Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Volgens mij is onze roze/blauwe wolk heel ver te zoeken.

Ik voelde me gister wel redelijk, ook emotioneel, nou dat was voor korte duur, wordt nu weer afgestraft. Nah jah nog 3 weken en dan lekker vakantie, denk dat we met z'n allen daar aan toe zijn.

Liefs Janis

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

en nou lees ik net ergens op een site dat pas met 16 weken de placenta de rol van de hcg heeft overgenomen en dat dus dán pas de hcg gaat zakken. Nee toch.... Oh oh, ik word gek!!! Ik zou me willen opsluiten in een hol waar niemand me kan bereiken en waar ik in mijn eentje chagrijnig en zielig kan gaan zitten doen. Al dat gezeik aan mijn kop. Al dat 'hoog' houden dat het zogenaamd goed met me gaat!

We hebben zaterdag een nieuw bed gekregen. Ik denk dat ik vanavond maar eens een lekkere vrouwenserie/film uit ga zoeken en de hele avond op mijn nieuwe bed ga liggen. Hij zoekt het ook maar even uit met zijn gechagrijn over MIJN ziekte! En Benbri, die van mij wilde in de vorige zwangerschap al weinig sex, nou, nu straalt het libido ook niet echt van zijn gezicht hoor. Als ik me dan tussendoor even redelijk voel en wel zou willen, dan vindt hij het tijdstip niet goed. Dan ga ik helemaal uit mijn plaat!!

Pfff. sorry hoor, laatste zeikmailtje van mij.

Succes met je echo! Natuurlijk is er een mooi een knipperend hartje jrn!!!!

Geplaatst

hahahahaha.....maar soms is de "zeik" mailtje (vind het eigenlijk wel meevallen hoor) weer een opbeurende voor de ander :) EN het is bewezen dat klagen nut heeft (niet dat de klachten minder worden, maar iets met gevoel of zoiets, hihi) maar uhm...dan heb je toch best wel mazzel hoor, die van mij word boos omdat ik niet wil...zo hebben we allemaal wat he, hihi ;) en ik las ook zoiets idd, maar dat het tussen de 12e en 16e week afneemt, dus hoop het dan maar....jij kan je hcg nog de schuld geven, want jij hebt er 2, maar die ene bij mij is verdwenen...dus waarom heb ik er dan last van?? (oke, nu staat het er net alsof ik het jou wel gun omdat je zwanger bent van een tweeling en zo bedoel ik het dus niet he ;))

en dan dat stomme gedoe met "jij wilde zwanger worden" echt boos kan ik daarom worden....leuk he, wij zijn echt hormonenbalen *grijns*

komt goed jeanine..:) en jrn en de rest ook trouwens :)

Geplaatst

hallo meiden.

nou ben ook weer in forum town.

hebben zaterdag in de dierentuin een heerlijke dag gehad, was reuze-gezellig, zijn alleen zeikenat geregend maar we konden er wel om lachen, de rest van de dag was mooi warm en zonnig.

de kids hebben zich heerlijk vermaakt, een erg leuk park, bij 3 soorten dieren zagen we hoe ze gevoerd werden en uitleg erbij en je kon vragen stellen, heel erg leuk.

daarna naar de mac wat ook een feest was natuurlijk en om half 8 waren we moe thuis.

benbri kom op he? komt allemaal goed schatje, ( glas roosvicee inschenkt).

dikke knuffel.

morgen heb ik mijn tweede echo, wel heel erg spannend, zou alles goed zijn? ik ga alleen manlief kon zo snel niet vrij krijgen en ach ik redt me ook wel, moet alleen even dik 100 km heen en weer ervoor rijden en als alles goed is mag ik naar de verloskundige of naar een ziekenhuis dichterbij.

sommigen zeggen dat je het al kan zien bij me, nou valt mee vind ik, alhoewel mijn buikje wel wat opgeblazen is maar komt denk ik door de hormonen.

hoop dat jullie misselijkheid snel minder word, voel me haast schuldig dat ik helemaal geen last heb van misselijkheid, had ik bij mijn zoontje en bij de mk's ook niet trouwens.

oja als de echo goed is vertellen we het onze zoon, en daarna de opa's en oma.

hebben jullie wat leuks bedacht om het te vertellen?

mijn zoontje komt zo thuis dus ik ga hem zo even aandacht geven en daarna koken en dan kijk ik vanavond wel weer even hier weer!!

groetjes marjan

Geplaatst

Het zijn er twee!

We hebben twee mooie knipperende hartjes gezien! Echt zo blij.

Verklaard ook meteen de misselijkheid!

Geplaatst

Jemig, nog een tweeling... Lijkt wel besmettelijk hier :-)

Verder een beetje bedompte stemming, ou vol meiden...

Ik heb nu lekker vakantie, morgen zit ik om 5 uur in het vliegtuig naar Nice voor een week zon zee en strand! En als ik terug ben heb ik al weer bijna de 10 weken echo!

Geplaatst

jeeee, weer een tweeling :) ja, dat verklaart voor jou en jeanine een heleboel...dat maakt het niet makkelijker en leuker natuurlijk, maar toch...:) feli jrntje :)

och fren....komt wel weer goed, hihi. ik heb net een glaasje roosvicee van marjan gekregen, dus het moet goedkomen dan toch? :) iedereen is er gewoon aan toe dat we allemaal de 2e trimester bereiken, hahahaha..... heeeeeeeeel veel plezier in nice, wel wat laten horen als je weer terug bent he :) hier moeten de kinderen nog ruim een week naar school en demi zelfs nog 2 weken -1 dag...

heb wel met zoonlief afgesproken dat we lekker naar de sauna gaan met zijn 2en, manlief wil niet mee, dus dan ga ik lekker met dani als hij bij zijn vader is, want dan kan demi daar gewoon blijven. heb er wel zin in om wat met zijn 2en te doen :) alleen nog even wachten tot ik niet meer zo misselijk ben, hoop snel :s

veel liefs en heeeeeeeel veel plezier voor de vakantiegangers

en oh ja...wickedmirtje heeft een curretage gehad, weet het fijne er niet van, maar ze heeft geen prettige weken achter de rug...doet me toch weer beseffen dat ondanks de "negatieve" kanten van het zwanger wezen dat ik toch heeeeeel blij ben dat frummel stevig zit....arme meid...

Geplaatst

Jrn ook al twee, waaaah een tweeling maand hier poeh, nou sterkte met de misselijkheid.

jeaninne en benbri, hou nog even vol meiden in week tien zou je HCG op zijn hoogts zijn en daarna zou het gaan afnemen (dat is weer wat ik heb gelezen) hopenlijk knappen jullie dus snel op.

hier morgen naar de verloskundige, we zijn benieuwd wat ons daar allemaal te wchten staat, vind het wel spannend.

Nou ga even kijken of ik iets kan eten, manlief heeft heerlijk nasi gemaakt, ben alleen strond misselijk uit mijn werk gekomen dus hoopt dat ik er wat in krijg. pfffff.

Geplaatst

Joehoe, Jrn, wat een feest! Ik heb je toegevoegd met en tweeling. Ik neem aan dat je dan ook 2 embryo'tjes had. Dat stond nog niet in de lijst. Maar kunnen ook cryo'tjes zijn, dus ik heb het er nog niet bijgeschreven! Staan nog een aantal meiden niet in de lijst!

Pff Jrn, dan wordt jouw misselijkheid nu ook alleen maar erger. En erger... en nog erger... ;-)

Fren, een superfijne vakantie!

Meezie, ik hoop zo erg dat je gelijk hebt, maar ik ben zo bang dat al die theorien met tweelingen niet kloppen omdat je dubbel zoveel hcg in je lijf hebt... En ik lees zoveel verschillende verhalen...

Ach, laten we aan de positieve verhalen denken!

groet,

Jeanine

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (2 cryo's teruggeplaatst gekregen)

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar

Lianne: 6 februari, 1e kindje, 28 jaar. We krijgen een tweeling!!!

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar (2 embryo's gekregen)

Liminous: 10 februari - helaas bbz - sterkte toegewenst!

Nofje: 10 februari, 1ste kindje + (2 stiefdochters van 8 en 15), 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar ( 2 emmys teruggeplaatst gekregen)

Bikkel: 13 februari, 1e kindje, 32 jaar

Do76: 15 februari, 1e kindje, 35 jaar (2 cryo's teruggeplaatst)

Ink : 17 februari, 1e kindje (en 2e?), 29 jaar (2 terug geplaatst)

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (echo bij 7w5d)

Marjan77: 17 februari, 2de kindje 33 jaar

Janis: 18 februari, 1e kindje 34 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje spontaan zwanger na eerdere ICSI

Jrn: 27 februari

Eerste echo:

Nofje: 14 juni (ivm bloeding met 5 weken en 4 dagen)

Meezie: 14 juni (1 kindje en het hartje klopt)

Benbri: 15 juni (het is 1 kindje en het hartje klopt)

Eef: 16 juni (het is 1 kindje en het hartje klopt!)

Jeanine: 22 juni (2 kindjes!!!)

Ink: 24 juni

Stiertje: 28 juni ( Tweeling!!)

Do76: 28 juni (1 kindje)

Lianne: 29 juni (Tweeling!)

Marjan77: 30 juni

Janis: 30 juni (hartje klopt)

Bikkel: 1 juli (1 kindje, hartje klopt!!!)

Fren: 6 juli

Cjee: 6 juli

Jrn; 11 juli (Joehoe, tweeling!)

Tweede echo:

Nofje: 20 Juni ( 1 kindje en het hartje klopt!)

Meezie: 21 juni

Benbri: 22 juni (heerlijk zon knipperlichtje :))

Eef: 4 juli (zelfs het hartje al even gehoord!)

Ink: 5 juli

Jeanine: 7 juli (lagen mooi te zwaaien en voetballen! Ongelooflijk zo klein al!)

Lianne: 11 juli

Marjan77: 12 juli

Do76: 12 juli

Janis: 14 juli

Stiertje: 19 juli

Fren: 22 juli

Bikkel: 8 augustus, 12 wkn echo, tevens 1e controle nieuwe gyn!

Derde echo:

Meezie: 23 juni 3D (17mm)

Kiet: 23 juni

Nofje: 30 Juni, 8 weken echo, Prachtig gegroeid!!! Bloeding helemaal weg!

Jeanine: 14 juli 10 weken

Eef: 18 juli

benbri: 20 juli, 12 weken echo, laatste in het zh (hoop ik)

Ink: 22 juli

Vierde echo

Meezie: 30 juni 3D (kindje beweegt!!!)

Kiet : 6 juli

Nofje : 15 juli, 10 weken

vijfde echo

Meezie: 6 juli 3D

Geplaatst

MEIDEN!!! KOM OP HOOR!!! Moeders voor moeders verzamelen in tot week 16 omdat het Hcg dan nog net genoeg is om in te zamelen! Het neemt inderdaad al af tussen week 10 en 12, dus ik ga ontzettend duimen voor alle misselijke meiden hier! En ik denk zelf dat dat ook geld voor tweelingen - gaat tenslotte om de aanleg van de placenta die het gaat overnemen toch? En die ontwikkeling gaat bij 1 of 2 frummels net zo snel, dus ik blijf optimistisch hoor :-)!

Oh enneh dorst heb ik ook echt ontzettend! Drink soms wel 3 liter water op een dag! En hoef helemaal niet zoveel extra te plassen ofzo en urine is best donker (sorry vaag praatje)...

En Jrn - wauw meid, ook een tweeling! Van harte joh! Hoe vind je het? Het idee lijkt me best wel wennen, of niet...

Fren - alvast fijne vakantie meid! En idd, de 10wkn echo schiet al weer op hé? Ik vind het echt heerlijk om zo af te kunnen tellen!

Meezie - leuk, naar de verloskundige! Lekker niet meer het ZH! Lijkt me toch wel best bijzonder om een of andere reden ;-). Ik moet nog bellen voor de afspraak daar, maar wacht misschien nog even de 10wkn echo over anderhalve week af... Of niet... Haha, ik weet het nog niet zo... Evenals de keuze om wel of niet de combitest te laten doen. Dacht dat ik dara uit was, maar twijfel laatste tijd over veel hihihi...

Nofje - klinkt leuk, jullie bruiloft! Laat je een foto zien van je jurk? Ik hou wel van apart / niet standaard. Ben zelf in n bruin / kort jurkje getrouwd, ook met alleen naaste familie. We wilden dan nog een keer een groot feest geven, maar ja, dat is er tot nog toe niet van gekomen en of dat ooit nog gebeurt??? Merk vanzelf wel wanneer de behoefte er is. Had me wel al voorgenomen als onze kinderwens niet zou lukken, dat ik een heeeel groot feest wilde waarin we opnieuw de gelofte aan elkaar zouden afleggen waarin we in iedereens bijzijn duidelijk nog eens helemaal voor elkaar zouden kiezen - dus echt samen met zijn tweeën zonder kinderen (gewoon lekker in zo'n grote tent in t weiland ofzo - niet zo strak en formeel).. Gelukkig lijkt het zover niet te hoeven komen ;-)...

Marjan - Leuk om daar naar uit te kijken om het te gaan vertellen!!! Sja, ik had een heleboel leuke ideetjes over hoe het te vertellen, maar puntje bij paaltje belde ik m'n ouders huilend op (die waren op vakantie) en riep ik gewoon "we hebben een positieve test!!!". En m'n zussen ben ik heen gegaan en die vertelde ik niets, maar liet ik de test zien. Sja, zodra we onaangekondigd zomaar met z'n tweeën aankwamen, konden ze het al raden, want ze wisten dat we 2 dagen later mochten testen :-)... Maar leuke ideeën... Hebben ze een verjaardagskalender hangen? Dan kan je met potlood vast de datum van je frummel opschrijven en ze die laten zien. Of zeggen dat ze volgend jaar op .... vrij moeten houden. Niet zo origineel, maar grappig als je ze zo bedenkelijk ziet kijken lijkt me hihi... Hmm, ik had veel leukere en meer ideeën, maar ben ze ff kwijt... Sorry...

Eef - leuk, een eigen boot! Lekkere vrijheid lijkt me dat dat geeft! Hihi, wij hebben een kano, maar daarin slapen wordt lastig ;-)...

Lianne - sja, moeilijk he, die opvang? Ik denk dat als de 10wkn echo goed is, ik maar s ga informeren bij de verschillende gastouderbureaus hier in de buurt... Aangezien onze tijden zo rottig zijn, kan ik ook niet vast op familie rekenen en zal het ook volledig afhankelijk zijn van een gastouder, maar vind ik toch ook wel weer een beetje eng ofzo... Je kent diegene helemaal niet! Maar ja, van te voren krijg je natuurlijk wel een gesprek enzo... Haha, ben nou al beschermend voor m'n kleine frummel!

Do, Kiet, Cjee en Stiertje - hoe gaat het met jullie? Wordt wat afgeschreven hier hé?! Kon jullie niet meer terug lezen omdat 1 pagina zo snel gevuld is :-)!

En Melis - volgens mij wordt het bij jou in maart steeds drukker, of niet ;-)? Lekker hoor! Maar je blijft hier ook gewoon welkom hoor! Ondanks ons geplaag!

Vervelend nieuws van wicked zeg! Bah! Hoop dat het een beetje met haar gaat! En met Liminous natuurlijk!

Ik weet dat sommigen er misschien niet op zitten te wachten als je niet lekker bent, maar we mogen toch stiekem wel in onze handjes klappen. Voor mij makkelijk praten omdat ik ook niet echt misselijk ben, maar we krijgen tenslotte wel (medische) wondertjes :-)!

Maar begrijp wel dat jullie je gewoon lekker willen voelen en het misselijk zijn flink zat zijn hoor - toen ik 1x bijna over m'n nek ging, vond ik mezelf al zielig, maar gelijk moest ik aan jullie denken en heb ik mezelf een hele harde schop onder m'n hol gegeven (haha, knap he? Ben heeeel lening! Euh, NOT!) Dus wel een hele dikke knuffel voor jullie hoor!

Dussssss.... Leuke dingen:

Wanneer gaan we daten en wat gaan we doen? Ik stel voor eind augustus / begin september zodat hopelijk iedereen wat opgeknapt is? En eerst lekker ergens wat drinken om elkaar te leren kennen, dan te gaan shoppen en dan bijv wat te gaan eten ofzo? En als iemand dan slechts een gedeelte kan ivm werk of wat dan ook, kan diegene gewoon een gedeelte er bij zijn ofzo?

Doordeweeks of in het weekend? Wie stemt voor wat?

Geplaatst

jemig ink....verveelde je je of zo? whahahahaha....idd wel erg lenig dan hoor, heeeeeel knap :) je vrolijkt me weer helemaal op (de rest ook hoor :)) idd mag je maar plassen voor mvm tot week 16 omdat het daarna zover is afgenomen dat het niet meer rendabel is, dus laten we daar maar op hopen dan he :) we zullen wel zien, denk dat het uiteindelijk niets over te zeggen is. de ene heeft nergens last van, de ander alleen de eerste paar maanden en anderen (god verhoeden het) die hebben het 9 maanden lang....we zullen wel zien, we kunnen er toch niets aan doen :) maar ik vind zelf het klagen soms wel eventjes fijn, want het haalt weer even het '" scherpe" randje ervanaf en dan kan ik ook geen gezeur krijgen met de omgeving met jij wilde zwanger worden en dergelijke :)

ik ga helemaal akkoord. ik heb liever zelf een donderdag of een vrijdag omdat ik dan de kinderen niet heb en manlief dan ook niet hoef te missen, want die zie ik eigenlijk doordeweeks alleen maar bij eten en verder is het werken en slapen bij hem (steigerbouwer, dus gaat rond 6 uur de deur uit, komt rond 5 uur weer terug en ligt 8 uur in bedje) vandaar ik liever doorde weeks op donderdag of vrijdag, want dan hoef ik ook geen oppas te zoeken omdat mijn kinderen dan bij mijn ex zijn.....maar goed...nogmaals, dit zijn voorkeuren natuurlijk, gezien ik geen werk heb, hoef ik daar geen rekening mee te houden....

nou, ik ga de kinderen naar bed schoppen (dochterlief is het bedtijd, zoonlief vind het echt vreselijk dat ie zo vroeg naar bed toe moet, maar ik ben moeeeeeeeehoeeeeeeee)

weltrusten mijn lieve meiden, hoop dat jullie allemaal lekker slapen zonder dat jullie te veel moeten plassen (ink, ik heb zelf voor de nacht een fles water naast mijn bedje staan zo'n dorst en idd urine lijkt wel alsof ik niet genoeg drink...mss blaasontsteking? kan ook normaal zijn hoor) en ga weer helemaal duimen voor een goede dag morgen :)

veel liefs van bri-tje

Geplaatst

Benbri -ja, oeps! Zat op m'n "praatstoel" geloof ik! Had gegoogled op donkere urine en zwanger maar dat schijnt dus hartstikke normaal te zijn (dacht zelf ook misschien blaasontsteking, maar zolang het geen pijn doet, schijnt het dat we ons daar geen zorgen over hoeven te maken gelukkig)...

Nee, snap het ook echt wel hoor, dat het niet fijn is.... Hoop ook echt voor jullie dat t snel ver is, maar probeer tegelijkertijd een hart onder de riem te steken / positief te blijven voor jullie ;-)... (of was het nou een riem onder je hart??? Stom genoeg haal ik dat altijd door elkaar, want ik herinner me dat het iets onlogisch was en een riem onder je hart klinkt logisch, zodat tie niet afzakt ofzo, maar dan is het dus waarschijnlijk wel m'n 1e optie...)

Geplaatst

wauw JRN gefeliciteerd !! een tweeling super joh!!

Ink: zelf had ik het idee om voor de opa's en oma een fotomapje te maken met allemaal foto's van ons en onze zoon en dan halverwege een foto van de echo en de rest open te laten, of mijn schoonmoeder is gek op breien en maakt voor veel kleintjes vestjes, truitjes noem maar op en dat ik dan 1 uitkies en vraag of ze die wil maken en dan op de 1 of andere manier laten doorschemeren.

kan me ook wel voorstellen dat je je ouders huilend hebt opgebelt met positief nieuws.

die kalender is ook een leuk idee.

benbri heeft het glaasje geholpen?

hoop dat je morgen ( vandaag want je leest dit pas morgen ehh vandaag) een betere dag hebt.

Fren een hele fijne vakantie en geniet er lekker van, de tijd gaat zo wel lekker snel, 10 weken echo dan alweer.

tis net alsof ik al een buik heb van 4-5 maand zeg, poeh.

man zei al we moeten niet lang meer wachten met vertellen want ze zien het zo wel, nu doen we dat ook als de echo van morgen goed is!!

ben zo benieuwd naar de reactie van onze zoon, die vraagd vanaf zijn 5de jaar met sinterklaas al om een zusje!!

hij is nu 9!

nou slaap lekker allemaal en tot morgen, ben pas morgen einde van de middag hier omdat ik na het zkh bezoek op visite ga.

dus geen zorgen maken.

liefs marjan

Geplaatst

Hi meiden,

Sorry dat ik niet zoveel laat horen, lees wel mee maar ben te moe en regelmatig te misselijk ;-( En het is er 1. Medelijden met de misselijke tweelingmoeders, als die dit tweemaal hebben zou ik gek worden! Hopelijk later beter...Wel een fantastische echo vorige week met kloppend hartje!

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (2 cryo's teruggeplaatst gekregen)

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar

Lianne: 6 februari, 1e kindje, 28 jaar. We krijgen een tweeling!!!

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar (2 embryo's gekregen)

Liminous: 10 februari - helaas bbz - sterkte toegewenst!

Nofje: 10 februari, 1ste kindje + (2 stiefdochters van 8 en 15), 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar ( 2 emmys teruggeplaatst gekregen)

Bikkel: 13 februari, 1e kindje, 32 jaar

Do76: 15 februari, 1e kindje, 35 jaar (2 cryo's teruggeplaatst)

Ink : 17 februari, 1e kindje (en 2e?), 29 jaar (2 terug geplaatst)

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (echo bij 7w5d)

Marjan77: 17 februari, 2de kindje 33 jaar

Janis: 18 februari, 1e kindje 34 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje spontaan zwanger na eerdere ICSI

Jrn: 27 februari

Eerste echo:

Nofje: 14 juni (ivm bloeding met 5 weken en 4 dagen)

Meezie: 14 juni (1 kindje en het hartje klopt)

Benbri: 15 juni (het is 1 kindje en het hartje klopt)

Eef: 16 juni (het is 1 kindje en het hartje klopt!)

Jeanine: 22 juni (2 kindjes!!!)

Ink: 24 juni

Stiertje: 28 juni ( Tweeling!!)

Do76: 28 juni (1 kindje)

Lianne: 29 juni (Tweeling!)

Marjan77: 30 juni

Janis: 30 juni (hartje klopt)

Bikkel: 1 juli (1 kindje, hartje klopt!!!)

Fren: 6 juli

Cjee: 6 juli (1 kindje, hartje klopt!!)

Jrn; 11 juli (Joehoe, tweeling!)

Tweede echo:

Nofje: 20 Juni ( 1 kindje en het hartje klopt!)

Meezie: 21 juni

Benbri: 22 juni (heerlijk zon knipperlichtje :))

Eef: 4 juli (zelfs het hartje al even gehoord!)

Ink: 5 juli

Jeanine: 7 juli (lagen mooi te zwaaien en voetballen! Ongelooflijk zo klein al!)

Lianne: 11 juli

Marjan77: 12 juli

Do76: 12 juli

Janis: 14 juli

Stiertje: 19 juli

Fren: 22 juli

Bikkel: 8 augustus, 12 wkn echo, tevens 1e controle nieuwe gyn!

Derde echo:

Meezie: 23 juni 3D (17mm)

Kiet: 23 juni

Nofje: 30 Juni, 8 weken echo, Prachtig gegroeid!!! Bloeding helemaal weg!

Jeanine: 14 juli 10 weken

Eef: 18 juli

benbri: 20 juli, 12 weken echo, laatste in het zh (hoop ik)

Ink: 22 juli

Vierde echo

Meezie: 30 juni 3D (kindje beweegt!!!)

Kiet : 6 juli

Nofje : 15 juli, 10 weken

vijfde echo

Meezie: 6 juli 3D

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Man o man het regent hier tweelingen. Iedereen gefeliciteerd ook met de mooie echo's.

Benbri, zit je alweer wat beter in je velletje?

Ik zit wel redelijk vandaag in mijn velltje, ik heb gister zwangerschapvitamines gekocht, hoop datik me daardoor wat beter zal gaan voelen. En zo weet ik iig dat ik mijn vitamines binnen krijg. Gisteravond met het eten stonden de aardappelen en kipsnitsel me ineens tegen, ik werd er misselijk van, terwijl ik vorige week nog heerlijk vond........Pff wordt soms niet goed van me zelf.

Ik denk wel dat Benbri gelijk heeft, we moeten eerst maar de eerste termijn achter ons hebben, en lekker met vakantie. Lekker uitrusten en echt tijd voor ons zelf.

Nog twee dagen en dan krijgen wij onze tweede echo, toch blijft het spannend.

Iedereen een fijne dag,

Liefs Janis

Geplaatst

goedemorgen meiden,

kom hier toch nog maar even gluren, ben best zenuwachtig voor mijn tweede echo, eigenlijk net zo als bij de eerste echo.

kan om 10.15 al terecht gelukkig dus hoef niet de hele dag te wachten.

janis ik gebruik sowieso zwangerschapsvitaminen, ik heb die van davitamon, mamaplus daar zit alles in en ook visolie.

dus ik ga even met de hond uit en dan om 9.00 weg, dan ben ik mooi op tijd!

nou tot later vanmiddag dan maar en een fijne dag!!

Geplaatst

ooww sorry allemaal dat ik me niet laat zien of horen maar ik geloof dat ik in een ware hel ben terecht gekomen...net als een aantal van jullie denk ik stiekum...was ik hier maar nooit aan begonnen en zwanger zij poepoe leuk hoor NOT!! Ik ben zo vreselijk beroerd en vermoeid dat ik me de dagen door sleep en er inderdaad depresief van wordt.. Wanneer wordt het beter!!!???!!!!

Voor de dames met de mooie echos toppie!! gefeliciteerd!

Ik hop snel weer actief mee te kunnen schrijven maar momenteel is het K*#$&!! met peren

heel veel liefs

stiertje

Geplaatst

Marjan, heel veel succes bij de echo.

Stiertje, dikke knuffel van mij, we keken er zo naar uit om zwanger te zijn en dan zijn we het, valt het tot zo ver enorm tegen. Als ik mijn schoonzusje moet geloven wordt het echt beter. Ik voel me ook depri. Laten we er maar vanuit gaan dat het straks allemaal beter voelt.

Liefs Janis

Geplaatst

ooooooooooooooooh, heb zooooo'n medelijden met jullie, ik weet zo goed wat jullie voelen :S, vandaag gaat het overigens een stukje beter (tot nu toe dan he, maar ochtend is altijd het beste, snap dat hele OCHTEND misselijkheid ook niet, hihi....ik hou me er aan vast dat het na 10 weken de piek is en dat het minder moet worden (geloof er geen donder van, maar ga evengoed hopen ;)) aangezien ik het "verst" ben samen met meezie (allebei uitgerekend op 1 februari he ;)) met wat meiden in de kielzog, zal ik het jullie laten weten welke week het beter gaat (hoop week 11 of zo, morgen dus, whahahahahahahahaha) *zucht* tis een leuk streven toch? :) ik wil zo graag naar de sauna met zoonlief, maar zolang ik misselijk ben gaat dat toch niet. vakantie lijkt me heerlijk, maar zolang ik misselijk ben vind ik er niets aan....hoop dat jullie het allemaal ontzettend leuk hebben, zonder enige vorm van klacht!! :) gaan er ook meiden NIET op vakantie, of ben ik gewoon de enige die in dit stomme koude natte kikkerland blijft??

Geplaatst

oh ja...heb ook davitamon gebruikt voor zwangere vrouwen, tot week 9,5 of zo, daarna ben ik ze eigenlijk vergeten in te nemen, en de aanblik van zo'n grote pil naar binnen slikken doet me eigenlijk al misselijk worden, dus vandaar dat ik ze even niet slik....en marjan, succes met je echo...komt helemaal goed...mss zie je wel een bewegende frummel...lijkt me zoooooo stoer :) kan niet wachten tot volgende week, dan mag ik ook weer :) en meezie komt natuurlijk snel met haar 3d echo morgen geloof ik (hinthint ;)

Geplaatst

hey allemaal,

ik begrijp nu een beetje waar jullie doorheen gaan... Tot nu toe fluitend alles meegemaakt en nergens last van... Maar sinds het weekend (net 9 weken) ben ik zo ontzettend godsgeklaagd moe... Ik sleep me echt voort en voel me net een zombie. Ik ben daar ook meteen zo chagerijnig van.... Misselijk ben ik er ook maar meteen bij... Maar gelukkig niet continu. Met vlagen heel erg.. Ik ben zo verschrikkelijk slecht gezelschap nu... Pffff. Ik baal als een stekker. En dan mag ik nog de hele dag hier een beetje op mijn werk leuk gaan lopen doen... Ik krijg buitenlandse gasten en straks tegen 3 uur hebben we team overleg. Tot 5!!! Ik heb echt gesloopt! En het stomme is is dat ik na een uur of 9 - 10 savonds gewoon klaar wakker ben. Ik kan echt niet in slaap komen. Niet dat ik lig te piekeren ofzo. Maar ik zweet me helemaal kapot en kan mijn draai niet vinden. Mijn borsten liggen in de weg als ik op mijn zij lig en dan kan ik mijn armen niet kwijt en op mijn rug liggen.. Tja, zo kan ik echt nooit slapen. Ik krul me liever op in de fetushouding... Maar die borsten... Pffff... En dan elke avond 10 keer eruit om te plassen. Als ik het ophou dan krijg ik ontzettend veel pijn aan mijn blaas/buik.. Het is allemaal wat....

Sorry voor het klaag bericht.. Ik weet dat sommigen van jullie het toch echt heel veel zwaarder hebben dan ik... En al weken aan een stuk. Maar het moest er even uit.. Pfff. Het lucht wel op! Maar de vermoeidheid gaat niet weg... jammer! Hoop dat het over een paar weken beter is.. Nou ja nog 1,5 week werken en dan 3 weken vakantie!

Geplaatst

hahaha.....laten we afspreken dat we tot iig het eerste trimester gewoon heerlijk mogen klagen als we dat willen oke? en zwaarder...wat is zwaarder? het is gewoon vervelend, ook al heb je het maar 1 dag of weken.....blijft gewoon rot. bedacht me wel ineens dat ik waarschijnlijk (maar das ik he...en mss jeanine ook) dat ik dubbel zo moe ben van de emesafene (pillen tegen misselijkheid). dat schijnen ze te doen en daarbij hebben we de normale moeheidshormonen ook nog, dus....zal denk ik geen bloedarmoede hebben, maar ja...ik ga donderdag gewoon ontzettend tegen de verloskundige aanklagen, die zit daar ook voor, whahahahaha.....arme nofje...ik ben echt heel blij dat ik itt jullie allemaal gewoon niet werk momenteel en redelijk kan overgeven aan de moeheid en misselijkheid (behalve tussen 12 en 1 en na3en dan, hihi)

Geplaatst

Ow heerlijk alle misselijkheids verhalen en zoooooo herkenbaar.

Vanmorgen gaat het hier goed dus hopenlijk houdt dat aan de rest van de dag, want dan kunnen we nog een beetje iets in en rond het huis doen.

Marjan ik hoop dat je zo een mooi echo hebt, je leest het waarschijnlijk pas als je hem al gehad heb, maar wilde het toch even zeggen.

Bebri, morgen inderdaad de echo. Mijn moeder gaat mee en daarna gaan we kijken voor een verjaardagscadeau (wordt in augustus 30 en dan mogen we iets mooi uitzoeken) en misschien nog een hapje eten. Ze woont 120 bij me vandaan dus ik laat haar niet zomaar gaan. Dus de plaatjes komen of woensdag avond of donderdag avond (na het werk)

De vakantie duurt voor mij nog 10 weken. Wij gaan pas eind september en dan voor 2 weken naar egypte, jammer genoeg dit jaar niet duiken maargoed ik denk dat we ons zo ook wel gaan vermaken.

Meiden fijne dag, wij gaan even poetsen grasmaaien en andere huishoudelijke dingen doen!!!!!!

Geplaatst

Zo, iedereen is al actief zo vroeg in de ochtend! Ik had weer opstartproblemen, maar zit nu toch eindelijk achter mijn buro. Ik zie nu toch wel dat zo langzamerhand bijna iedereen ziek is in dit forum.

Ik vind het een ontzettend leuk idee om ergens te drinken/eten/winkelen, maar ik denk dat mijn botten dat niet toelaten. Mijn schaambot is volgens mij al zo week als een amoebe. Dus ik voel het steeds meer.

Wij hebben ook geen vakantie gepland, behalve een weekendje efteling in september. Maar ik vraag me af hoe dat moet met die nare zwakke botten...

Ik ga maar even wat doen, voor zolang als ik het volhou...

Sterkte allemaal meiden.

Geplaatst

Wat een ziek, zwak en misselijk clubje meiden hebben we hier toch hihi! Lijkt me ontzettend rot. Ik durf haast niet te zeggen dat ik nog steeds nergens last van heb.....

Jrn, wat fijn een goede echo gisteren! En weer een tweeling!! Volgens mij hebben we deze maand wel een record hoor!

Marjan, jij veel succes bij de echo. Je zult ondertussen wel alweer klaar zijn, ik hoop dat je hebt kunnen genieten.

En wie waren er vandaag verder ook alweer aan de beurt? Hmmm, ik zal zo even het lijstje checken. Succes in ieder geval en geniet!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden