Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hello

het gaat volgens mij gestaag... tussen de 12 en 18 benne ze nu. Dinsdag weer meten. Eigenlijk maandag maar dat is niet mogelijk omdat we maandag vliegen.

Heb je een beetje geslapen vannacht? En je hondebeestje?

Was toch 2 ons aangekomen en vandaag heb ik iets beter opgelet maat toch nog een tosti extra genomen. Dus afgevallen zal wel niet. Manyana nieuwe poging!

Nu broccoli aardappels en kipfilet. Exciting meal! hihi

Geplaatst

Mooi aantal Noor dat ze nog maar even lekker doorgroeien. Bereid je voor op een nat nl :-(

Ik kom aan van het spuiten dus eigenlijk niet zo gek als je niet afvalt door de hormonen. Als je een beetje stabiel blijft is toch mooi.

Ik heb net zitten buffelen bij de Chinees met flink wat wijntjes, heb het nodig ;-)

Kayla heeft goed geslapen maar ik weer niet, vanaf 03.00 wakker en geen ook meer dicht gedaan, och vorig jaar was het erger toen was ik high van het niet slapen.

Maar voor jou een verantwoorde avondmaal!

Geplaatst

Heb je elke keer zo veel stress dan dat je zo vaak slecht slaapt. Oef dat is heel ongezond, stress gecombineerd met slecht slapen. Maar ja wat doe je er aan he. Hopen dat t snel beter gaat dat is het enige. En de oorzaak van de problemen oplossen maar dat dat zal wel moeilijk zijn anders had je het wel gedaan.. Maar paar wijntjes en chinees klinkt goed. ik hoop dat je er niet te veel van aangekomen bent.

Kayla nog stabiel?

Ellie, Gaap, still going strong?

Vanavond ovenpasta met sla. Afvallen lukt voor geen meter hier. Slaaptekort maakt mijn ruggegraat week. Stroopwafel, cote d'or, boterhammen met dik kaas, alles wat voor mijn voeten komt. Zonde hoor.

Morgen weer meten en proberen sterk te zijn.

Groetjes

Geplaatst

Ik zit nog onder de 91 ondanks dat ik 89,3 woog maar dat ligt niet aan mij. Vannacht wel goed geslapen maar die nacht ervoor 3 uur.

Noor het is ook moeilijk de hele dag opgelet hier en u aande wijn.

Kom later terug

Geplaatst

hihi dat is wel heeel veel later. Was het nog gezellig? Ben je al afgevallen? Heb je goed geslapen?

Ik niet! Echt weer drama nachtje. Maar ja net als bij jou, niets aan te doen. Ik ga donderdag naar de osteopaat. Dat zal dan na de punctie zijn, want die is inmiddels ook ingepland voor donderdag om 10 uur. Ik denk (hoop) dat er 7 van de 12 goed zijn de rest is nog te klein. Bijkomend voordeel: aangezien mijn hub om 8.15 uur al zijn werkje moet doen daar, verblijven we in een hotel morgenavond. dat betekent hopelijk..............EEN HELE NACHT DOORSLAPEN! jipppppiee!

Dit keer wel een ander hotel nemen dat de vorige keer toen ik met inlegkruisjes de lampjes van de airco moest afplakken..

Syl gaan jullie nog steeds geen poging inplannen vanwege Kayla of denken jullie er wel aan inmiddels?

Tool: las ik nou ergens dat je nog meer afgevallen bent? Of was dat een reactie op je eerder verloren kgs? Hoe gaat het verder? Wanneer gaan jullie weer een poging wagen?

Gaapje: ik mis je hoor. Ik weet dat je druk bent maar even een dikke hug dan voor de harde werkster.

Ellie: joehoe? Ook druk?

Liefs

Noor

Geplaatst

Ja heel veel later was idd erg gezellig en weer goed geslapen al 2 nachten....

Wij gaan in april opstarten en er moet heel wat gebeuren mochten we dit niet doen, Kayla gaat nog steeds goed tot redelijk. Maar ondanks dat blijft het een aflopende zaak.

Vanavond gesport en weer braaf aan het opletten met eten en drinken.

Noor donderdag de punctie en zou mooi zijn als ze allemaal meedoen en wat een heerlijk vooruitzicht met slapen. Maar voor de zekerheid toch maar wat inlegkruisjes mee, hihi!

Zal aan je denken donderdagochtend, toi toi toi!!!

Hoest met de rest van de meiden?

Ellie nog teut van het weekendje of ben je stiekem geïmmigreerd?

Gaapje druk Gaapje met kroketten tussen de lunch en toch afvallen, stille wateren hebben diepe gronden....

Tool lukt het met de drankjes?

Sandra druk met alle verhuisperikelen?

Geplaatst

Syl de voorbereidingen zijn gedaan wb de verhuizing. Nu wachten op de sleutel volgende week donderdag en dan kunnen we weer verder.

Ruben is beetje aan het spoken 's nachts dus mijn nachtrust is ook naar de kl*te momenteel, maar ach hoort erbij en is maar een fase van pakweg een jaar of 18 hihi.

Wat afvallen betreft, staat het een beetje stil, maar ja er komt dus ook niks bij. Stress eten daar ben ik goed in en door slaaptekort weer veel last van mijn bekken dus stress dus snaaien. Hopelijk kan ik het een beetje onder controle houden.

Noor ik hoop voor jullie dat jullie lekker een nachtje door kunnen slapen in het hotel!!!! zonder inlegkruisjes hihi zie het al helemaal voor me. Succes morgen!!

Geplaatst

Wie had dat gedacht.... dat ik jullie soms wel eens zou gaan "missen"

Jeemig lees nu pas dat Noor al tegen een punctie aanzit. Voel me zo "slecht". Ik hoop dat as donderdag er een hoop mooie

follikels aanwezig zijn. En op naar een maximaal aantal bevruchtingen. Neem dit keer maar tampons mee!

Syl, in April ga jij weer van start. Coolio op 1 of andere manier heb ik bij jou het gevoel dat het wel in orde zal komen!

Jij gaat zwanger 2012 uit!

Naaaaah ben niet zo stil alleen voor nu eventjes. Maar i will be back!

Misschien heb ik er over heen gelezen maar voor wanneer is er een afspraak gemaakt en ehh waar??

Geplaatst

ola chicas!!!

Noor, wij zeggen idd vla, maar dat is boven de rivieren weer pudding, dus ik dacht, laat ik maar vlaai schrijven, hahahaha. Was een overheerlijke linzen abrikozenvla(ai), mmmm...en maar 1 stukje gehad, goed he???

Heel veel succes morgen met de punctie, en aansluitend ostheopaat...toi toi...hoop dat het hotelletje iets beter is en dat je geen inlegkruisjes hoeft te gebruiken, hahahaha, zag het ook al helemaal voor me!

Wij beginnen overigens ook in april weer...tot die tijd ga ik vrolijk verder met de shakes (van Herba life) en ben ik sinds 2 januari idd al 3.2 kg kwijt...volgende week dinsdag weer een meting, ben benieuwd hoe de cm's ervoor staan...heb er wel een goed vertrouwen in, hihihi. en ik merk ook langzaam dat ik weer iets meer energie begin te krijgen.

Ondanks mijn gesport (waar ik wel energie voor heb, maar dat haal ik schijnbaar uit een ander potje in mijn lichaam) mis ik overdag vaak de nodige energie en die begint nu gelukkig weer langzaam te komen...jippie!!

vanavond erwtensoep met rookworst, niet echt het weer ervoor en ik ben helemaal geen soepeter, maar we gaan het gewoon proberen. zou wel fijn zijn als ik ook andere keren soep kan eten.

Ellie, hoe istie girl??? nog teut, hihihi of al helemaal bij?

Syl, wanneer ging je weer starten met acu? Zou dit je mss niet ook kunnen helpen bij het slapen?

San, stress-eten, ik weet er ook alles van...

Gaapje, weer even hier...gezellie!!!

Geplaatst

Tooltje ff een vraag van mijn kant. Is dat een beetje te zuipen die shakes?

En heb je geen last van honger gevoel.... ......................ruim 3 kilo kwijt klinkt wel errrug aantrekkelijk!

Ellie waar hang jij eigenlijk tegenwoordig uit?! Je bent mij te stil.

Soep klinkt lekker Tool. Ben gek op soep. Maar houd wel van de wat lichtere soepen.

Eet ze!

Geplaatst

He gabie, yep, je kunt het mengen met soya melk (welke smaak dan ook) met gewone melk, met yoghurt, met vruchtensap (liever niet, maar als, dan liever na het sporten, om sneller te herstellen). dus je kunt het je zo lekker maken als je zelf wilt. Ze hebben 6 smaken: vanille, cookies&Cream (favoriet), aardbei, banaan, cappucino en tropische vruchten.

verder zou je ook evt. een maaltijdreep kunnen nemen ipv een shake. Het is goed vol te houden, honger gevoel heb ik eigenlijk niet. kan gewoon mijn tussendoortjes eten (de gezonde dan, hahaha) en 's avonds gewoon mee-eten...

ik slik er verder ook nog vezeltabletten naast, deze zorgen voor een betere stofwisseling en uiteraard stoelgang.

zou je het ook willen proberen? Anders moet je eens kijken in de buurt waar je woont (zie a'dam), daar zal beslist ook wel een herbali fe distributeur zitten ;-).

Als je je idd eraan houdt, gaat het goed. Ik probeer op zondag echter gewoon te controleren, want dan wil ik eigenlijk met liefje mee-eten, ontbijt, lunch en avondeten. of alleen lunch en avondeten als hij 's ochtends nog in bedje ligt en ik al in de woonkamer beneden aan het rondstruinen ben...

ben benieuwd hoe de soep smaakt...ben niet zo'n soepeter...maarja, ga het gewoon proberen, hihihi

Geplaatst

Tool erg bedankt voor je uitleg!! Misschien ga ik over op repen voor tussen de middag.

Noortjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoe is het met je eitjes?? Alles rijp?!

Ik hoop op veel plak embryos

Geplaatst

Amai het viel tegen zeg!!

De follikels rechts werden vrijwel pijnloos aangeprikt maar de linker eierstok zat diep verstopt en het was hel om dat ding te bereiken. Ik lag als een varken aan het spit met ook nog een assistente die op me zat. Ik had ff zo'n moment van is dit nog wel goed... dacht dat ik nok ging.

bijkomende teleurstelling is dat ik 8 windeieren had. Dus follikels waar niets in zat. In totaal zijn er 6 eicellen gevonden.

Nou wachten tot ik gebeld word. Heb er geen goed gevoel over dit keer maar we wachten het af.

Verder is de osteopaat ook mislukt. En daar had ik echt enorm hoge verwachtingen van, dus ben beetje sipjes. Er stond op de site dat ze veel ervaring met baby's en kinderen hadden en de eigenaar die ik aan de lijn had had dit ook verteld.Ik dacht dat ik een afspraak bij hem had, maar daar aangekomen bleek het met een meisje van begin 20 laat het eens 24 te zijn die echt merkbaar geen enkele ervaring had met kinderen. Ze maakte geen contact met hummel, geen praatje of iets geks. Gewoon neerleggen en beginnen. Dat trok hummel helemaal niet en na half uur schreeuwen ben ik maar vertrokken. Jammer zeg! Kreeg wel de faktuur mee en die zal ik ook netjes betalen maar ga vandaag wel die man nog even opbellen dat ik het toch erg jammer vind dat het zo gegaan is.

Verder nog kort nachtje gehad mede door heftige buikpijn dus ik moet nog even iets verzinnen om weer op te fleuren. Maar komt vast goed!

Kom zo nog even terug om bij te lezen en een wat minder ego bericht te schrijven. Nu eerst ff die heeeeeeerlijke utrogestan gaan zoeken

Liefs

mevrouwtje sauerkraut

Geplaatst

Jeetje noor, dat is ook wat bij die ostheopaat. Wel aangeven dat je er echt niet blij mee was hoor. En anders maar een deel van de faktuur betalen.

En 6 eicellen, ik zou willen dat ik ze had zeg!!! Maar hou moed zullen we zeggen!!!

Gabrie, heb je mijn post gekregen? 2 enveloppen. Laat even weten wanneer ze er zijn.

Verder hier absoluut geen motivatie. Door de bijwerkingen van de lucrin ook nog eens vreetbuien. heb me tot nu toe redelijk in kunnen houden. Maar het is zo moeilijk.

Knuffel voor iedereen

Geplaatst

Balen Noortje dat het zo is tegengevallen. Als er nu een paar mooie bevruchtingen komen is het minder zuur.

En kleine hummel, arm mannetje, wat een stom mens, zou ook reclameren.

Ruby probeer er niet aan toe te geven, je bent zoveel al afgevallen, even blijven hangen is niet erg.

Wat ik doe is na het eten tanden poetsen flossen en spoelen dan ben je misschien minder geneigd te eten of frisdrank te drinken. Scheelt ook tanden poetsen net voordat jr. Naar bed gaat, drink dan alleen water.

Ik ben bijna 2 kilo afgevallen in een ewek tijd. Mag niet de ticker aanpassen want zit nu weer op mijn gewricht van voor kerst. Maar toch wel lekker en motiverend.

Geplaatst

Sylvino!! 2 kilo!!!! Wat goed!!!

Super zeg. Dat is echt ff lekker.

Ik hoop dat het deze week weer zo makkelijk gaat.

Hoe is het met slapen eigenlijk? En met muts?

Rubster hier ook geen motivatie... hoe zetten we die knop weer om???

Oh ik moet nog wat vertellen... jullie zullen me wel voor gek verklaren. Maar toen zwanger worden niet lukte en ik ephet allemaal echt niet meer zag zitten ben ik eens naar een auralezeres gegaan. Zij kan alles vertellen over je gezondheid en ziet ook dingen in de toekomst. k was er erg lacherig over maar toen ik er zat begon ze dingen over me te vertellen...alles klopte gewoon. Van het feit dat ik slecht at (destijds) tot dat ik nodig voor een nieuwe bril moest. ze vertelde me van alles wat er zou gebeuren en ik kan me nog goed herinneren dat ik zei: nou wat u niet zegt zal never nooit gebeuren want bladibladibla. en verrek nu 2 jaar later is 90procent gewoon uitgekomen. Echt bizar. En het zijn geen dingen waar je naar kunt handelen, maar dingen die gewoon gebeuren zeg maar.

Ze had destijds ook gezegd dat ik 2 kinderen zou krijgen een jongen en een meisje.

Dus nu ik zo ten einde raad was over hummel en volstrekt onduidelijk is wat hem uit zijn slaap houdt...heb ik weer een afspraak gemaakt gisteren. Ze heeft weer een heleboel over mijn gezondheid verteld en nog eens bevestigd dat ik nog een meisje krijg maar niet deze poging denkt ze... hmm.

Over hummel zei ze dat ie buitengewoon intelligent is en in de toekomst een klasje of 2 zal overslaan..en doordat hij alles, zelfs t kleinste detail, in zich opneemt het voor hem vaak te veel is om te verwerken. Ze zei het is geen kindje dat er van opknapt als je m een hele dag meeneemt naar pretpark dat moet je in een paar keer doen anders krijgt hij het niet verwerkt in zijn koppie. Ook zei ze dat we te veel grote mensenzaken bespreken met hem erbij waardoor hij soms 's nachts ligt te denken en het probeert te begrijpen. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat wij idd veel bespreken met hem erbij. Fout dus!

En als laatste vroeg ze of hij nog een papfles krijgt. Ja die geven wij om 22.30 uur omdat ik dan hoop dat ie dan beter doorslaapt. Zij zei dat hij door de volle maag enge dromen krijgt en hierdoor wakker schrikt. Ze zei dat we t snel moesten afbouwen. Op zich zegt ieder verstandig denkend mens dat waarschijnlijk maar wel frappant dat ze het meteen goed had. Niet veel mensen geven een dreumes nog zo'n late fles namelijk.

Nou ja je zult wel denken die noor flipt door door het slaapgebrek en dat is ook wel een beetje zo.. maar vannacht de helft vd papschepjes gedaan en maar een keer eruit... toeval waarschijnlijk maar ik ben elk blij met elke minuut slaap momenteel.

Morgen word ik gebeld door brussel. Ben benieuwd.

Geplaatst

Wat een verhaal Noor, doorgeslagen Noor hihi!

Als jij je er prettig bij voelt en dingen werken is toch lekker, zelf sta ik er nogal sceptisch in. Maar wel lekker doorgeslapen.

Ik ga duimen voor morgen, spannend maar er zal vast een tp zijn.

Hier redelijk met slapen, muts gaat ook nog redelijk! Redelijk ben ik blij mee :-)

Net wel even bargehangen dus 1 biertje en 2 wijn op. Vandaag worstenbroodjes gemaakt, mwau mwau en lekker Aziatisch gekookt. Gisteren wel braaf geweest.

Ellie meid waar ben je, nog dwalend door Praag?

Geplaatst

Sorry moppies dat ik zo lang niets van me heb laten horen maar echt een k-week achter de rug op het werk met die psycho baas. Bood hem vanaf de optie om me te ontslaan met wederzijds goedvinden, hij niet naar de rechter en ik ww maar hij wil me ineens absoluut niet kwijt en blabla. Shit. Gaat dus niet werken dus ben even het spoor bijster en het vreet negatieve energie. Noor, wil jij me de contactgegevens pb'en van die aura lezeres? Ik kan wel wat spirituele begeleiding en raad gebruiken. Hoop op goed nieuws voor je morgen en probeer wat meer te schrijven en reageren. Sorry voor de dikke ego xx

Geplaatst

Jeej, ze hebben meer dan 3 embryo's.. dus kweken ze nu door tot blastocysten met transfer op dinsdag. Tenzij ze er morgen allemaal mee stoppen maar daar ga ik maar even niet van uit.

Tot later, even de oppas afbellen!

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden