Ga naar inhoud

Wachtbankje juli 2011


Arzu

Aanbevolen Berichten

Amy en Noor, veel succes met de punctie.

 

Vanmiddag bij twee testen bij het kruidvat gehaald. Ik kon mij de hele dag niet concentreren op mijn werk wat ik mee naar huis had genomen. Zojuist nog even een uurtje op bed gelegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 698
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Startdatum:

Arzu: begin juli

Essieislief: 6-7-2011

Ludmilla: 7-11-2011

Eer: 11-7-2011

Noor: 25-6-2011

Suzz: 17 juni

 

1e Echo voor TP

Mijnbaby: 23-6-2011

Belladonna: 24-6-2011

Suzz_mv_T: 24-6-2011

Mo74: 27-06-2011

Noor: 01-07-2011

Janneke:9 juli 2011

 

Punctie

Amy: 7-7-2011

Twinklestar: 27-06-2011

 

TP:

Sissy: 21-6-2011: 1 verse emmy

Tine: 22-06-2011: 1 emmy

ChrisH: 23-6-2011 2 verse emmies

Simonja: 26-6: 1 cryo

Belladonna: 1-7-2011: 1 cryo’s

Mo74: 7 juli 1 cryo

Lala: laatste week juli: 1 cryo

Twinklestar: 2 Juli

Wannabemom: : 7 juli TP (hopelijk...) 2 cryoos. 9:00 bellen...

 

Testen:

Tine: 5 juli 2011

Sissy: 6 juli 2011

ChrisH: 7 juli 2011

Simonja: 8 juli 2011

Belladonna: 13 juli 2011

Twinklestar: 16 Juli 2011?

 

Simonja en Sissy gefelicteerd!!Helemaal top en super spannend.

Amy voor jou gaat het vrijdag ook beginnen dus kom je helaas niet tegen.Moet zaterdag voor 1e echo dus ben benieuwd hoe het ervoor staat.Hoe vaak zijn jullie geweest in het ziekenhuis voor een echo?

 

All:Jeetje meiden allemaal een super spannende maand juli en begin augustus.We willen nog meer groen dus flink broeien met zijn alle.

Met mij gaat alles goed.Af en toe wel buikpijn (onderbuik) ,slaap weer lekker en spuiten vallen mee nog mee net zoals de bijwerkingen.Al moet ik nu wel zeggen dat ik er wel klaar voor ben.Ben heel benieuwd wat ze zaterdag zeggen hoe het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@simonja en sissy, gefeliciteerd met de positieve test! Echt super.

@Amy en Noor, succes met de punctie. Dat er maar veel mooie eitjes uit gaan komen.

@Chris, succes met testen! Op naar goed nieuws!

 

Ik merk wel weer dat ik door de utro erg moe word en heb last van verstopping/ opgeblazen gevoel. Ik val iedere avond op de bank in slaap terwijl ik daar normaal zelden last van heb.

Hebben jullie dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Startdatum:

Arzu: 4-7-2011

Essieislief: 6-7-2011

Ludmilla: 7-11-2011

Eer: 11-7-2011

Noor: 25-6-2011

Suzz: 17 juni

 

1e Echo voor TP

Mijnbaby: 23-6-2011

Belladonna: 24-6-2011

Suzz_mv_T: 24-6-2011

Mo74: 27-06-2011

Noor: 01-07-2011

Janneke:9 juli 2011

Arzu: 14 juli 2011 fm voor iui

 

Punctie

Amy: 7-7-2011

Twinklestar: 27-06-2011

 

TP:

Sissy: 21-6-2011: 1 verse emmy

Tine: 22-06-2011: 1 emmy

ChrisH: 23-6-2011 2 verse emmies

Simonja: 26-6: 1 cryo

Belladonna: 1-7-2011: 1 cryo’s

Mo74: 7 juli 1 cryo

Lala: laatste week juli: 1 cryo

Twinklestar: 2 Juli

Wannabemom: : 7 juli TP (hopelijk...) 2 cryoos. 9:00 bellen...

 

Testen:

Tine: 5 juli 2011

Sissy: 6 juli 2011

ChrisH: 7 juli 2011

Simonja: 8 juli 2011

Belladonna: 13 juli 2011

Twinklestar: 16 Juli 2011?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sissy en Simonja; Helelmaal super!!! Gefeliciteerd, enne lekker genieten.

 

Chris; succes met testen, ga voor je duimen op nog een groen naampje;-)

 

Dank jullie voor de lieve woordjes, doet goed. Moet zeggen dat we er behoorlijk door van slag waren.

Voor ons was dit de eerste poging, en gaan door voor de volgende... 3 aug een gesprek daarover.

 

Fijne avond iedereen... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arzu en Belladona, thanxs voor het meedenken. Ik hoop dat het goed moet komen, ik ga er zometeen gewoon inzetten met zo min mogelijk luchtbelletjes....!

 

Janneke; dit keer zijn wij 2x geweest voor de echo maar de eerste ICSI moesten we 3x komen, ligt er ook een beetje aan wie je hebt. De eerste keer moesten we om de twee dagen terugkomen en nu om de drie dagen en dat scheelt ook al! Spannend voor jullie joh, nu gaat het echt beginnen; lopen we ws. precies een week na elkaar!

 

Tine; moed houden na de eerste poging he, jullie gaan er gewoon voor; op naar de volgende kans en dus gewoon door blijven duimen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@All,

de eerste deca zit er weer in.

voelt weer branderig en blauw aan terwijl hij op kamertemp was :-(

Maar ja even een maandje doorzetten.

 

@amy luchtbelletjes kunnen geen kwaad kunnen wel pijnlijk zijn als je spuit.

Heel veel succes met je punctie.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend supervroeg getest en ik heb een positieve test. Ik kan het nauwelijks geloven en ik heb wel 10 keer aan mijn man gevraagd of ik de test wel goed had uitgevoerd. Het is zo´n kv-test met een pipetje en waarbij je 4 druppeltjes op het teststaafje moet mikken.

Mijn man staat elke dag al om 5:00 uur op voor zijn werk, maar ik was natuurlijk al veel eerder wakker, om 3:15 uur. Ik moest namelijk al naar de wc en ik zat mij te bedenken hoe ik weer in slaap kon komen totdat de wekker zou gaan. Maar dat lukte natuurlijk niet meer. Mijn man sliep nog, maar werd op een gegeven moment ook wakker. Uiteindelijk hebben we rond 4:00 uur de test gedaan. Ik ben erg blij, kan het eigenlijk nog steeds niet geloven en ik heb de neiging om morgenochtend weer te gaan testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chris, geweldig, geniet er maar lekker van! Wow, 3 groene achter elkaar, dat deze trend maar door mag zetten.

 

Hier beginnen de zenuwen wel te komen. Ik mag om half 10 bellen of de cryo goed ontdooit is en of de tp vanmiddag dus doorgaat. Aangezien we op dit bankje ook gezien hebben dat een cryo tp niet altijd vanzelfsprekend is, sta ik er wat meer bij stil nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mo, hopelijk vanmiddag een tp, succes!

 

Ik heb al besloten om vanmiddag even te gaan slapen als ik moe ben. Ik ben nu nog wat te hyper. Ik werk vandaag nog een dag thuis en morgen heb ik mijn vaste vrije dag. Ik wil even zelf aan het idee wennen. Op het werk weten de meesten ook wel waar ik mee bezig ben. Ik weet dat de belangstelling goed en lief bedoeld is, maar ik wil er eerst zelf tot het besef komen dat ik een postieve test heb. Maar ik ga zometeen eerst naar het ziekenhuis bellen. En eigenlijk wil ik een bloedtest. Ik loop namelijk ook bij de internist voor mijn schildklier. Die moet bij een zwangerschap om de 4 tot 6 weken gecontroleerd worden en daarom wil ik graag 100% zekerheid. Ik hoop dat er meer groen mag volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hee, Chrish, gefeliciteerd. Maar bij jou had ik al zo'n voorgevoel. Stom he?

 

Gaat wel super goed hier, alhoewel het me ook wel weer bang maakt. Ik ben de volgende in de rij en statistisch gezien zou ik niet zoveel kansen maken en ik moet nog 6 dagen wachten ppppffff

 

Mo, succes met t belletje! Op naar een mooie cryo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chrish: Van harte gefeiliciteerd!! Wauw, wat geweldig voor je zeg!!

 

Ik heb vanmorgen ook positief getest en kan het ook nog niet geloven!! Zo blij mee!! Heel raar en onwerkelijk! Er vielen flink wat traantjes van blijdschap!:)

Geniet er maar van joh! Zie dat je al heel wat pogingen achter de rug hebt ook! Dan is het helemaal dubbel en dwars verdiend na alle teleurstellingen!

 

Alle andere meiden die nog moeten wachten: heel veel succes en geduld toegewenst en hopelijk nog veeeel meer groen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow dames, wat zijn we goed bezig hier..

ChrisH en Sylvia, gefeliciteerd met jullie positieve test! Kan me voorstellen dat het besef er nog niet is (bij mij ook nog steeds niet) maar laten we met z'n allen gaan genieten!

 

Mo, super dat de cryo goed ontdooid is. Op naar een goeie tp en dan lekker broeden.

Belladona, niet druk maken over de statistieken. We gaan nu met z'n allen voor jou duimen..

Woehoe.. het begin van dit bankje is goed.

 

Tine, voor jou vind ik het natuurlijk verschrikkelijk. Hopelijk voel je je niet te kort gedaan door ons enthousiasme hier. Zelf weet ik ook al te goed hoe de teleurstellingen voelen maar meid, ik denk aan je en wens je heel veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chris: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Wat heerlijk!!!! Sylvia ook gefeliciteerd!!!

 

Belladona; zo kan ik ook altijd denken maar statiestieken zijn niet gebaseerd op IVF-forums he, dus dat zegt helemaal niks:-) Ik zal je eerlijk zeggen dat het ook door mijn hoofd ging maar zo beur ik mijzelf weer een beetje op haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden