Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ChrisH, idd een verstandig idee om een roodkleurig of iig donker shirt aan te trekken bij de bevalling. Anders krijg je van die bloederige foto's :(

Merk weinig van de blaasontsteking, behalve de harde buiken die gelukkig nu minder worden. Wel heb ik enorm veel last van mijn darmen, vreselijk.

Ben nu maar braaf aan de Activia en Yakhult..

Medusa, zodra Bart thuis is met de auto kijk is ff of het KPN kaartje in de telefoon kan. Ik hou je op de hoogte :)

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Melis, ik heb nog een tip om blaasontsteking te voorkomen. Drink cranberrysap, gewoon in de supermarkt te halen en bij de kruidvat haal ik cranberry thee van dr. Kneipp.

Als ik wat last heb van mijn darmen, dan drink een kopje kamillethee.

Geplaatst

Haha Chris, goeie tip. Misschien moet ik het deze keer maar omdraaien dan: ik ben bevallen in een grijs shirt en heb daarna een donkerrood shirt aangetrokken! Ik wilde eigenlijk, als soort bijgeloof, weer het zelfde doen, maar zal er eens over nadenken... Overigens was er niet heel veel bloed bij ons...

Geplaatst

Thanx Melsi, je bent een schat.

Ik heb net voor het eerst wat lekkers gekocht wat echt slecht is gewoon omdat ik er zin in heb. een moorkop en die ga ik vanmiddag lekker met Ilona oppeuzelen.

Geplaatst

viel die moorkop ff tegen, had hem bij de supermarkt gekocht, beter bij de bakker.

Koop ik eens iets waar ik erg zin in heb en slecht voor je is, is het niet lekker :-( is mn straf denk ik

Geplaatst

Dames, ik ben begonnen in een blauw shirt en daar zag je zelfs wat vlekken op. (overigens weinig bloed) Ik kreeg de tip die Chris kreeg ook en ik heb dan ook een zwart shirt op de foto's aan.

Andere tip: ik had geen puf meer om naar de kapper te gaan voor de bevalling en had best wel wat uitgroei (ben blond) en dat zie je heel erg op de foto's en daar stoor ik me nu aan. Dus ga op tijd naar de kapper!

Geplaatst

nou dat viel letterlijk vies tegen.

Ja optijd naar de kapper, je nagels netjes vijlen ( kan je mooi maken met een polijstvijl ) als je normaal make up draagt vlak van te voren je wenkbrauwen en wimpers verfen.

Dan lig je er "mooi" bij in je kraamben zover dat kan.

Heb je altijd lange nagels doe ze dan mooi kort vijlen, babys doen graag je vingers in hun mond en dat is niet prettig met lange nagels.

Heb labello in de buurt, heb al van veel vrouwen gehoord ( ik kreeg zelf ook de tip ) droge lippen tijdens en na de bevalling, kan je ook met een glossylabello doen.

Geplaatst

Melissa laat je niet gek maken, eerst verder onderzoeken! Weet niet of je nog meer symptomen hebt? Maar mijn bloeddruk was hoger en ik kreeg medicijnen he... Het is wel schrikken, in ieder geval sterkte!

Geplaatst

Melis: schrik van je berichtje. Dat is niet zo mooi. Hoop dat ze goed gaan onderzoeken en dat het uiteindelijk meevalt en het toch geen zwangerschapsvergiftiging is. Sterkte meis!

Geplaatst

Melis, wat schrik ik hiervan. Sterkte meis en hou ons op de hoogte, ik hoop dat het meevalt!

Medusa goede tip van die labello. Zelf kreeg ik die tip laatst ook van iemand en zei adviseerde vaseline. Als het maar vet is.

Jammer dat de moorkop niet lekker was. Bij de volgende keer zondigen toch maar even naar de bakker.:happy:

Geplaatst

Nou, krijg waarschijnlijk zo een infuus met medicatie tegen de klachten van de hoge bloeddruk. Ze gaan 24 uur mijn urine opvangen ivm eiwitten controle. Met m'n kleine hummel alles in orde, thank god!

Geplaatst

Het zit je ook niet mee zeg, elke keer blaasontsteking een vakantie die niet is wat je gehoopt had en dan nu dit hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen. Nu gelukkig even goede controle op jouw en de baby en probeer even lekker wat uit te rusten.

Vandaag naar m'n zus geweest die is jarig en ben helemaal op vanmiddag lekker op de bank ik slaap gevallen. En zodadelijl nog naar een tubberware party ben benieuwd hoelang ik het vol houd. Mijn buik is al sinds ik thuis ben vanmiddag bijna de hele tijd hard en gespannen maar wil heel graag even weg vanavond doe al bijna nooit meer iets en dat vind ik echt jammer.

Morgen en vrijdag nog werken zit er aan te denken om halve dagen te gaan werken merk dat het niet echt uit maakt die 2uur minder nu. Maarja vind t weer lastig omdat ik bij m'n man op de zaak werk. Zaterdag lekker shoppen met m'n moeder heb echt kleren nodig. Hopelijk houd ik het vol om lang te lopen ben er bang voor en dan zondag en maandag Sinterklaas vieren bij de opa's en oma's.

Fijne avond meiden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden