Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee meiden!

Wilde iedereen succes wensen met de laatste loodjes, maar nu zie ik dat Benbri ook al aan het bevallen is!

Heel veel succes meid! En voor de andere dames: Heel veel succes nog en ik hoop dat jullie allemaal een voorspoedige bevalling zullen hebben met alleen maar gezonde kindjes :)

Liefs Limi

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik hoop voor benbri dat het nu zo ver zal zijn. duim duim duim

Marjan, de controles heb ik ook gewoon in het streekziekenhuis, denk dat als ik die in het UMCG zou krijgen dat het me dan echt te veel gaat worden, we moeten dan een uur rijden terwijl streek een half uur is.

De ene keer maak ik me geen zorgen en de andere keer wel, omdat het hoofdje klein is. Maar dan denk ik van het groeit wel mee en blijft daarmee niet steken.

Pff,

Geplaatst

Ja Janis, het UMCG is voor ons ook 3 kwartier- een uur rijden.

en het streekziekenhuis 15 minuten dus de keus was snel gemaakt.

kan me voorstellen dat het soms wel onzekerheid geeft, bijmijn schoonzus zeiden ze bij de vorige 2 kids ook aldoor dat ze zo klein waren terwijl dat helemaal niet zo was bij de geboorte, maar ondertussen schoonzus wel aldoor in de stress, nu is dat niet het geval.

dat word ook spannend, zij is 23 januari uitgerekend. hoop dat ik nog in staat ben om heen te gaan als de kleine meid geboren is, 3 uur rijden voor ons.

Geplaatst

wow 3 uren rijden daarheen is wel veel, ik weet niet of ik dat wel aan zou kunnen.

Ze zeiden dat het hoofdje klein was en de rest wel goed. Het hoofdje groeit wel mee, maar toch voelt het wel es kl*te, en ben ik bang. Gelukkig dat ze alles in de gaten houden.

Geplaatst

Spannend hier vandaag! Heb geen tijd gehad om eerder te spieken, maar bij bri is er dus nu echt actie, of zelfs al een kleine meid.

Melis, ja, zonder handtekeningen verlies je inderdaad de termijn soms uit het oog, ik ook al weer 35 weken donderdag!

M'n collega (homo, 55 jr, niet echt kind-proof) vroeg vandaag ineens verschrikt of ik al zou kunnen gaan bevallen. Toen ik zei dat dat zou kunnen, maar liever niet verzocht hij me vriendelijk niet op kantoor te bevallen... Dussss, heb m maa verzekerd da hè sowieso niet zo snel gaat, en dat ik dat ook zeker niet van plan was. Was overigens met een geintje hoor.

Geplaatst

Janis, ik snap je angst heel goed. Maar probeer de laatste weken toch nog te genieten, jij en je baby worden gelukkig goed in de gaten gehouden!

Fren, hahahaha... Ik zie het al helemaal voor me, sommige mensen zijn echt grappig!

Ooooooooh, ik heb net lekker een bakje Ben & Jerry Cookie Dough op, heeeeeerlijk! Nu uitbuiken op de bank, er is helaas geen bal op de tv.

M'n iPhone zit in m'n hand gekleefd, ben zo benieuwd hoe het met Benbri is!

Geplaatst

Het is wel spannend nu!! Ze zal vast geen puf (meer) hebben om jou en daarmee ons op de hoogte te houden. Heel logisch toch? Ben wel erg benieuwd....

Vanmiddag even een korte echo gehad, en alles was nog goed. Eerste kindje is mooi ingedaald en ligt erg laag. In iedergeval volgende week dinsdag dat ik me mag/moet melden om 07.00 uur. Dan gaat het beginnen, tenzij ik zelf eerder ga beginnen. Zou dit ook nog kunnen omdat het al erg laag ligt of zou dit niets uitmaken???

Geplaatst

Lianne, hoe ligt je tweede kindje? Spannend hoor, gaan we een dag na elkaar bevallen! Het kan natuurlijk altijd nog eerder beginnen, maar ik begin langzaam te geloven dat het toch echt bij mij de 16de gaat worden. Ik heb nog nooit in mijn leven zo veel en heftig moeten hoesten, dus ik denk dat ik ze dan al lang 'los' gehoest zou hebben!

Geplaatst

Het tweede kindje ligt helemaal bovenin en dan dwars. Hoofdje links en dan rechts het kontje/beentjes. Vandaag zij de gyn dat ze het tweede kindje eventueel nog kunnen draaien wanneer de eerste eruit is..

Ik heb zelf het gevoel dat ik deze week toch al wel zelf ga beginnen, of ik hoop het gewoon zo. Misschien jij ook wel na al het hoesten. Ben wel zeer benieuwd hoor!!

Wij hebben verder niemand verteld dat ik volgende week wordt opgenomen, zitten nu allemaal kleine leugentjes te vertellen aan familie wanneer ik weer voor controle moet. Willen nog wel iets voor ons zelf houden.... haha

Geplaatst

Wij hebben ook niemand wat gezegd. Alleen mijn moeder, want die moet uit limburg komen om op Tuur te passen. De rest weet het allemaal niet. En ik ga er niet vanuit dat iemand die ik ken hier op het forum zit.

Geplaatst

:bcbbgirl2:

Jaja, het is zover!!!

Om 17.43 uur is Benbri bevallen van een dochter genaamd J.enna L.isara!

Ze schrijft dat het erg pijnlijk en zwaar was, verdere details volgen.

Benbri & man, van harte gefeliciteerd met jullie prinses!

Geplaatst

Jee Benbri van harte gefeliciteerd met jullie dochter geniet er van en heel veel geluk

Liefs Jessica

Al andere dames succes met laatste loodjes

Geplaatst

Benbri, gefeliciteerd met jullie dochter, en wat een leuke naam hebben jullie haar gegeven!

Geniet lekker van haar en kom heerlijk tot rust!!

Liefs Lianne

Geplaatst

Ja Benbri!!! Gefeliciteerd me de geboorte van jullie prachtige dochter!!!

Ga maar eerst lekker genieten van jullie nieuwe gezinnetje!!

Melis; bedankt voor alle updates!

Liefs Elke

Geplaatst

Jaaaaa, daar is de kleine prinses dan!!!

Benbri en partner, ontzettend gefeliciteerd! Ik begrijp dat het zwaar is geweest, maar het genieten kan nu gaan beginnen.

We horen graag binnenkort een update.

Geplaatst

Jahoe Benbri, van harte gefeliciteerd met jullie meisje, o zit hier gewoon te janken van blijdschap. Wow super! Prachtige naam! Hoop dat jullie je goed voelen en snel naar huis mogen.

Liefs Janis

Geplaatst

Benbri en man, gefeliciteerd met jullie kleine prinses! Wauw, wat een eer....de eerste baby van 2012 ;) Nu lekker genieten!

Geplaatst

jeanine en lianne, wow volgende week zijn jullie al aan de beurt, wat gaat het toch snel he?!

Maar jullie zijn dan nog geen 38 weken, maar ik geloof dat het met een normale bevalling niet erg is maar voor een keizersnede is na 38 weken beter dus ik moet nog even langer door.

Janis, mooi dat je meisje zo gegroeid is en je niet druk maken hoor,mijn dames hebben ook kleine koppies..onder gemiddelde..denk maar zo dan wordt ze nooit

gepest om een te groot hoofd haha. Nee grapje maar ik snap je zorgen maar komt goed meid!

Geplaatst

Benbri, gefeliciteerd met jullie dochtertje :-)

Ben benieuwd naar je bevalling, maar heerlijk genieten van jullie kleine meid

X Medusa

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden