maar boemboem boemmerdeboemboem....vermoeiend dus...thuis wederom ook weer niet zo lekker, baal ervan ,maar heb dus de hele avond mezelf boven verstopt met de kinderen *zucht* buik voelt vervelend aan, lever die blijft branden, mega hoofdpijnen, supermoe....ik word gek van mezelf en alles en iedereen erom heen, kan het liefst alleen maar huilen...zou ik toch een prenatale depressie aan het ontwikkelen zijn? of is het gewoon logisch dat ik mij zo voel?

Geplaatst

Benbri wat vervelend dat het niet lekker gaat thuis en dat je je depri voelt, ik kan me dat wel voorstellen. Je hebt nu toch vooral de steun van je partner nodig, helemaal met die achtbaan aan emoties vanwege al die shit hormonen die door je lijf gieren. Ik heb nu ook vaker aanvaringen met mijn man dan toen ik niet zwanger was en sosm gedraag ik me echt als een bitch en vat alles verkeerd op. Ik hoop dat het nog eenbeetje bijdraait zo voor de kerstdagen, en die leverpijnen enzo moet je daarvoor niet even de verloskunidge bellen?

fijne dag en liefs stiertje

Geplaatst

Dank je Eef, hier blijven ze waarschijnlijk nog even zitten. In ziekenhuis is alles gecontroleerd en het is eigenlijk allemaal goed. Ik ben waarschijnlijk zo ziek door griep.

Fijne dagen allemaal!

Geplaatst

ik weet het niet...heb het eerder aangekaart en het was normaal en hoorde erbij, zal het kindje zijn dat dat veroorzaakt. heb wel koppijn erbij gekregen en ik blijf zo ontzettend moe, maar goed...het zal er allemaal wel bij horen :) fijn jeanine dat het iets beter gaat :) griepze iig :(

knufknuf

Geplaatst

hallo allemaal,

na 2 drukke weken toch maar even een kort berichtje van mij zo vlak voor de kerstdagen.

Die fotos van jou Bikkel... waanzinnig mooi!!!

Jeanine: wat vervelend dat je de griep hebt.. Ik hoop dat je snel weer opknapt!

Marjan: nog van harte gefeliciteerd!!

Jammer dat je je niet zo lekker voelt Benbri. Hier gaat het ook minder...... helaas...

Afgelopen weekend een feestje gehad ter ere van manliefs verjaardag op 23-12.. 20 man binnen en hij was druk sociaal bezig... Ik heb bijna 4 uur in de keuken gestaan om hapjes te maken en gelukkig kwam 1 van de dames me helpen.... Ik was gesloopt, echt totaal en compleet gesloopt. Kon de volgende dag niet eens op mijn poten staan zo erg...

Dinsdag dan weer een echo gehad en met de beeb gaat gelukkig wel alles goed. Zit al op 2,2 kg en ligt daarmee dus een weekje voor op schema.

Jammer genoeg heb ik dus last gekregen van nierstuwingen, waardoor ik al sinds weken last heb van mijn rug. Ik heb nu wel meds gekregen, maar die helpen gedurende de nacht maar een uurtje of 3, waarna ik dus gewoon alweer wakker wordt van de rugpijn. Pfff. Maarja das al beter dan elke uur.

En gister dan ook de verjaardag gevierd met familie... Zijn broer en diens vrouw hadden de pup meegenomen en bleven slapen.. Dus vannacht ook geen oog dichtgedaan.. En vanochtend weer om 8 uur wakker omdat dochterlief al beneden aan het rommelen was op zoek naar eten (lees chips en koekies...). manlief was er al om half 6 uit omdat die moest werken. Dus ik zat daar met een rotzooi huis. 2 mensen die relaxed op de bank zaten en niks deden en een kind wat zichzelf niet kon vermaken en super chagerijnig was omdat ze te weining had geslapen.... En vergeet niet 3 hyperactieve honden in huis. Normaal zijn die van mij lekker sutig maar die pup bleef bezig.. pfffff.

Gelukkig ging iedereen om 12 uur weg. Dus nu ben ik bezig het huis een beetje in orde te maken. En dadelijk ga ik toch weer even liggen... Ik ben gesloopt en helemaal kapot... Morgen en overmorgen gaan we leker eten bij de familie, dus dan kan ik eventjes bijkomen.. Hoop ik..

Nou iedereen hele fijne feestdagen en als ik jullie niet meer spreek hier een hele fijne jaarwisseling! Op naar een jaar vol geluk, gezondheid en liefde!

Liefs,

Nofje

Geplaatst

hey nofje, vervelend dat het zo druk was voor je, gezellig, maar kan mij voorstellen dat je ook helemaal gaar bent daarna :)

hier even een klein update-tje. Net urine laten testen, is wat eiwit, bloed en suiker gevonden, geen ontstekingscellen nog, dus ik moet morgen opnieuw urine brengen, maar ik hoef mij hier geen zorgen om te maken. verder nog steeds erg moe en hoofdpijn, maar ook de vk zegt dat het niet klinkt als hellp, omdat mijn bloeddruk gewoon mooi is en niet te hoog of te laat, dus daar vertrouw ik maar gewoon op....

fijne kerstdagen voor jullie allen en hoop jullie en de frummels weer over 2 dagen weer gezond te treffen op ons forumpje (of eerder natuurlijk maar jullie snappen vast wat ik bedoel...ben eigenlijk te moe om na te denken *zucht)

knuffel anyway

Geplaatst

gelukkig dus waarschijnlijk geen hellp benbri. maar ik kan me ook voorstellen dat je het helemaal zat bent, sinds het begin is het geen makkelijke zwangerschap geweest eerst misselijk, toen je bekken en dan nog eens manlief en daarbij nog een huishouden en twee kids en een ex. nog 5 en halve week en dan zitten we op de uitgerekende datum meid en dan mag je gaan genieten van je meisie en alle drukte die daarbij komt kijken. ;-)

jeaninne, beterschap en ik hoop dat je de feestdagen toch nog goed doorkomt.

nofje hopenlijk heb je vanmiddag wel je rust gepakt en vieren jullie kerst buitenshuis en anders geef je even een brul naar je man dat hij NU moet helpen. Nee hoor herken het wel, ik vraag ook liever niet om hulp en wil het ook liever niet rustig aan doen, met als gevolg dat ik al twee dagen mezelf voorbij loop en vanaf de middag steeds harde buiken heb.

de komende twee dagen is het druk in het restaurant, dus geen kans om rustig aan te doen. Maar daarna ga ik eens proberen of het lukt. vandaag heeft mij lieve schoonmoeder de ramen gelapt dus dat scheeld alweer voor mij, er zat al weken een hele vet afdruk van een vogel op het raam die ertegenaan was gevlogen, je zag echt zijn koppie, vleugels en buik en pootjes zitten als de zon erop scheen, gelukkig vloog hij wel weer weg dus hij heeft zijn botsing wel kunnen breken, al zal ik nu wel die vlek gaan missen denk ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden