Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sissy leuk he die kadootjes voor je kleintjes! Veel plezier morgen bij de groeiecho.

Vanavond even weer bij de fysio geweest. Rug zat helemaal vast en die heeft ze losgemasseerd. Pfoe dat geeft direct verlichting.

Medusa wat een leuk pietje!

Melis bevalt het om weer thuis te zijn?

Geplaatst

Vanochtend de uitslag gehad van bloed en urine onderzoek: urine helemaal goed gelukkig, HB wel te laag dus ijzertekort. Ik moest maar Roosvicee Ferro gaan drinken en zoveel mogelijk ijzerrijke dingen eten. Ze grijpen pas in onder 6 en ik had 6,4 (moet 7,5 zijn). Ach ja, zo lang er geen eiwit in mijn urine zit...

En we hebben vanochtend een wieg gekocht via Marktplaats. Blij mee, alleen zit er een heel dun matrasje in dus wil ik er een laten maken zoals mijn dochter ook had. Zit me nog af te vragen of ik die moet laten stomen aangezien die 7 jaar op zolder heeft gelegen...

Geplaatst

Ansje, heeeeeeeerlijk! Niets beter dan mijn eigen omgeving! Fijn dat je rug weer los gemasseerd is, kan je er weer ff tegenaan!

Caro, tip voor ijzertekort; drink dagelijks 20ml Floradix (kruidenelixer van de Tuinen) is op natuurlijke basis van allerlei planten/kruiden. Werkt perfect! En een 'nieuwe' wieg, altijd leuk! Wij hebben ook een wieg, de hangwieg van Leander!

Sissy, veel plezier morgen met de echo. Ben benieuw hoe groot je meiden nu zijn!

Vandaag via MP complete badset gekocht; badje, verkleiner, tummytub, luieremmer, standaar en verkleiner. Manlief heeft het opgehaald. Staat mooi in z'n kamertje!

Morgen zouden we het vervolg van onze 3D echo hebben, maar we gaan niet ivm mijn conditie. We zouden morgen betalen (140 euro) maar toen ik afbelde zei hij dat we niet hoefde te betalen. En dat terwijl we toch drie kwartier hebben gekeken en alles uitgelegd hebben gekregen. Zelfs een paar (onscherpe) foto's. Topservice!!

Geplaatst

Melis, wat leuk een badset, welke kleur.

Het is toch logisch dat gezien je omstandigheden, de mensen soepeler worden.

Het is voor hen ook reclame, als jij bijvoorbeeld 100 euro had moeten betalen, had je boos geweest en dat met ons gedeeld.

Nu deel je het goede nieuws watvoor hen een hele grote waarde heeft de mond op mond reclame.

Elinorac, jij bent ook lekker aan het winkelen geslagen met een wiegje.

Sissy veel plezier morgen.

De sint film was echt super leuk, met 55 kindjes van mijn (oud) collega's.

Al die blije gezichten, voor hen is Sinterklaas en Pieterbaas werkelijkheid en dat is zo leuk om te zien.

Ja MP heeft leuke dingen, ik heb zelf een electronische avent flessen/potjeswarmer en kipling luierstas (nieuw) gekocht.

Morgen naar het ziekenhuis op bezoek bij mijn vader, hij heeft afgelopen donderdag een nieuwe hardklep gehad.

Helaas was het de tweede dit jaar, de vorige werkte niet goed. Na de operatie kwamen ze erachter dat ze een gaatje gemaakt hadden

in een van zijn slagaders, waardoor er bloed in zijn maagstroomde. Hij kon gelijk weer terug naar de OK.

Ik ben echt benieuwd om hem te zien. Op naar Breda...

Geplaatst

De badset is zandkleurig, erg mooi vinden wij. Past goed bij het interieur van z'n kamer.

Drs. Papa heeft veel Bn'ers over de vloer gehad dus qua bekendheid zit het wel goed met hem. Waarschijnlijk kan hij het geld van ons bezoek prima 'missen'

Jeetje Vlinder, een nieuwe hartklep voor je vader, klinkt als een heftige operatie? Hopelijk herstelt hij snel en voelt hij zich weer als vanouds of nog beter.

Kon jij btw nog aan die Babyfoons komen? Zo ja, welk merk/typen? Hoor 't graag van je!!

Fijne avond meiden, tot morgen!

Geplaatst

Hé meiden,

alles goed vanmorgen. Bloeddruk was nog steeds mooi laag (115/65) en de kindjes zitten qua groei precies op het gemiddelde. Ze wegen nu allebei zo'n 850 gram. Wel liggen ze nu allebei overdwars in mijn buik met de hoofdjes dezelfde kant op. Maar goed, dat kan nog allemaal veranderen want ze hebben nog genoeg ruimte om te bewegen. Over 2 weken weer controle en dan over 4 weken weer groeiecho.

Vlinder: dat is wel een heftige periode voor je vader dan dit jaar, met twee van zulke operaties en als er dan nu zelfs ook iets is misgegaan. Hoop dat het nu goed gaat met hem.

Ansje: vervelend van je rug. Wel fijn dat de fysio direct verlichting geeft.

Melis: leuk, een badset gekocht. Wij hebben een wit-antraciete gekocht. Wel mooi dat je uiteindelijk niets hoeft te betalen voor de 4D-echo.

Caro: leuk, een wiegje gekocht. Kunnen ze daar dan straks met z'n tweetjes in?

Medusa: veel plezier bij de vk.

Geplaatst

Afspraken/echo's/controles

6 december : Medusa (VK)

7 december : Sissy (gesprek verpleegkundige)

7 december : Melis25 (controle gyn + bloedprikken ivm bloedgroep baby)

7 december : Veer (vk ivm bloedprikken)

9 december : Ansje20 GTT test

8 december : Simonja (3d echo ivm studie EMC)

12 december : Moontje (gyn)

14 december : Simonja (controle VK)

15 december : Vlinder1976 (controle VK)

16 december : Melis25 (echo ivm ligging placenta)

20 december: Sissy (controle gyn)

21 december : Medusa (echo gyn)

22 december : ChrisH (GUO, uitgebreide echo)

23 december: Ansje20 Controle VK

3 januari: Sissy (controle en groeiecho gyn)

6 januari : Simonja (3d echo ivm studie EMC)

17 januari : Medusa (vk in zh)

30 januari : Medusa (uitgebereide echo)

Uitgerekend op...

4 Maart : Moontje (verrassing)

6 Maart : Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart : Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart : Veer (verrassing)

7 Maart : Lynn

9 Maart : Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart : Simonja (een babyGIRL!)

11 Maart : ChrisH2ling (een babyGIRL! en een babyBOY!)

11 Maart : Sissy 2ling (twee babyGIRLS!)

14 Maart : Silvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

15 Maart : Pjessie (2ling)

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

26 Maart : Disi

28 Maart : Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart : Medusa (een babyBOY!)

31 maart : Rican (een babyBOY!)

31 maart : Wen78

Geplaatst

6 december : Medusa (VK)

16 december: Caroline (controle gyn)

30 januari : Medusa (uitgebreide echo)

Uitgerekend op...

4 Maart :
Moontje (verrassing)

6 Maart :
Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart :
Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart :
Veer (verrassing)

9 Maart :
Melis25
(een babyBOY!)

9 Maart :
Simonja (een babyGIRL
!)

11 Maart :
ChrisH
2ling (een babyGIRL!
en
een babyBOY!
)

11 Maart :
Sissy 2ling (twee babyGIRLS!)

14 Maart :
Silvia83
(helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

21 Maart :
Sharon
(een babyBOY!)

28 Maart :
Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart :
Medusa (een babyBOY!)

31 maart :
Rican (e
en babyBOY!)

Geplaatst

Sissy, ik heb de wieg van mijn dochter nog, dus dit is een wieg die er een beetje op lijkt, daar was ik naar op zoek: rieten met neutrale bekleding en wieltjes zodat ze 's nachts bij ons en overdag op hun eigen kamer kunnen. Net bij Prenatal geweest om een matrasje te bestellen, want er zat een heel dunnetje in. Gaat 6 tot 10 weken duren! Nou ja, hopen eerder 6 dan is het geen probleem.

Verder kreeg ik twee blije dozen en wat een verschil met die van Etos! 12 luiers, Avent fles, twee paar sokjes, slab, speen, potje Sudocrem, allemaal dingen waar je echt wat aan hebt! En ik moest lachen om die twee blikjes Bavaria alcoholvrij witbier en rosebier, haha...

Verder wilde ik kijken voor 2 Maxi cosi's maar ik krijg ze van een vriendin dus ik wil de kosten zo laag mogelijk houden. In januari worden alle kleuren van dit jaar weer afgeprijsd dus die paar weekjes kan ik ook nog wel wachten!

Geplaatst

Fren, voor de Prenatal box heb je idd een bon nodig.

Medusa, hoe was het bij de vk?

Heb mezelf net (weliswaar na het eten van een sandwich en het drinken van een groot glas limonade) met kleren aan gewogen; ben 7 kg aangekomen! Volgens mij valt dit nog wel mee met 26w4d maar 'schrok' er wel ff van haha..

Fijne avond meiden!

Geplaatst

Melis fijn dat je weer thuis bent lekker in je eigen bedje wat betreft aankomen val volgens mij wel mee ben zelf al iets van 9 aangekomen en zoveel schelen wij niet

Medusa hoe was t bij de vk

Ansje fijn dat de fisio zo goed geholpen heeft bij mij is dat jammer genoeg niet altijd t geval als ik zo vast zit

Caroline fijn dat alles weet goed was met de kleintje en wat leuk dat je nog een wieg gekocht hebt op mp en inderdaad ook wel verstandig om er gelijk een nieuw matrasje in te kopen

Vlinder hoe is t met je vader

Sissy fijn dat alles weer goed was. Is t qua ligging nog makkelijk voor de kleintjes om te draaien. Tot wanneer hebben ze daar voldoende ruimte voor

Fren ik zelf heb net de bon binnen gekregen om t pakket op te halen ben benieuwd wat er deze keer allemaal inzit

Zit zelf lekker in bad was helemaal op merk al dat ik er lekker van op knap strax lekker op de bank of in bed tv kijken en lekker vroeg m'n ogen sluiten. Fijne avond iedereen

Geplaatst

ff terug lezen om te reageren.

Sissy, wat fijn dat de meisjes weer goed gekeurd zijn en op schema liggen, ik vraag me inderdaad ook af tot wanneer draaien/tuimelen baby's nog en vanaf wanneer gaan ze in de "juiste "houding liggen.

Caro, fijn dat alle uitslagen goed was, leuk dat je een wiegje gekocht heb die lijkt op die van je dochtertje, is dus een model geweest die tijdloos was :-)

En die blije doos klinkt inderdaad een stuk beter dan alle andere dozen.

Vlinder, wat heftig van je vader, hoe was het vandaag bij hem??

Melis, wat leuk een badset gekocht, leuk he iedereen begint nu al wel dingen te kopen enzo.

Ansje, fijn dat de fysio geholpen heeft

Veer heeeeerlijk in bad, dat zou ik ook wel willen, wij hebben helaas geen bad.

Bij de vk was alles goed hartslag was weer keurig rond de 145, hij ligt een beetje schuin naar onder, ik merk dat ook met opstaan of zo, lijkt net of er wat klem zit net boven mn schaambot.

Gisteravond in bed heb ik hem voor het eerst in het midden van mn buik gevoel en niet helemaal laag bij mn schaambeen, legde mn hand op mn buik en het was een heel licht gevoel maar ik kon voelen dat hij aan het bewegen was. wat was dat fijn.

Nog 2 nachtjes slapen dames dan is manlief weer thuis :-) kan niet wachten.

Geplaatst

27 december : Medusa ( vk )

Uitgerekend op...

4 Maart : Moontje (verrassing)

6 Maart : Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart : Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart : Veer (verrassing)

9 Maart : Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart : Simonja (een babyGIRL!)

11 Maart : ChrisH2ling (een babyGIRL! en een babyBOY!)

11 Maart : Sissy 2ling (twee babyGIRLS!)

14 Maart : Silvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

28 Maart : Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart : Medusa (een babyBOY!)

31 maart : Rican (een babyBOY!)

Geplaatst

Medusa, wat leuk dat je je kleine man nu ook hoger in je buik voelt. Fijn is dat hé?! Ik lig nu ff op m'n en rug en voel 'm alle kanten op draaien/schoppen haha!

Sissy, veel succes straks met het gesprek bij de verpleegkundige.

Veer, ook voor jou succes straks bij de verloskundige.

Ik heb net een ontbijtje voor manlief gemaakt die vroege dienst heeft. Vond hij erg lief. Voor mezelf een groot glas verse jus geperst, was heerlijk! Maar nu... Maagzuur!! Was zeker de moeite waard..

Vanmiddag alweer voor de eerste controle naar de gyn in het zkh. Ben benieuwd, heb gisteren al bloed laten prikken en urine ingeleverd. We gaan 't meemaken!

Fijne dag meiden, ik duik mijn bed nog ff in!

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Gisteren naar de internist geweest en met mijn schildklier is alles goed. Ik ben wel erg moe, ik merk dat ik sneller buiten adem ben. Ik heb besloten dat ik daarom niet met mijn collega's meega naar de Thai. Ik hou overigens helemaal niet zo van aziatisch eten. Ik ga ook de bedrijfsarts weer bellen, want 6 uur werken begint lastig te worden. Ik moet morgen nog een dag en volgende week vier.

Dan vrij, maar in januari nog vier weken werken, dat ga ik niet halen

Geplaatst

Chris, heel verstandig dat je voor jezelf en je kindjes kiest en naar je lichaam luistert. De signalen die je lichaam geeft zijn niet voor niets en moet je echt serieus nemen. Hoop dat de bedrijfsarts dat ook doet.

Ik heb gisteren contact gehad met de arbo en ik hoef niet meer te werken. Dus naast Sissy heb ik ook vanaf nu verlof!

Geplaatst

hoi meiden, tijdje niet meegeschreven hier, wel zo af en toe meegelezen hoor :) maar kom even een knuffel langs brengen :) dus bij deze

*knuffeldeknuf*

veel liefs

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Chris, heel verstandig dat je met de bedrijfsarts ga praten, maar moet dit ook niet van je verloskundige af komen.

Melis, de babyfoon staan niet meer op de voordeel site van mijn werkgever. Ik hou de aanbiedingen wel in de gaten.

Mocht deze weer terugkomen deze maand dan zet ik dit wel op het forum.

Medusa, leuk dat je je kleine nu ook voelt hoger in je buik. Ik heb dat zelf ook sinds deze week een heel apart gevoel al zeg ik het zelf.

S'avonds is het ook gezellig dat voel je dat ze schopt en zie je je buik omhoog gaan. Ik lig dat met mijn shirt omhoog op de bank te kijken.

Met mijn vader gaat het nog niet goed. Hij had gisteren de mededeling dat hij waarschijnlijk nooit meer zou kunnen lopen.

Hij had er de fut niet voor. Het komt waarschijnlijk doordat de wond die ze bij de tweede operatie gemaakt hebben niet goed heelt.

Maar zijn darmen doen het wel goed, morgen ga ik maar weer kijken, taxi voor mijn moeder zij heeft een paar weken geleden haar arm gebroken.

We lijken wel mantel zorgers, maar ja het is niet anders, afgelopen maandag voor mezelf en haar een kersboom gehaald bij de Ikea in Barendrecht.

Ze hebben een superleuke actie een kerstboom hiervoor betaal je 20 euro en je krijgt een tegoed bon van 19 euro die je kunt verzilveren in de periode 9 jan - 29 jan 2012

Ik heb vorige week de prenataldoos opgehaald, ik vond hem zeker de moeite waard.

Een 12-tal luiers, een kleine avent fles, een speentje, een kortingsbon van 2.50 bij besteding van 25 euro, een slab, een klein potje sudocreme en een spugdoekje.

Wat ik vergeet ook een stappeltje folders en een de bon om de andere box tzt op te halen.

Ik moet zelf zegen dat ik de babydump doos ook erg leuk vond, hierin zaten een knuffel (niet mijn stijl maar jammer dan), een rompertje, een setje van drie lepeltjes, een tweetal drinkbekers met tuit en een bon van 5 euro voor kleding er is geen minimale bestedingsbedrag. Maar als je langs gaat bij de Baby dump even uitprinten en inleveren. Ze hebben de bonnen namelijk niet in de winkel zeggen ze.

Geplaatst

Hé meiden,

die Prenatal dozen heb ik vanmorgen ook opgehaald. Kreeg via de mail de bon en kreeg te horen dat ik idd 2 dozen mag vanwege de tweeling. Gesprek met de verpleegkundige was heel prettig, heel leuk mens dat op afdeling verloskunde werkt en van alles met ons doornam. Ook papier meegekregen voor het geboorteplan waar ik mijn wensen op kan schrijven. Verder een afspraak gemaakt voor eind januari om een rondleiding te krijgen zodat ik de verloskamer al eens heb kunnen zien. Net ook nog iemand van kraamzorg gehad en ook van haar allerlei dingen gehoord. Krijg ook extra uren kraamzorg vanwege de tweeling.

Oh ja, erg grappig, vanmorgen bij het gesprek met verpleegkundige kreeg ik weer een echo omdat harttonen luisteren niet te doen is bij een tweeling. En toen waren de meisjes alweer gedraaid. De onderste lag nu helemaal goed, netjes met haar hoofde naar beneden. De arts zei toen dat ik ze maar streng moet toespreken dat dit de goede houding is voor straks. Maar ja, ze kunnen nu dus nog alle kanten opdraaien. Weet eigenlijk niet precies tot hoe lang ze nog erg kunnen draaien. Zal het volgende keer eens vragen aan de gyn.

Caro: leuk, een zelfde wiegje er dus bij gekocht en slim om direct een matrasje te laten maken.

Melis: jij nu ook met verlof dus, voelt misschien wel dubbel voor je, maar is uiteraard wel heeeeel verstandig!

Chris: als ik het zo lees, moet jij ook niet al te lang meer doorwerken hoor. Een tweelingzwangerschap vergt gewoon echt meer. In januari moet je gewoon volledig de ziektewet ingaan, want dat lijkt me echt teveel worden. Hoop dat je bedrijfsarts je goede adviezen kan geven.

Medusa: wat fijn dat je mannetje alweer bijna thuis komt. Lijkt me echt heerlijk. Hoe lang blijft hij dan thuis? De rest van de maand zodat hij er met de feestdagen is?

Vlinder: dat klinkt nog niet goed zeg van je vader. Jeetje, dat vergt nu wel wat van jou en je moeder. Beterschap voor hem! Ik vond die babydumpdoos toen trouwens ook wel leuk, zaten tenminste niet allemaal folders en reclamemateriaal in. Heb trouwens toen wel 1 doos van de Etos en van Babydump gehaald. Had ik misschien ook 2 van kunnen krijgen denk ik nu? Had ik misschien in de winkel moeten zeggen dat het voor een tweeling was. Nou ja, die van de Prenatal heb ik nu wel dubbel.

Geplaatst

27 december : Medusa ( vk )

Uitgerekend op...

4 Maart :
Moontje (verrassing)

6 Maart :
Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart :
Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart :
Veer (verrassing)

9 Maart :
Melis25
(een babyBOY!)

9 Maart :
Simonja (een babyGIRL
!)

11 Maart :
ChrisH
2ling (een babyGIRL!
en
een babyBOY!
)

11 Maart :
Sissy 2ling (twee babyGIRLS!)

14 Maart :
Silvia83
(helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

21 Maart :
Sharon
(een babyBOY!)

28 Maart :
Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart :
Medusa (een babyBOY!)

31 maart :
Rican (e
en babyBOY!)

Geplaatst

Vlinder, wat heftig van je vader, maar hoe kan het dat bij een hartoperatie het gevolg kan hebben dat hij nooit meer kan lopen???

Heel veel sterkte ook voor je moder, is erg zwaar.

Sissi, wat leuk allemaal en dat je gesprek ook zo leuk was :-) en 2 dozen ja misschien ook bij de andere wel gekund, ik heb nergens een doos aangevraagd.

Als bij een 2ling ingedaald wordt, hoe ligt de 2e baby dan?? liggen ze allebei al met hun hoofd naar beneden of doet de 2e dat nadat de 1e geboren is???

Oooo ik ben deze x zooo blij dat hij thuis kom ( altijd natuurlijk ) maar heb het deze x zwaar gehad, heb hem heel erg gemist.

Hij vertekt de 29e weer, ze zijn met kerst of oud en nieuw thuis nooit beide.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden