Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Aandrang om te plassen en dan weinig plassen, felgele urine gedurende de hele dag (ongeacht hoeveel je drinkt), idd steken onderin als je te snel loopt en vaak gespannen buik (minder hard dan een harde buik) die afneemt nadat je hebt geplast. Dit zijn de klachten die mijn lichaam geeft waardoor ik het herken. Gewoon ff urine wegbrengen naar de spoedpost.

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Melissa leuk dat je me hebt toegevoegd op FB. ik las een paar pagina's terug je naam haha. Zelf zet ik mijn naam liever niet op het forum ivm privacy.

Rot dat je weer een blaasontsteking hebt. Gelukkig dat de kuurtjes geen kwaad kunnen voor de kleine, maar vervelend is het wel.

Medusa fijn om je ook even op de leuke dingen van zwanger zijn te kunnen richten. Wel goed dat je veel info opzoekt zodat je straks goed weet wat je te wachten staat. Ben je er al uit hoe jullie babykamer er uit gaat zien?

Zo ben net terug uit de stad. Samen met een vriendin sinterklaas inkopen gedaan en nog wat spulletjes gekocht voor ons kleine ventje.

Heb nu geen voeten meer over dus vanavond lekker met de pootjes omhoog op de bank met een filmpje erbij.

Fijne avond dames!

Geplaatst

Ansje, gezellig op Facebook :) Mooie buik heb je, mag je trots op zijn! Die van mij is ook ongeveer zo groot, best groot al zeg ik het zelf! Lekker gewinkeld zo te lezen, je zal wel gesloopt zijn.

Manlief heeft nachtdienst dus ben vanmiddag ff naast hem gelegen en ben net wakker. Voor hem gekookt en hij gaat zo alweer weg :(

Oh ja, hier nog een foto van ons hummeltje. Hoop dat jullie 't kunnen zien, foto is nogal onduidelijk vandaar dat we ook mogen terugkomen!

[ATTACH=CONFIG]2969[/ATTACH]

Geplaatst

Hey Ladies,

Vanochtend de eerste verjaardag van Frederique gevierd met de familie, ze vond het erg leuk. Ze was wel erg moe, veel geslapen. We dachten dat het door het feestje kwam, maar nu had ze 38,9 koorts. Dus vanavond echt een klein zielig vogeltje, ze ligt in haar bed met een zetpil. Nu vanavond het feestje van manlief. Ja ja druk weekend!

Jammer genoeg vannacht heel slecht geslapen: van 2-5 uur heel licht een korte stukjes geslapen en daarna eigenlijk wakker. Hoop dat het eenmalig is, vorig jaar heb ik dit 10 weken gehad. Verder veel last van mijn rug en van mijn schaambot, gisteren ook wat eerder naar huis gegaan. Kon echt niet meer. Na een uurtje liggen ging het al wat beter.

@ Medusa: goed dat je zoveel leest over wat je kunt verwachten. Zou ik ook doen.

@ Melis: Jeetje je hebt wel echt pech, alweer een blaasontsteking. Ik hoop dat het kuurtje snel gaat werken.

@ Fren; hoe gaat het met jou en je meisje?

Geplaatst

Zo lig weer eens klaarwakker in bed onze dochter was even wakker en dan kom ik nu natuurlijk weer eens niet in slaap. Hier gisteren weer lekker druk geweest met schilderen heb zelf ook een klein beetje meegeholpen, had ik natuurlijk niet moeten doen had me toch een last van m'n buik en rug. Verder gaat t hier wel goed maandag weer op controle bij de vk zag dat ik het vergeten was in het lijstje te zetten.

Melis leuk zo 4d echo weer even lekker kunnen spieken naar jullie kleine man jammer dat hij niet goed lag met z'n gezichtje maar nu mag je wel nog een keer extra gaan kijken leuk hoor. En wat zul jij balen van die blaasontsteking zeg hoop dat de meds goed z'n werk gaan doen en dat het de laatste keer is geweest deze zwangerschap

Medusa goed dat je lekker bezig bent met de leuke dingen van het zwanger zijn zal niet altijd even makkelijk zijn. Maar wat gek dat ze je niet veel info geven over dit alles. Kijk je wel uit met op internet lezen staat niet altijd de leukste antwoorden of waarheden op. En dan ook nog eens zonder man lijkt me ook niet altijd even makkelijk. Gelukkig heb je familie in de buurt wonen.

Ansje altijd leuk winkelen kan me voorstellen dat je daar wel moe van bent geworden. Lekker uit kunnen rusten met je voetjes omhoog.

Moontje zo jij hebt t lekker druk gehad met de verjaardagen jammer dat je dochtertje nu ziek op bed ligt hopelijk is het snel over. Verder een leuk feestje savonds gehad. In ieder geval nog gefeliciteerd en hopelijk slaap je vannacht beter.

Was het uitje vandaag niet met alle meiden. Voor degene die gaan heel veel plezier jammer genoeg kan ik er niet bij zijn was wel benieuwd naar iedereen. Dan heb je ook een gezicht bij alle namen. Wie weet als alle baby's geboren zijn.

Facebook heb ik niet wel Hyves al doe ik hier niet zo heel veel mee.

Nou ga weer proberen te slapen lig alweer meer als een uur wakker. Iedereen verder een fijne zondag

Geplaatst

Veer heb je nog een beetje kunnen slapen verder?

Vannacht ben ik ook weer een aantal keer wakker geweest. Ik was zo moe toen ik gisteren naar bed ging maar dat maakt toch niet uit blijkbaar.

Nou vandaag ook even een rustig dagje gepland. Schoonouders komen straks nog even koffiedrinken en ons helpen met de meubeltjes uit elkaar halen. Er waren een aantal onderdelen niet goed en die worden morgen omgeruild. Als dat klaar is kunnen we de babykamer afmaken en leuk aankleden met gordijnen en de vogelhuisjes.

Moontje gefeliciteerd met je dochter!

Geplaatst

Veer, das vroeg wakker, ik ben ook vaak wakker geweest, maar dat komt omdat Iolona dr schoen gezet heeft en dus erg hyper was en heel vaal dr slaapkamer uit is geweest omdat ze al naar beneden wilde.

Wij zijn weer terug bij af met namen..... zucht.

Het is leuk zelf beetje mee helpen aan de babykamer maar erg jammer dat je gelijk zo'n last krijgt.

Eigenlijk moet je dus niet doen.

Ansje ook al zover met de babykamer, erg leuk hoor.

Moontje alvast gefeliciteerd met je dochtertje, leuke maar drukke dag geweest dus.

Geplaatst

Even iets leuks vertellen: mijn dochter kroop zoals elke ochtend bij ons in bed vanmorgen (was ook vroeg wakker door schoenzetten) en we lagen lepeltje-lepeltje, zij met haar kontje tegen mijn buik. Begint ineens een van de baby's tegen haar kontje te schoppen! Ze deed net alsof ze verontwaardigd was maar vond het stiekem heel leuk natuurlijk en wilde de hele tijd blijven liggen... Mooi begin van de dag.

Gister was minder: ouders waren hier en ik kan momenteel zo weinig hebben van mijn moeder... De dingen waar ik me normaal al aan erger worden nu uitvergroot dus na een heftige woordenwisseling ben ik naar de badkamer gegaan om af te koelen en ja hoor, daar kwamen de tranen... Pfff... echt zwanger.

Geplaatst

Caro: wat een mooi verhaal hoe je dochter jullie twins nu kon voelen. Lijkt me echt bijzonder voor haar dat ze nu ook duidelijk de schopjes van één van de twee kindjes kon voelen. Vervelend dat je door alle hormonen nu zo weinig kan hebben van je moeder. Ik heb dat vooral de eerste 3 maanden gehad. Heb toen ook een behoorlijke woordenwisseling met haar gehad en echt dingen op een manier gezegd zoals ik dat normaal nooit doe. Was misschien ook wel goed voor een keer, maar toch, het hakt er gewoon in. Hoop dat je niet teveel van dat soort dagen hebt.

Moontje: alvast gefeliciteerd met je dochtertje. Alweer bijna 1 jaar oud! Wel vervelend dat ze nu ziek is. Hoop dat ze snel opknapt. Wel vervelend dat je zulke korte nachten hebt. Hoop idd voor je dat dit niet wekenlang zo gaat duren.

Veer: leuk, zelf meehelpen met de babykamer al is het dan weer jammer dat je er daarna last van krijgt.

Medusa: wat goed dat je op de leuke dingen richt van de zwangerschap en de komst van jullie kleine ventje. Jammer dat je niet zoveel info krijgt van het zh, maar idd kijk uit met internet, want vaak kom je daar alleen de meest negatieve scenario's tegen en dan word je daar helemaal verdrietig van. Grappig dat Ilona helemaal hyper is als ze haar schoen heeft gezet, kan ik me ook nog wel herinneren van vroeger. Vond het altijd zo spannend!

Ansje: lekker gewinkeld dus gisteren en goed geslaagd. En nu verstandig even een rustig dagje inbouwen. Jammer dat er weer meubeltjes uit elkaar moeten worden gehaald, maar ach, we hebben nog tijd genoeg.

Melis: jeetje, dat is zeker balen, weer een blaasontsteking. Hoop dat de kuur snel aanslaat.

Manlief en ik hebben gisteren ook Sinterklaasinkopen gedaan, vieren we altijd met mijn familie. En gewoon in één keer alles kunnen kopen, dat is echt nog nooit gelukt. Van 0 naar alle cadeautjes in één middagje winkelen. En dan zijn we niet eens zoveel winkels in geweest, want dat red ik niet meer. Nou kan ik mooi van de week aan de slag met gedichtjes maken... Vanmiddag nog visite van vrienden van ons met hun 2 kinderen, dus dat is wel gezellig. Nu even een relaxed ochtendje. Manlief is naar een oldtimerbeurs, nou daar krijg je mij toch echt niet heen. Dus kan ik lekker aanrommelen...

Fijne zondag meiden!

Geplaatst

Moontje, gefeliciteerd! Ik zie dat je vandaag 26 weken bent :) Hoe is het met Frederique? Is ze al een beetje opgeknapt? Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad en dat het een geslaagd feestje is geworden.

Veer, er zou idd gisteren een uitje zijn, maar dat is niet doorgegaan. Er waren weinig aanmeldingen en veel afzeggingen, uiteindelijk waren we met z'n 3en over ofzo. Wellicht kunnen we iets afspreken als we bevallen zijn (mocht daar behoefte aan zijn). Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Ansje, veel plezier vandaag met het afmaken van de babykamer. Dat zijn de leuke dingen om te doen. Geniet ervan!!

Caro, wat leuk dat je dochter haar broertje(s)/zusje(s) heeft gevoeld, lijkt me voor haar een heel bijzonder moment! Hoe is het verder met je?

Sissy, veel plezier vandaag met jullie vrienden en hun kids.

Ga morgen ff urine op kweek laten zetten ivm de streptococcen bacterie (op verzoek/advies van vk). Mocht de test positief zijn, wordt deze herhaald bij 36 weken. Is ie dan weer positief, moet ik ten tijde van de bevalling aan een antibiotica infuus en wordt ik voor 24 uur ter observatie opgenomen. Is de test negatief (zowel nu als bij 36 weken) is er niets aan de hand.

Ik ga ff mijn home-made brownies aanvallen die nu nog warm zijn :)

Fijne zondag meiden!

Geplaatst

Heb het lijstje er weer ff bijgehaald :)

Wat vinden jullie trouwens van de vernieuwde lay-out op je mobiele telefoon? Ik vind het erg onhandig eerlijk gezegd...

Afspraken/echo's/controles

2 december : Ansje20 (VK)

2 december : Caroline (echoscopiste groeiecho + controle gyn)

5 december : Melis25 (vk + bloedprikken ivm bloedgroep baby)

6 december : Sissy (controle gyn)

6 december : Medusa (VK)

6 december : Melis25 (vervolg 3D/4D echo drs. Papa)

7 december : Sissy (gesprek verpleegkundige)

8 december : Simonja (3d echo ivm studie EMC)

12 december : Moontje (gyn)

14 december : Simonja (controle VK)

15 december : Vlinder1976 (controle VK)

16 december : Melis25 (echo ivm ligging placenta)

21 december : Medusa (echo gyn)

22 december : ChrisH (GUO, uitgebreide echo)

6 januari : Simonja (3d echo ivm studie EMC)

17 januari : Medusa (vk in zh)

30 januari : Medusa (uitgebereide echo)

Uitgerekend op...

4 Maart : Moontje (verrassing)

6 Maart : Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart : Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart : Veer (verrassing)

7 Maart : Lynn

9 Maart : Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart : Simonja (een babyGIRL!)

11 Maart : ChrisH2ling (een babyGIRL! en een babyBOY!)

11 Maart : Sissy 2ling (twee babyGIRLS!)

14 Maart : Silvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

15 Maart : Pjessie (2ling)

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

26 Maart : Disi

28 Maart : Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart : Medusa (een babyBOY!)

31 maart : Rican (een babyBOY!)

31 maart : Wen78

Geplaatst

Waarom is die streptococcen test?? vanwege je blaasontsteking??

Ik ben nooit mobiel online ( heb ik niet ) zou dus niet weten hoe het er dan uitziet.

Heb net een hele poos liggen slapen, was ff lekker, ook al ben ik nog steeds moe, Ilona ligt nog steeds op de bank te slapen :-)

Zomteen komen 2 vriendinnetjes en gaan we maccen jammie heerlijk.

Hoe gaat het eigenlijk met de kilo's dames??? ik ben nog steeds 7 kilo aangekomen.

Geplaatst

@Melis: Frederique heeft de hele nacht nog koorts gehad. En aangezien we pas om 2.30 uur naar bed gingen en ze om 7.30 uur was het wel vermoeiend. Maar het was wel erg gezellig. Vandaag heeft ze nog wel wat verhoging maar ze is erg vrolijk. We zijn vandaag naar sinterklaas op het werk van manlief geweest en ze was erg vrolijk en bijdehand/verkennend. Echt een verschil met gisteravond, dus ik denk dat het wel goed komt. Ik heb net in de auto even liggen slapen, want ik merk dat ik wel moe ben na twee nachten weinig slapen.....(is ook niet zo gek)

Hoe waren de brownies?

@Medusa: wat een goed idee maccen..... heb er al twee dagen zin in!

Geplaatst

Gister was ik ineens 5 kilo erbij! Niet zo gek natuurlijk, maar wel een groot verschil ineens... Ga ik vanmorgen staan, zit ik weer op 4... Niet erg betrouwbaar dus bij mij.

Ik hoor iedereen klagen over forum op mobiel maar dat heb ik ook niet. Tenminste, ik kan wel internetten maar dat doe ik nooit. Ben nu aan het kijken naar zo'n klein Notebookje, ik ben het een beetje zat dat ik altijd hier op mijn kantoortje achter mijn desktop moet zitten. Stel me zo voor dat ik de laatste weken lekker op de bank of in bed wil kunnen internetten... en in mijn kraamtijd. Mijn vriend heeft er al jaren 1 maar die is 7 inch en die vind ik te klein. Nu zijn ze 10 inch en dat is net iets prettiger lezen.

Geplaatst

Medusa, sorry dat ik ineens pleite was op de chat, maar m'n verbinding viel weer eens weg. Sorry!! Heb net ook ff lekker een uurtje geslapen, heeeeerlijk! Nu gaan we lekker patatjes eten :) Heb zo'n trek in een frikadel speciaal met bergen ui, jammie! Jij gaat maccen hé?! Geniet ervan!

Omdat de streptococcen tijdens de bevalling doorgegeven kan worden aan de baby, wil de vk alvast dat ik m'n urine laat checken. Altijd fijn om zulke zaken ruim van tevoren te weten, dan weet ik een beetje wat me te wachten staat. We gaan 't meemaken!

Moontje, fijn om te horen dat je kleine meisje wat aan het opknappen is. Die hazenslaapjes zijn het lekkerst hé!? Heb er net stiekem ook één gedaan haha.. Toen de brownies in de oven zaten, werd ik kotsmisselijk van de geur. Ik heb manlief zelfs wakker gemaakt om het uit de oven te halen, maar daarna heb ik ze aangevallen. Toefje slagroom erbij en (vr)eten maar, haha..

Caro, 5 kilo, netjes hoor!! Ik heb geen idee hoeveel ik nu ben aangekomen, de batterij van onze weegschaal is al een aantal weken stuk :( en we zijn te lui om een nieuwe batterij te kopen. Heb je al een mooie notebook gevonden? Succes met je zoektocht!

Fijne avond meiden :)

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]2973[/ATTACH]

ff kijken of gelukt

ik heb deze voor een prik samen met een wippertje gekocht op mp, ben er super blij mee, mn 1e aankoop :-)

Geplaatst

Medusa, Wat een leuk ding, je kunt de leukste dingen vinden op MP.

Maar sommige verkopers willen soms 50% van de nieuwwaarde, dan ga ik gewoon naar de winkel.

Want de verzendkosten komen er ook nog bij en de Babydump heeft leuke kortingen.

Melis, de strepococcen, komen die uit je blaasontstekking.

Ik begrijp best dat je er gek van wordt, denk je dat je ervan af bent, steekt het weer de kop op.

Krijg je altijd dezelfde medicijnen of heeft je huisarts al iets anders geprobeerd.

Wat een leuke 4d foto, jammer dat je hem niet helemaal kon zien, maar wel leuk dat je een extra

consult krijgt aangeboden.

Eloniorac, wat herken ik dat met je moeder. Ik kan ook erg weinig van haar hebben.

Ze is aan het drammen en dan denk ik bekijk het maar lekker.

Wel een leuk ervaring met zijn allen in bed.

Afgelopen weekend weinig gedaan, behalve de box die ik op MP gekocht heb in en uitelkaar gehaald.

Om te kijken of alles compleet was. Vandaag leren nog 2 weken en ik heb examen voor mijn CBC (compensation en Benenfit consultant)

Toen mijn werkgever ons nog niet naar huis gestuurt had was ik allround medewerker salarisadministratie bij een bedrijf met 5000 medewerkers in de Benelux.

Morgen ga ik op bezoek bij mijn oud collega, we hebben afgesproken dat we in de periode van non actiefheid 1x per maand bij elkaar komen.

Geplaatst

melis....dat heet de GBS bacterie, daar ben ik ook drager van en idd krijg ik de urine test met 34 weken of hij nog positief is of niet en dan moet je idd weer met antibiotica bevallen, dus dan heb je zoiezo geen keuze of je thuis wil bevallen of niet. maar niet elke zwangere vrouw word daar op getest, toevallig kwam het aan het ligt aan het begin van de ivf traject, vandaar dat ik het wist :)

leuk medusa..zo'n domo, vind ze alleen zo ontzettend duur :(

Geplaatst

Vlinder, de vk wil dat ik m'n urine laat nakijken op die bacterie, hij kan de veroorzaker van de blaasontsteking zijn. Ik had vorige keer nitrofurantoine en nu amoxcicilline clavulaanzuur, die schijnt een breder skala aan bacteriën te bestrijden.

Benbri, ik ga morgen urine inleveren bij de huisarts en deze op kweek laten zetten voor de GBS bacterie.

Meiden, waarschijnlijk geheel overbodig, maar ik maak me een beetje zorgen. Sinds het weekend voel ik m'n kleine man minder vaak en minder hard, het zijn maar sumiere schopjes. Hebben jullie ook weleens dat het een paar dagen rustiger is in jullie buik? Ik merk dat ik het lastig vind om te bepalen wanneer het te weinig is, omdat je overal leest dat je je kleine pas vanaf 28 weken dagelijks een paar keer moet voelen. Ik voel hem wel dagelijks een paar keer, maar zoals ik al schreef minder vaak en minder heftig.

Geplaatst

Benbri, ik heb deze samen met een wippertje ( bij 1 persoon ) voor 30 euro, nieuw prijs is mij ook te duur.

Iemand anders heeft mijn bod van 40 euro ook geaccepteerd voor een domoo, als je wilt...

Geplaatst

vannocht weer erg duizelig, krijg er ook hoofdpijn bij, werd gewoon zwart voor mn ogen, duurt weer de halve dag voor het weg trekt, de vk zegt dat het door mn bloeddruk komt.

Die is vrij laag en dan kan ik duizelig worden.

Geplaatst

Medusa leuk wat je van marktplaats hebt! Altijd leuk om iets te kopen voor de kleine.

Melis ik kan je wel geruststellen denk ik, ik had de afgelopen dagen precies hetzelfde...! Na al dat gedoe op mijn werk had ik ook het idee dat ik hem minder vaak voelde omdat ik wat gestresst was en dat bleef zo tot gisteren. Vandaag heb ik hem weer heel vaak gevoeld en was het net als vanouds. Misschien hebben ze drukke en minder drukke dagen. De ruimte wordt natuurlijk ook wat beperkter. Maar als het je niet lekker zit, gewoon even vlos bellen hoor. Daar zijn ze voor. Ik maakte me ook wel beetje zorgen afgelopen dagen, maar nu ik hem weer zo vaak voel ben ik wel weer gerust.

Geplaatst

Thanks voor jullie reacties meiden..

Ik heb thuis een doptone dus kan het hartje gewoon horen, vanmorgen was het weer een geweldig mooie hartslag!

Medusa, doe lekker rustig aan. Als iets vervelend is, is het duizelig zijn!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden