Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hé BabyE en partner ook van mij natuurlijk SUPER GEFELICITEERD!!!! Fijn dat het zo goed is gegaan en gaat met julllie, geniet van jullie wondertje en deze bijzondere tijd.

• Reacties 535
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Kim: hopeljk heb je een beetje kunnen bijtanken? Rot dat je er zo doorheen zit. Het zijn ook echt de laatste loodjes zo. Echt niet fijn dat je geen kant meer op kan lichamelijk hè en dan een opbouwend slaaptekort alvast erbij én de zorgen rondom de bevalling, gezellige mix maar niet heus. Wel fijn dat je meisje helemaal is ingedaald en dat je om de andere dag voor een CTG mag komen. Succes alvast morgen weer en echt het eind is in zicht. Dikke knuf!

Ik herken je gevoelens ook wel trouwens: met name de angst of het allemaal op het eind zo wel goed zal gaan. Zeker als ik het kindje weinig voel en als ik teveel ga nadenken over wat er met de bevalling allemaal nog mis kan gaan. Krijg dan echt de angst dat ik het alsnog even ga verprutsen.

Vandaag bij de VK alles trouwens wel oké, kindje ietsje meer ingedaald en heeft flinke billen. Nee, dat is fijn om te weten als je nog moet bevallen ;-). In principe volgende week nog een afspraak en dan evt. strippen. Vind het erg spannend worden weer.

MamavanCarmen; hoe is 't bij jou, trek jij het nog een beetje?

Afspraken:

MamavanCarmen:

Jett: 23/5 vk

Kim: 17/5 CTG, 19/5 CTG, 22/5:echo + controle gyn

Daantje:

Uitgerekende datum:

Jett: 20-05-2012 (Verrassing)

Kim: 24-05-2012 (Meisje)

Daantje: 26-05-2012

Babyenschede: 30-05-2012 (Jongen)

MamavanCarmen: 31-05-2012 (Meisje)

GEBOREN:

Suzz: zoon Bart, 26 april

BabyE: zoon Jille, 15 mei

Geplaatst

@ BabyE en partner: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. En wat een ontzettend leuke naam. Geniet ervan.

@ Jett: wel fijn dat de kleine nog ietsjes meer is ingedaald, en hopelijk is je bezoek aan de vk van volgende week niet nodig.

@ MamavanCarmen: hoe gaat het?

Zo wat kan een nachtje doorslapen een mens goed doen zeg. Kan het nu ook weer een klein beetje positief bekijken. Gisterenavond en vanmorgen nog ctg gehad, wat denk je was de kleine te rustig. Dus gisterenavond ruim anderhalf uur aan het ctg en vanmorgen 2 uur. Morgen moet ik me dus weer melden op de verloskamers voor een ctg en als het dan weer zo rustig is wordt met de gynaecoloog overlegd. Ben benieuwd. Ben nog helemaal duf van de cocktail van gisterenavond, maar voel me echt een stuk beter. Kan nu de pijn in mijn bekken ook veel beter hebben. Dus laat de bevalling maar komen....;)!

Geplaatst

@Babyenschede: Gefeliciteeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fijn he eindelijk je kindje vast te houden.

@Kim: Heb jij je nou nog laten testen op GBS, want kan echt gevaarlijk zijn bij bevalling. Ik lees dat je al in het ziekenhuis ligt vanwege allerlei klachten. Sterkte meid.

@ Anderen die nog niet bevallen zijn, hoe is het met jullie?

Ik heb weer wat. Ik heb mogelijk latexallergie, dus mag nu niet in dit ziekenhuis bevallen totdat ze het uitgesloten hebben. Dus waar moet ik dan bevallen? AMC!!!!! Terwijl ik meteen aan de antibiotica moet bij de eerste weeen. Nou we wachten maar weer af hoe dit zal uitpakken.

Geplaatst

MamavanCarmen, ik denk dat je een virusje hebt. Het heerst hier.

Mijn mannen zijn ook ziek, zelfs Bart snottert, hoest en spuugt meer.

Vervelend hoor, hopelijk knap je snel op voor je bevalling.

(bij sommige vrouwen is diarree en spugen de aanzet naar de bevalling!)

en bevallen in het AMC? sjeetje, je maakt er wat spannends van!!

Is het dan niet een mogelijkheid dat ze je aan de antibiotica zetten daar en dan inleiden?

Dan ben je meteen ter plekke! :)

Kim, fijn die extra controles. en een nacht goed slapen doet echt wonderen!!

De laatste loodjes zijn zwaar! Geniet er nog even van!

Nog eventjes en jullie hebben allemaal je wondertjes in de arm, ooo dat is zo genieten!!

We zijn even bij het CB geweest om te wegen. Bart is inmiddels 4,3kg (niet slecht voor een randprematuur!)

Het is echt een beertje als je hem zo ziet. we zijn in behandeling bij een fysiotherapeut want Bart heeft twee nekwervels die vast zitten.

Maandag mogen we voor een tweede behandeling. Hoop dat ze hem er gauw van af kunnen helpen.

Vandaag is de kleine alweer 3 weken. wat gaat de tijd snel zeg!

Zo, we gaan eten met z'n allen. Geniet nog van het getrappel en bolle buikjes dames!!!

Geplaatst

meiden, even heel snel: zit hier met ons tweede kereltje Hugo van 1 dag oud achter computer!!!! gister na supersnelle thuisbevalling van 3,5u bevallen van gezonde hollandse jongen 4120gr maar liefst. We zijn weer verliefd!!! later meer.

xx en mamacarmen en Kim ik lees straks hoe t met jullie gaat

Geplaatst

@ Jett: Ja jullie wonder is erl!!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Hugo. Helemaal super en wat een snelle bevalling.

O ik ben jaloers, wil ook!!! Haha, maar ach ze komt wel als ze er klaar voor is.

@ mamavancarmen: nee nog niet getest op GBS, ben het door de emoties van afgelopen dinsdag helemaal vergeten. Dus a.s. dinsdag maar even doen. Want ik denk toch niet dat ze voor die tijd komt. Hopelijk ben je wel weer wat opgeknapt, want overgeven en diarree wordt je niet blij van.

Jeetje zeg het zit je niet echt mee met je mogelijke latexallergie. Maar waarom mag je dan niet in het ziekenhuis bevallen waar je nu onder behandeling bent, maar moet je perse naar het AMC?? Raar hoor. Ik heb ook een latexallergie, maar dat maakt verder echt helemaal niets uit.

@ Suzz: fijn dat Bart het zo goed doet en 4.3kg is inderdaad een prima gewicht. 3 weken alweer. De tijd vliegt voorbij zeg. Hopelijk merk je snel verbetering met de fysiotherapie.

@ BabyEnschede: lekker aan het genieten van jullie wondertje?? Hopelijk is alles goed met mama en de kleine man.

Afspraken:

MamavanCarmen:

Kim: 19/5 CTG, 22/5:echo + controle gyn

Daantje:

Uitgerekende datum:

GEBOREN:

Jett: zoon Hugo, 17 mei

Geplaatst

Jett!! GEFELICITEERD!!!! Snel gedaan hoor 3,5 uur!

Is alles goed gegaan? Stoere naam Hugo, toevllig hier in de buurt ook een Hugo geboren.

Geniet van je kraamtijd!!

Geplaatst

@Jett,

Gefeliciteeerd!!!!!!!! Wat een snelle bevalling. Helaas mag ik niet zo snel bevallen, maar lijkt me wel fantastisch als dat wel mag. Lekker genieten van jullie zoontje. Hoe reageerde de oudste erop?

@ Kim

Is echt superbelangrijk dat je je urine laat testen op GBS, uitslag duurt minimaal 3 dagen i.v.m. kweek. Kan echt risico's opleveren als je GBS hebt en deze actief is (1 op de 5 vrouwen is draagster). En omdat alle apparatuur in dit ziekenhuis van latex is en voor het geval je infuus moet of operatie krijgt etc. dan mag je dus niet in dit ziekenhuis bevallen is hun protocol. Daarom moet de bloeduitslag negatief zijn op latex. Nou die heb ik dus woensdag ontvangen en was gelukkig negatief en kreeg nu op lokale plaatsen testjes, maar werd vanochtend gebeld dat het niet doorging omdat de uitslag niet bekend was. Dus ik balen, want dan willen ze me niet in het ziekenhuis. Bleek dat de afdelingen onderling dus geen informatie met elkaar delen of goed in computer zetten. Nou moest ik vanmiddag naar VK en die styuurde me naar het ziekenhuis ivm weinig beweging en CTG en toen is mijn man op de afdeling dermatologie stennis gaan maken en toen konden ze inene wel de uitslag vinden en nou moet ik dus maandag de rest van de onderzoekjes doen, maar op de CTG bleek dat ik om de 5 minuten harde buiken heb, dus kan best zijn dat ik vanavond of van het weekend beval. Met kindje gaat ook alles goed trouwens. Dus baal enorm dat vandaag niet alles getest is. Duis Kim vraag ook bij je gyneacoloog na of in jouw ziekenhuis ze latexvrije spullen apparatuur hebben. Wat een gedoe he allemaal.

@ all lieve anderen hopenlijk kunnen Kim en ik ook snel genieten van onze wondertjes, zoals jullie al genieten. X

Geplaatst

@ mamavancarmen: ik wil ook bevallen. Hopelijk duurt het voor ons allebei niet heel lang meer.

Hier nog geen striae te zien, maar het zou er morgen ineens kunnen zijn. We zullen zien.

@ bevallen dames: lekker genieten van jullie wondertjes.

Geplaatst

ik ben het antitype van huisvrouw en heb vandaag de hele dag lopen strijken, opruimen, mijn man moest van mij de plankjes ophangen zodat kinderkamer nu echt klaar is en onverklaarbare huilbuien. En een knoeperdharde buik, maar geen wee te bekennen

Geplaatst

nou vannacht de halve nacht last gehad van harde buiken en heel onregelmatige voorweeën. De nacht is voorbij en het is ineens over.................aaaaaaaaaaaaach!!

We zijn zo benieuwd. Maar goed we wachten maar af. Morgen weer echo en controle en dan horen we meer.

Het is wel grappig ik wordt nu echt iedere dag door mensen gebeld en zo is ze er al. Zelfs mijn moeder belt iedere dag, al vraagt ze niet meer standaard naar mij maar maakt ze ook gewoon ff een praatje met mijn partner. Gewoon gezellig zegt ze dan.... jaja. En als ik wat kan doen gewoon bellen zegt ze dan. Ach aan de ene kant maakt het me ook niet zoveel uit, want het is tenslotte het eerste kleinkind, maar aan de andere kant wordt ik helemaal gek als er continu gevraagd wordt hoe gaat het hoe voel je je.....................En als ik dan zeg goed weten ze toch dat dat niet zo! Maar ja genoeg ik mag niet klagen, want ons wondertje is tenminste onderweg!

Jeetje donderdag alweer 40 weken, niemand, zelfs de gynaecoloog niet had gedacht dat ik nu nog zwanger rond zou lopen.

Nu dus maar lekker gaan genieten van de zon en met een boekje buiten onder de veranda zitten. Al bedenk ik dat ik ook nog ff wil strijken en zo..... hahaha we zullen zien wat er van komt.

Geplaatst

Hé Kim, je maakt het wel heel spannend zeg! Kan me voorstellen dat je wel een beetje gek wordt van alle vragende mensen. Hoe was het vandaag bij de controle??

Ik hou je/jullie in de gaten dames.

Hier vandaag voor het eerst naar buiten geweest met de hele happy family: Hugo is alweer aan het stijgen in zijn gewicht (bv als slagroom ;-) ) en ik voel me ook prima. Gaat dus allemaal voorspoedig hier.

Kreeg vandaag het bevallingsverslag van de vk en blijkt dat het nog sneller is gegaan dan ik dacht: 2 uur ontsluiting en maar liefst 6 minuten persen. Bizar eigenlijk als ik er achteraf op terugkijk, maar superfijn natuurlijk.

Ga nog even lekker op de bank zitten: 't is wel allemaal nog erg wennen met twee van die kleine kerels in huis die je aandacht en zorg vragen, dus nu allebei op een oor liggen even uitpuffen.

Hé en Suzz ik begrijp nu helemaal wat je bedoelt toen je schreef dat je weer gewoon zelf je dingen wil kunnen doen in huis: 't is heel fijn zo'n kraamverzorgster en een schat van een meid, maar ook wij kijken stiekem ook een beetje uit naar het eind van de week dat we het huis weer voor onszelf hebben.

Fijne avond allemaal en toi toi toi met de laatste loodjes MamavanCarmen en Kim. Heb met jullie te doen met deze warmte!

x Jett

Geplaatst

Hoi Hoi,

controle vandaag weer helemaal goed. Eerst vanmorgen ctg, daarna echo en toen naar de gynaecoloog. Nou hele mooie regelmatige hartslag, geen oneffenheid te horen. Dus helemaal super. Echo gehad. Toch ook naar de groei gekeken en qua groei ligt alles op 38 +6. Dus netjes en het gewicht van onze kleine meid wordt geschat op nu ongeveer 3600gram. Dus keurig zei de echoscopiste, net iets boven het gemiddelde. Ze ligt echt helemaal ingedaald en eindelijk helemaal vast in mijn bekken. Maar ja ze zit er nog steeds......hahaha. Verder ook nog voldoende vruchtwater voor deze termijn.

Dus op naar de gynaecoloog. Ze wilde wel een inwendig onderzoek doen om te kijken of mijn baarmoedermond al wat verweekt is of zo, maar ze zei ik ben bang dat het nu nog erg vervelend is. Ze wil me niet onnodig zeer doen, want ze weet dat het bij mij echt heel pijn doet. Dus ze zegt ik heb goede hoop, zeker omdat ze nu zover ingedaald is en echt goed vast ligt, dat ze zich zelf snel meld.

Nu afgesproken dat ik dinsdag weer terug kom voor controle en tot die tijd wel om de dag voor ctg naar het ziekenhuis ga. Als er voor dinsdag niets uit zich zelf begonnen is, komt er dinsdag een inwendig onderzoek en wordt ik woensdag ingeleid. Spannend dus. Wel vandaag gesprek gehad met de anesthesist over epiduraal, kan maar vast geregeld zijn zullen we zeggen. Dat scheelt tijd voor als het echt ineens gaat beginnen.

Ja van al dat vragen ik wordt er echt gek van, heb dus ook doorgegeven aan iedereen dat ik woensdagmiddag op controle moet en op z`n vroegst vrijdags wordt ingeleid. Dan vallen ze me niet steeds lastig. Hahaha, eigenlijk best gemeen bedenk ik nu.

Vanmiddag belden mijn schoonmoeder en moeder. Ja we hadden nog niets gehoord, dus we dachten we bellen zelf maar ff. Want ja misschien is het al zover. Tja zei mijn vriend als het zover is horen jullie het vanzelf.

@ Jett: fijn dat je er vandaag lekker uit bent geweest met de hele familie en helemaal goed om te horen dat Hugo goed groeit. En jeetje wat een supersnelle bevalling zeg, was dat bij je eerste ook het geval?

@ MamavanCarmen: nog alles rustig? Succes met de laatste loodjes.

@ Suzz: lekker aan het genieten van je gezinnetje en het heerlijke weer.

Afspraken:

MamavanCarmen:

Kim: 24/5 CTG, 26/5 CTG, 28/5 CTG, 29/5 controle gyn

Daantje:

Uitgerekende datum:

GEBOREN:

Geplaatst

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh dames ik kan het eindelijk typen jkawel jawel. Op 21-5 is onze dochter Elisa Rosanna geboren. We moesten even blijven in het ziekenhuis vanwege GBS controle en mochten gisteravond naar huis. De bevalling was eigenlijk supersnel na de antibioticatoediening had ik al 9cm ontsluiting de vliezen werden gebroken een uurtje moeten puffen en toen kwam de arts en mocht ik en jawel binnen 2 perweeen 5 minuten dus is ze geboren zonder dat ik ook maar een schrammetje heb opgelopen. Wat een heerlijke makkelijke bevalling en ik voel me zo energiek. Ik ben zo gelukkig met ons meisje. Morgen komt onze andere dochter ook weer thuis.

Ooow Kim sterkte meissie. Bij de eerste heb ik ook 40w en 3 d uitgezeten. Ik hoop dat je net zo een relaxte bevalling krijgt als ik deze keer had.

Geplaatst

JAHA MAmavanCarmenENELISA!!! SUPERGEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE MEISJE. Mooie naam Elisa Rosanna. Hé en die relaxte bevalling die was je hartstikke gegund na alle ongemakken en toestanden. Heel veel geluk met jullie viertjes, geniet van deze bijzondere tijd.

xx Jett

Geplaatst

@ mamavancarmen: ja ze is er al!! Helemaal super. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje. Mooie naam ook! Lekker genieten nu met je gezinnetje en fijn dat je andere dochter morgen ook weer thuis komt. Hoe reageerde ze op haar zusje?

Nu ik dus nog, ik hoop ook dat het net z`n relaxte bevalling gaat worden. Maar ach we zullen zien. We kunnen niets anders doen dan afwachten, afwachten en afwachten!!

Afspraken:

Kim: 24/5 CTG, 26/5 CTG, 28/5 CTG, 29/5 controle gyn

Uitgerekende datum:

GEBOREN:

MamavanCarmen:dochter Elisa Rosanna, 21 mei

Geplaatst

OOOOO MamavanCarmen, GEFELICITEEEEEEEEEERD met de geboorte van jullie dochter en zusje Elisa Rosanna!!!

wat heerlijk zo'n relaxte bevalling, super goed gedaan!

Geniet van je meiden! en geniet van je kraamtijd!! (wat een lekker weer om met een baby op de arm te zitten!)

Kim, alleen jij nog meisje, hoe voel je je?

Geplaatst

Ik moet zeggen op zich voel ik me best goed. Alleen ontzettend last van opgezette enkels en voeten en met dit warme weer is dat nog 10x erger. Heb me er maar bij neergelegd dat het nog wel ff kan duren voordat ze komt. En het scheelt dat ik `s nachts weer een paar uur kan slapen. Ik ga `s middags niet meer slapen, hoe moe ik ook ben. Dat zorgt ervoor dat ik de nacht tenminste 4 uur achtereen kan slapen. Daarna wel weer ontzettend last van mijn bekken, maar dat neem ik voor lief. En ik ga er vanuit dat het over is als de kleine eruit is.

Het is niet dat ik het echt beu ben, maar we zijn beide zo benieuwd. Hoe ziet ze eruit. En we hebben hier zo lang op moeten wachten, ruim 5 jaar. En als je dan 40 weken bent wil je gewoon dat je kleintje er is.

Maar een vraagje voor Suzz, Jett en MamavanCarmen; wanneer kwam bij jullie de 1e? Voor de 40weken of erna?? Want tja het is tenslotte mijn eerste kindje en ze zeggen dat die meestal langer blijven zitten dan 40weken.

Nou ik ga maar eens richting het ziekenhuis. Het is weer tijd voor een ctg en daarna lekker met een boekje buiten onder de veranda en wachten, wachten, wachten.

Dames lekker genieten van het mooie weer en jullie kleintjes!

Afspraken:

Kim: 26/5 CTG, 28/5 CTG, 29/5 controle gyn

Uitgerekende datum:

GEBOREN:

MamavanCarmen:dochter Elisa Rosanna, 21 mei

Geplaatst

Kim, de geboorte van Tim was op 41weken en 4 dagen, maar er zijn ook veel eerste kindjes die voor de 40 weken komen :)

Nog even volhouden, en geniet van het mooie weer!! Het kan nooit meer lang duren, vandaag was jouw dag! (misschien ben je wel al aan het puffen!)

Geplaatst

Kim,

Carmen kwam pas na 40w en 3d en we hebben het met sex opgewekt hahaha. Ik had er schoon genoeg van en wilde haar zien en na de sex braken de vliezen. Ik heb ook ananas gegeten en tonic gedronken en zowat alles wat je op internet leest geprobeerd om het op te wekken hahahaha.

Deze keer was dat allemaal niet nodig, want ze is 10 dagen te vroeg. Maar qua bevalling was deze keer echt geweldig, dat ik nu denk dat doe ik nog wel een keer.

Kim, wil je alsjeblieft je laten testen op GBS in de urine. Het zou zonde zijn als dit de oorzaak van je blaasontstekingen blijkt en je het protocol bij de bevalling mist voor GBS patienten.

@anderen. Mijn dochtertje is erg rood en met bult6jes/pukkeltjes. En haar ogen en neusje zien een beetje gelig. De kraamzorg zegt dat dit kan en ik me geen zorgen moet maken, maar vindt het toch raar. Huisarts enzo is nog steeds niet langsgekomen, ander zou ik het hem even vragen. Mijn man maakt zich er vooral druk om. Ik zie dat ze goed drinkt en heel alert is en maak me minder zorgen dan hij. Wat vinden jullie?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden