Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@pixel

Ja natuurlijk positief is positief dan ben je zwanger.

Gefeliciteerd gezelig dat je er weer bent.

Of je moet hormonen gebruikt hebben die het kunnen beinvloeden.

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tineken, ik heb morgen net als jij een fm ,ik de 2de, ze konden weinig zien de eerste keer.

Pixel van harte meid, misschien moet ik ook gewoon maar op vakantie gaan als het zo positief uitwerkt:P

Super meid geniet ervan!

Lala je bent niet meer alleen.

Geplaatst

thanks meiden, erg spannend allemaal.... Ik hoop en duim voor jullie allemaal dat jullie deze blijschap ook heel snel mogen en zullen meemaken

Ga straks op mijn gemak eens alles terug lezen met wie wat allemaal gebeurd is de afgelopen tijd.

tot snel x

Geplaatst

@all

Vanavond 21 uur mag ik de allerlaatste spuit zetten met pregnyl

Morgen hoef ik dan heerlijk een keer geen spuitjes maar daarintegen zal ik maandag met de punctie genoeg prikken krijgen :-)

En niet te vergeten dinsdag mijn 4e en laaste gesprek voor mijn nieuwe baan.

Komt wat ongunstig uit maar ik denk dat dat een dag later om 10 uur moet lukken .

Daarna ga ik weer naar huis relaxen.

Geplaatst

@ essieislief

ik mag vanavond de laaste deca spuiten, en morgen ook lekker niets, HEERLIJK!

ik heb ook maandag de punctie ,ik om 10 uur, en jij?

ik had 6 grote klaar liggen, en 1 kleinere (was ook nog 17mm)

ben je nerneus voor maandag?

ik wel.brrrrrr

tot horens ben benieuwd! groeten jo

Geplaatst

pixel een kleine pixel....

Wel grappig, mijn lief heeft het ook al over een kleine pixel;-) wie weet......

Jo1978: Succes maandag...Kan me voorstellen dat het spannend is. 1e keer voor je?

Geplaatst

@Jo

Ja ik ook maandag alleen ik om 9uur.

En ja ik ben ook heel nerveus hoor is mijn 2e punctie alleen deze wordt zwaarder mijn rechter eierstok is ver naar achtere en de eitjes zitten hoog

Ik heb rond de 9 eitjes

Gisteren heb ik de laatste deca en menopure gehad,

Spannend he.

Welk ziekenhuis loop je?

Geplaatst

Essie, jo, alvast heeeeel veeeel succes voor maandag! Geniet van de hormoonvrije, of beter, spuitvrije dag morgen!! Lekker he?

Enne, dat het er maar lekker veel goede bevruchte emmies mogen worden!

Xx

Geplaatst

Hey meiden!

Esly, wat lees ik nou toch.... Als je weer komt... Een dikke knuf! Tjonge, wat had ik het jou enorm gegund! Nu geen mega-verrassing op de verjaardag van je schoonmoeder... Maar bovenal: Nog geen zicht op een broer of zus voor jullie kanjer! En vooral ook voor jullie zelf: nog geen zicht op de grote wens, een gezond kindje van wie jullie dagelijks kunnen genieten, met in jullie hart ook jullie andere kanjer! Megaknuffel!!!

Annemarie, welkom hier! Wat goed dat ze nu eindelijk hebben uitgesproken wat het probleem is. Maar wat jammer dat die vorige arts dat jullie nog niet duidelijk heeft laten weten! Hopelijk gaat het deze keer goed, nu je eileiders er niet meer zijn om de kleine weer weg te spoelen. Toitoitoi weer in de wachtweken!

Wow, pixel... wat goed dat je al durft te testen! Ik wacht hier nog effe lekker af. Maar eh: gefeliciteerd!!! En groen is volgens mij groen!

Tineke, succes morgen! Hopelijk is de één van de vorige metingen gewoon niet goed geweest en gaat alles de goede kant op.

Hoe gaat het hier.... Eh, tja... nog steeds een hogere temp dan normaal. Vanavond ook weer rond de verhoging. Moest effe tempen omdat mijn mannetje vond dat ik warm aanvoelde. Voor hem is dat dan meteen het teken dat ik het weer rustiger aan moet doen. Weer effe dizzy momentje vandaag. Maar de broek die ik maandag op de vreethaak moest zetten zat vandaag best weer goed. Ach... we zijn weer een dagje bij vrijdag.

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

@Esley & Eer. Meiden wat een teleurstelling ... heel veel sterkte gewenst om dit een plekje te geven. Praat er over en laat je tranen maar stromen, dat zal je helpen bij het verwerken. He verdorie meiden, wat had ik jullie graag een positieve test gegund. Een dikke sterkte knuf voor jullie.

Geplaatst

@Lala. Wat goed dat je testen donkerder en donkerder worden, maak jezelf dan ook maar heel donkergroen op het bankje joh! Zo leuk voor je. Heb je last van kwaaltjes? Misselijk? Extreem moe?

Geplaatst

@mariek: innesteling van 8 cellige embryootjes is al na 2 dagen, dus in ons geval dit weekend.

Hier ook nig bezig mey herstel, maar gaat gelukkig veel beter dan paar jaar geleden.tot nu toe best goed, alleen redelijk moe...

Slaap zelfs overdag.

Xx sab

Geplaatst

Nikkie,

nope, geen extreme dingen. De kwaaltjes lijken zelfs minder te worden, ik denk dat mn lichaam over de schok van ineens heeel veeeel progesteron heen is, en nu de relatief minder grote extra hoeveelheden aankan. Wel nog ongi krampen die komen en gaan en gespannen borsten. Niet extreem moe, maar eerder grotere dipjes ( en die had ik toch al) ;)

Ik zal me na t weekend donkerder groen maken. Op de iPad is t soms wat lastig(er). Maandag weer pc voor mn neus, dan gaat dat vast beter hahaha

Fijn je hier weer te zien! En goed gemutst ook, vrolijker.....klopt? Hmm.....misschien niet vrolijker maar optimistischer.....ach je snapt me vast! Goed om je zo hier weer te zien in ieder geval. Xxx

Sab, overdag slapen is geen ramp! Doen als je t kan! Je lichaam geeft zelf aan dat t rust nodig heeft.

Tineke, succes morgen!

Ow...ik vergeet n hoop mensen! Sorry!!!

Voor iedereen dan n dikke knuffel.

Geplaatst

@all

Lieve meiden allemaal harstikke bedankt voor de lieve woorden , doet me goed .

Ymkeh ... Ook voor jou en je man n domper ... Sterkte meis .

Pixel , gefeliciteerd echt super .

Nieuwe dame ben even je naam

Kwijt ... Welkom

Tineke en ??? Sorry ben t ff kwijt suc6 met volgende FM morgen.

Liefs eer

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Dank jullie wel voor alle lieve reacties, Marlijn, voor jou n dikke knuffel omdat je zo lief bent geweest om t slechte nieuws met het hele wachtbankje te delen! Dank je wel lieverd!

Zoals jullie inmiddels weten is ook onze poging helaas mislukt. Gister is mn ongi doorgebroken en behalve veel tranen was ik ook erg boos en teleurgesteld. Voor de zoveelste keer liet m'n lichaam me in de steek en mag het weer niet zo zijn! In m'n boosheid heb ik geroepen dat ik een ander lijf wil, deze laat me tenslotte telkens weer in de steek.....Inmiddels zijn we een dag verder en zijn de eerste emoties een beetje afgezwakt. Ondanks dat we erg teleurgesteld zijn realiseren we ons ook wat we wel hebben. We hebben elkaar, fijne meelevende vrienden en zijn allebei gezond. Maar ja, aan de andere kant knaagt die ene wens....vorig jaar waren we zo dichtbij, we zouden een fantastische kerst krijgen....Maandag over 2 weken is het een jaar geleden dat we ons mannetje kregen en ook weer verloren. We zijn bijna een jaar verder, hebben diverse pogingen gehad en staan nog steeds met lege handen. De moed zakt ons zo nu en dan in de schoenen, maar de slogan: "opgeven is geen optie" is ook op ons van toepassing! Een van m'n beste vriendinnen vroeg me gister hoe lang we nog denken door te gaan met onze strijd.....Over 2 weken gaan we met vakantie, als we terugkomen gaan we het cryotraject in en staan voor het geval dat ook al op de ivflijst voor oktober. We gaan door......

Ik had even tijd nodig om mezelf weer een beetje bij elkaar te vegen en zal morgen alles eens goed doorlezen. Wat ik wel voorbij heb zien komen is het berichtje van Tascha....meid, de rillingen liepen over m'n rug! Ook voor jou heel veel sterkte in je strijd naar een brusje voor jullie dochter! Door hetgeen wat wijzelf de afgelopen maanden hebben meegemaakt ben ik ervan overtuigd dat ze jullie steunt waar ze kan! Sterkte meid!

Ook zal ik dat Lala nu officieel groen heeft getest en ook Pixel groen is....gefeliciteerd meiden!

Voor alle andere wachtende dames heel veel succes gewenst!

Liefs Esly!

Geplaatst

Esly meis ik ben je helemaal vergeten ... Ook voor n dikke knuffel met dit k#}~te nieuws, heel veel sterkte x xIk heb vrijdag t zh gebeld of ik gelijk door mocht deze maand maar moet 1 cycles overslaan dus mag zou betekenen dat ik op t wachtbankje september kom te zitten. Ben nog niet ongi maar zal vandaag wel komen denk ik. Ik ga straks is ff opnieuw lezen want t is me n beetje ontgaan allemaal. Tot laterrr( ps Julie zijn niet van me af hoor .. Blijf hier gewoon meeschrijven Ha Ha )

Geplaatst

Pixel welkom terug en dan met zulk nieuws! Van harte met je zwangerschap meis, echt geweldig.geniet er lekker van.

Liefs Sab

Geplaatst

Esly je klinkt alweer zo vol goede moed.sterk van je.ik hoop dat ook jullie snel het zo gewenste broertje of zusje krijgen voor jullie lieve kleine man.

Ik had jouw handtekening nog niet gelezen en kan m nu ook niet zien, maar wat heftig allemaal zeg.

Sterkte.

Liefs Sab

Geplaatst

Esly, een hele dikke knuffel en jij ook alweer heel veel sterkte met de teleurstelling en goeie moed voor de volgende poging. Hopelijk wordt dat de goeie! Ik herken heel hard wat je zegt, proberen relativeren en blij zijn met wat je wel hebt (relatie, vrienden,...), maar toch het verschrikkelijke gevoel van nog steeds met lege handen achter te blijven... En ook "opgeven is geen optie" is bij ons zeker nog van toepassing! Hoe moeilijk het ook allemaal is, we proberen de moed er in te houden!

Eer, Ymkeh, ook voor jullie veel sterkte en nieuwe moed!

Pixel, Lala, goed dat jullie hier toch voor de positieve noot kunnen zorgen! Proficiat en geniet er van!

Tineke, zoals je ziet ben ik al wakker, dus vertrek zometeen naar 't ziekenhuis en laat vanavond nog wel iets weten....

Al de rest, fingers crossed!

xxx

Geplaatst

Roos en tineke, heeeeeel veeeeeeeel succes met jullie Fm!

TasCha, jij ook succes he, je weet t maar nooit.

Marlijnne, hoe was tgister

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden