Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sylvia ook van harte proficiat meid!!! Heerlijk voor jullie!

Mo: jippppie een terugplaatsing! Super zeg!

Wat een mooie dag op het wachtbankje!

Groetjes

Noor

• Reacties 698
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wooow, weer een paar positieve testen. Gefeliciteerd meiden!

Ik hoop dat ik jullie ga volgen volgende week

Geplaatst

Belladonna, trek je lekker niets aan van de stastistieken. Jij gaat ook gewoon voor groen.

Sylvia83, ook van harte gefeliciteerd met jouw positieve test.

Mo74, wat fijn dat je cryo is ontdooid. Dat is al weer stap 1 naar groen. Succes.

Geplaatst

Chris; Toppie meid, Gefeliciteerd!

Sylvia; Helemaal super joh, ook jullie Gefeliciteerd! enne het gaat goed zo met het mooie weer en al die groene namen:-)

Mo74; fijn dat je cryo goed is ontdooit, en nu lekker vasthouden!

Simonja; Ik voel me zeker niet te kort gedaan, ik ben juist heel erg blij voor de groene meiden, en voor ons wordt het ook wel een keertje groen;-) we gaan op naar de volgende!! En de aanhoouder wint.. zeggen ze toch altijd;-)

Geplaatst

Jeetje wat goed nieuws! Mo top! En nu gezellig wachten.

En Sylvia, jij ook van harte!!

Idd statistieken zijn maar statistieken, maar ja, t spookt toch door je hoofd. Na 9 iui's en 3 ivf's is dit onze 5e cryo poging. Dus is t, zeker in die wachtdagen, moeilijk hoop te houden. Vandaag de hele dag erge buikpijn, maar dat kunnen ook de darmen zijn ( spastische darmen en hormonen werken niet zo goed samen). Wat blijft t toch moeilijk....

Geplaatst

Wow, wat een groene meiden zijn erbij gekomen zeg!

Simonja, Chris en Sylvia: gefeliciteerd! Geweldig is dit gevoel he, en ook zo onwerkelijk. Althans, ik geloof het nog steeds niet echt. Kan me gewoon niet voorstellen dat ik nu 'ineens' zwanger ben.

Zo lief hoe jullie allemaal reageren op dit fijne forum!

Belladonna: dat van die statistieken herken ik heel erg meid. In het andere topic waar ik ook meeschrijf, zijn er de afgelopen maand 3 zwanger geworden (en we schrijven met 8 meiden ofzo). Dus ik was ervan overtuigd dat er nu vast een negatieve moest volgen en dat zou ik dan zijn. En nou ben ik toch ook zwanger. Dus heb vertrouwen, hoe moeilijk dat ook is. Succes met wachten meid!

Mo: wat goed dat je cryo goed is ontdooid. Weer een stap verder!

En alle andere wachtende meiden: succes! We gaan er een keigroen bankje van maken deze maand!

Liefs,

sissy

Geplaatst

heb het lijstje maar weer ff naar voren gehaald want anders kan ik echt niet bijhouden wie in welk stadium zit :-)

1e Echo voor TP

Mijnbaby: 23-6-2011

Belladonna: 24-6-2011

Suzz_mv_T: 24-6-2011

Mo74: 27-06-2011

Noor: 01-07-2011

Janneke:9 juli 2011

Arzu: 14 juli 2011 fm voor iui

Punctie

Amy: 7-7-2011

Twinklestar: 27-06-2011

TP:

Sissy: 21-6-2011: 1 verse emmy

Tine: 22-06-2011: 1 emmy

ChrisH: 23-6-2011 2 verse emmies

Simonja: 26-6: 1 cryo

Belladonna: 1-7-2011: 1 cryo’s

Mo74: 7 juli 1 cryo

Lala: laatste week juli: 1 cryo

Twinklestar: 2 Juli

Wannabemom: : 7 juli TP (hopelijk...) 2 cryoos. 9:00 bellen...

Testen:

Tine: 5 juli 2011

Sissy: 6 juli 2011

Sylvia: 7 juli 2011

ChrisH: 7 juli 2011

Simonja: 8 juli 2011

Belladonna: 13 juli 2011

Twinklestar: 16 Juli 2011?

Geplaatst

1e Echo voor TP

Mijnbaby: 23-6-2011

Belladonna: 24-6-2011

Suzz_mv_T: 24-6-2011

Mo74: 27-06-2011

Noor: 01-07-2011

Janneke:9 juli 2011

Arzu: 14 juli 2011 fm voor iui

Punctie

Amy: 7-7-2011

Twinklestar: 27-06-2011

TP:

Sissy: 21-6-2011: 1 verse emmy

Tine: 22-06-2011: 1 emmy

ChrisH: 23-6-2011 2 verse emmies

Simonja: 26-6: 1 cryo

Belladonna: 1-7-2011: 1 cryo’s

Mo74: 7 juli 1 cryo

Lala: laatste week juli: 1 cryo

Twinklestar: 2 Juli

Wannabemom: : 7 juli TP (hopelijk...) 2 cryoos. 9:00 bellen...

Testen:

Tine: 5 juli 2011

Sissy: 6 juli 2011

Sylvia: 7 juli 2011

ChrisH: 7 juli 2011

Simonja: 8 juli 2011

Belladonna: 13 juli 2011

Twinklestar: 16 Juli 2011?

Mo: 19 juli 2011

Mijn cryo is aan boord! Heb het lijstje aangevuld met mijn testdatum.

Geplaatst

Pppfff die buikpijn maakt me onzeker.

Was best weinig "bezig" met de behandeling. Maar ja,als mn lichaam van die vage signalen geeft...

Bah... Het is toch nog echt tekort voor een menstruatie, maar ja wat dan wel?

Geplaatst

Kan van alles zijn belladona, al kan ik mij je onzekerheid voorstellen, goodluck!!!

Thanxs essie! Ik heb morgen de punctie, vanavond al naar nijmegen daar oveenachten we want we moeten er morgenochtend al vroeg zijn, ben blij als het achter de rug is! Nu eerst naar de mac haha, emo-eten!!!

Geplaatst

@Amy

dan heb ik alles lekker gelezen NOT

dan wens ik je voor morgen veel sterkte zie je er erg tegenop?

Emo eten hmmmmmmmm ik heb vanmidag emo gegeten de nieuwe italiaanse burger is hmmmmmm

Geplaatst

Wauw wat geweldig meiden!!!

Chris en Sylvia geweldig nieuws hoor!

Mooie groene regels zie ik allemaal:D

Mo ik hoop dat de emmy zich goed innesteld;)

Geplaatst

Wat een groene meiden hier!! Proficiat!!!

Ik hoop dat die groene trend gaat doorzetten.

@Mo: fijn dat jullie cryo nu goed ontdooid is. Dat ie maar fijn mag blijven plakken. Wij mogen morgen om 9:00 bellen. Was eerst niet zo zenuwachtig, maar

begin steeds meer zenuwen te krijgen voor het telefoontje morgen. Als ik TP heb neem ik een vrije dag. Anders ga ik wel werken..... Dus ik hoop heeeeeeeeeeeeeel

erg dat ik nu al weekend heb...

Geplaatst

@Amy, heel veel succes morgen. Hoe voel je je? Blij dat het weer zo ver is?

@Chris en Sylvia, gefeliciteerd. Wat een goed nieuws allemaal. Dit moet gewoon een heel groen bankje! Weg met die statistieken ;-).

@mo, hopelijk wordt dit cryo'tje een heel mooi baby'tje.

@wannebemon, succes met bellen en met de tp.

Geplaatst

Hoi essie, ja voel me wel goed. Maar heb verder echt geen idee. Ik probeer wel positief te zijn, maar de onzekerheid blijft. Zal blij zijn als de wachtweken weer voorbij zijn. Merk je al iets van de hormonen?

Geplaatst

@Wannebemom, succes met je belletje vandaag. Ik duim voor je dat ze goed ontdooit zijn en dat je een tp krijgt!

@Amy, succes met de punctie. Ik hoop dat het meevalt en dat je een mooie opbrengst hebt!

@Belladonna, hoop dat het weer wat beter gaat met de buikpijn en hoop voor je dat het "positieve voortekenen" zijn. Nog een paar dagen geduld, maar ja dat is lastig, he!

Geplaatst

Wannebemom: veel succes!!! Ik ga voor je duimen!

Amy even de tanden op mekaar en dan hopelijk over een paar dagen een prachtige terugplaatsing!

Liefs

noor

Geplaatst

Helaas...... onze 2 cryootjes hebben het allebei niet gehaald. Ben er op dit moment echt helemaal kapot van.

Dit was voor ons de 3e en misschien ook de laatste poging. We hebben nog wel een 2nd opinion in d'dorf maar we twijfelen dus of we verder gaan met adoptie of nog een 4e poging.

Zonet heb ik nog wel mijn werk gebeld dat ik vandaag toch maar een vrije dag opneem. Ga zometeen ff fijn naar pap en mam om daar even bij te komen.

Geplaatst

Wannabemom: oh nee, dat is zwaar k.t zo'n bericht. Heel veel sterkte meid, wou dat ik iets voor je kan doen!

Belladonna: lastig he die signalen van je lichaam. Buikpijn kan gewoon van alles betekenen, ook positief trouwens. Ik had vorige week veel buikpijn en nog steeds voelt het niet lekker, last van mijn darmen enz. Dus het kan ook een goed teken zijn. Succes met wachten nog!

Amy: ik hoop dat de punctie goed gaat en dat er een heleboel mooie eitjes worden geoogst. En dan daarna lekker rustig aan doen!

liefs,

sissy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden